grueneberg

KENJUTSU

Zosta³em wczoraj poproszony przez jednego gracza o stworzenie listy technik KENJUTSU- pos³ugiwanie siê mieczem. Pomy¶la³em ok, skoro na naszym forum s± techniki Tai, czemu ma nie byæ ken?
Co o tym my¶licie i jak siê wam podobaj± ?

WSZYSTKIE TECHNIKI S¡ STWORZONE przeze mnie wiêc nie dziwcie siê, ¿e nie widzieli¶cie ich w mandze, czy anime. Proszê o korektê w rangach i ilo¶ci chakry potrzebnej do atakw.

Oczywiscie to 1/jaka¶ tam mej pracy posiedzia³em nad tym chwilkê, zeby daæ wam jaki¶ zarys.

1) Si³a strachu-
Cios , ktry mo¿ecie zobaczyæ nie tylko w mandze, czy anime. By³ to styl, atak wykorzystywany od zarania dziejw przez pierwszych japoñskich wojownikw samurajw. Polega na prze³amaniu defensywy przeciwnika. Bardzo czêsto wi±¿e siê z wyrwaniem broni z r±k. Przeciwnik pozostaje po takim ataku bezbronny.

Ranga – C

2) Ciêcie p³ksiê¿yca-
Atakuj±cy wykonuje wielki, zamaszysty ruch; ktry pozwala mu na wyprowadzenie silnego ciosu. Zamach prowadzony jest zza g³owy a koñczy siê na wysoko¶ci kolan. Ostrze przebija pionowo powietrze/ przeciwnika. Od razu po ataku u¿ytkownik wraca ze swoj± broni± do pozycji wyj¶ciowej.

Ranga- D
3) Finta- zwd, markowany atak w wybran± czê¶æ cia³a. U¿ytkownik wykonuje prowokacyjne ruchy, ktre maj± wprowadziæ w b³±d przeciwnika. Po tym atakuje ca³kowicie inne miejsce.

Ranga- C
4) Agresywny tygrys- Postaæ przybiera pozycjê pozwalaj±ca mu na daleki skok do przodu, po³±czony z wypadem rêki trzymaj±cej miecz. Rêka od barku a¿ do d³oni znajduje siê w jednej linii, ktr± dodatkowo przed³u¿a d³ugo¶æ miecza. Po ataku postaæ szybkimi dwoma lub trzema krokami oddala siê od oponenta.

Ranga- C
5) Szar¿uj±cy w³- Bohater mo¿e wykorzystaæ t± technikê aby przy¶pieszyæ swe ruchy. Dziêki niej jest w stanie poruszaæ siê w linii prostej z szybko¶ci± o 20 wiêksz± od normalnej. Po takim biegu u¿ytkownik musi chocia¿ zasugerowaæ swj atak. Jest te¿ zmêczony, z racji energii jak± spo¿ytkowa³ na atak.

Ranga- B
Chakra- 450
6) Kolec skorpiona- Nasz miecz ¶wieci siê nieco inn± aur± ni¿ zwykle. Tym razem kolor jaki przybiera to zgni³ozielony. U¿ytkownik, ktremu uda siê wywo³aæ ta technikê a jest potrzebna do tego ca³kowita cisza i spokj jest wielkim szczê¶ciarzem. Miecz staje siê bardziej elastyczny o wiele ³atwiej jest nam omin±æ obronê przeciwnika. ( Miecz nie zatruwa^^)

Ranga- B
Chakra-400
7) Taniec perkoza- Technika zgo³a inna od zwyk³ych technik kenjuttsu. U¿ytkownik wykonuje okrê¿ny krok w ty³, ktrym stara siê zaskoczyæ przeciwnika. Nastêpnie staj±c po ktrym¶ boku przeciwnika popycha go przewracaj±c na ziemiê.

