grueneberg

Cz³onkowie tego klanu charakteryzuj± siê mistrzowskim w³adaniem glin± i tworzeniu z niej pocisków (np. Deidara)
Podajecie:
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane techniki


1) Imiê: Kazyuoshi
2) Proponowan± rangê: Jounin- je¿eli mo¿na
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki: Proszê o ustalenie z poni¿szych, jako ¿e na forum nie znalaz³em klanowych.

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.

Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.

Nendo Bunshin no Jutsu
Replikacja stworzona z gliny. Posiada 1/10 si³ orygina³u, mo¿e walczyæ lecz nie jest w stanie u¿ywaæ ¿adnych technik postaci. Gdy zostanie zniszczony rozpada siê. Gdy zostanie trafiony, glina sk³ada siê z powrotem. Mo¿e zostaæ wysadzony, ale zadaje ma³e obra¿enia.

Tama Bakuretsu no Jutsu
Postaæ wytwarza w d³oniach twory z glin± pod ogromnym ci¶nieniem, dlatego jedynym sposobem walki nimi jest wystrzeliwanie. W rezultacie mamy wybuchowe ³adunki poruszaj±ce siê z ogromn± prêdko¶ci±, ale ruchem prostolinijnym - eksploduj± przy zetkniêciem siê z pierwszym napotkanym obiektem. Drugim zastosowaniem tej techniki jest oblepienie przeciwników glin±, wtedy wystrzeliwane s± wiêksze ilo¶ci gliny, ale bez substancji wybuchowych.

Daifukuroo no Jutsu
Deidara tworzy sowê, któr± nastêpnie powiêksza przy pomocy chakry. Du¿a sowa s³u¿y przede wszystkim jako transport. Mo¿na siê jej szybko nauczyæ, ale jest niezbyt szybka i nie lata powy¿ej wysoko¶ci drzew, przez co staje siê ma³o u¿yteczna w walce. Kosztuje du¿o chakry, lecz czas wykonania jest krótszy ni¿ przy pozosta³ych wierzchowce. Cz³onkowie klanu u¿ywaj± j± najczê¶ciej do transportu i wysy³ania wiadomo¶ci.

Taka Kibaku no Jutsu
To ¶redniej wielko¶ci ptaki, najszybciej poruszaj±ce siê spo¶ród tworów z gliny. Nie s± takie bystre jak ptaki wytworzone technik± Suzume Kibaku no Jutsu, ich celno¶æ jest nieco s³absza, ale za to nadrabiaj± szybko¶ci± i si³± wybuchu.

Mimizu no Jutsu
Technika polegaj±ca na stworzeniu z gliny ma³ej g±sienicy. Po powiêkszeniu chowa siê pod ziemiê a nastêpnie atakuje wroga owijaj±c siê wokó³ jego cia³a, unieruchamiaj±c go na turê/dwie, zale¿nie od si³y przeciwnika.

Daishi no Jutsu
Postaæ wytwarza w d³oni ma³ego ptaszka, który pod wp³ywem chakry zamienia siê w du¿ego ptaka. Ptak ten pe³ni rolê wierzchowca, mo¿na na nim lataæ z szybk± prêdko¶ci±; mo¿e te¿ byæ przepe³niony materia³em wybuchowym.

Futatsu Hebi no Jutsu
Zaskakuj±ca technika Deidary. Jêzyki z otworów znajduj±cych siê na d³oniach, twardniej± i zamieniaj± siê w dwa, bli¼niacze wê¿e z gliny. Ich d³ugo¶æ jest zale¿na od maksymalnego wska¼nika kontroli chakry. Ka¿dy 1 punkt kontroli chakry to 1 metr d³ugo¶ci. Wê¿e potrafi± owin±æ siê wokó³ przeciwnika, lecz gdy cia³o zostanie przerwane, przednia czê¶æ umiera.

Kibaku Bunshin no Jutsu
Shinobi wytwarza swoj± replikacjê wytworzon± z gliny. Klon jest zdolny do ataku i mo¿e u¿ywaæ wszystkich technik postaci, ale posiada zaledwie 1/10 HP orygina³u. Najwiêksz± zalet± klona jest to, ¿e detonuje siê gdy zostanie zabity, lub gdy sam o tym zadecyduje, zadaj±c ogromne obra¿enia przeciwnikom. Je¶li postaæ chce zwiêkszyæ moc eksplozji klona, musi w³o¿yæ w ni± w³asn± chakrê, wtedy jednak ca³e zaj¶cie bêdzie trwa³o d³u¿ej.

Ouwashi no Jutsu
Technika polegaj±ca na stworzeniu rze¼by or³a, która nastêpnie powiêksza siê do rozmiarów wierzchowca. Orze³ jest najszybszym wierzchowcem i najbardziej zrêcznym. Wybuchem potrafi zadaæ spore obra¿enia.

C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.

C2 Ryuu
£±cz±c ze sob± d³onie, jêzyki zaczynaj± tworzyæ wspólne dzie³o, wiêksze ni¿ jest w stanie wytworzyæ jeden otwór. W skutek tego powstaje olbrzymi, skrzydlaty, smok z gliny. Wielko¶æ, szybko¶æ oraz masa to nie jedyne jego zalety. Smok ten jest prawdziwym arsena³em broni. Potrafi przerabiaæ sswój ogon na wielkie miny oraz wystrzeliwaæ z pyska mniejsze stwory, które potrafi± zadaæ spore obra¿enia. Nie wykorzystuje do tego chakry, tylko masê swojego cia³a.

