ďťż

grueneberg

Poniższy artykuł jest własnością SHINNOBI.CBA.PL . Techniki i opis klanu stworzone przez Hidetra Mashide. Zabrania się powielania i wykorzystywania na innych stronach bez zgody autora! Naruszenie praw autorskich jest kradzieżą oraz plagiatem

Kekei Genkai polega na umiejętności łączenia dwóch żywiołów elektryczności i wiatru w celu powstania światła. Każdy członek po przystąpieniu do klanu ma żywioł Raiton i Futton. Klan posługujący się tym żywiołem - Hikaru

Raiton + Futton = Hikaru (światło)

Hikaru guarke no jutsu
Ranga: E
Koszt: 100
Opis: technika polega na ukryciu się w promieniach słonecznych, lecz gdy wejdziemy na cień jutsu automatycznie przestaje działać.

Furea (błysk)
Ranga: D
Koszt: 100
Opis: Podstawowa technika, która polega na gwałtownym błysku. Błysk jest na tyle rażący, że potrafi oślepić nawet ludzi oddalonych o 10 m. Technika działa na wszystkich oprócz użytkownika. Można uniknąć tego ataku mocno zaciskając oczy i przysłaniać je dłońmi, lub nosząc okulary przeciwsłoneczne (które są bodajże do kupienia w sklepie: )).

Furea Kawarami no jutsu
Ranga: D
Koszt: 150
Opis: Do techniki nie potrzeba pieczęci. Działa jak zwykłe kawarami, jednak z tą różnicą, że po ataku wymierzonym w naszą stronę, pojawia się błysk, który oślepia tylko i wyłącznie oponenta (lecz tylko w wypadku tajjutsu), sami zaś pojawiamy się w miejscu, gdzie padają promienie słoneczne, lub świeci światło.
Uwagi: Jutsu można wykonać tylko na zewnątrz i tylko kiedy możemy zobaczyć słońce.

Hikaru no jutsu
Ranga: D
Koszt: 150 + 50 jeżeli ją przemieszczamy.
Opis: technika polega na wytworzeniu mocno świecącej kuli. Unosi się ona nad nami, lecz można kazać jej przelecieć w inne miejsce i tam pozostać.

Re- Za Kai
Ranga C
Koszt: 75 za promień
Opis: Wymagane wykonanie pieczęci. Polega na wystrzeleniu z palca wskazującego dowolnej ilości wiązek, mocno skupionego światła, tworząc laser. Wiązki są bardzo słabe i najczęściej powodują poparzenia, lecz wycelowane w np. kolano może spowodować trudności z chodzeniem.

Re- Zayuu
Ranga C
Koszt: 200
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli wielkości Rasengana w dłoni. Można nią rzucić (jak Raikyuu), lub uderzyć w zwarciu (jak Chidori) Obrażenia nie są poważne, lecz dają poważny dyskomfort. Polegają na poparzeniu i lekkich zadrapaniach.

Re- Za
Ranga: B
Koszt: 350
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu lasera o dużej mocy, wystrzeliwanego z palca wskazującego (jak ktoś oglądał Dragon ball to podobny atak wykonywał Frezer). Technika zadaje dość silne uszkodzenia i jest stosunkowo trudna do uniknięcia, gdyż promień leci naprawdę szybko.

Re- Za Sword
Ranga: A
Kosz: 400 + ( 1cm =1Pch; 50 cm = 50 PCh; 1000PCh = 10 m itd)
Opis: Technika polega na stworzeniu miecza długości około 50 cm. Miecz ten jest bardzo ostry, bez problemu przecina drzewo i zatrzymać go można tylko inną broną. Przy walce z innym posiadaczem takiego miecza wytwarzają się lekko oślepiające blaski. Miecz można dowolnie wydłużyć lecz wymaga to czakry.

