grueneberg
Cz³onkowie tego klanu podczas walki tworz± negatywne nici i mog± posiadaæ 5 serc.
wymagania do klanu http://www.shinnobirpg.rp...p=119812#119812
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki
1) Kiomoto Kakuzu ( narazie jest nieregulaminowe itachi@xDD ale juz z³o¿y³em pro¶bê to admina o zmianê nicku)
2) chunin
3) hunter-nin
4)
Hougou kemono no Jutsu
Hougou kemono isshohad
Hougou Toukokoro no Jutsu
Goukakyuu no Jutsu [ katon ]
Katon: ninpou Hibashiri [ katon ]
Bakusui Shouha [ suiton ]
Daibakuryuu no Jutsu [ suiton ]
Kokuun no Jutsu [ suiton ]
Twoje techniki:
- Kawarimi no Jutsu
- Henge no Jutsu
- Kage Bunshin no Jutsu
- Bakushi Shouha
- Goukakyuu no Jutsu
- Hougou Kemono no Jutsu
- Hougou Toukokoro no Jutsu
1) Leder
2) Jounin a jak nie mo¿na chunin xP
3) Hunter-nin
4)
Nuime [Kakuzu]
Hogou no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Toukokoro no Jutsu [Kakuzu]
Nuuhada no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Kyougi no Jutsu [Kakuzu]
Jashin Maru [Wyznawcy]
Tokoshi [Wyznawcy]
Kai [GenJutsu]
na mising-nin przypada 8 technik
Kai
Kagebushin no jutsu
Henge no jutsu
Nuime [Kakuzu]
Hogou no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Toukokoro no Jutsu [Kakuzu]
Nuuhada no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Kyougi no Jutsu [Kakuzu]
nie chcê byæ w Kumo tylko byc cz³onkim tego klanu i mieæ mo¿liwo¶æ poznawania ich technik, mo¿na tak??
proszê
tak. Wpisz sobie ¿e pochodzisz z tego klanu w profilu i w przysz³o¶ci bêdziesz móg³ uczyæ siê klanowych technik.
1) Kishimoto (Obecnie mam inny ale wys³a³em ju¿ wiadomo¶æ o zmiane :p)
2) Hunter Ninja
3) Nie znam ¿adnych ciekawych technik ale 2 ciekawe s± jednak
- Hougou Kemono No Jutsu
- Hougou Kemono isshohad
- Hougou Toukokoro No Jutsu
- Henge No Jutsu
- Kawarimi No Jutsu
- Kirin
Dodane po 1 minutach:
1) Kishimoto (Obecnie mam inny ale wys³a³em ju¿ wiadomo¶æ o zmiane :p)
2) Chuunin lub Jounin
3) Hunter Ninja
4) Nie znam ¿adnych ciekawych technik ale 2 ciekawe s± jednak
- Hougou Kemono No Jutsu
- Hougou Kemono isshohad
- Hougou Toukokoro No Jutsu
- Henge No Jutsu
- Kawarimi No Jutsu
- Kirin
-Hougou Kaijuu Henge no Jutsu
Rangê masz Chuunin, a tak to wszystko akceptujê
1) Imiê: Yuusuke
2) Proponowan± rangê: Chunnin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU
4)Proponowane techniki:
O zawód ANBU tradycyjnie musisz staraæ siê u Hyuty Shiro.
Twoje techniki:
Gufutenka, Kawarimi no Jutsu i 4 pierwsze z tych, co wymieni³e¶.
Imiê: Akahito
Klan: Kakuzu
Wioska: Kumogakure no Sato
Profesje: Shinobi - adept pieczêci - hunter nin
Kekkai Genkei: kontrola negatywnej energii
Wiek: 23
Wzrost: 192 centymetry
Waga: 115 kilogramów
Kolor w³osów: czarne
Kolor oczu: fioletowe
Karnacja: ¶niada
Ogólny wygl±d zewnêtrzny: Akahito jest wielkim budz±cym podziw, grozê lub przera¿enie w otaczaj±cych go ludziach mê¿czyzn± jak sam kiedy¶ okre¶li³ "s³usznej budowy". Ju¿ sama ogromna sylwetka przes±dza o wyniku czê¶ci walk zastraszaj±c skutecznie mniej pewnych siebie przeciwników. Akahito na ogó³ nosi czarne pe³ne kimono rytualne z wszelkimi ozdobami na które czasami zak³ada kawa³ki samurajskiej zbroi, nastêpnie szczelnie okrywa ca³e cia³o szarym b±d¼ czarnym d³ugim p³aszczem a twarz zakrywa pod pochylonym wielkim s³omkowym kapeluszem wykonanym w standardowy sto¿ek. Masywne miê¶nie ukryte s± pod cienk± warstewk± t³uszczu a ca³a postura pomimo du¿ego wzrostu jest raczej przysadzista. Cech± szczególn± Akahito jest symetryczno¶æ negatywnej nici na ca³ym ciele - trzy obrêcze na przedramionach, dwie na ramionach, po trzy zaznaczenia na ka¿dym z boków i jedna gruba linia wzd³u¿ krêgos³upa. Jednak Akahito rozpoznawalny jest dziêki kilkudniowemu zarostowi stylizowanemu w kozi± bródkê i podwójnej równoleg³ej nici negatywnej energii pionowo przez lewe oko na oko³o dwa centymetry nad brew i pod doln± powiekê. Bardzo rzadko Akahito zas³ania dodatkowo twarz grubym purpurowym szalem.
