grueneberg

Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane techniki


Jako , ¿e jeszcze nie wybra³em Klanu a moja postaæ jest kanoniczna to czy mogê prosiæ o dodanie do tego klanu
1. SakonUkon
2. Mising-ninja
3. Ninja academy Student
4. te co mam + Do-Re-Mi-Fa-So-La-Si-Do Rendan

1. Imiê: Matiy/Kawakishi
2. Proponowana ranga: Bardzo prosi³bym o jounina, wybra³em ma³o znany klan, dodatkowo sporo siê namêczy³em na KP. Ewentualnie Chuunin.
3. Zawód: brak
4. Proponowane techniki:

Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

Tarenken
Proste tai jutsu. U¿ytkownik atakujê przeciwnika jedn± rêk± z ogromn± prêdko¶ci±. przeciwnik nie widzi , która rêka jest prawdziwa co utrudnia mu blok.
Ranga : D
koszt: 0

Sōma no Kō
Technika stosowana przez Sakona/Ukona. Pozwala ona na z³±czenie siê 2 osób w jedn±. 2 osoba jest w stanie u¶pienia i budzi siê dopiero w czasie walki. Z cia³a u¿ytkownika mo¿e wyj¶æ dowolna koñczyna 2 osoby.
Ranga: C
koszt: 300 ( za aktywacje ) i 25 co turê.

Sōma no Kō fuufuwakare
Gdy ta technika zostanie u¿yta cia³a rozdzielaj± siê. Maj± identyczne statystyki jednak chakra dzieli siê na pó³. Przeciwnik musi teraz walczyæ z 2 osobami , które bardzo ciê¿ko jest rozró¿niæ. CS dzia³a na obu u¿ytkowników. Sōma no Kō musi byæ aktywne. W ka¿dej chwili u¿ytkownicy mog± siê z³±czyæ. Wystarczy , ze jeden jest sprawny , 2 w tym czasie mo¿e odpoczywaæ.
Ranga:B
koszt:200 za roz³±czenie

Do-Re-Mi-Fa-So-La-Si-Do Rendan
Technika Taijutsu wykonywana przez Sakona. Polega na uderzaniu w ¿ebra z coraz wiêksz± si³±. Po ka¿dym uderzeniu s³ychaæ d¼wiêki, jakby siê gra³o na ¿ebrach przeciwnika.
Ranga: B
koszt: 40

Sōma no Kō jukusei
Technika pozwala przywróci koñczynê u¿ytkownikowi. Nawet najwiêksze rany nie powoduj± ¶mierci póki u¿ytkownik ma chakrê. To co powstaje nie jest cia³em ale rodzajem metalu. Dlatego ataku wrêcz i obrona u¿ytkownika jest lepsza. Sōma no Kō musi byc aktywne ¿eby u¿yc tej techniki.
Ranga : B
koszt: 100 ( za koñczynê)

Iwa Kawarimi
Ranga: D
Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwyk³ego ataku kawarimi no jutsu, zmienia siê w drobne kawa³eczki ska³, by po chwili zamieniæ siê z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.
Koszt: 150

Domu
Ranga: B
U¿ytkownik techniki zostaje pokryty br±zowym pancerzem z ziemi, technika zwiêksza si³ê wykonawcy. Znakomite jutsu do walki z przeciwnikami pos³uguj±cymi siê taijutsu oraz ¿ywio³em Suiton.
Koszt: 250

ewentualnie

Sanseki Seisha
Ranga: C
U¿ytkownik zamienia siê w toczac± siê kamienn± kulê. Technika podobna to tej u¿ywanej przez Chojego.
Koszt: 200

Mam nadziejê, ¿e z technikami nie przesadzi³em, nie wzi±³em sobie ani jednej rangi "A". Je¿eli dostanê Chuunina prosi³bym usun±æ Domu i Sōma no Kō jukusei.

KP: http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0
Hm...historia ciekawa
Tylko to morderstwo rodziców...duma? Tak to jako¶...nie pasuje ;]
Ale ogólnie fajnie...
Niech stracê...dam Ci tego Jounina ze wzglêdu na klan
Jounin pierwszy 8 technik