Re- Za Omiwatari no jutsu
Ranga: S
Koszt: 500 PCh za 5 szpikulców - nie można mniej, ale można więcej : ) każdy następny szpikulec 150 (Do uwięzienia przeciwnika potrzeba przynajmniej 8 szpikulców).
Opis: Ninja przykłada rękę do ziemi i wysyła w nią czakrę Raitonu, a następnie w miejsca które chce się, aby jutsu opanowało, przyciąga się żywiołem Futton gazy. Wtedy wyrzuca się z ziemi czakrę raitonu i w miejscu, gdzie były owe gazy pojawiają się bardzo ostre wiązki lasera, które mają jakieś 4 m wysokości. Wiązki te mogą służyć do zaatakowania, uwięzienia, lub obrony. Jest to potężna technika lecz trzeba za nią sporo zapłacić. Techniki bardzo trudno uniknąć za pierwszym razem, lecz za każdym kolejnym jest już łatwiej. Problem w tym ze najpewniej nie będzie następnego razu. Przygotowanie tej techniki to jakieś 7 sekund.

Opracowane przez Akaru Uchiha

=Techniki z użyciem broni=

Kesshou
Ranga: E
Podstawowa technika którą powinien umieć każdy klanowicz, najpierw kumulujemy światło na ostrzu broni (kunai/katany/kastetu itp) po czym Zamieniamy ostrze broni w świetliste ostrze. Jutsu początkowe niezbędne do poniższych.
koszt: 0

Rashi Tenosu
Ranga: E
Technika polega na zebraniu jak największej ilości światła w ostrzu broni, po czym uwolnieniu go co spowoduje rozbłysk świetlny, wróg może zostać oślepiony co daje parę sekund na przypuszczenie ataku. Technika jednak nie jest zbyt szybka co prowadzi do tego że potrzebna jest dogodna sytuacja do tego by można było wykorzystać ją skutecznie.
Koszt: 50

Hikari Akarui
Ranga: D
Jest to styl walki w którym przy każdym ciosie bronią wyzwalamy błysk świetlny, pozwala on zdezorientować przeciwnika i odwrócić jego uwagę, charakteryzuje się dużą szybkością. Przeciwnik może również zostać zmuszony do nagłego przesłonienia oczu co spowoduje wytrącenie go równowagi i możliwość przełamania obrony.
Koszt: 150

Hiro Sagi
Ranga: D
Technika wymaga ustawienia miecza/kunai jego szpicem do przeciwnika, następnie kładziemy dwa palce przy rękojeści i błyskawicznie przesuwamy je w stronę szpica, wyzwala to wystrzelenie pocisku świetlnego o dość dużej szybkości. Niektórzy nazywają technikę „Świetlną strzałą” bierze się to stąd iż właśnie taki kształt przybiera wystrzelony pocisk. Nie zadaje poważnych obrażeń, raczej oślepia, dezorientuje i może lekko poparzyć gracza.
Koszt: 200

Hirako no sora
Ranga: C
Jedna z ciekawszych technik polega na teleportacji na małą odległość, jest pewną alternatywą techniki Shunshin, jest jednak dużo szybsza i sprawia wrażenie że wykonujący dosłownie rozpływa się w świetlistej poświacie. Mimo efektywności technika ma głęboką wadę, otóż zżera ogromne ilości chakry co nie pozwala na wykorzystywanie jej ciągle, a jedynie sporadycznie.
Koszt: 250/teleport

Urai
Ranga: C
Wykonując technikę podnosi broń wysoko do góry, na jego czubku kumuluje się kula energii która wkrótce zostaje wystrzelona w stronę przeciwnika. Wygląda ona dosłownie jak promień słoneczny. Mimo iż technika wygląda na niszczycielską nie można zaliczyć jej do takowych. Nie mniej robi wrażenie niemal na każdym kto jest w stanie ją zobaczyć. Po za oślepieniem (możliwością utraty wzroku) silne poparzenia
Koszt: 400

Chisoku no Katana
Ranga: B
Jest to styl dla zaawansowanych ninja, polega na tym iż zbierając odpowiednią ilość światła w broni, jesteśmy w stanie zadawać piekielnie szybkie cięcia, człowiek o niewiarygodnie wysokiej zwinności byłby w stanie ich uniknąć. Warto zaznaczyć że broń w żadnym przypadku nie osiąga prędkości światła. Podczas wykonywania techniki ostrze broni świeci intensywnym białym światłem, dodatkowo rozpraszając oponenta.
Koszt: 350/cięcie