Charakter: Pragmatyczny, flegmatyczny i trochê leniwy to niew±tpliwie wady Akahito jednak wraz z tymi przywarami posiada on kilka niesamowicie przydatnych w walce zalet takich jak wewnêtrzny spokój w ka¿dej sytuacji, opanowanie oraz neutralno¶æ a wrêcz apatia, która niejednego przeciwnika potrafi wyprowadziæ z równowagi. Ca³okszta³t charakteru Akahito tworzy wokó³ niego pewn± duszn± aurê, której nie mo¿na okre¶liæ jako wy¿szo¶æ czy psychopatyczna chêæ mordu ale zupe³ny brak jakichkolwiek emocji - ta zimna powoduj±ca dreszcze osobowo¶æ w po³±czeniu z niesamowit± aparycj± tworzy mit "cz³owieka statuy" - niewzruszonego, nieodgadnionego i zawsze sukcesywnie wykonuj±cego w³asne zamierzenia niezale¿nie od innych. Te nieliczne osoby, które poznaj± Akahito bardzo blisko odkrywaj± jego drug± stronê - nadal flegmatycznego, leniwego i wiecznie spokojnego ale tak¿e lubi±cego za¿artowaæ, wypiæ i zabawiæ siê kompana. Pomimo znanej ogólnie chciwo¶ci w klanie Kakuzu, Akahito choæ nie jest zupe³nym wyj±tkiem, odstaje nieznacznie od reszty rodziny: zgodnie z obiegow± opini± uwielbia gromadziæ pieni±dze jednak nie jest sk±py i wydaje swój majek (w granicach rozs±dku) na uciechy codziennego ¿ycia. Ogólnie Akahito jest osobowo¶ci± wielu kontrastów i zbiorem nietypowych cech, które tworz± jego unikalno¶æ.
Historia: Liniê krwi odziedziczy³ po ojcu. Matka by³a a najprawdopodobniej jest nadal dobrze postawion± ma³± pani± feudaln± terenów nieopodal wioski Kumo. Akahito nie posiada aktualnych informacji o swoich rodzicach gdy¿ w wieku 15 lat opu¶ci³ dom rodzinny. Gdy Akahito mia³ 10 lat po tym jak jego ojciec nauczy³ go podstaw klanowej mocy, odszed³ od rodziny zostawiaj±c 10 - latka samego z matk±. Mo¿na wiêc rzecz ¿e Akahito odziedziczy³ po rodzicach tylko dwie rzeczy: klanowe moce i predyspozycje shinobi po ojcu oraz pier¶cieñ bêd±cy symbolem nastêpnego pana feudalnego ma³ego skrawka ziemi po matce - jednak jak na razie nie skorzysta³ z tego dobytku. W wieku 16 lat Akahito ukoñczy³ bez wyró¿niania siê z t³umu akademiê zostaj±c geninem i po kilku treningach z Senseiem i kilku ma³o istotnych misjach w wiosce zg³osi³ siê do testu na chuunina. Test pisemny zda³ wy¶mienicie, a etap grupowy wraz z kompanami przeszed³ bez wiêkszych problemów. Podczas swojej pierwszej walki eliminacyjnej trafi³ na stosunkowo utalentowanego u¿ytkownika raiton i po trudnej walce, w której pomimo wszystko nie pokazywa³ swoich prawdziwych mo¿liwo¶ci wygra³ minimalnie nie robi±c wra¿enia na wspó³uczestnikach. W drugim etapie Akahito stan±³ naprzeciw jednego z faworytów wydarzenia jakim by³ m³ody utalentowany cz³onek klanu Uchicha. Przeciwnik Akahito zlekcewa¿y³ go i po kilku sekundach od sygna³u rozpoczêcia walki zosta³ zgnieciony przez idealn± kombinacjê klanowych technik, nietypowego stylu taijutsu, ninjutsu doton i ku zdziwieniu wszystkich wysokiej jako¶ci fuuinjutsu. Akahito w rezultacie zosta³ chuuninem a jego walka zosta³a okrzykniêta jedn± z najbardziej widowiskowych w ca³ym turnieju - po pojedynku z Uchich± wszystkie dalsze walki dla ca³ej jego dru¿yny zosta³y poddane walkoverem czasami ze strachu przeciwników a czasami z powodów ich tajemniczego znikania. Po awansie Akahito sta³ siê niewyró¿niaj±cym shinobi wioski Ob³oku jednak z oficjalnych danych wynika ¿e w krótkim czasie przed³o¿y certyfikat ³owcy ninja i adepta fuuinjutsu do swoich informacji osobowych w biurze Kage. Dalsza jego historia to nieliczne ¶redniej wagi misje w ró¿nych dru¿ynach przeplatane dorywczymi zawodami przy konkretnych wiêkszych przedsiêwziêciach.
