grueneberg

Podajecie:

Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: TYLKO Shinobi (zwiadowca) lub hunter-nin
4)Proponowane techniki

Uwaga Watari Ninja nie posiadaj± wioski, mieszkaj± tam gdzie zostali wynajêci. Mog± wynajmowaæ siê do podbojów, porwañ misji, konwojów itp. Odpowiednik w anime- ma³a grupa ninja która pojawi³a siê podczas misji naruto do kraju ptaka. (Ninja kopiuj±cy techniki) na forum, ninja bez wiosek tzw Geohound-obie¿y¶wiat.


1) Imiê:Baron
2) Proponowan± rangê:ninja bez...wioski
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: hunter ninja
4)Proponowane techniki:all clan Douhito
Na razie dam Ci 6 technik, ew. na PM prze¶lê Ci 2 dodatkowe bo nie wiem za bardzo jak mam traktowaæ Geohound.
Techniki:
Kai
Kawarimi
Bunshin No Jutsu
Katsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Ouwashi no Jutsu
ale ja jestem brat bli¼niak Deidary wiêc powinienem mieæ all clanowe


Czy od razu bli¼niak to ju¿ on zadecyduje

Ale podstawy musi znaæ ka¿dy. Jedn± technikê Ci wymieniê ale tylko dlatego ¿e akurat znalaz³em jej gliniany odpowiednik
Nendo Bunshin no Jutsu Zamiast Bunshin No Jutsu.
Byæ mo¿e pó¼niej dodam Ci jeszcze dwie techniki, je¿eli ninja bez wiosek maj± nieco wy¿szy poziom xP
Powinienem mieæ wszystkie bo z takimi to co ja zrobie nawet genina nie pokonam.A to ¿e jestem jego bratem to uzgodnione
Wszystkie? No ej sory ale tutaj niewa¿ne czy jeste¶ z klanu Uchiha, Ayatsuri, Douhito czy Bogów musisz mieæ te¿ podstawowe techniki. Chyba nie my¶lisz ¿e dam ci na start C4? Co do pokonywania Genina to je¿eli ¿eby pokonaæ Genina potrzebujesz wszystkie techniki Deidary popracuj nad taktyk±. Poza tym nauka nowych technik przychodzi do¶æ szybko.

//Nie mam zamiaru siê sprzeczaæ czy zniechêcaæ Ciê do gry. Dalsze dyskutowanie w temacie równie¿ nie ma celu. Je¿eli chcesz rozmiawaæ zapraszam na Pm//
Kai=Nadare Masunendo
Kawarimi=Kumo Kibaku no Jutsu
Bushin no Jutsu=Inbijiburu Dookasen
I có¿ to ma byæ? Powiedzia³em siê ¿e zgadzam siê na wymianê technik? I czego Ty tu ¿±dasz?
Cytat: Bushin no Jutsu=Inbijiburu Dookasen
Zamiast prostej podstawowej techniki technika Rangi S ?

Mówi³em ju¿ Twoje techniki:
Kai
Kawarimi
Nendo Bunshin no Jutsu
Katsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Ouwashi no Jutsu

I:

Cytat: //Nie mam zamiaru siê sprzeczaæ czy zniechêcaæ Ciê do gry. Dalsze dyskutowanie w temacie równie¿ nie ma celu. Je¿eli chcesz rozmiawaæ zapraszam na Pm//
To ja podziekuje.Konto mozna usunac
zapis troszkê siê zmieni³ uwzdlêdnij to Uindo
Wiêc techniki to:

Kai
Kawarimi
Nendo Bunshin no Jutsu
Katsu
Suzume Kibaku no Jutsu
Ouwashi no Jutsu
Kumo Kibaku no Jutsu
Taka Kibaku no Jutsu
1) Imiê:Kiyoshi
2) Proponowan± rangê:Mising nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter nin
4)Proponowane techniki:HOKKOTSU NO YAIBA ,YAMAGI NO MAI, TSUBAKI NO MAI, KARAMATSU NO MAI, SAWARABI NO MAI, RAIRYUU NO TATSUMAKI , Yochi Souzoubutsu, Juuha Shou [Fuuton], Gufutenka
Dobra... z technik to ci zostawiê:
Hokkotsu no yaiba
Tsubaki no mai
Karamatsu no mai
Sawarabi no mai - Gouken 1lvl.
Yochi Souzoubutsu - Kai
Juuha Shou [fuuton]
Bunshin no jutsu
Kawarimi no jutsu
Henge no jutsu
Daitoppa no jutsu.
-No ok niech bedzie przezyje... a czy moge dostac cos w zamian za bunshin no jutsu bo tej techniki wyjatkowo nielubie.... Albo Bunhin i Hengo no jutsu dostac jakis atak inny........pllooosieeee
Dobra. Zamiast Bunshin no jutsu dam ci [Fuuton] Renkuudan no jutsu.
A zamiast Henge... hmmm... mo¿e... Jubaku Satsu. Masz dobre techniki
Propnowane dane:
Imiê: Adachi Tadamasa
Ranga: Mising-nin
Zawód: Hunter-nin
Techniki:
1.Kawarimi no Jutsu
2.Kage Bushin no Jutsu
3.Chuusuusei Biribiri [Suiton]
4.Mizukuri No Yaiba [Suiton]
5.Chuusuusei Biribiri [Raiton]
6.Chuusuusei Biribiri [Raiton]
akceptuje
1. Unido Adachi
2. Misning-nin
3 .Hunter-nin
4 Nie mam pomys³u nas ¿ywio³ ani techniki Prosze o pomoc
dobra... polecam Fuuton.
Techniki:
-Kaze no Yaiba
-Daitoppa no jutsu
-Kawarimi, Henge Bunshin no jutsu
-Kage Bunshin no jutsu
-Kamaitachi no jutsu
1) Jakubishi Sepochihal
2) missing-nin
3) hunter-nin
4) Jakiekowiek Katona
1) Imiê: Keratha
2) Proponowan± rangê: missing-nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Shinobi
4)Techniki
Doryuu Heki
Doryuu Jouheki
Sanseki Seisha
nie mo¿esz mieæ dotonów skoro masz ¿ywio³ Katon ;/
Zapomnia³am zmieniæ wtedy ¿ywio³u... '
ok nic siê nie sta³o

1 tajubushin no jutsu
2 kawarimi no jutsu
3 kai
4 Daijigoku no Jutsu
5 Doro Gaeshi
6 Doryuu Heki
7 Doryuu Jouheki
8 Sanseki Seisha

witaj w grze
1) Imiê: Konosuke Egami
2) Proponowan± rangê: Missing-nin
3) Proponowany zawód: Hunter-Nin
4) Proponowane techniki: Katon Goukakyuu no jutsu, Kasumi enbu no jutsu[katon], Hikyuu no jutsu[katon], Gouken[1lvl], Shishi Rendan, Kawarimi no jutsu
1 hange no jutsu
2 kai
3 bushin no jutsu
4 kawarimi no jutsu
5 Katon Goukakyuu no jutsu
6 Kasumi enbu no jutsu
7 Hikyuu no jutsu
8 Utsusemi no Jutsu
Imie: Risen Samaya
Ranga:Nukenin
Zawód:Hunter-Nin
Techniki:
1 Kai
2 Bushin no Jutsu
3 Shunshin no Jutsu
4 Henge no Jutsu
Fuuton:
5 Mugen Sajin Daitoppa
6 RasenShuriken
Suiton:
7 Suiryuudan no Jutsu
FuuinJutsu:
8 Hakke no Fuuin Shiki; Shiki Fuujin