Yaizo no Jutsu
Jest to smok ¶redniej wielko¶ci wytworzony z gliny. Wpierw trzeba miecz zrobionego C2: Ryuu, z którego pyska wychodzi oto smok. Jest on sterowany za pomoc± woli twórcy i ma ca³kiem spory zasieg wybuchu. (Smok pozera jeden segment ogona C2: Ryuu)

Nuade No Jutsu
Jest to smoko-¶winia powsta³a z paszczy smoka C2:Ryuu, jets ona wolniejsza ni¿ inne lataj±ce twory lecz ma bardzo du¿± si³e wybuchu. (Zabiera jeden segment ogona C2: Ryuu)

Inbijiburu Dookasen
"Niewidzialne bomby, które rozprzestrzeniaj± siê w powietrzu" po eksplozji wywo³anej przez Douhito. "Wszystkie ¿ywe istoty wdychaj± te ma³e bomby, które nastêpnie rozchodz± siê w ich ciele. Gdy eksploduj±, niszcz± cia³o od wewn±trz." Jutsu wymaga wielkiego skupienia, poniewa¿ jest ¶miertelne niebezpieczne. Mikroskopijne bomby tworz± siê szybko i nie s± zauwa¿alne go³ym okiem. Istniej± sposoby na wyeliminowanie ich, lecz jest ich bardzo ma³o.

C3 #18
#18 jest najpotê¿niejszym ³adunkiem wybuchowym jaki mog± stworzyæ Douhito, wk³adaj± w glinê wielkie ilo¶ci chakry zwiêkszaj±c moc ³adunku. Twór przybiera formê wielkiego, zniekszta³conego ptaka, który eksploduje po zderzeniu z innym obiektem. Si³a wybuchu jest tak wielka, ¿e mog³aby zniszczyæ nawet ¶redniej wielko¶ci miasto. Szybko¶æ #18 ze wzglêdu na jego masê spada, zmniejszaj±c prawdopodobieñstwo trafienia w ruchomy cel.

C4 Garuda
Jedna z najtrudniejszych do wykonania technik i zarazem ¶miertelnie niebezpieczna. Douhito najpierw musi zje¶æ glinê, a potem wypluæ j± w postaci ma³ej rzeki, która uformuje siê w jego w³asn± podobiznê... dziesiêciokrotnie wiêksz±! Olbrzym Garuda o wygl±dzie u¿ywaj±cego jest mas± gliny i chemicznych gazów, które powoduj± jego nadêcie. Potem nastêpuje wielka eksplozja. Co ciekawe - mo¿na zamkn±æ wrogów w rze¼bie zanim ona wybuchnie

Hookai no Gijutsu
Ostateczna technika klanu Douhito. Nazwana ostateczn±, poniewa¿ tylko po¶wiêcaj±c siebie jest siê w stanie j± wykonaæ. Po rozerwaniu wiêzów z otworu na klatce piersiowej, karmi siê go w³asn± glin±. Cia³o rozpada siê, zamieniaj±c siê w niedu¿± kulê a potem eksploduje.... wybuch ma zasiêg 10 km.
Ranga: Chuunin
Twoje techniki:
- Kai
- Suzume Kibaku no Jutsu
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Daishi no Jutsu
- C1
- C2
- Henge no Jutsu
Ranga: Chuunin
Twoje techniki:
- Kai
- Suzume Kibaku no Jutsu
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Daishi no Jutsu
- C1
- C2
- Henge no Jutsu

Chcia³em jeszcze tylko dowiedzieæ siê, ile poch³aniaæ chakry bêd± te techniki.


Ach.. tego to ja niestety nie wiem. Zdaj siê na opiniê MG podczas walk, je¶li nie ma tych danych w subforum "TECHNIKI".
Imiê: Sanshou
Proponowana ranga: Genin
Proponowany zawód: Shinobi o.O ?
Proponowane techniki:
Jibaku Bunshin
C1 Bakudan
C2 Ryuu
C3 #18
C4 Garuda
Sunshin no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Katon: Goukakyuu no Jutsu
Katon: Housenka no Jutsu
Katon: Karyuudan no Jutsu
Ranga: Genin
Techniki:
- Jibaku Bunshin
- Katsu
- Kawarimi no Jutsu
- Shunshin no Justu
1) Imiê-Archer
2) Proponowan± rangê-chunin
3) Proponowany zawód-Hunter Ninja,
4)Proponowane tehniki:
-Katsu,
-C3 #18
-Nadare Masunendo,
-Suzume Kibaku no Jutsu,
-Nendo Bunshin no Jutsu,
-Inbijiburu Dookasen,
-Daishi no Jutsu.
Aaaaakcept
1) Imiê: Shine
2) Proponowan± rangê: Special Jounin (Specjalista od Infiltracji)
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU
4)Proponowane tchniki:
Cytat:
-Katsu,
-C3 #18
-Suzume Kibaku no Jutsu,
-Nendo Bunshin no Jutsu,
-Inbijiburu Dookasen,
-Ouwashi no jutsu,
-C2 Ryuu
-Kumo Kibaku no jutsu
nie dajemy joninów.

genin

kawarimi
katsu
Nendo Bunshin no Jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
1) Imiê:Kimarro
2) Proponowan± rangê:Junin je¶li mo¿na (kiedy¶ by³em adminem na pbf o naruto oraz juninem na innym i potrafiê prowdadziæ wiele dru¿yn bêde codzinie na forum itp.)
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Anbu
4)Proponowane tchniki:- Kai
- Suzume Kibaku no Jutsu
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Daishi no Jutsu
- C1
- C2
- Henge no Jutsu
Nie dajemy Jouninów

Genin
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
a nie mo¿e bc Chunin chocia¿ a co z rang± to anbu jestem?
Nie...chunin dostaja osoby za kartê postaci która mo¿e mnie "oczarowaæ".
A co do ANBU musisz pytaæ Richarde , Hyute lub Lee
Imiê/Nazwisko: Hishachi Douhito
Proponowana ranga : Chunin
Zawód: Anbu
Techniki:Nie znalaz³em takowych na forum wiêc wlepiê swojê
Proszê o wybranie technik z podanych ni¿ej

Kibaku Bunshin no Jutsu

Jedna z silniejszych technik Klanu Douhito, nie wymagaj±ca u¿ycia ¿adnych pieczêci. Po dyskretnie dokonanej podmianie z w³asnym glinowym klonem, zaczyna on po³ykaæ glinê, ostatecznie rozdymaj±c siê i prowadz±c do gigantycznej eksplozji niszcz±cej wszystko na swojej drodze. Prócz wielkiej si³y destrukcyjnej technika ta pozwala na sfingowanie w³asnej ¶mierci i dyskretne oddalenie siê z pola walki.