Sora no zakura
Ranga: B
Technika którą zdecydowanie możemy zaliczyć do i efektywnych i efektownych. Shinobi podnosi ostrze pionowo zamyka oczy i wypowiada słowa „Sora no Zakura”, diamentowe ostrze rozświetla się a zaraz później następuje rozpad ostrza na setki małych świetlnych cząstek które od teraz mogą być kierowane za pomocą samej rękojeści.
Koszt: 500

Chido Raiku
Ranga: A
Uchodząca za najbardziej efektywną technika, polega na przyłożeniu ręki w okolice klatki piersiowej a następnie zebranie tam światła. Zaraz po tym razem ze wrzaskiem wyzwala się potężny błysk który zadaje duże obrażenia znajdującym się w promieniu 100m przeciwnika.
Koszt: 900

Jouten Kesshou
Ranga: S+
Legendarna technika związana z nazwą bloodline. Wykonujący ją potrafi zamienić ostrze broni w czystą energię świetlną, ruchy samego wykonującego są niemożliwe do dostrzeżenia nawet przez wielkie wzrokowe doujutsu. Technikę można rozpoznać po tym iż oczy wykonującego zmieniają się w białe świecące punkty, po użyciu tej techniki miecz nigdy nie wraca do poprzedniej formy. Diamentowa skorupa pęka a miecz na zawsze pozostaje formą czystej energii, jednak po tym jutsu koszt wcześniejszych przy użyciu miecza z ostrzem energii wzrasta o 200PCH
Koszt: 2600

Kageyoshi no Chiko
Ranga: S
Przedostatnia w kanonie technik a zarazem otwierające te o najwyższej randze. Wchodzimy w zwarcie z ostrzem przeciwnika po czym wypowiadamy słowa „Chido Kageyoshi no chiko”, wokoło nas rozrasta się potężna świetlna kopuła wewnątrz której nasz przeciwnik jest prawie całkowicie oślepiony i podatny na nasze ataki. Utrzymanie techniki wymaga potężnych pokładów chakry jednak dopóki je posiadamy przeciwnik jest zdany na nasza łaskę.
Koszt: 1500

=Techniki Pryzmatyczne=

Furasshubakku
Ranga: B
Jest to pierwsza technika wykorzystująca pryzmat. Wykonujący kładzie Pryzmat na ziemi i odskakuje w tył, następnie składa dłonie w kształt Trójkąta i uderza w pryzmat skondensowanym promieniem światła, tam następuje jego rozszczepienie by wkrótce w przeciwnika pomknęła masa podzielonych linii światła. Światło rozprasza się pod dość dużym kątem dlatego ucieczka jest bardzo trudna.
Koszt: 1000

Kinjitou no Sora
Ranga: A
Druga, z trzech technik pryzmatycznych. Wykonujący wyrzuca pryzmat wysoko w powietrze następnie za pomocą swej katany kieruje doń światło, chwilę później tworzy się świetlista piramida w której można zamknąć przeciwnika. W środku piramidy panuje wysoka temperatura dlatego kondycja przeciwnika spada co ture.
Koszt: 500/tura

Mittsu Tsumeato
Ranga: S
Ostatnia pryzmatyczna technika, najpierw nabijamy pryzmat na klingę miecza, następnie przesuwamy pryzmat do rękojeści i wykonujemy cięcie mieczem. Pryzmat rozpraszając światło zakrzywia czasoprzestrzeń i w sumie z jednego cięcia robią się trzy. Ostrze tnie frontalnie, z tyłu i z góry w jednym momencie, prócz tego z 3 innych losowych stron. (po tym jutus pryzmat jest całkowicie zniszczony)
Koszt: 1500

========================================

Ekwipunek klanowy:

Kouseki Katana
Wizytówka klanu mianowicie kryształowa katana, bez niej nie jest możliwe wyprowadzenie pewnych technik. Jest to potężny przedmiot który w nieodpowiednich rękach może spowodować wiele szkód.
Na wstępie klanowicz dostaje katanę.

