grueneberg
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane techniki
1) Imiê: Rikomaru
2) Proponowan± rangê: Chunnin ( http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0 )
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-ninja
4)Proponowane techniki:
1.Kai
2.Kawarimi no Jutsu
3.Kage bunshin no justu
4.Kumo issodu
Wypluwamy z ust pajêczynê, któr± mo¿emy dowolnie kontrolowaæ. Wzorem przypomina siatkê. (ta pajêczyna jest ma³a)
Ranga: D
koszt:50
5.Henge no Jutsu
6.Kumonenkin
polegaj±ca na wytworzeniu broni wykonanej z tej samej substancji co zbroja. U¿ytkownik mo¿e wytwarzaæ broñ do woli, wed³ug w³asnych pomys³ów.
Ranga: B
koszt 300 za jedn± broñ (je¿eli chodzi o miecz , ³uk itp)
kunai : 20 ( za 1)
shuriken ma³y ( 25 za jeden)
Pe³ny akcept
Witamy w grze
1. Hebi Master
2. Chuunin http://www.shinnobirpg.rp...er=asc&start=80
3. Hidden Village Council
http://www.shinnobirpg.rp...138.html#144138
Rasengan - http://pl.youtube.com/watch?v=tB--RQ1-uCU
Ranga: S
Mo¿na nauczyæ siê od Hidetora Masahide
Technika polegaj±ca na rotacji Chakry. Ka¿dy kto ogl±da³ anime j± widzia³. Jest to potê¿ne jutsu klasy S opanowane tylko przez 4 shinobi. Potrzeba do tego sporo chakry i du¿ych umiejêtno¶ci
Koszt: 350
Rashoumon
"Ostateczna obrona Orochimaru"
Ranga: A
Kiedy przeciwnik u¿ywa potê¿nego ataku, u¿ytkownik szybko przywo³ujê tê bramê, i chowa siê za ni±
Koszt: 450pch / mo¿na u¿ywaæ raz na 6h ( mo¿liwo¶æ u¿ycia 2 podczas jednej walki)
Kawarimi no Jutsu
Juuha Shou [Fuuton]
Ranga: B
Technika ta polega na skupieniu w d³oni sporej ilo¶ci chakry. Nastêpnie, krótkim machniêciem posy³amy j± na wroga. P³aska fala jak± wytwarzamy jest zdolna przeci±æ budynki. Tak¿e trafienie we wroga mo¿e skoñczyæ siê pozbawianiem jakiej¶ koñczyny lub bardzo powa¿n± ran± ciêta. Jednak da siê unikn±æ tej fali, bo jest tylko jedna.
Koszt: 250
Shoushagan no Jutsu
Ranga: B
Pozwala na ca³kowit± zmianê wygl±du. Bardzo ciê¿ko rozpoznaæ kamufluj±c± siê osobê i bez znajomo¶ci jego Charakteru jest to praktycznie niemo¿liwe
Koszt: 200
A jak nie da rady to zróbcie mnie geninem i dajcie jakie¶ techniki ¿ebym móg³ mieæ dobry Start. Proszê jeszcze o zmianê nicku bo ten nie pasuje do mojej postaci. Na Orochi Yashagoro.
Je¶li jednak zostanê chuuninem to bêdê móg³ przynie¶æ chlubê wiosce,a w Oto,chuuninow jest ma³o.
Ranga: niestety genin. KP ani mnie nie zauroczy³a ani nie wci±gnê³a... Ehh. Mimo to napisa³e¶ co¶ i siê nieco postara³e¶, wiêc potraktujê Ciê ¼dziebko... Lepiej?
Techniki:
-Hitei Mushou
-Shunshin no Jutsu
-Sanzengarasu no Jutsu
-Henge no Jutsu
KLIKNIJ, ¯EBY ZOBACZYÆ TECHNIKI.
Akcept. Mi³ej gry. Gdyby¶ chcia³ siê zapisaæ do samouczka, znajd¼ odpowiedni temat w akademii w Konoha. ¯yczê powodzenia.
Imiê:Haibito
Proponowana ranga; Chuunin
Proponowane Techniki:
-Kouka no Jutsu(Technika Hartowania)-Dziêki tej technice nasze cia³o zostaje pokryte skala któr± mo¿na wyd³u¿aæ i w ro¿ne sposoby wykorzystywaæ do ataków s³abych ataków ta pow³oka otacza dos³ownie cale cia³o nawet g³owê u¿ytkownika wykonywuj±cy te jutsu otrzymuje tylko 50% obra¿eñ od ziemi,powietrza,b³yskawic i jest niewra¿liwy na techniki ognia oraz zwyk³± bron jednak wodne techniki zadaj± u¿ytkownikowi 2 razy wiêksze obra¿enia
-Shinjuu Zanshu no jutsu –Shinobi wykonuj±cy to jutsu znajduje siê pod ziemi± dopóki nie bêdzie w stanie z³apaæ przeciwnika. Gdy to sie stanie wci±ga go pod ziemiê, zostawiaj±c na powierzchni tylko g³owê. Wtedy rywal nie mo¿e wykonaæ ¿adnego ruchu, a on sam wychodzi z ukrycia.
Proponowany zawód:Hunter-ninja
User o nicku Haibito ju¿ istnieje.
Ranga: Genin. KP zbyt krótka.
Techniki:
-Hitei Mushou
-Kawarimi no Jutsu
-Sanzengarasu no Jutsu
-Kai
AKCEPT. Je¶li chcesz podlegaæ okresowi ochronnemu, zapraszamy do akademii w Konoha-Gakure no Sato.
Dziêkuje na pewno skorzystam.