Hookai no Gijutsu

Ostateczna technika Klanu w której nie mo¿emy wykorzystaæ klona. Przypomina z pocz±tku Jibaku Bunshin, jednak pok³ady skumulowanej chakry s± wiêksze w ca³o¶ci przeznaczone na wywo³anie potê¿nej kierunkowej eksplozji, której ¼ród³em jest obiekt wielko¶ci pi³ki golfowej. U¿ytkownik wykorzystuj±c usta na klacie przerabia glinê, pokrywaj±c siê a¿ po mostek czarnymi pasami. To w³a¶nie nimi wêdruj± wielkie pok³ady energii, mieszanej natychmiast z po³kniêt± glin±. Umieszczona weñ mieszanka doprowadza do wybuchu niszcz±cego wszystko w promieniu jednego kilometra od celu.
Jest to ostateczna technika Klanu, której unikniêcie jest prawie niemo¿liwe.

Inbijiburu Dookasen

Technika polegaj±ca na wykonaniu niezliczonej ilo¶ci mikro bomb, powielanych przy aktywacji. S± one tak ma³e i wystêpuj±c w takiej ilo¶ci, i¿ objêty nimi przeciwnik jest wyniszczany na poziomie komórkowym, bez szans na powstrzymanie ataku. Zaatakowane zostaj± wszystkie organizmy ¿ywe oraz przedmioty martwe, maj±ce bezpo¶redni kontakt z tymi niewidocznymi dla oka bombami.

C3 #18 Jutsu

Potê¿na technika, wykorzystuj±c tryb chakry C3, polegaj±ca na wykonaniu nietuzinkowej figurki, podobnej do skrzecz±cego ptaka, któr± mo¿na zrzuciæ nad celem, powoduj±c zniszczenia, zdolne zrównaæ z ziemi± ca³± wioskê. Tak jak w przypadku pozosta³ych technik, tak równie¿ wymaga aktywacji, powoduj±cych gwa³towne powiêkszenie glinianego tworu. Dodatkowym efektem wizualnym jest roz³o¿enie skrzyde³ oraz fakt, ¿e raz uwolniona bomba tego typu, nie mo¿e zmieniæ kierunku lotu.

C2 Ryuu

Niezwykle z³o¿ona technika polegaj±ca na wykorzystaniu chakry typu C2, do stworzenia olbrzymiego smoka, zdolnego zarówno do ataku jak równie¿ obrony. Prócz tego cech± tego tworu jest wytwarzanie kolejnych bomb, wydalanych na koñcu ogona oraz wypuszczanie z paszczy bomb dowolnego typu wytworzonych z chakry C2 i C1. Stworzony w ten sposób smok, mo¿e zarówno lataæ, jak i poruszaæ siê po l±dzie.

C4 Garuda

Du¿o silniejsza wersja Jibaku Bunshin w której po³kniêta i zmieszana z chakr± glina, zostaje wypluta i wykorzystana do stworzenia glinianego klona, który natychmiast zaczyna siê rozdymaæ niczym balon, do niewyobra¿alnych rozmiarów, ostatecznie rozpadaj±c siê i eksploduj±c.
Wa¿nym elementem tej techniki, prócz olbrzymiej si³y, jest jednoczesne uwolnienie niewidocznych go³ym okiem bomb, s³u¿±cych pó¼niej do wykonania Karura'y.

Warukuchi

Technika polegaj±ca na jedzeniu sporych ilo¶ci wybuchowej gliny, celem szybkiego uzupe³nienia Jej braków w organi¼mie. Stanowi podstawê do wiêkszo¶ci technik wykorzystuj±cych gliniane klony.

Nadare Masunendo

Technika polegaj±ca na wypluciu du¿ych pok³adów rozrobionej gliny o ¿adkiej konsystencji. Pozwala to na dokonanie eksplozji na stosukowo du¿ym obszarze, bez konieczno¶ci formowania jakichkolwiek figurek i bez nara¿ania samego siebie.

Nendo Bunshin no Jutsu

Technika tworz±ca glinianego klona. Prócz sporej si³y wybuchu, mo¿e stanowiæ doskona³± pu³apkê na nieostro¿nego przeciwnika, który odwa¿y siê zaatakowaæ glinian± kopiê. Taka bomba bowiem bardzo ³atwo oblewa przeciwnika, chc±c go pokryæ wybuchowym materia³em.

Suzume Kibaku no Jutsu

Podstawowa forma wytwórcza ptaków. Nie s± one ani szybkie, ani nie posiadaj± ogromnej si³y eksplozji. S± jednak szybkie do tworzenia w wiêkszych ilo¶ciach.

Kumo Kibaku no Jutsu

Kolejna technika formowania w której z gliny tworzone s± niewielkie paj±ki. Mog± stanowiæ doskona³y ¶rodek do akcji dywersyjnych, poruszaj±c siê bezszelestnie i powoduj±c niewielkie eksplozje.

Mimizu no Jutsu

Technika ulepiania z gliny g±sienicy mog±cej zakra¶æ siê do przeciwnika i unieruchomienia go, poprzez oplecenie ca³ego cia³a.

Tama Bakuretsu no Jutsu

Jedyna forma bomby, któr± z powodzeniem mo¿na stosowaæ w wodzie. Samonaprowadzaj±ca siê na cel, jest bardzo trudna do zauwa¿enia, a tym samym do unikniêcia.

C1 Bakudan

Szybka i prosta technika tworzenia glinianych ¿uków, przydatnych w najró¿niejszych okoliczno¶ciach. Choæ pojedynczy egzemplarz nie mo¿e powa¿nie uszkodziæ przeciwnika, to jednak ca³a gromada mo¿e okazaæ siê problemem.