Typy Chakry: Doton
Demon: Akahito nie jest Jinchuriki jednak w jednej z rozmów stwierdzi³ i¿ planuje kiedy¶ przej±æ jakiego¶ demona jednak jak sam stwierdzi³ "Ta chwila kiedy¶ nadejdzie ... ale up³ynie jeszcze du¿o czasu"
Pakty: Na chwilê obecn± nie podpisa³ ¿adnego paktu
Styl walki: Akahito jak ka¿dy cz³onek klanu Kakuzu bazuje na ogromnej wytrzyma³o¶ci cia³a i zawartej w nim negatywnej energii tworz±c organizm bliski nie¶miertelno¶ci. Kombinacja technik wysokiej odporno¶ci i uniwersalnych ataków negatywnej energii wraz z ¿ywio³owym ninjutsu i pieczêciami wspomagaj±cymi to znak firmowy Akahito. Wyj±tkow± jego cech± jest ¶wietna znajomo¶æ fuuinjutsu szczególnie jak na cz³onka klanów, którzy z regu³y obarczeni nauk± wrodzonych mocy nie maj± czasu na studiowanie pieczêci. Specjalno¶ci± Akahito jest walka na ¶redni dystans jednak nie obce s± mu te¿ tajniki taijutsu. W walce wrêcz wykorzystuje on mistrzowsk± technikê stylu Sei (spokojnej piê¶ci) - Seikuken, który oparty jest na tak zwanej strefie wp³ywu w której u¿ytkownik mo¿e zbiæ, zablokowaæ lub omin±æ ka¿dy atak oraz zaatakowaæ samemu ka¿dego przeciwnika. Sam styl Sei stosowany przez Akahito oparty jest na sk±pych ruchach idealnie dopasowanych do osi±gniêcia minimalnej przewagi: nieznacznych unikach oraz walce praktycznie stacjonarnej wyzbytej wszelkiego rodzaju ozdobników w której ruchy s± niezbyt szybkie, zrêczne ani silne ale precyzyjne nieliczne, niespodziewane i wykonywane ¶wietnie technicznie. Sama filozofia Sei polega na przewadze czystej techniki nad warunkami fizycznymi przeciwnika co idealnie wspó³gra z powolnym, rozleniwionym i apatycznym Akahito, który jednak mo¿e poszczyciæ siê bardzo wytrzyma³ym cia³em i nie ma³± si³±. Je¿eli do powy¿szego opisu dodamy fakt i¿ Akahito posiada chakrê Doton idealn± do ró¿nego rodzaju silnych jutsu obszarowych i defensywnych oraz nie obce mu s± podstawy genjutsu uzyskujemy sylwetkê shinobi ogólnie wyszkolonego z kilkoma zabójczymi asami w rêkawie, który mo¿e samodzielnie nie mo¿e wywrzeæ na przeciwniku ogromnej presji ani dokonaæ wielkich zniszczeñ ale jest praktycznie niepokonany i nie¶miertelny nie posiadaj±c ¿adnej luki w obronie chocia¿ teoretycznie istniej± sposoby aby zabiæ nawet jego.
Nuime
Ranga: -
Rodzaj: Podstawowa umiejêtno¶æ klanowa
Koszt: -
Opis: Podstawa wszelkich technik Klanu kakuzu polegaj±ca na wytworzeniu szwów negatywnej energii w miejscach celowo zrobionych ran na ciele w celu jej pó¼niejszego u¿ycia w najró¿niejszy sposób. W przypadku Akahito s± to symetryczne szwy na przedramionach, ramionach, ¿ebrach i krêgos³upie oraz jeden podwójny ozdobny szew przy lewym oku. Ilo¶æ szwów i ich rozmieszczenie znacz±co wp³ywa na ogóln± si³ê i styl walki.
Tokoshi
Ranga: S
Rodzaj: Technika / W³a¶ciwo¶æ Klanowa
Koszt: 0 ?
Opis: kolejna z w³a¶ciwo¶ci klanowych - cz³onkowie Kakuzu posiadaj± prawie ¿e nie¶miertelne cia³o, które umiera dopiero przy pe³nej dezintegracji a ¶mieræ nastêpuje w chwili gdy ostatnie serce zostanie zniszczone - istniej± dwa o¶rodki kontroli nawet zdekapitowanego cia³a: g³owa wraz z umys³em i tors wraz z g³ównym sercem oraz ewentualnie wszelkie czê¶ci cia³a, w których umieszczono dodatkowe serca. Sama technika podobna jest do tej u¿ywanej przez wyznawców jashina jednak na ogó³ ateistyczni cz³onkowie klanu Kakuzu nie potrzebuj± odprawiaæ mod³ów, czciæ bóstw czy przechodziæ w konkretne rytualne stadia - jest to ich naturalna w³a¶ciwo¶æ.
Hougou Toukokoro No Jutsu
Ranga: S
Rodzaj: Technika Klanowa
Koszt: nie dotyczy
Opis: Pozwala na przyswojenie serca pokonanego przeciwnika wraz z jego chakr±, czê¶ci± umiejêtno¶ci i jego ¿yciem - warunkiem jest fakt i¿ serce - cel w chwili wykonywania jutsu musi jeszcze biæ. Wraz z przyswojeniem serca na ciele pokazuje siê ko¶ciana maska stworzenia negatywnej energii, które przejmuje przyswojone serce - jest to wstêp do czê¶ci klanowych technik. Maksymalnie ka¿dy cz³onek Kakuzu mo¿e posiadaæ 5 serc wliczaj±c jego w³asne (ka¿de dodatkowe serce dodaje jedno ¿ycie i 15% chakry).
Fuujutsu Kyuuin (Sealing Technique Absorption Seal)
Ranga: S
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 150
Opis: Cia³o u¿ytkownika tego jutsu staje siê w ca³o¶ci pieczêci± która odwraca przep³yw chakry w organizmie powoduj±c ¿e czysta energia zostaje wch³oniêta wewn±trz niego i tam czê¶æ z niej zostaje wch³oniêta do obiegu chakry u¿ytkownika a reszta zniwelowana. (wch³oniêcie 50% chakry)
Fuuin Teppeki (Sealed Iron Wall)
Ranga: B
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 500 + 100 / tura (za podtrzymanie)
Opis: Bardzo silna bliska niezniszczalno¶ci bariera wytwarzana na ogromnym terenie przez rozmieszczenie co najmniej dwóch pieczêci dla sta³ego efektu lub bez pieczêci dla efektu na czas wykonywania jutsu. W przypadku pozostawienia bariery samej sobie nie posiada ona swoich w³a¶ciwo¶ci obronnych po wyczerpaniu startowego nak³adu chakry jednak nadal informuje swojego twórcê o wszelkim przekraczania jej granic.