Ten haibito to pomy³ka sorry
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane techniki
1) Imiê: Rikomaru
2) Proponowan± rangê: Chunnin ( http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0 )
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-ninja
4)Proponowane techniki:
1.Kai
2.Kawarimi no Jutsu
3.Kage bunshin no justu
4.Kumo issodu
Wypluwamy z ust pajêczynê, któr± mo¿emy dowolnie kontrolowaæ. Wzorem przypomina siatkê. (ta pajêczyna jest ma³a)
Ranga: D
koszt:50
5.Henge no Jutsu
6.Kumonenkin
polegaj±ca na wytworzeniu broni wykonanej z tej samej substancji co zbroja. U¿ytkownik mo¿e wytwarzaæ broñ do woli, wed³ug w³asnych pomys³ów.
Ranga: B
koszt 300 za jedn± broñ (je¿eli chodzi o miecz , ³uk itp)
kunai : 20 ( za 1)
shuriken ma³y ( 25 za jeden)
Pe³ny akcept
Witamy w grze
1. Hebi Master
2. Chuunin http://www.shinnobirpg.rp...er=asc&start=80
3. Hidden Village Council
http://www.shinnobirpg.rp...138.html#144138
Rasengan - http://pl.youtube.com/watch?v=tB--RQ1-uCU
Ranga: S
Mo¿na nauczyæ siê od Hidetora Masahide
Technika polegaj±ca na rotacji Chakry. Ka¿dy kto ogl±da³ anime j± widzia³. Jest to potê¿ne jutsu klasy S opanowane tylko przez 4 shinobi. Potrzeba do tego sporo chakry i du¿ych umiejêtno¶ci
Koszt: 350
Rashoumon
"Ostateczna obrona Orochimaru"
Ranga: A
Kiedy przeciwnik u¿ywa potê¿nego ataku, u¿ytkownik szybko przywo³ujê tê bramê, i chowa siê za ni±
Koszt: 450pch / mo¿na u¿ywaæ raz na 6h ( mo¿liwo¶æ u¿ycia 2 podczas jednej walki)
Kawarimi no Jutsu
Juuha Shou [Fuuton]
Ranga: B
Technika ta polega na skupieniu w d³oni sporej ilo¶ci chakry. Nastêpnie, krótkim machniêciem posy³amy j± na wroga. P³aska fala jak± wytwarzamy jest zdolna przeci±æ budynki. Tak¿e trafienie we wroga mo¿e skoñczyæ siê pozbawianiem jakiej¶ koñczyny lub bardzo powa¿n± ran± ciêta. Jednak da siê unikn±æ tej fali, bo jest tylko jedna.
Koszt: 250
Shoushagan no Jutsu
Ranga: B
Pozwala na ca³kowit± zmianê wygl±du. Bardzo ciê¿ko rozpoznaæ kamufluj±c± siê osobê i bez znajomo¶ci jego Charakteru jest to praktycznie niemo¿liwe
Koszt: 200
A jak nie da rady to zróbcie mnie geninem i dajcie jakie¶ techniki ¿ebym móg³ mieæ dobry Start. Proszê jeszcze o zmianê nicku bo ten nie pasuje do mojej postaci. Na Orochi Yashagoro.
Je¶li jednak zostanê chuuninem to bêdê móg³ przynie¶æ chlubê wiosce,a w Oto,chuuninow jest ma³o.
Ranga: niestety genin. KP ani mnie nie zauroczy³a ani nie wci±gnê³a... Ehh. Mimo to napisa³e¶ co¶ i siê nieco postara³e¶, wiêc potraktujê Ciê ¼dziebko... Lepiej?
Techniki:
-Hitei Mushou
-Shunshin no Jutsu
-Sanzengarasu no Jutsu
-Henge no Jutsu
KLIKNIJ, ¯EBY ZOBACZYÆ TECHNIKI.
Akcept. Mi³ej gry. Gdyby¶ chcia³ siê zapisaæ do samouczka, znajd¼ odpowiedni temat w akademii w Konoha. ¯yczê powodzenia.
Imiê:Haibito
Proponowana ranga; Chuunin
Proponowane Techniki:
-Kouka no Jutsu(Technika Hartowania)-Dziêki tej technice nasze cia³o zostaje pokryte skala któr± mo¿na wyd³u¿aæ i w ro¿ne sposoby wykorzystywaæ do ataków s³abych ataków ta pow³oka otacza dos³ownie cale cia³o nawet g³owê u¿ytkownika wykonywuj±cy te jutsu otrzymuje tylko 50% obra¿eñ od ziemi,powietrza,b³yskawic i jest niewra¿liwy na techniki ognia oraz zwyk³± bron jednak wodne techniki zadaj± u¿ytkownikowi 2 razy wiêksze obra¿enia
-Shinjuu Zanshu no jutsu –Shinobi wykonuj±cy to jutsu znajduje siê pod ziemi± dopóki nie bêdzie w stanie z³apaæ przeciwnika. Gdy to sie stanie wci±ga go pod ziemiê, zostawiaj±c na powierzchni tylko g³owê. Wtedy rywal nie mo¿e wykonaæ ¿adnego ruchu, a on sam wychodzi z ukrycia.
Proponowany zawód:Hunter-ninja
User o nicku Haibito ju¿ istnieje.
Ranga: Genin. KP zbyt krótka.
Techniki:
-Hitei Mushou
-Kawarimi no Jutsu
-Sanzengarasu no Jutsu
-Kai
AKCEPT. Je¶li chcesz podlegaæ okresowi ochronnemu, zapraszamy do akademii w Konoha-Gakure no Sato.
Dziêkuje na pewno skorzystam.
Ten haibito to pomy³ka sorry