Futatsu Hebi no Jutsu

Technika polegaj±ca na wykorzystywaniu wewnêtrznych pok³adów gliny. Przy pomocy d³oni posiadaj±cych jamy ustne, wypuszcza siê na przeciwnika gliniane wê¿e, zdolne ople¶æ i unieruchomiæ przeciwnika.

Taka Kibaku no Jutsu

Jedne z najszybszych tworów z gliny. Na³adowane skondensowan± chakr± s± niezwykle szybkie, a przy tym zwrotne. Sama si³a wybuchu równie¿ nie ustêpuje pozosta³ym aspektom. Jako jeden z najdoskonalszych tworów tego klanu, Taka Kibaku jest uznawane za jedn± z najniebezpieczniejszych technik, wymagaj±cych u¿ycia umiarkowanych ilo¶ci chakry.

Daifukuroo no Jutsu

Technika formowania gliny, pozwlaj±ca stworzyæ sowê wielkich rozmiarów. Prócz powszechnie posiadanych walorów destrukcyjnych, twór ten mo¿e stanowiæ niezwykle wygodny, a do tego zwrotny transport.

Daishi no Jutsu

Kolejny twór, którego g³ównym przeznaczeniem jest transport. W przeciwnieñstwie jednak do swojego sowiego odpowiednika, Daishi jest znacznie szybszy i zwrotniejszy.

Yaizo no Jutsu

Technika polegaj±ca na wytworzeniu z glinianego smoka, mniejszego tworu. Jest szybki i zwinny, a wielko¶æ eksplozji ów miniatury smoka jest wiêksza ni¿ w wiêkszo¶ci innych Jutsu.

Hooikau no Jutsu
Kolejna ciekawa i niezwykle gro¼na technika w której glina zostaje uformowana na kszta³t i podobieñstwo pasikoników. Niezwykle skoczne i zwinne, maj± za zdanie przyczepiæ siê do przeciwnika, a nastêpnie eksplodowaæ. Ich szybko¶æ poruszania znacznie przekracza mo¿liwo¶ci przeciêtnych shinobi. Ich jedyn± wad± jest si³a eksplozji pojedynczego pasikonika.

Ouwashi no Jutsu

Forma glinianego or³a, stanowi±ca najdoskonalsz± formê transportow±. Niezwykle szybka i zwinna, stanowi nieoceniony atut zarówno podczas ucieczki, jak równie¿ podczas walki.

Sanoochi no jutsu
Kolejna forma transportowa. Tym razem ptak kolejny raz uzyskuje nie tylko wiêksz± szybko¶æ ale równie¿ rozmiary. Stosowany mo¿e byæ równie¿ jako niezwykle efektowna bomba.

Nuade no jutsu

Jest to forma lataj±cego gargulca. Choæ ten twór jest znacznie wolniejszy od innych mu podobnych glinek, to jednak posiada niezwykle du¿± ilo¶æ materi³u wybuchowego, czyni±c ogromne spustoszenia.
Faktycznie wciê³o nam temat z technikami klanu Douhito O.o

Ranga Genin
Techniki:
Kai
Kawarimi
Nendo Bunshin no Jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Imiê:Kumochi
Proponowan± rangê:Chunin
Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-ninja
Proponowane techniki :Iwa Kawarimi , Shunshin no jutsu , Kai ,

TECHNIKI KLANOWE
-Katsu
Technika Polega na detonacji glinianych figurek stworzonych przez siebie .

-Daishi no Jutsu

-Nendo Bunshin no Jutsu
Ranga Genin:
Techniki:
Kai
Iwa Kawarimi
Nendo Bunshin no Jutsu
Katsu
1) Imiê: Formor
2) Proponowan± rangê: Chuunin, je¶li ³aska
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU / Hunter Ninja.
4)Proponowane tchniki:
-Suzume Kibaku No Jutsu,
-Kumo Kibaku No Jutsu,
-Nendo Bunshin No Jutsu,
-Ouwashi No Jutsu,
-Kibaku Bunshin No Jutsu,
-Inbijiburu Dookasen,
-C2 Ryuu.
//mo¿e od razu Garude damy hê?//

Dostajesz genbina jak ka¿dy bez historii postaci napisanej...
W ANBU mo¿na byæ tylko fabularnie, w chwili obecnej zg³aszaj±c siê tylko odo Lee.
Techniki:
-Suzume Kibaku
-Kumo Kibaku
-Katsu
-I niech ci bêdzie mocniejsza technika C1 Bakudan
1) Imiê: Kiomor
2) Proponowan± rangê: Chuunin, je¶li ³aska
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: --
4)Proponowane tchniki:
-Suzume Kibaku No Jutsu,
-Kumo Kibaku No Jutsu,
-Nendo Bunshin No Jutsu,
-Ouwashi No Jutsu,
-Kibaku Bunshin No Jutsu,
-Inbijiburu Dookasen,
-C2 Ryuu.
Histria: Pewnego deszczowego dnia w pewnej wiosce, na ¶wiat przysz³o dziecko o imieniu Kiomor. Na ramieniu mia³ dziwny tatua¿ lecz rodzice siê tym nie przejmowali. Inni gdy zobaczyli ten tatua¿ powiadaj± ze on jest wybrañcem który zostanie kage a inni ze to z³o wcielone, jak± droge wybierze to zalezy od dziecka. Ch³opak w spokoju rós³, z wiekiem tatua¿ robi³ siê coraz wiekszy, lecz jemu jak rodzicom to nie przeskadza³o. w wieku 8 lat poszed³ pierwszy raz do akademi aby uczyæ siê ninjutsu oraz innych takich. Id±c korytarzem akademi wiekszo¶æ uczniów mu dokucza³o, widaæ ze s³yszeli o jego przepowiedni jak i o tatua¿u. Wyniki mia³ ¶wietne z akademi, trenowa³ du¿o, jego ojciec by³ Jouninem a matka kiedy¶ chuuninem, coodzienie wspólnie trenowali kiomora aby wybra³ dobr± drogê.Pracowa³ ciê¿ko aby utrzymywaæ wyniki z akademi. Jedz±c kolacje rodzice mu powiedzieli mu o klanie oraz o technikach klanowych, bardzo go to zaciekawi³o i s³ucha³ uwa¿nie, nastepnego dnia rodzice zaczeli go uczyæ podstaw klanowych technik, do¶æ szybko siê kilku nauczy³. Od chwili ostatniego treningu nosi ze sob± zapas gliny który pomaga mu w klanowych technikach. Pewnego dnia wracaj±c z akademi zauwa¿y³ grupke uczniów którzy dziwnie gapili siê na ch³opaka, z pocz±tku nie zwracali na niego uwagi, szed³ spokojnie w strone domu gdy nagle jaki¶ ba³wan przywali³ ch³opakowi prosto w g³owe z jakie¶ deski. Ch³opak pad³, odrazu gdy pad³ reszta uczniów zaczeli go biæ kopaæ. Krzyczeli o demonach oraz o jego tatua¿u na ramieniu. Kiomor nadal by³ spokojny, schowa³ rêke do pojemnika z glin± i po chwili uformowa³ paj±ki które ka¿dy jeden skoczy³ na jednego ucznia, po chwili uczniowie siê chcieli strzepaæ robaki lecz na pró¿no. Ch³opak ledwie wsta³ i spojrza³ na nich mówi±c.
-Katsu
Powiedzia³ spokojnie patrz±c jak ka¿dy robaczek wybucha, uczniowie padli najpewniej nieprzytomni, lecz jego to nie obchodzi³o i wróci³ do domu. Po kilku latach przeprowadzi³ siê do wioski aby mieæ ³atwiej, wyprowadzi³ siê od rodziców lecz ci±gle utrzymuje z nimi kontakt.
Genin
Techniki
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
1) Imiê: Mizeyoshi
2) Proponowan± rangê: Chuunin / Aby mieæ Chuunina podobno potrzeba mieæ "czaruj±ca" historiê, ja takow± posiadam w KP.
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane techniki:

-Kibaku Bunshin No Jutsu - wytwarza swoj± replikacjê wytworzon± z gliny. Klon jest zdolny do ataku i mo¿e u¿ywaæ wszystkich technik postaci, ale posiada zaledwie 1/10 HP orygina³u.

-Suzume Kibaku No Jutsu - - S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce.

-Kumo Kibaku No Jutsu - Podstawowa technika klanowa, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny.

-Ouwashi No Jutsu - Technika polegaj±ca na stworzeniu rze¼by or³a, która nastêpnie powiêksza siê do rozmiarów wierzchowca.
Kp postaci ³adna ale nie zas³uguje na chunina
Genin
Techniki
Kumo Kibaku No Jutsu
Suzume Kibaku No Jutsu
Kawarimi no jutsu
Kai
Imiê:Sayler Douhito
Ranga:Genin
Zawód:Hunter Ninja
Techniki:

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka

Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.
Ranga D
Koszt 25 Pch za paj±ka

Katsu

Kai

Techniki s± do¶æ s³abe wiêc my¶le ¿e mi zakceptujecie.
Wszystko okej. Akceptujê i ¿yczê mi³ej gry. Zaraz dostaniesz kolor Iwy. Zg³o¶ siê po misje do Kage albo popro¶ o ni± na SB. Powodzenia.
Imiê:Sembou Douhito (Jak mo¿esz dodaj mi do nicka Douhito)
Ranga:Chunnin (KP http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0 jak s³aba napisz to poprawie)
Zawód:Hunter Ninja
Techniki:

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka
--------------------------------------------------------------------------------
Nendo Bunshin no Jutsu
Replikacja stworzona z gliny. Posiada 1/10 si³ orygina³u, mo¿e walczyæ lecz nie jest w stanie u¿ywaæ ¿adnych technik postaci. Gdy zostanie zniszczony rozpada siê. Gdy zostanie trafiony, glina sk³ada siê z powrotem. Mo¿e zostaæ wysadzony, ale zadaje ma³e obra¿enia.
Ranga C
Koszt 150 Pch
---------------------------------------------------------------------------------
Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.
Ranga D
Koszt 25 Pch za paj±ka
---------------------------------------------------------------------------------
C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.
Ranga C
Koszt 50 Pch
---------------------------------------------------------------------------------
Kawarimi no Jutsu
--------------------------------------------------------------------------------
Henge no Jutsu
----------------------------------------------------------------------------------
KP jako¶ci do¶æ marnej wiêc Gennin...
- Kawarimi no Jutsu
- Henge no Jutsu
- Kumo Kibaku no Jutsu
- Kai
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Doton no Jutsu

Dostaniesz Chunnina. Jako, ze jeste¶ Douhito dostajesz, ¿ywio³ Doton... Je¶li chcesz inny mo¿esz wymieniæ Doton no Jutsu na technikê innego ¿ywio³u ale o tej samej randze...
1) Imiê: Dark
2) Proponowan± rangê:Genin/czunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU
4)tchniki:

- Kumo Kibaku no Jutsu
- C1 Bakudan
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Doton no Jutsu
Nick: Warto by³oby zmieniæ na bardziej klimatyczny. Tj. jaki¶ japoñski czy co¶... Pisz z tym do mnie na GG/PW.
Ranga: Genin. Ewentualnie, bardzo ewentualnie chuunin, ale za ³adn± kartê postaci.
Zawód: ANBU ? ANBU nie dostaniesz, staraj siê o nie u Rocka Lee.
Techniki:
Kai
Kawarimi no Jutsu
Doton no Jutsu
C1 Bakudan

Akcept.
czy moge zmieniæ tehnike Doton no jutsu bo takiej nie ma na
Shinju Zanshu no Jutsu
ranga D

Technika ta polega na schowaniu siê u¿ytkownika pod ziemi±, a nastêpnie w odpowiednim momencie wci±gniecie przeciwnika pod jej powierzchnie tak i¿ z ziemi wystaje tylko g³owa.
Pierwszy raz widzimy j±, kiedy Kakashi zastosowa³ j± na Sasuke podczas wstêpnego egzaminu.
no to chce zmieniæ