Domu (Earth Spear)
Ranga: B
Rodzaj: Ninjutsu
Koszt: 250
Opis: Po wykonaniu niezbêdnych pieczêci cia³o u¿ytkownika zostaje pokryte twardym ziemnym pancerzem, który znacznie zwiêksza mo¿liwo¶ci defensywne jak i ciê¿ar zadawanych poprzez taijutsu ciosów jednak jak ka¿de jutsu Doton nie zapewnia praktycznie ¿adnej ochrony przed atakami Raiton. Do¶æ dobrym okre¶leniem tego jutsu jest: "zwiêkszenie twardo¶ci cia³a poprzez wprowadzenie weñ elementu ziemi ..."
jednocze¶nie prosi³bym o zmianê nicku na: Akahito
i przy okazji poprawienie mojego b³êdu z ryo (nie by³em pewnym kim zacznê grac wiêc zamiast 100 lub 150 wpisa³em "-" i wyl±dowa³em z 0 ryo na start)
PS. tak wiem ¿e pierwsze zg³oszenie by³o do Suny ... ta sprawa ju¿ za³atwiona u admina
PS. 2. to moje zg³oszenie tak rozlaz³o stronê ? O.o ... przepraszam ale nie wiem jak to zmieniæ
1) Imiê: Kuna Maratasu Kakuzu
2) Proponowan± rangê: Jounin ( specjalnie napisa³em 3 A4 tak jak pisze w wymaganiach do klanu)
http://www.shinnobirpg.rp...367.html#145367
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Courier-nin
4)Proponowane techniki:
1.Kage Bunshin no jutsu
2.Kaze Kawarimi
3.Fuuton-Atsugai
4.Nuuhada No Jutsu
Ranga :B
W chwili odciêcia nam koñczyny mo¿emy przyszyæ j± sobie, unerwieniem jest negatywna energia. Zostaje ona po³±czona za pomoc± negatywnych nici. Mo¿emy tak¿e dziêki tej technice przyszyæ naszemu towarzyszowi jaka¶ koñczynê, czy nawet g³owê. Wtedy na pocz±tku, przez oko³o tydzieñ przyjaciel nie mo¿e przeci±¿aæ danej koñczyny, jednak potem jest ona ca³kowicie sprawna.
Koszt: 250 za koñczynê
5.Klanowe wybrane przez administracje
6.Klanowe wybrane przez administracje
7.Klanowe wybrane przez administracje
8.Klanowe wybrane przez administracje
Wymagania :
1) napisaæ minimum 3 str a4 czcionk± 11 historii / Spe³nione
2) mieæ rangê jonina / Tego jeszcze nie wiem
3) graæ minimum 2 miesi±ce na forum / 2-ga postaæ Orikimaru któr± mam zamiar usun±æ, ¿eby graæ t±( je¿eli akcjept to usuñcie mi Ori, a liderem SO zostaje Mitsuhide)
4) maxymalnie 3 osoby w klanie. / S± otwarte i nikt z powy¿szych nie gra wiêc my¶le ¿e spe³nione
Karta zbyt s³aba, aby dostaæ siê do tego klanu. Poza tym mia³e¶ ju¿ chyba z 20 postaci i wiêkszo¶æ, jak nie ka¿da, jest skasowana... To odbiera mo¿liwo¶æ jakiegokolwiek zaufania. A ¿eby graæ akurat postaci± bêd±c± w tym klanie, zaufanie takowe musisz od nas mieæ.
1) Imiê: Junzo Kakuzu Historia
2) Proponowan± rangê: Chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Bezrobotny
4)Proponowane techniki:
Tokoshi
Ranga : D
To co u wyznawców Jashina, ale nie trzeba byæ w formie s³ugi Jashina. Pozwala ona na bycie nie¶miertelnym cz³onkom tego klanu, jednak przejawia siê to czym innym ni¿ u jashinistów. A mianowicie, osoby nale¿±ce od tego rodu nie umieraj± ze staro¶ci, bardzo wolno siê starzej±, poniewa¿ ich coraz to kolejne serca przed³u¿aj± ich ¿ywot.
koszt: 0
Hougou No Jutsu
Ranga: C
Technika polega na wyd³u¿eniu z szytego miejsca i buzi nici z negatywnej energii w celu zaatakowania przeciwnika. Tak wyd³u¿one nitki s± bardzo ostre, wygl±daj± jak szpikulce, jednak tak¿e mo¿na nimi zwi±zaæ swojego wroga, czy zabraæ mu jego broñ. S± one d³ugie zale¿nie do tego jak sobie za¿yczy u¿ytkownik.
to techniki Kakuzu ju¿
Koszt: 250
Nuime
Ranga: C
Technika polegaj±ca na za³o¿eniu sobie szwów z negatywnej nici. Jest to podstawowa technika cz³onków klanu Kakuzu. Zak³adamy sobie nici z negatywnej energii w ró¿nych miejscach, jakie sobie za¿yczymy. Wtedy mo¿emy u¿ywaæ innych technik klanowych jak wyd³u¿anie danej koñczyny, czy kontroli nici z tych w³a¶nie miejsc.
Koszt: 150
Hougou Kyougi No Jutsu
Ranga : B
Dziêki tej technice mo¿emy dowolnie wyd³u¿aæ w³asne koñczynê z stawu, nici z negatywnej energii trzymaj± nasz± koñczynê z reszt± cia³a. Czarne nitki, które ¿yj± pozwalaj± normalnie poruszaæ siê takim koñczynom. Wygl±da to jakby ka¿da czê¶æ cia³a u¿ytkownika ¿y³a. Mo¿emy dziêki niej np. wyrzuciæ w przeciwnika swoja rêkê po czym go z³apaæ.
Koszt: 100 za koñczynê
Na tych dwóch technikach g³ownie mi zale¿y. Pozosta³e dwie proszê o przydzielenie przez administracje.
