ďťż

grueneberg

Szanowni Państwo,

pragnę poinformować Państwa o wakacyjnej promocji dla os. Platany. Od dnia dzisiejszego wszystkim klientom bezpłatnie podwoiliśmy przepustowość łącza internetowego. Dotyczy to również mieszkańców korzystających z podstawowego pakietu 256/256 kbps (od dziś 512/512 kbps). Promocja trwa do dnia 31 sierpnia włącznie.

Z pozdrowieniami,
MSz


Panie Macieju,

Może zpełnie w innym temacie ale proszę o przekazanie informacji co z telewizją kablowa poza tym, że jest podobno w niektórych mieszkaniach testowana???
Czy to znaczy, że przy aktualnym łączu jakie posiadam tj. symetryczne 4/4, będę miał 8/8 ?, Dodam iż w chwili obecnej nie zauważyłem żadnej zmiany, w dalszym ciągu jest 4/4, choć mi to w pełni wystarcza. Czekamy z niecierpliwością na ofertę TV.

Pozdrawiam
Panie Macieju,

To nie powinna być promocja... to powinien być standard... w dzisiejszych czasach 512 to minimum.


Panie Macieju,

w dniu wczorajszym w godzinach 18-23 w ogóle nie było internetu...
I takich "awarii" (przynajmniej kilku godzinnych) przez ostatnie 4 miesiące zaobserwowałem 5.

Proszę mi wierzyć, że jest to absolutny rekord wśród dostawców internetowych z którymi miałem do czynienia.

Osobiście uważam, że za takie "przerwy w świadczeniu usług" nawet pakiet symetrycznego łącza 1Mb nie będzie wystarczającą rekompensatą

Pozdrawiam
Miodziu
Witam,
Czy to w związku z promocją wakacyjną wywaliło internet wczoraj wieczorem i dzisiaj? Ulepszenie takie?
Swoją drogą, nagrałam się wczoraj na sekretarkę, w sprawie awarii, i na szczęście nie liczyłam, że ktoś odsłucha i oddzwoni, no gdzieżby..
ja osobiście miałem wcześniej całkiem dobre doświadczenia ze współpracy z SM, objawiające się m.in. tym, że dostawca sam bez ponaglania potrącał za okresy, kiedy były przerwy w dostawie sieci (są one rejestrowane u providera). Jestem pewien, że takiego standardu możemy oczekiwac i teraz.

To zwiększenie przepustowości to chyba "zadośćuczynienie" za te awarie internetu. Wczoraj po 22 znów się coś popsuło i do 1 na pewno trwało. Nie wiem czy już to naprawili, bo rano przed pracą nie sprawdziłem.

Panie Macieju,

Może zpełnie w innym temacie ale proszę o przekazanie informacji co z telewizją kablowa poza tym, że jest podobno w niektórych mieszkaniach testowana???


Niestety nadal nie jestem w stanie przedstawić Państwu szczegółów oferty, która jest w trakcie przygotowywania przez nasz Dział Marketingu. Zainteresowanie jest duże, dlatego ja również czekam niecierpliwie na konkrety, które będę mógł Państwu przekazać.

i znowu awaria - cały dzień bez neta Panie Supermedia, nie zwiększajcie tej prędkości, wolę żeby było wolniej...ale żeby było do licha!!!!!!
Aktualna lista awarii w ciągu ostatnich 7 dni:

15.07 18-23
18.07 9-13
21.07 3-21

Do tego należy dodać zapowiadaną sześciogodzinną przerwę techniczną 24.07.

Kontakt z działem serwisu w dniu wczorajszym był więcej niż trudny - między 8 a 11 nikt nie odbierał telefonów (!?!). Nikt także nie oddzwonił w odpowiedzi na zgłoszenie pozostawione na automatycznej sekretarce. Po udanej próbie dodzwonienia się o 11 podano informację, że awaria powinna zostać usunięta w ciągu godziny, zaś jak wiadomo ostatecznie trwało to znacznie (dziesięciokrotnie) dłużej.

Panie Macieju, myślę że w związku z częstymi problemami w ostatnich dniach firma powinna zaoferować upust w kwocie abonamentu za następny miesiąc.