Kolego, czy ja ju¿ nie pisa³am, ¿eby¶ sobie zmieni³ t± technikê ? Dla przypomnienia:

Mo¿esz zmieniæ na t± s³absz± technikê, je¶li tak bardzo chcesz... I napisz do mnie, jaki nick by¶ chcia³. Bo Twój obecny, 'Dark', do klimatu Naruto ma jak wó³ do karety. ^.^

Po prostu zmieñ sobie j± w profilu. A co do nicka, jak pisa³am X postów temu, z pro¶b± zmiany napisz na GG albo PW. Teraz puszczam Ci p³azem, ale pamiêtaj - regulamin mówi o 15 s³owach w po¶cie!
1) Imiê: Mizuke
2) Proponowan± rangê: Genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja

Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.
Ranga D
Koszt 25 Pch za paj±ka

C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.
Ranga C
Koszt 50 Pch

C2 Ryuu
£±cz±c ze sob± d³onie, jêzyki zaczynaj± tworzyæ wspólne dzie³o, wiêksze ni¿ jest w stanie wytworzyæ jeden otwór. W skutek tego powstaje olbrzymi, skrzydlaty, smok z gliny. Wielko¶æ, szybko¶æ oraz masa to nie jedyne jego zalety. Smok ten jest prawdziwym arsena³em broni. Potrafi przerabiaæ sswój ogon na wielkie miny oraz wystrzeliwaæ z pyska mniejsze stwory, które potrafi± zadaæ spore obra¿enia. Nie wykorzystuje do tego chakry, tylko masê swojego cia³a.
Ranga A
Koszt 300 Pch
Akcept na Genina
Techniki
- Kawarimi
- Henge
- Kumo Kibaku no Jutsu
- C1 Bakudan

Witamy w grze
1) Imiê: Yammishiro Gekko
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód : Academy Student ( potajemnie zabójca je¶li mo¿na:) )
4)Proponowane techniki :

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka

Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.
Ranga D
Koszt 25 Pch za paj±ka

Taka Kibaku no Jutsu
To ¶redniej wielko¶ci ptaki, najszybciej poruszaj±ce siê spo¶ród tworów z gliny. Nie s± takie bystre jak ptaki wytworzone technik± Suzume Kibaku no Jutsu, ich celno¶æ jest nieco s³absza, ale za to nadrabiaj± szybko¶ci± i si³± wybuchu.
Ranga B
Koszt 250 Pch

C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.
Ranga C
Koszt 50 Pch

Kawarimi no jutsu, Bunshin no jutsu...
Arigato gozaimasu
wiem ¿e technik jest du¿o ale wybra³em same c,d i jedn± b

ranga genin (brak karty postaci)

techniki:
kawarimi no jutsu
bushin no jutsu
Kumo Kibaku no Jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
1) Imiê: Kykaid

2) Proponowan± rangê: genin

3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Hunter Ninja

4)Proponowane techniki:

- Kumo Kibaku no Jutsu
(Moje typy, z reszt± technik zdaje siê na lito¶æ sprawdzaj±cego zapis.)
Akcept
Kibaku Bunshin no Jutsu
Kumo Kibaku no Jutsu
Kai
Kawarimi no jutsu
1) Imiê: Remitsu

2) Proponowan± rangê: genin

3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Hunter Ninja

4)Proponowane techniki: Kibaku Bunshin No Jutsu,Kumo Kibaku No Jutsu (niech sprawdzajacy wpisze jakies techniki)
Akcept
Techniki co napisales plus
Kai
Kawarimi no jutsu
Imiê: Jabba
Ranga: Genin
zawód: Hunter Ninja
techniki: Daishi no Jutsu, Nendo Bushin no Jutsu Kumo Kibaku no Jutsu i jakie¶ niech admin da
Kumo Kibaku no Jutsu
Nendo Bunshin no Jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Kawarimi
1) Imiê: Akihiro
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hidden Village Council
4)Proponowane techniki:
-Kawarimi no Jutsu,
-Kai,
-Suzume Kibaku no Jutsu,
-Kumo Kibaku no Jutsu,
-C1 Bakudan
-Kibaku Bunshin no Jutsu
Ranga Chunin
jutsu te co poda³e¶ Witam w grze, jednak rozdaj prawid³owo punkty statystyk
1) Imiê: Kami
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja,
4)Proponowane techniki:

Henge no Jutsu
Ranga: E
Jutsu umo¿liwiaj±ca zmianê w inn± osobê, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania siê.
koszt 100

-Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100,

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka

Doku Kiri
Ranga: D
Technika polegaj±ca na wypuszczeniu z ust sporych ilo¶ci truj±cego gazu. Gaz mo¿e skutecznie powstrzymaæ przeciwnika choæ silny wiatr czyni j± nieskuteczn±.
Koszt: 100

-Nendo Bunshin no Jutsu
Replikacja stworzona z gliny. Posiada 1/10 si³ orygina³u, mo¿e walczyæ lecz nie jest w stanie u¿ywaæ ¿adnych technik postaci. Gdy zostanie zniszczony rozpada siê. Gdy zostanie trafiony, glina sk³ada siê z powrotem. Mo¿e zostaæ wysadzony, ale zadaje ma³e obra¿enia.
Ranga C
Koszt 150 Pch

-IWAGAKURE NO JUTSU
Ranga: C
Technika polega na tym, ¿e mo¿emy przej¶æ przez: ska³ê, ziemiê, lub ukryæ siê w nich. Mo¿na powiedzieæ, ¿e jest to udoskonalone Doton no Jutsu, bo równie¿ mo¿emy zapa¶æ siê pod ziemiê, lecz nie trzeba przy tym wykonywaæ pieczêci i ma wiêcej mo¿liwo¶ci. Jedyna wada, ¿e gdy wychodzimy z ziemi to trzeba to robiæ dosyæ powoli
Koszt: 150
Chunin ale tylko ze wzglêdu ze ma³o osob w wiosce
Pe³en Akcept