¯ywio³: Suiton
Specjalizacje: FuuinJutsu, HiruJutsu, NinJutsu
Akceptujê +
Benbaku Mizu
Daibakuryuu no Jutsu
wymagania do klanu http://www.shinnobirpg.rp...p=119812#119812
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki
1) Kiomoto Kakuzu ( narazie jest nieregulaminowe itachi@xDD ale juz z³o¿y³em pro¶bê to admina o zmianê nicku)
2) chunin
3) hunter-nin
4)
Hougou kemono no Jutsu
Hougou kemono isshohad
Hougou Toukokoro no Jutsu
Goukakyuu no Jutsu [ katon ]
Katon: ninpou Hibashiri [ katon ]
Bakusui Shouha [ suiton ]
Daibakuryuu no Jutsu [ suiton ]
Kokuun no Jutsu [ suiton ]
Twoje techniki:
- Kawarimi no Jutsu
- Henge no Jutsu
- Kage Bunshin no Jutsu
- Bakushi Shouha
- Goukakyuu no Jutsu
- Hougou Kemono no Jutsu
- Hougou Toukokoro no Jutsu
1) Leder
2) Jounin a jak nie mo¿na chunin xP
3) Hunter-nin
4)
Nuime [Kakuzu]
Hogou no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Toukokoro no Jutsu [Kakuzu]
Nuuhada no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Kyougi no Jutsu [Kakuzu]
Jashin Maru [Wyznawcy]
Tokoshi [Wyznawcy]
Kai [GenJutsu]
na mising-nin przypada 8 technik
Kai
Kagebushin no jutsu
Henge no jutsu
Nuime [Kakuzu]
Hogou no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Toukokoro no Jutsu [Kakuzu]
Nuuhada no Jutsu [Kakuzu]
Hogou Kyougi no Jutsu [Kakuzu]
nie chcê byæ w Kumo tylko byc cz³onkim tego klanu i mieæ mo¿liwo¶æ poznawania ich technik, mo¿na tak??
proszê
tak. Wpisz sobie ¿e pochodzisz z tego klanu w profilu i w przysz³o¶ci bêdziesz móg³ uczyæ siê klanowych technik.
1) Kishimoto (Obecnie mam inny ale wys³a³em ju¿ wiadomo¶æ o zmiane :p)
2) Hunter Ninja
3) Nie znam ¿adnych ciekawych technik ale 2 ciekawe s± jednak
- Hougou Kemono No Jutsu
- Hougou Kemono isshohad
- Hougou Toukokoro No Jutsu
- Henge No Jutsu
- Kawarimi No Jutsu
- Kirin
Dodane po 1 minutach:
1) Kishimoto (Obecnie mam inny ale wys³a³em ju¿ wiadomo¶æ o zmiane :p)
2) Chuunin lub Jounin
3) Hunter Ninja
4) Nie znam ¿adnych ciekawych technik ale 2 ciekawe s± jednak
- Hougou Kemono No Jutsu
- Hougou Kemono isshohad
- Hougou Toukokoro No Jutsu
- Henge No Jutsu
- Kawarimi No Jutsu
- Kirin
-Hougou Kaijuu Henge no Jutsu
Rangê masz Chuunin, a tak to wszystko akceptujê
1) Imiê: Yuusuke
2) Proponowan± rangê: Chunnin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU
4)Proponowane techniki:
lHougou No Jutsu [Kakuzu]
lHougou Kyougi No Jutsu [Kakuzu]
lHougou Kyougi Chika No Jutsu [Kakuzu]
lNuuhada No Jutsu [Kakuzu]
lHougou Kemono No Jutsu [Kakuzu]
lHougou Kemono Isshohad [Kakuzu]
lHougou Toukokoro No Jutsu [Kakuzu]
lHougou Kaijuu Henge No Jutsu [Kakuzu]
O zawód ANBU tradycyjnie musisz staraæ siê u Hyuty Shiro.
Twoje techniki:
Gufutenka, Kawarimi no Jutsu i 4 pierwsze z tych, co wymieni³e¶.
Imiê: Akahito
Klan: Kakuzu
Wioska: Kumogakure no Sato
Profesje: Shinobi - adept pieczêci - hunter nin
Kekkai Genkei: kontrola negatywnej energii
Wiek: 23
Wzrost: 192 centymetry
Waga: 115 kilogramów
Kolor w³osów: czarne
Kolor oczu: fioletowe
Karnacja: ¶niada
Ogólny wygl±d zewnêtrzny: Akahito jest wielkim budz±cym podziw, grozê lub przera¿enie w otaczaj±cych go ludziach mê¿czyzn± jak sam kiedy¶ okre¶li³ "s³usznej budowy". Ju¿ sama ogromna sylwetka przes±dza o wyniku czê¶ci walk zastraszaj±c skutecznie mniej pewnych siebie przeciwników. Akahito na ogó³ nosi czarne pe³ne kimono rytualne z wszelkimi ozdobami na które czasami zak³ada kawa³ki samurajskiej zbroi, nastêpnie szczelnie okrywa ca³e cia³o szarym b±d¼ czarnym d³ugim p³aszczem a twarz zakrywa pod pochylonym wielkim s³omkowym kapeluszem wykonanym w standardowy sto¿ek. Masywne miê¶nie ukryte s± pod cienk± warstewk± t³uszczu a ca³a postura pomimo du¿ego wzrostu jest raczej przysadzista. Cech± szczególn± Akahito jest symetryczno¶æ negatywnej nici na ca³ym ciele - trzy obrêcze na przedramionach, dwie na ramionach, po trzy zaznaczenia na ka¿dym z boków i jedna gruba linia wzd³u¿ krêgos³upa. Jednak Akahito rozpoznawalny jest dziêki kilkudniowemu zarostowi stylizowanemu w kozi± bródkê i podwójnej równoleg³ej nici negatywnej energii pionowo przez lewe oko na oko³o dwa centymetry nad brew i pod doln± powiekê. Bardzo rzadko Akahito zas³ania dodatkowo twarz grubym purpurowym szalem.