Kouseki Daikatana
Jest to dużo większa wersja katany, wymaga zatem większych umiejętności i siły by móc się nią posługiwać. Również w całości wykonana z diamentu.
Cena:2000

Pryzmat
Rzadko używany przedmiot, który potrzebny jest do wyprowadzania niszczycielskich technik obejmujących duże obszary, najczęściej światło kierowane jest do pryzmatu a ten zwielokrotniając jego siłę razi duży obszar. Może kumulować światło w postaci 500PCH co się niezwykle przydaje kiedy kończy nam się czakra (możemy wtedy zaczerpnąć energii z kryształu)
Cena:8000


Nimpo: Hikaru No Huni [A] - Koszt: 1200 (1020) Pch - [HikaruJutsu]
Opis Techniki: Technika bardzo przydatna gdy chcemy schwytać lub zranić przeciwnika. Koncentrujemy chakre + żywioł Hikaru przez co w naszej dłoni pojawia się świecąca kulka "efekt chidori" bardzo szybko rysujemy trójkąt przez co w każdym punkcie 'jest ich 3' wyrastają świecące ostre ostrza. Zaraz potem ostrza wystrzeliwują w stronę przeciwnika, pociski te są na prawdę szybkie! 'Szybkość 300 - Shunshin'. Na prawdę trudny atak do uniknięcia. Ale nie jest to nie możliwe.
Pokazówka: [2:45 - 3:10]
http://www.youtube.com/watch?v=uYSCfVoAAQE
Skutki dla wroga: Ostrza wbijając się w obydwie ręce i brzuch - przeciwnik nie może się ruszać i zostaje poparzony, lecz musi być coś za nim do czego on zostanie przybity.
Skutki dla nas: Skutki poparzona dłoń, ponowne użycie podczas walki grozi poważnymi obrażeniami dłoni, łącznie z jej trwałym kalectwem.
Możliwe do nauczenia od Tanekaze.

Santa Teresa [S] - Koszt: 500 (425) + 300 (255) za post [HikaruJutsu]
Jest to technika możliwa tylko do nauczenia od zaawansowanych Ninja z klanu Hikaru. Technika bardzo efektywna. Członek klanu Hikaru potrzebuje "Keiseki Crystal" który można zdobyć na zwykłej misji rangi A, kryształ ten ma wygląd gwiazdy. Trzymając kryształ w dłoni, koncentrujemy chakre i żywioł światła a następnie wypowiadamy nazwę techniki. Kryształ rozpryskuje się a następnie kierujemy małymi pyłkami w stronę przeciwnika. Pyl ten jest bardzo mały i nie widoczny zwykłym okiem. Przeciwnik oddychając wciąga pyl przez nos i buzie a następnie pyl przemieszcza się przez ciało/krew przeciwnika aż w końcu dochodzi do kanałki przez które płynie chakra przeciwnika.
Co należy zrobić by ją wykonać: Posiadać Keiseki Crystal (Wygląd Gwiazdy) który można zdobyć na misji rangi A, skoncentrować chakre + żywioł "Hikaru" i wypowiedzieć nazwę techniki. Trzeba znać technikę "Sora No Zakura".
Skutki dla wroga: Skora wroga zaczyna lekko błyszczeć, jego chakra zaczyna bardzo nie regularnie płynąc przez co techniki "NinJutsu,GenJutsu,FuuinJutsu,Medyczne" są bardzo słabe i maja prawo się nie udać. Przy każdym użyciu technik przeciwnik zaczyna słabnąć i czasem musi użyć więcej chakry (zależy od MG).
Skutki dla nas: Po użyciu tej techniki pod koniec walki kiedy nasza chakra się skończy, potrzebujemy o wiele "naprawdę o wiele" więcej czasu żeby zregenerować swoja chakre. Technika działa bardzo dobrze i bez żadnych skutków na nas przez trzy tury, kolejne tury zaczynają na nas działać "lekkie zawroty głowy, zadyszki, nasza szybkość ruchów opada".
Możliwe do nauczenia od Tanekaze.