ďťż

grueneberg

Witam,

Czy jest ktoś z B1 i B2, kto już mieszka a nie ma jeszcze umowy z PolEnergią...???

Pytałem Pani w Biurze Obsługi Klienta o moją umowę, odparła, że sporawdzi o oddzwoni...
Oddzwania już 5 dni...
Czekam cierpliwie...
Już mnie mierzi, żeby zadzwonić i naryczeć na Nią...


może nie od razu naryczeć ale zadzwonić ponownie i się przypomnieć
z moich doświadczeń z Polenergią wiem, że obsługa tam jest naprawdę miła i sympatyczna ale każdemu zdarza się coś przeoczyć czy zapomnieć
też mam kontakt z klientem w swojej tyrce
zgadzam się, nie miałem żadnych problemów z Polenergią, a były u mnie błędy w umowie. Szybko poprawili i temat załatwiony. Sugestia: zadzwoń tam jeszcze raz i pogadaj... po prostu
Witajcie!
Wczoraj podpisałem umowę z Polenergią. Po podpisaniu umowy i wstepnym wyliczeniu ile zapłacę za dotychczasowe zuzycie energii (wyszło nie dużo) sympatyczna pani z biura obsługi poinformowała mnie, iż z końcem lutego Ci co jeszcze nie podpisali umowy będą odcinani od prądu. Nie wiem czy to wprowadzą w życie, ale osoby które jeszcze nie podpisały umowy niech to zrobią, by nie mieć poźniej kłopotów.


WITAM,

CZY NADAL NIE MA PAN/PANI (NIC: PKP) PODPISANEJ UMOWY Z NASZA FIRMĄ?

PRAGNĘ PAŃSTWA POINFORMOWAĆ, ŻE FAKTURY ZA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ OD DNIA WCZORAJSZEGO SĄ DOTARCZANE BEZPOŚREDNIO PRZEZ NASZA FIRMĘ. OCZYWIŚCIE DOTYCZY TO TYLKO TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY PODALI ADRES DO KORESPONDENCJI NA TOMCIA PALUCHA.
Sprawa się wyjasniła, POLENERGIA się odezwała.
Polenergia sama roznosi rachunki - są szybciej niż z poczty...
To dobra i żadka cecha, czeka mnie jeszcze podpisanie nowej umowy, bo zmieniłem adres korespondencyjny, myślełem, że uda się to jakimś aneksem załatwić ale niech i tak będzie.

Pani (miła i kompetentna muszę przyznać) poinformawała mnie, że firma ma akredytację od 11.09.2006r. więc będą nam 'liczyć' od tego dnia.

Czy licznik został wyzerowany? Bo założono mi go 27.05.2006r...
dziwne... też zmieniałem adres korespondencyjny i wystarczyło pismo w tej sprawie. Licznik nie był wyzerowany (było chyba 5,9 kWh) i od tej wartości dopiero liczą za prąd
Aby zmienić adres korespondencyjny w moim przypadku wystarczyla wizyta w biurze Polenergii
szybko i sprawnie
Zmiana adresu to nie problem i poczekam na umowę, i rachunek, ale czy ktoś spisywał 11.09.2006r. stany liczników?
WITAM,

ZMIANĘ DOTYCZĄCĄ ADRESU DO KORESPONDENCJI MOŻNA DOKONAĆ POPRZEZ PRZESŁANIE WIADOMOŚCI ELEKTRONICZNEJ NA ADRESY: izabela.antczak@polenergia.pl , luiza.omasta@polenergia.pl
WAŻNE JEST, ABY PRZY ZMIANIE DANYCH ZAMELDOWANIA PODAĆ RÓWNIEŻ NOWY NUMER DOWODU OSOBISTEGO.
W TAKIEJ SYTUACJI NIE POTRZEBY JEST ANEKS DO UMOWY.

JEŚLI CHODZI O LICZNIK TO NIGDY JEGO STAN NIE BEDZIĘ NA STARCIE WSKAZYWAŁ 0,0.
NASZA FIRMA PRZED POWIESZENIEM TESTUJE JE. DLATEGO TEZ MAJA ONE JAKIŚ WSKAŻNIK. JEDNAK DLA KAŻDEGO LOKATORA STAN STARTOWY LICZY SIĘ OD MOMENTU POWIESZENIA LICZNIKA PRZY LOKALU.

PRZYPOMINAMY, ŻE SĄ TACY LOKATORZY KTÓRZY NIE MAJĄ PODPISANYCH UMÓW. MAMY NADZIĘJĘ, ŻE POTRAKTUJĄ PAŃSTWO NASZĄ PROŚBĘ Z DUŻĄ POWAGĄ.