1-4; standardowe jutsu, wyja¶niaæ chyba nie muszê
5 - [cenzura] z p³uc wielk± ilo¶æ powietrza. S³absze od daitoppy, pozwala na "oddmuchniêcie przeciwnika od siebie na niewielk± odleg³o¶æ, bardzo przydatne, je¶li chce siê zniszczyæ klony przeciwnika
6 - mocniejsza wersja rasengana, powsta³a w wyniku dodania do rasengana natury wiatru, bardzo silne, mo¿na niemal¿e zabiæ nim przeciwnika za 1 razem, je¶li nie trafi³o, to i tak mo¿na mieæ gwarancjê, ¿e powa¿nie zraniono przeciwnika przez sam± eksplozjê. minus to to ¿e zadaje do¶æ powa¿ne rany osobie, która go wykona³a
7 - ¶rednio-silne jutsu wody, powstaje dziêki niemu spory smok, który wypuszczony w stronê przeciwnika, mo¿e go spokojnie zmia¿d¿yæ. jak dla mnie - wolniejsza, ale silniejsza wersja bomby rekina
8 - jutsu yondaime, które sam opracowa³. panuje w nim zasada "kamikaze" (zabije siebie, aby zabiæ ciebie)

Znaczenia jutsu obja¶ni³em dlatego, ¿e ku mojemu wielkiemu ¿alowi, niektórych do¶æ wa¿nych i w miare silnych technik nie ma w spisie technik.
Wszystko akceptujê.
Imiê: Assq
Proponowan± rangê:missing-nin
Proponowany zawód z pomiêdzy: hunter-nin
Proponowane techniki: obojêtnie
Dobrze by by³o, gdyby¶ poprosi³ administratora o zmianê nicka

Twoje techniki:
- Kawarimi no Jutsu
- Shunshin no Jutsu
- Henge no Jutsu
- Nawanuke no Jutsu
- Kage Bunshin no Jutsu
- Kirigakure no Jutsu
Imiê:Zabuy
Nazwisko/Klan: Ardornin
Proponowana ranga: Missing Ninja
Proponowany Zawód: Hunter Ninja
Proponowane techniki:
1. Kage Bushin no Jutsu
2. Mizu Kawarimi [Suiton]
3. Bakusui Shouha [Suiton]
4. Suitenhoufutsu [Suiton]
5. Chidori [Raiton]
6. Sen Denki Dekiru [Raiton]
7. Konoha Senpuu [TaiJutsu]
8. Omote Renge [TaiJutsu]

Techniki wybra³em sobie dosyæ silnie, lecz dlatego, ¿e jestem Hunter Ninja (Czyli musze tropiæ innych równie silnmych wojowników)
Zamiast Chidori - Bunshin no jutsu (musisz mieæ je¶li chcesz Kage Bunshin no jutsu)
Zamiast Omote Renge (do tego musisz mieæ Goukena) - Konoha Rempu
1) Imiê:Sakura
2)Nazwisko/klan:Haruno
2) Proponowan± rangê:Missing nin
3) Proponowany zawód :Shinobi
4)Proponowane techniki:
Gouwan,
Kai,
Kawarimi,
Chiyute no Jutsu,
Chakra no mesu,
Chuusuusei Biribiri,
Mizuame Nabara,
Sen Denki Dekiru.
akceptuje witaj w grze
Proszê o zmianê kolorka, poniewa¿ odesz³am z Hebi.
1)Eustace Nexce
2) Gennin
3)Hunter-nin
4)Bunshin no jutsu
Kai
i jak mo¿esz co¶ zaproponowaæ
nie znam Twojego ¿ywio³u wiêc nic nie wymy¶le bez niego
¯ywio³ raiton. I nie wiem na ile uzupe³niæ si³e, chakre, szybko¶æ etc.
przyjmuje tu kto¶ czy geohunds jest zamkniête
sry za double post
przyjmuje, ale czasem trzeba troszkê poczekaæ, a ponaglanie adminów jest sprzeczne z regulaminem. Teraz ledwo wyrabiam, a co bêdzie jak sesja przyjdzie O.o

-bushin no jutsu
-kai
-henge no jutsu
-gain
Range masz genin, chakrê 1000, na te cztery rzeczy (szybko¶æ si³ê, celno¶æ/zrêczno¶æ i wytrzyma³o¶æ) masz do rozdysponowania 100 pkt. Amy chyba o tym zapomnia³a -.-'
dzieki, sorka za ponaglanie, wiêcej nie bêdê na wieki wieków teraz reszte uzupe³nie
Jest to postaæ dodana do zrobienia dodatkowej ciekawej fabu³y:

Wiadomo ¿e ta postaæ zwyczajnie nie ¿yje wiêc opiszê to tak:
Zosta³em wskrzeszony, lecz nie pamiêtam przez kogo, poniewa¿ zgin±³ on przez to wskrzeszenie. Na mnie skutkowa³o to przywróceniem mnie do ¿ycia, utrat± wiêkszej czê¶ci mocy, wiêc zaczynam tak jakby od nowa. Umiem kontrolowaæ 1 ¿ywio³. Pamiêtam nie wiele z tamtego ¿ycia. Pamiêtam jak przez mg³ê ¿e mia³em ucznia,bl±dw³osego ucznia(fabu³a dotyczy postaci z forum, nie z org. naruto)

Wiêc:

Imiê:Tobirama
Nazwisko:Senju
Wiek:~90( po wskrzeszeniu mam wiek taki w jakim umar³em)
Ranga:
¯ywio³:Suiton
Proponowane techniki:
Kawarimi
Kai
Mizu Bunshin No Jutsu
Baku Suishouha
Siryuudan no jutsu
Suiton No Yoroi
Suitenhoufutsu
Goshokuzame
ale¶ wymy¶li³...

ranga chunin

techniki:

kawarimi
kai
mizubushin no jutsu
Baku Suishouha
Suiton No Yoroi
Suitenhoufutsu
Imiê:Koshimoto
Nazwisko:Yuusaki
Ranga:
Techniki:
Atsugai
Daitoppa
Kai
Kage bunshin No Jutsu
Rasengan
Hanachiri Mai
Kamaitachi No Jutsu
ranga chunin
techniki:
kai
kage bushin no jutsu
Utsusemi no Jutsu
Atsugai
kaze no yaiba
Hanachiri Mai
1) Imiê: Koki Kakuzu
2) Proponowan± rangê:hmmm...no missing/jonin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: hunter-nin
4)Proponowane techniki

Hougou Kemono No Jutsu[kakuzu]
Hougou Kemono Isshohad[Kakuzu]
Hougou Toukokoro No Jutsu[kakuku]
Goukakyuu no Jutsu [Katon]
Katon Ninpou, Hibashiri [Katon]
Gouryuuka No Jutsu [Katon]
Chidori Nagashi
Kai
Kawarimi
nie masz chidori po za tym akcept
1.KakashiHatake
2.Jonin
3.Hunter ninja
4. Raikiri,Katon: Gōkakyū no Jutsu,Kai,Kage bunshin no jutsu.Dalej nie wiem niech admin da
Raikiri
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Kai
Kage bunshin no jutsu
henge no jutsu
kawarimi
Nawanuke no Jutsu
Utsusemi no Jutsu

ranga missingnin
Imiê: Akumu Katsumi <na polski Akumu-Koszmar Katsumi- Kontrola nad sob± , opanowanie>
Ranga: Nukenin
Zawód:Wolny strzelec
Techniki:
Genjutsu:
1.Shinmon no jutsu
2.Kasumi Jusha no jutsu
3.Kokohi no jutsu
4.Kokuangyou no jutsu
5.Kyouten no jutsu
6.Mugen
7.Utakata
8.Kawarimi no jutsu
a có¿ to za ranga mój administracyjny mó¿d¿ek nie zakodowa³ takiej ;P ale policzê Ci za missing-nin. Zmniejsz obrazek bo rozci±ga (w dó³) forum
techniki:
kai
kawarimi
henge
Kasumi Jusha no jutsu
Kokohi no jutsu
Kokuangyou no jutsu
Doryuu Katsu
Gufutenka
jak do³±czyc do wioski
zacznijmy od tego ¿e Twój nick jest niezgodny z regulaminem! przeczytaj ten temat to siê wszystkiego dowiesz
Imiê:Lee
Proponowana ranga: Jak± przyznacie
Zawód:Likwidator
Techniki:
Kage Mane no Jutsu
Kage Shibari no Jutsu
Kagenui
Kage Kujiku