Charakter: Pragmatyczny, flegmatyczny i trochê leniwy to niew±tpliwie wady Akahito jednak wraz z tymi przywarami posiada on kilka niesamowicie przydatnych w walce zalet takich jak wewnêtrzny spokój w ka¿dej sytuacji, opanowanie oraz neutralno¶æ a wrêcz apatia, która niejednego przeciwnika potrafi wyprowadziæ z równowagi. Ca³okszta³t charakteru Akahito tworzy wokó³ niego pewn± duszn± aurê, której nie mo¿na okre¶liæ jako wy¿szo¶æ czy psychopatyczna chêæ mordu ale zupe³ny brak jakichkolwiek emocji - ta zimna powoduj±ca dreszcze osobowo¶æ w po³±czeniu z niesamowit± aparycj± tworzy mit "cz³owieka statuy" - niewzruszonego, nieodgadnionego i zawsze sukcesywnie wykonuj±cego w³asne zamierzenia niezale¿nie od innych. Te nieliczne osoby, które poznaj± Akahito bardzo blisko odkrywaj± jego drug± stronê - nadal flegmatycznego, leniwego i wiecznie spokojnego ale tak¿e lubi±cego za¿artowaæ, wypiæ i zabawiæ siê kompana. Pomimo znanej ogólnie chciwo¶ci w klanie Kakuzu, Akahito choæ nie jest zupe³nym wyj±tkiem, odstaje nieznacznie od reszty rodziny: zgodnie z obiegow± opini± uwielbia gromadziæ pieni±dze jednak nie jest sk±py i wydaje swój majek (w granicach rozs±dku) na uciechy codziennego ¿ycia. Ogólnie Akahito jest osobowo¶ci± wielu kontrastów i zbiorem nietypowych cech, które tworz± jego unikalno¶æ.
Historia: Liniê krwi odziedziczy³ po ojcu. Matka by³a a najprawdopodobniej jest nadal dobrze postawion± ma³± pani± feudaln± terenów nieopodal wioski Kumo. Akahito nie posiada aktualnych informacji o swoich rodzicach gdy¿ w wieku 15 lat opu¶ci³ dom rodzinny. Gdy Akahito mia³ 10 lat po tym jak jego ojciec nauczy³ go podstaw klanowej mocy, odszed³ od rodziny zostawiaj±c 10 - latka samego z matk±. Mo¿na wiêc rzecz ¿e Akahito odziedziczy³ po rodzicach tylko dwie rzeczy: klanowe moce i predyspozycje shinobi po ojcu oraz pier¶cieñ bêd±cy symbolem nastêpnego pana feudalnego ma³ego skrawka ziemi po matce - jednak jak na razie nie skorzysta³ z tego dobytku. W wieku 16 lat Akahito ukoñczy³ bez wyró¿niania siê z t³umu akademiê zostaj±c geninem i po kilku treningach z Senseiem i kilku ma³o istotnych misjach w wiosce zg³osi³ siê do testu na chuunina. Test pisemny zda³ wy¶mienicie, a etap grupowy wraz z kompanami przeszed³ bez wiêkszych problemów. Podczas swojej pierwszej walki eliminacyjnej trafi³ na stosunkowo utalentowanego u¿ytkownika raiton i po trudnej walce, w której pomimo wszystko nie pokazywa³ swoich prawdziwych mo¿liwo¶ci wygra³ minimalnie nie robi±c wra¿enia na wspó³uczestnikach. W drugim etapie Akahito stan±³ naprzeciw jednego z faworytów wydarzenia jakim by³ m³ody utalentowany cz³onek klanu Uchicha. Przeciwnik Akahito zlekcewa¿y³ go i po kilku sekundach od sygna³u rozpoczêcia walki zosta³ zgnieciony przez idealn± kombinacjê klanowych technik, nietypowego stylu taijutsu, ninjutsu doton i ku zdziwieniu wszystkich wysokiej jako¶ci fuuinjutsu. Akahito w rezultacie zosta³ chuuninem a jego walka zosta³a okrzykniêta jedn± z najbardziej widowiskowych w ca³ym turnieju - po pojedynku z Uchich± wszystkie dalsze walki dla ca³ej jego dru¿yny zosta³y poddane walkoverem czasami ze strachu przeciwników a czasami z powodów ich tajemniczego znikania. Po awansie Akahito sta³ siê niewyró¿niaj±cym shinobi wioski Ob³oku jednak z oficjalnych danych wynika ¿e w krótkim czasie przed³o¿y certyfikat ³owcy ninja i adepta fuuinjutsu do swoich informacji osobowych w biurze Kage. Dalsza jego historia to nieliczne ¶redniej wagi misje w ró¿nych dru¿ynach przeplatane dorywczymi zawodami przy konkretnych wiêkszych przedsiêwziêciach.