Ranga- C
Krwisty rg- U¿ytkownik jest w stanie wyczuæ miejsce, w ktrym znajduje siê serce przeciwnika. Zwykle znajduje siê na ¶rodku niedaleko mostka przesuniête lekko w lew± stronê. Jest jednak wiele wyj±tkw. Miecz po wcze¶niejszym uderzeniu, dziêki, ktremu zanurzy³ siê we krwi. Pozwala okre¶liæ po³o¿enie serca. Ka¿de nastêpne wykorzystanie Krwistego rogu pokieruje ostrze w to miejsce.

Ranga- S
Chakra- 700


Techniki wed³ug mnie jak najbardziej ok. Jak jest styl walki wrêcz, to te¿ mo¿e byæ styl walki mieczem. Przecie¿ ta specjalizacja do czego¶ s³u¿y-KenJutsu. A atakw mo¿na by wymy¶liæ jeszcze sporo, jakby propozycja przesz³a to mogê Ci kilka moich pomys³w podsun±æ i by¶ oceni³ czy siê nadaj± Techniki bardzo ³adnie napisane i zrobione. Jestem ca³kowicie i niezaprzeczalnie na TAK.
ps. Mo¿na by wzi±æ kilka technik z mangi, jak np ten atak tego m³odego shinobi na przywdcê Suny, ciêcie Konohy czy jako¶ tak
pomys³ niez³y ale nie widzê sensu w uczeniu siê ich. Wiele osb nigdy nie u¿ywa³o ¿adnych kenjutsu a mimo to ¶wietnie sobie radzi³o w tym stylu. I teraz co? geninek po 1000 postw bêdzie mg³ w walce na miecze rozwaliæ sanina tylko datego ¿e nauczy³ siê wszystkich kenjutsu a sanin tego nie robi³? nie wiem jak to wprowadziæ ¿eby konfliktw nie by³o.
Ja jestem na Nie . Same techniki i pomys³ mi siê bardzo , ale to bardzo podoba , ale na naszym forum nie ma mo¿liwo¶ci , nauczenia siê paru stylw w stanie doskona³ym , bo jest po prostu za ma³o technik do nauczenia i w tym momencie , wprowadzicie Ken jutsu i ja ju¿ niestety nic z tej dziedziny siê nie nauczê. Liczba zwyk³ych technik jest do¶æ , ma³a jakby na to spojrzeæ , taki Sage powinien ca³kowicie opanowaæ nin ze swoich ¿ywio³w , czy te¿ swoje KG , a u nas mo¿na zaledwie w pe³ni opanowaæ KG i jako¶ nin , do tego dochodzi walka wrêcz i jeszcze mia³oby ken jutsu doj¶æ?? Zreszt± jak w przypadku Tai znowu by¶cie ustawili jaki¶ dziwnych nauczycieli stylw. Tak naprawdê Goukena uczy jedna osoba jest to Hyuta , ktry i tak nie ma na to w ogle czasu Z Ken by³o by pewnie podobnie .


Kenjutsu? Pomys³ ciekawy ale... No w³a¶nie... Miecze nie s± jedyn± broni± istniej±c± w ¶wiecie shinnobi. Istniej± tam tak¿e w³cznie, kije, ³uki i wszystko inne czego sobie dusza zapragnie. Techniki podane przez kortilla pasuj± tylko pod miecz. Przez to u¿ytkownicy innych broni byliby poszkodowani. W rezultacie aby zadowoliæ u¿ytkownika ka¿dej broni nale¿a³oby wprowadziæ kilka albo i kilkana¶cie nowych stylw jak np. Yarijutsu (Techniki w³czni) czy jakie¶ tam kijjutsu. Dlatego jestem na nie.
Je¿eli kto¶ opracuje techniki walki dla wiêkszo¶ci broni np ( Yarijutsu (Techniki w³czni)) zostan± one do³±czone do gry nie jako techniki ktrych trzeba siê uczyæ a jako zdolno¶ci nabyte wraz z zakupem wybranej broni i ustawieniem danego stylu walki w specjalizacji. Bêd± one mia³y na celu wyja¶nienie wiêkszo¶ci atakw jednak ich si³a i skuteczno¶æ w dalszej czesci bêd± zale¿a³y od opisu stworzonego w trakcie walki