// P.s. Ciekawy nick ;]//
Imie:Kibaku Douhito
Ranga:Chuunin lub T.Jounin
Zawód:Hunter-nin
Techniki:
Kumo Kibaku no Jutsu
Podstawowa technika Deidary, polegaj±ca na wytworzeniu ma³ych, wybuchowych paj±ków z gliny. Paj±ki poruszaj± siê bardzo szybko, pozostawione na ziemi same odnajd± drogê do przeciwnika pos³uguj±c siê wêchem. S± do¶æ ma³e, wiêc mo¿na nimi tak¿e rzucaæ.
Ranga D
Koszt 25 Pch za paj±ka

Nendo Bunshin no Jutsu
Replikacja stworzona z gliny. Posiada 1/10 si³ orygina³u, mo¿e walczyæ lecz nie jest w stanie u¿ywaæ ¿adnych technik postaci. Gdy zostanie zniszczony rozpada siê. Gdy zostanie trafiony, glina sk³ada siê z powrotem. Mo¿e zostaæ wysadzony, ale zadaje ma³e obra¿enia.
Ranga C
Koszt 150 Pch

Taka Kibaku no Jutsu
To ¶redniej wielko¶ci ptaki, najszybciej poruszaj±ce siê spo¶ród tworów z gliny. Nie s± takie bystre jak ptaki wytworzone technik± Suzume Kibaku no Jutsu, ich celno¶æ jest nieco s³absza, ale za to nadrabiaj± szybko¶ci± i si³± wybuchu.
Ranga B
Koszt 250 Pch

Kibaku Bunshin no Jutsu
Shinobi wytwarza swoj± replikacjê wytworzon± z gliny. Klon jest zdolny do ataku i mo¿e u¿ywaæ wszystkich technik postaci, ale posiada zaledwie 1/10 HP orygina³u. Najwiêksz± zalet± klona jest to, ¿e detonuje siê gdy zostanie zabity, lub gdy sam o tym zadecyduje, zadaj±c ogromne obra¿enia przeciwnikom. Je¶li postaæ chce zwiêkszyæ moc eksplozji klona, musi w³o¿yæ w ni± w³asn± chakrê, wtedy jednak ca³e zaj¶cie bêdzie trwa³o d³u¿ej.
Ranga B
Koszt 300 Pch

C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.
Ranga C
Koszt 50 Pch

Yaizo no Jutsu
Jest to smok ¶redniej wielko¶ci wytworzony z gliny. Wpierw trzeba miecz zrobionego C2: Ryuu, z którego pyska wychodzi oto smok. Jest on sterowany za pomoc± woli twórcy i ma ca³kiem spory zasieg wybuchu. (Smok pozera jeden segment ogona C2: Ryuu)
Ranga A
Koszt 350 Pch

Kawarimi no jutsu

Kai

Wygl±d:
Ch³opak ¶redniej budowy, wa¿±cy oko³o 65 kg. Mierzy 172 centymetry wzrostu. Posiada br±zowe w³osy, takiego samego koloru ma oczy. Jest krótko ¶ciêty, kosmyki w³osów opadaj± mu na czo³o i na oczy, zas³aniaj± uszy. Smuk³e rysy twarzy, skóra ma odcieñ bladej pomarañczy. Na sobie nosi czarn± koszule przewiewn±. Ma ona rozpiêcie przy szyi i posiada kilka guzików wzd³u¿ pionu. Rêkawy s± d³ugie i le¿y ona na nim bardzo dobrze. Nosi na sobie skórzane jeansy, granatowego koloru i czarne buty. Na ka¿dej dolnej koñczynie znajduje siê pas obwi±zuj±cy udo. Do niego s± przyczepione dwa prostok±tne pojemniczki na sprzêt. zmieszcz± siê tam malutkie przedmioty lub jedna broñ, jak kunai. Z ty³u, zakryte przez koszulê te¿ ma kontener na przedmioty w kszta³cie ko³a. Ta ju¿ pomie¶ci wiêcej przedmiotów, nawet kilkana¶cie shurikenów.