Typy Chakry: Doton
Demon: Akahito nie jest Jinchuriki jednak w jednej z rozmów stwierdzi³ i¿ planuje kiedy¶ przej±æ jakiego¶ demona jednak jak sam stwierdzi³ "Ta chwila kiedy¶ nadejdzie ... ale up³ynie jeszcze du¿o czasu"
Pakty: Na chwilê obecn± nie podpisa³ ¿adnego paktu
Styl walki: Akahito jak ka¿dy cz³onek klanu Kakuzu bazuje na ogromnej wytrzyma³o¶ci cia³a i zawartej w nim negatywnej energii tworz±c organizm bliski nie¶miertelno¶ci. Kombinacja technik wysokiej odporno¶ci i uniwersalnych ataków negatywnej energii wraz z ¿ywio³owym ninjutsu i pieczêciami wspomagaj±cymi to znak firmowy Akahito. Wyj±tkow± jego cech± jest ¶wietna znajomo¶æ fuuinjutsu szczególnie jak na cz³onka klanów, którzy z regu³y obarczeni nauk± wrodzonych mocy nie maj± czasu na studiowanie pieczêci. Specjalno¶ci± Akahito jest walka na ¶redni dystans jednak nie obce s± mu te¿ tajniki taijutsu. W walce wrêcz wykorzystuje on mistrzowsk± technikê stylu Sei (spokojnej piê¶ci) - Seikuken, który oparty jest na tak zwanej strefie wp³ywu w której u¿ytkownik mo¿e zbiæ, zablokowaæ lub omin±æ ka¿dy atak oraz zaatakowaæ samemu ka¿dego przeciwnika. Sam styl Sei stosowany przez Akahito oparty jest na sk±pych ruchach idealnie dopasowanych do osi±gniêcia minimalnej przewagi: nieznacznych unikach oraz walce praktycznie stacjonarnej wyzbytej wszelkiego rodzaju ozdobników w której ruchy s± niezbyt szybkie, zrêczne ani silne ale precyzyjne nieliczne, niespodziewane i wykonywane ¶wietnie technicznie. Sama filozofia Sei polega na przewadze czystej techniki nad warunkami fizycznymi przeciwnika co idealnie wspó³gra z powolnym, rozleniwionym i apatycznym Akahito, który jednak mo¿e poszczyciæ siê bardzo wytrzyma³ym cia³em i nie ma³± si³±. Je¿eli do powy¿szego opisu dodamy fakt i¿ Akahito posiada chakrê Doton idealn± do ró¿nego rodzaju silnych jutsu obszarowych i defensywnych oraz nie obce mu s± podstawy genjutsu uzyskujemy sylwetkê shinobi ogólnie wyszkolonego z kilkoma zabójczymi asami w rêkawie, który mo¿e samodzielnie nie mo¿e wywrzeæ na przeciwniku ogromnej presji ani dokonaæ wielkich zniszczeñ ale jest praktycznie niepokonany i nie¶miertelny nie posiadaj±c ¿adnej luki w obronie chocia¿ teoretycznie istniej± sposoby aby zabiæ nawet jego.
Nuime
Ranga: -
Rodzaj: Podstawowa umiejêtno¶æ klanowa
Koszt: -
Opis: Podstawa wszelkich technik Klanu kakuzu polegaj±ca na wytworzeniu szwów negatywnej energii w miejscach celowo zrobionych ran na ciele w celu jej pó¼niejszego u¿ycia w najró¿niejszy sposób. W przypadku Akahito s± to symetryczne szwy na przedramionach, ramionach, ¿ebrach i krêgos³upie oraz jeden podwójny ozdobny szew przy lewym oku. Ilo¶æ szwów i ich rozmieszczenie znacz±co wp³ywa na ogóln± si³ê i styl walki.
Tokoshi
Ranga: S
Rodzaj: Technika / W³a¶ciwo¶æ Klanowa
Koszt: 0 ?
Opis: kolejna z w³a¶ciwo¶ci klanowych - cz³onkowie Kakuzu posiadaj± prawie ¿e nie¶miertelne cia³o, które umiera dopiero przy pe³nej dezintegracji a ¶mieræ nastêpuje w chwili gdy ostatnie serce zostanie zniszczone - istniej± dwa o¶rodki kontroli nawet zdekapitowanego cia³a: g³owa wraz z umys³em i tors wraz z g³ównym sercem oraz ewentualnie wszelkie czê¶ci cia³a, w których umieszczono dodatkowe serca. Sama technika podobna jest do tej u¿ywanej przez wyznawców jashina jednak na ogó³ ateistyczni cz³onkowie klanu Kakuzu nie potrzebuj± odprawiaæ mod³ów, czciæ bóstw czy przechodziæ w konkretne rytualne stadia - jest to ich naturalna w³a¶ciwo¶æ.
Hougou Toukokoro No Jutsu
Ranga: S
Rodzaj: Technika Klanowa
Koszt: nie dotyczy
Opis: Pozwala na przyswojenie serca pokonanego przeciwnika wraz z jego chakr±, czê¶ci± umiejêtno¶ci i jego ¿yciem - warunkiem jest fakt i¿ serce - cel w chwili wykonywania jutsu musi jeszcze biæ. Wraz z przyswojeniem serca na ciele pokazuje siê ko¶ciana maska stworzenia negatywnej energii, które przejmuje przyswojone serce - jest to wstêp do czê¶ci klanowych technik. Maksymalnie ka¿dy cz³onek Kakuzu mo¿e posiadaæ 5 serc wliczaj±c jego w³asne (ka¿de dodatkowe serce dodaje jedno ¿ycie i 15% chakry).
Fuujutsu Kyuuin (Sealing Technique Absorption Seal)
Ranga: S
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 150
Opis: Cia³o u¿ytkownika tego jutsu staje siê w ca³o¶ci pieczêci± która odwraca przep³yw chakry w organizmie powoduj±c ¿e czysta energia zostaje wch³oniêta wewn±trz niego i tam czê¶æ z niej zostaje wch³oniêta do obiegu chakry u¿ytkownika a reszta zniwelowana. (wch³oniêcie 50% chakry)
Fuuin Teppeki (Sealed Iron Wall)
Ranga: B
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 500 + 100 / tura (za podtrzymanie)
Opis: Bardzo silna bliska niezniszczalno¶ci bariera wytwarzana na ogromnym terenie przez rozmieszczenie co najmniej dwóch pieczêci dla sta³ego efektu lub bez pieczêci dla efektu na czas wykonywania jutsu. W przypadku pozostawienia bariery samej sobie nie posiada ona swoich w³a¶ciwo¶ci obronnych po wyczerpaniu startowego nak³adu chakry jednak nadal informuje swojego twórcê o wszelkim przekraczania jej granic.