NUMER DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA TEL; 022-493-04-51.

POZDRAWIAM

IZABELA ANTCZAK
Miło, grzecznie, na temat. Dlaczego tak nie może być we wszystkich firmach i instytucjach?

Pani Izo, Pani szef powinien dać Pani dużą podwyżkę za zaangażowanie w sprawy firmy.

Pozdrawiam
Michał
Zgadza się Pani Iza to bardzo przemiła osoba i można z nią wszystko załatwić, wszystko wyjaśni polecam
Michał, Rzenobi - grzechem byłoby się z Wami nie zgodzić

MS
WITAM,

W DNIU DZISIEJSZYM, DECYZJĄ PANA DYREKTORA ENERGETYCZNEGO ZOSTAŁO USATALONE, IŻ DO KOŃCA TEGO TYGODNIA MACIE PAŃSTWO CZAS NA ZGŁOSZENIE SIĘ W SPRAWIE PODPISANIA UMOWY.
Z DNIEM 23 MARCA 2007R. LICZNIK PRZY LOKALACH BEZ UMOWY ZOSTANĄ ODŁĄCZONE. CO SPOWODUJE BRAK PRĄDU W MIESZKANIU.

WSZELKIE INFORMACJE POD NUMEREM 022-493-04-51, PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU OD 7:30 DO 18:00.

JEST MOŻLIWOŚĆ UMÓWIENIA SIĘ NA PODPISANIE UMOWY W DNIU 23 MARCA BEZPOŚREDNIO PRZY LOKALU W GODZINACH PRZEDPOŁUDNIOWYCH.

POZDRAWIAM

IZABELA ANTCZAK
Drodzy sąsiedzi,
Właśnie rozmawiałem z Panią Izą i prosiła o uczulenie wszystkich NIE POSIADAJĄCYCH PODPISANEJ UMOWY Z POLENERGIĄ.Sprawdźcie proszę stosowne dokumenty a w przypadku wątpliwości natychmiast telefon do biura POLENERGI. Bo na weekend zostaniecie bez prądu!
Pozdrawiam
TW
Pani Izo,
proponuje rozwiesić jakieś info na klatkach, nie każdy ma dostęp do internetu

ps. a tak z ciekawości ile kosztuje ponowne przyłączenie ?

pozdrawiam
W załączeniu kopia korespondencji z Panią Iząi nie tylko.
Pozdrawiam
TW

----- Original Message -----

To: Marcinkiewicz Radosław

Cc: karol.pawlak@polenergia.pl ; izabela.antczak@polenergia.pl

Sent: Thursday, May 31, 2007 9:55 AM

Subject: Telefony alarmowe.

Witam,

Po doświadczeniach z długiego weekendu majowego, kiedy to, na szczęście dla nas mieszkańców osiedla "Słoneczne Skorosze", awaria gdzieś po za terenem osiedla odcięła nasze mieszkania od energii elektrycznej, proszę o przekazanie Pani Izie Antczak i oczywiście przez administratora osiedla wszystkim mieszkańcom informacji o dostępnych telefonach alarmowych. Wspomniany wcześniej wypadek obnażył niedociągnięcia w tym zakresie. Żaden z posiadanych przez nas telefonów nie odpowiadał. Wszystko jest dobrze, jeżeli coś się wydarzy po za osiedlem. Jednak jako całkowicie uzależnieni od dostawy energii elektrycznej (wszystkie praktycznie rzecz biorąc media) chcielibyśmy na przyszłość uniknąć sytuacji, kiedy pozostaniemy bez żadnej możliwości ratowania się. STOEN niestety, co również zostało potwierdzone w lecie ubiegłego roku, nie będzie udzielał nam pomocy.

Reasumując.

Mam nadzieję na szybkie i konkretne działanie z Państwa strony mające na celu utrzymanie dotychczasowego poziomu usług. Myślę, że jest to odpowiedni moment, aby wspomnieć o doskonałej współpracy z Panią Izą z BOK. Chciałbym, a myślę że i większość moich sąsiadów również, nie zmieniać swojego zdania na temat poziomu usług Państwa firmy.

Pozdrawiam,
(-)

Witam Pana,
Bardzo dobrze się składa, że otrzymałam tą wiadomość od Pana. Dziś mam spotkanie z Panem Dyrektorem, więc na pewno poruszę ten temat.
Proszę oczekiwać w najbliższym czasie na wiadomość z odpowiedzią.
Dziękuje za tak pochlebne Państwa opinie na temat mojego zaangażowania w prace w tej firmie.

Pozdrawiam serdecznie,

Izabela Antczak