Charakter:
Ciê¿ko okre¶liæ jego cechy charakteru. Jego wyraz twarzy jest zawsze obojêtny i trudno wyczytaæ co w danej chwili my¶li. Jakby siê patrzy³o na kuk³ê ,z której nie mo¿na odczytaæ ¿adnych emocji czy ruchów. Jednak w pewnych sytuacjach udaje siê dostrzec jaki¶ ruch na jego buzi. Otó¿ jest to u¶miech, jest on bardzo wkurzaj±cy, poniewa¿ stosuje to, gdy ma asa w rêkawie. Gdy toczy pojedynek i wie, ¿e ma nad przeciwnikiem przewagê to stosuje w³a¶nie takie zagranie, ma to efekt te¿ psychologiczny ,poniewa¿ wróg zazwyczaj wkurza siê, ¿e taki dzieciak siê do niego szczerzy. W walce zawsze zaskakuje i wykazuje siê niezwyk³± inteligencj±, jak± posiadaj± cz³onkowie tego klanu. Ma niesamowity zmys³ walki ,którym mog± pozazdro¶ciæ niejedni jouninowie .Ma wysoki poziom IQ i bardzo czêsto z niego korzysta. Bywa bezlitosny i bezduszny. S± takie chwile, ¿e zabicie jakiej¶ osoby przychodzi dla niego z ogromn± ³atwo¶ci±. Zale¿y od jego humoru ,czy oszczêdzi swojego oponenta. Bardzo lubi pieni±dze, jest na nie ³asy i wykonuje zadania zawsze licz±c na jaki¶ zysk. Po prostu jest chciwy, nie robi czego¶ bez dostania jakiej¶ nagrody za to. Jest irytuj±cy i wkurzaj±cy, nawet mo¿na uznaæ, ¿e jest pewny siebie. Gardzi s³abszymi i g³upszymi od niego. Czyli prawie ka¿dym ,jednak wie kiedy siê przymkn±æ i nic nie mówiæ. Nie nara¿a siê silniejszym od Siebie, chyba ,¿e kto¶ go mocno zdenerwuje, a co jest bardzo trudne, poniewa¿ zazwyczaj on robi to pierwszy. Uwielbia poznawaæ nowe techniki, dowiadywaæ siê o ró¿nych specjalizacjach, jutsu i umiejêtno¶ciach. Chce posi±¶æ ogromn± wiedzê na temat wszystkiego ,co mo¿e mu siê przydaæ podczas pojedynku. Robi to po to, by nigdy nie przegraæ ani jednej walki. To jest jego nindo - Byæ niepokonanym do koñca swoich dni. To znaczy, ¿e jego pora¿ka bêdzie tylko wtedy, gdy kto¶ go zabije. Czyli gin±c poniesie klêskê. chce by to by³ jedyny sposób na Niego. W kontaktach z innymi osobami ma ró¿ne reakcje. Je¿eli cz³owiek, którego spotka bêdzie móg³ mu co¶ zaoferowaæ to jest na plus, je¿eli jednak nie to ju¿ jest skre¶lony i uwa¿any za bezu¿ytecznego ¶miecia. Z tego wynika, ¿e traktuje ludzi przedmiotowo. Nie zale¿y mu na ich ¿yciach. Jednak ma w sobie krztê lito¶ci, jednak nie wiadomo czy kiedy¶ kto¶ j± w nim obudzi. chcia³by do³±czyæ do Akatsuki ze wzglêdu na pieni±dze jakie tam mo¿e otrzymaæ i poznanie bardzo silnych osób. Na pewno w tej organizacji toczy³by wiele pojedynków. Co mo¿na powiedzieæ o jego sposobie poznawania innych ludzi... Obecnie nie ma ¿adnych przyjació³, to jest spowodowane jego charakterem i osobowo¶ci±, za któr± ludzie nigdy nie przepadaj±. Jednak gdyby takiego w koñcu zdoby³- prawdziwego kompana, to by stara³ siê z ca³ych si³ by to ochroniæ. Ma to pod³o¿e psychiczne spowodowane jego dzieciñstwem, poniewa¿ nie móg³ ocaliæ swojego ojca, to teraz ,gdyby zdoby³ towarzysza, to stara³by siê aby on nie zgin±³. Jednak czy znajdzie kiedy¶ tak± osobê, która zaakceptuje go takim jaki jest, jego wszystkie wady. To siê jeszcze oka¿e... Zaufanie... Czy jest wierny...? Raczej tak, ale je¿eliby nale¿a³ do jakie¶ organizacji, to ona musia³aby byæ bardzo silna i mocna, poniewa¿ nie jest On jakim¶ s³abeuszem i nie dochodzi do kogo¶ s³abszego od niego. Nie wiadomo równie¿, czy podczas misji by nie sprzeda³ swoich towarzyszy... Bez skrupu³ów i poczucia winy przemierza samotnie ¶wiat.
Genin
Za KP bez histori nie dostaniesz chunina
Techniki
Kumo Kibaku no Jutsu
Nendo Bunshin no jutsu
Kai
Kawarimi no jutsu

Jako genin mo¿esz wzi±æ udzia³ w ochronie userów. Przez 30 postów w Akedemi ninja mo¿esz siê uczyæ jak graæ itp
Zapisz siê do Akademi w konoha
http://www.shinnobirpg.rp...p=153104#153104

1) Imiê: Agalam Douhito ( proszê na to zmieniæ nick )

2) Proponowan± rangê: chuunin ( Prosze a jak nie to powied¼cie ile mam dopisaæ bo nie chcê zaczynaæ od genina )

3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Courier-nin

4)Proponowane techniki:

*Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka

*Mimizu no Jutsu
Technika polegaj±ca na stworzeniu z gliny ma³ej g±sienicy. Po powiêkszeniu chowa siê pod ziemiê a nastêpnie atakuje wroga owijaj±c siê wokó³ jego cia³a, unieruchamiaj±c go na turê/dwie, zale¿nie od si³y przeciwnika.
Ranga B
Koszt 350 Pch

*Kai

*Kawarimi no Jutsu

================================================
*C1 Bakudan
Technika polegaj±ca na stworzeniu ma³ych bomb w postaci ¿uczków. Dziêki w³o¿eniu w nie chakry C1, u¿ywaj±cy jest w stanie je kontrolowaæ i powodowaæ wybuch w ka¿dym momencie.
Ranga C
Koszt 50 Pch

*Ouwashi no Jutsu
Technika polegaj±ca na stworzeniu rze¼by or³a, która nastêpnie powiêksza siê do rozmiarów wierzchowca. Orze³ jest najszybszym wierzchowcem i najbardziej zrêcznym. Wybuchem potrafi zadaæ spore obra¿enia.
Ranga A
Koszt 450 Pch
Dopisz tak jeszcze z po³owê tego co napisa³e¶ i niech bêdzie chuunin.

TECHNIKI:
Kai
Iwa Kawarimi
Kumo Kibaku no Jutsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Nendo Bunshin no Jutsu
Yahumuki no Jutsu
1) Imiê: Hesori
2) Proponowan± rangê: Chunnin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Hunter-Nin
4)Proponowane techniki

- Kai
- Suzume Kibaku no Jutsu
- Nendo Bunshin no Jutsu
- Daishi no Jutsu
- C1
- C2
- Henge no Jutsu
Ranga genin, techniki:
Suzume Kibaku no Jutsu
Nendo Bunshin no Jutsu
Kai
Henge no Jutsu
1) Imiê: Karin
2) Proponowan± rangê: Chuunin
http://shinnobi.cba.pl/vi...d74def070b23bd4
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4) Proponowane techniki:
-Suzume Kibaku no Jutsu
-Kumo Kibaku no Jutsu
-Nendo Bunshin no Jutsu
-C1 Bakudan
-C2 Ryuu
I co¶ z Dotonu
Niestety karta postaci jest na genina.
Ranga: genin
techniki:
Suzume Kibaku no Jutsu
Nendo Bunshin no Jutsu
Iwa Kawarimi
C1 Bakudan