Domu (Earth Spear)
Ranga: B
Rodzaj: Ninjutsu
Koszt: 250
Opis: Po wykonaniu niezbêdnych pieczêci cia³o u¿ytkownika zostaje pokryte twardym ziemnym pancerzem, który znacznie zwiêksza mo¿liwo¶ci defensywne jak i ciê¿ar zadawanych poprzez taijutsu ciosów jednak jak ka¿de jutsu Doton nie zapewnia praktycznie ¿adnej ochrony przed atakami Raiton. Do¶æ dobrym okre¶leniem tego jutsu jest: "zwiêkszenie twardo¶ci cia³a poprzez wprowadzenie weñ elementu ziemi ..."
jednocze¶nie prosi³bym o zmianê nicku na: Akahito
i przy okazji poprawienie mojego b³êdu z ryo (nie by³em pewnym kim zacznê grac wiêc zamiast 100 lub 150 wpisa³em "-" i wyl±dowa³em z 0 ryo na start)
PS. tak wiem ¿e pierwsze zg³oszenie by³o do Suny ... ta sprawa ju¿ za³atwiona u admina
PS. 2. to moje zg³oszenie tak rozlaz³o stronê ? O.o ... przepraszam ale nie wiem jak to zmieniæ
1) Imiê: Kuna Maratasu Kakuzu
2) Proponowan± rangê: Jounin ( specjalnie napisa³em 3 A4 tak jak pisze w wymaganiach do klanu)
http://www.shinnobirpg.rp...367.html#145367
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Courier-nin
4)Proponowane techniki:
1.Kage Bunshin no jutsu
2.Kaze Kawarimi
3.Fuuton-Atsugai
4.Nuuhada No Jutsu
Ranga :B
W chwili odciêcia nam koñczyny mo¿emy przyszyæ j± sobie, unerwieniem jest negatywna energia. Zostaje ona po³±czona za pomoc± negatywnych nici. Mo¿emy tak¿e dziêki tej technice przyszyæ naszemu towarzyszowi jaka¶ koñczynê, czy nawet g³owê. Wtedy na pocz±tku, przez oko³o tydzieñ przyjaciel nie mo¿e przeci±¿aæ danej koñczyny, jednak potem jest ona ca³kowicie sprawna.
Koszt: 250 za koñczynê
5.Klanowe wybrane przez administracje
6.Klanowe wybrane przez administracje
7.Klanowe wybrane przez administracje
8.Klanowe wybrane przez administracje
Wymagania :
1) napisaæ minimum 3 str a4 czcionk± 11 historii / Spe³nione
2) mieæ rangê jonina / Tego jeszcze nie wiem
3) graæ minimum 2 miesi±ce na forum / 2-ga postaæ Orikimaru któr± mam zamiar usun±æ, ¿eby graæ t±( je¿eli akcjept to usuñcie mi Ori, a liderem SO zostaje Mitsuhide)
4) maxymalnie 3 osoby w klanie. / S± otwarte i nikt z powy¿szych nie gra wiêc my¶le ¿e spe³nione
Karta zbyt s³aba, aby dostaæ siê do tego klanu. Poza tym mia³e¶ ju¿ chyba z 20 postaci i wiêkszo¶æ, jak nie ka¿da, jest skasowana... To odbiera mo¿liwo¶æ jakiegokolwiek zaufania. A ¿eby graæ akurat postaci± bêd±c± w tym klanie, zaufanie takowe musisz od nas mieæ.
1) Imiê: Junzo Kakuzu Historia
2) Proponowan± rangê: Chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Bezrobotny
4)Proponowane techniki:
Tokoshi
Ranga : D
To co u wyznawców Jashina, ale nie trzeba byæ w formie s³ugi Jashina. Pozwala ona na bycie nie¶miertelnym cz³onkom tego klanu, jednak przejawia siê to czym innym ni¿ u jashinistów. A mianowicie, osoby nale¿±ce od tego rodu nie umieraj± ze staro¶ci, bardzo wolno siê starzej±, poniewa¿ ich coraz to kolejne serca przed³u¿aj± ich ¿ywot.
koszt: 0
Hougou No Jutsu
Ranga: C
Technika polega na wyd³u¿eniu z szytego miejsca i buzi nici z negatywnej energii w celu zaatakowania przeciwnika. Tak wyd³u¿one nitki s± bardzo ostre, wygl±daj± jak szpikulce, jednak tak¿e mo¿na nimi zwi±zaæ swojego wroga, czy zabraæ mu jego broñ. S± one d³ugie zale¿nie do tego jak sobie za¿yczy u¿ytkownik.
to techniki Kakuzu ju¿
Koszt: 250
Nuime
Ranga: C
Technika polegaj±ca na za³o¿eniu sobie szwów z negatywnej nici. Jest to podstawowa technika cz³onków klanu Kakuzu. Zak³adamy sobie nici z negatywnej energii w ró¿nych miejscach, jakie sobie za¿yczymy. Wtedy mo¿emy u¿ywaæ innych technik klanowych jak wyd³u¿anie danej koñczyny, czy kontroli nici z tych w³a¶nie miejsc.
Koszt: 150
Hougou Kyougi No Jutsu
Ranga : B
Dziêki tej technice mo¿emy dowolnie wyd³u¿aæ w³asne koñczynê z stawu, nici z negatywnej energii trzymaj± nasz± koñczynê z reszt± cia³a. Czarne nitki, które ¿yj± pozwalaj± normalnie poruszaæ siê takim koñczynom. Wygl±da to jakby ka¿da czê¶æ cia³a u¿ytkownika ¿y³a. Mo¿emy dziêki niej np. wyrzuciæ w przeciwnika swoja rêkê po czym go z³apaæ.
Koszt: 100 za koñczynê
Na tych dwóch technikach g³ownie mi zale¿y. Pozosta³e dwie proszê o przydzielenie przez administracje.
¯ywio³: Suiton
Specjalizacje: FuuinJutsu, HiruJutsu, NinJutsu
Akceptujê +
Benbaku Mizu
Daibakuryuu no Jutsu