Szanowni Państwo,

pragnę poinformować Państwa o wakacyjnej promocji dla os. Platany. Od dnia dzisiejszego wszystkim klientom bezpłatnie podwoiliśmy przepustowość łącza internetowego. Dotyczy to również mieszkańców korzystających z podstawowego pakietu 256/256 kbps (od dziś 512/512 kbps). Promocja trwa do dnia 31 sierpnia włącznie.

Z pozdrowieniami,
Maciej Szepietowski


Witam

Szkoda ze tego internetu nie ma, płace ale jak przychodzę do domu to mi ostatnio za często nie działa.
Dzwonie do waszej obsługi czekam 10 minut nikt nie odbiera.
Kiedyś ktoś odebrał powiedziano mi że prawdopodobnie ktoś uruchamia serwer DHCP na osiedlu i to jest powód całego bałaganu.
Jak tak dalej pójdzie to na 100% z was rezygnuje
Przepraszam, jaka przerwa techniczna 24/07?
W jakich godzinach, mam nadzieję, że w nocy?
Gdzie jest informacja dla mieszkańców?

Przepraszam, jaka przerwa techniczna 24/07?
W jakich godzinach, mam nadzieję, że w nocy?
Gdzie jest informacja dla mieszkańców?

Od północy do 6 rano. Informację dostałem mailem.
Wczorajsza awaria nie była spowodowana podwojeniem przepustowości - była to awaria łącza światłowodowego, niestety dość poważna, dlatego naszym technikom jej usuwanie zajęło wiele godzin. W dniu dzisiejszym wysłałem do działu zajmującego się fakturami zlecenie proporcjonalnego zmniejszenia rachunków wszystkich klientów z os. Platany w związku z wczorajszą awarią. Również tym, którzy nie zgłoszą oddzielnie pisemnej reklamacji. W przypadku pozostałych, mniejszych awarii, proszę pamiętać by składać pisemne reklamacje na adres dok@supermedia.pl

Pozdrawiam,
MSz

... pisemne reklamacje na adres dok@supermedia.pl

Pozdrawiam,
MSz


Witam,
Rozumiem, że chodzi Panu o ostatnią awarię... A jak mam zgłosić awarię, kiedy nikt nie odbiera telefonu a internet nie działa? Jeszcze nie zdarzyło mi się chyba czekać krócej niż 2-3 minuty na podniesienie słuchawki... Moglibyście nad tym też popracować.
Nikt Wam chyba nie obiecywał, że klienci NIE będą mieli pretensji, bo za świadczone usługi trzeba odpowiadać, skoro bierze się za to pieniądze.

Pozdrawiam,
RK.
Przyłączam się do informacji o telefonicznym zgłaszaniu w dniu 21.07.2009 po kilkunastu próbach po około godzinie (18-19) udało mi się dodzwonić.
Druga sprawa to jak użytkownicy na osiedlu oceniają czas trwania awarii. Bo z maili które otrzymałem od Supermedii wynika, że awaria miała miejsce w dniu 21.07.2009 od godziny 3:35 do 21:17.
Ja mam inne własnoręczno-komputerowe doświadczenia a jak Wy?
Aha i podobno możemy się ubiegać o jakieś zwroty z tytułu awarii w przypadku co najmniej dwudniowych przestojów
W moim przypadku czas zakończenia awarii to około 21:15, podobnie.
Jeśli chodzi o początek niestety nie jestem w stanie stwierdzić, byłem w domu od ok 15:00 i już internetu nie było. Jeśli chodzi o zwroty, to chyba jest to możliwe, kolega u konkurencji jak ma awarie, zgłasza do providera i odliczane ma od rachunku. W moim przypadku (52zł/mies) to wychodzi chyba jakieś około 1.8 złotego i chyba szkoda mojego cennego czasu na załatwienie tej formalności.
Jak wróciłem po 18 to internet u mnie był - bo to raczej była usterka na całym osiedlu.
Czytając to forum muszę powiedzieć jedno - napewno nie zdecyduję się na internet z Supermedii.

Pozdrawiam wszystkich i życzę jak najmniej problemów z dostawcą internetu.