Gouryuuka no Jutsu - katon
Baku Suihouha - suiton

Chcia³bym dostaæ siê do MROCZNEGO BRACTWA ale nie mogê znale¼æ sub forum albo w ogóle go nie ma

My¶lê i¿ moje podanie zostanie dobrze rozpatrzone
klan nara jest zamkniête wiêc nie mo¿esz mieæ technik klanowych, dodatkowo nie poda³e¶ w profilu swojego ¿ywio³u wiêc tez nie mo¿esz mieæ katonów suiton
Imiê:Lee
Proponowana ranga: Jak± przyznacie
Zawód:Likwidator
Techniki:
Suna Shigure
Sabaku Rou
Saikou Zettai Bougyo
Sabaku Kyuu

Ganchuurou No Jutsu [Doton]
Mugen Sajin Daitoppa [Fuuton]

Chcia³bym dostaæ siê do MROCZNEGO BRACTWA ale nie mogê znale¼æ sub forum albo w ogóle go nie ma

My¶lê i¿ moje podanie zostanie dobrze rozpatrzone Smile

Dodane po 36 minutach:

Sorki pomyli³em siê Doton usuñcie ( bo i tak nie mogê)
a w zamian tego proszê o :

Futon:
Kaze No Yaiba [Fuuton]
Kami Oroshi [Fuuton]

przepraszam za pomy³kê
techniki gaary s± z klanu seichuu i s± to dotony -.-

henge no jutsu
Kaze Kawarimi no Jutsu
kai
Mugen Sajin Daitoppa
Kaze No Yaiba [Fuuton]
Kami Oroshi [Fuuton]
Kaze Assasuki [fuuton]
Kaze Touben

dopiszê CIE do MB
1) Imiê: Sein
2) Proponowan± rangê:Missin-nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-nin
4)Proponowane techniki Kai, Kawarimi, Kage bunshin no jutsu,
Suiryuudan no Jutsu, Suishouha, Kiri-Gakure No Jutsu, Suiton No Yoroi, Taihoudan

// Proszê o zmianê nazwy postaci. Na Sein
akcept
-Sansatsu
-Wiek: 20 lat
-Klan: Kakuzu
-Natura chakry: Katon, Fuuton
-Ranga: Missing Nin
-Zawód: Hunter Nin
Techniki:
Shunshin No Jutsu
Kai
Klanowe
Jako ¿e jestem kakuzu to prosi³ bym o t± technikê a mianowicie

Hougou Toukokoro No Jutsu(S)

Technika polegaj±ca na wyrwaniu serca dla poleg³ego ninja i poch³oniêciu go, maksymalnie mo¿emy posiadaæ 5 serc z w³asnym, ka¿de serce dodaje nam 15% chakry oraz daje 1 dodatkowe ¿ycie

Nuuhada No Jutsu(B)
Hougou Kemono No Jutsu(A)
Hougou Kyougi No Jutsu(B)

Katon: Goukakyu No Jutsu
Fuuton: Daitoppa lub Atsugai

Historia postaci:
Sansatsu urodzi³ siê w kumogakure. Od samego pocz±tku by³ uznawany za geniusza. Klan kakuzu mia³ z³± reputacjê jednak on by³ inny. Uczynny i przyjazny a zarazem silny i bezlitosny wobec wrogów. W wieku 6 lat ukoñczy³ akademiê i zosta³ geninem. Potem jako ¿e sprawia³ wra¿enie m³odego talentu w wieku 7 lat poddano go egzaminowi na chunina. Podczas tego egzaminu by³ bardzo dobry i mimo tego ¿e przegra³ walkê w rundzie fina³owej uda³o mu siê awansowaæ na stopieñ chunina. Od tego czasu Sansatsu wype³nia³ misje i by³ przyk³adnym ninja. W wieku 17 lat zosta³ Joninem lecz w walce fain³owej pokaza³ oblicze swojego klanu. Bez rzadnych skrupu³ów zabi³ swojego przeciwnika i zosta³ on byæ wrogiem ca³ej wioski. Wszyscy, nawet Raikage chcieli siê go pozbyæ. W dniu jego urodzin kiedy wszed³ do domu zasta³ rodziców martwych. W drugim pokoju czeka³ na niego zabójca wys³any [rzez Raikage. Sansatsu zabi³ go i uciek³ z wioski ¿yj±c i karmi±c siê rz±dz± zemsty i chêciom zabicia Raikage.
klan kakuzu zamkniêty
1) Imiê: Vaj
2) Proponowan± rangê: missing-nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Shinobi
4)Proponowane techniki:

1. Kai
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ce wyrwanie sie z Genjutsu. Jednak nie mo¿na go zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.

2. Mizu Bunshin No Jutsu
Shinobi wytwarza za pomoc± Techniki klony, które s± stworzone z wody. Klony wytwarzane dziêki tej technice tak samo jak i inne Bunshiny posiadaj± jednak¿e marny u³amek si³y u¿ytkownika.
Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.

3. Suiton, Mizu Gouben
Technika ta sprawia, ¿e zamieniamy nasze cia³o w ka³u¿ê, co pozwala nam na dobre ukrycie siê.

4. Suiton No Yoroi
Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego cia³o zamienia siê w wodê, po wszystkim woda znów ³±czy siê i Shinobi wraca do swojej zwyk³ej formy.

5. Suiton, Mizumuchi no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym mo¿na owin±æ przeciwnika.
Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.

6. Suiton, Sensatsu Suishou no Jutsu
Po zawi±zaniu pieczêci, wykonuj±cy tupie nog± w ka³u¿ê. Cz±steczki wody unosz± siê wtedy w powietrze i po chwili zmieniaj± siê w kilkadziesi±t wodnych igie³, które z wielk± prêdko¶ci± atakuj± wskazany cel.

7. Taihoudan
U¿ytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty, ¶redni strumieñ wody, który mo¿e uderzyæ w przeciwnika.

Robiê postaæ od nowa, tamt± prawie wcale nie pogra³em, wiêc mam nadziejê, ¿e nie bêdzie problemu.
I przepraszam za zamieszanie.
.
akcept
Dziêkujê za akcept, ale zdaje siê, ¿e nadano mi nieodpowiedni kolor.
Chcê byæ ninj± bez wioski i tu sk³adam podanie.
To, ¿e mam Suitony nie oznacza, ¿e chcê do Kiri
Akcept (na Hyuton te¿)

Co do statystyk, masz do rozdysponowania 100pkt, jak ka¿dy gracz. Ranga missing-nina jest równa randze jounina.
imiê: Guren Kishi
Klan: Kishi/ Liderka
Ranga: Missing nin / jounin ( w anime tak by³o)
Zawód : Hunter-nin
Techniki: Zdam siê na admina
Twoja ranga: Chuunin
Zawód ok
Techniki:
- Suisho To
- Tenka no Tate
- Shouton no jutsu
- Kage Bunshin no Jutsu
- Kawarimi no Jutsu
- Sakura Kai
Imiê: Gurthang
Ranga: jounin/ nukenin
Wioska: dawniej Konoha
Wiek: 18
Natura chakry: Fuuton, Raiton
Klan: narazie brak zamierzam stworzyæ gdy osi±gnê 1500 postów.
Charakter: Po skoñczeniu treningu nie ukazuje uczuæ potrafi je g³êboko skryæ tak by nikt nie potrafi³ ich odczytaæ lecz widzia³ to co Gurthang chce pokazaæ. Jest on osob± cicha i skryt± . Chaotyczny neutralny.

Proponowane techniki:
- Kai 100 Pch wyzwala z genjutsu

- Kaze Kawarimi no Jutsu 250 Pch
niemal w 100% unikamy ataku, u¿ytkownik rozp³ywa siê w powietrzu i pojawia w innym miejscu

- Shunshin no Jutsu (nie znam kosztu i nie znalaz³em na forum wiec proszê o podanie) Technika pozwalaj±ca na bardzo szybkie przemieszczenie siê na krótk± odleg³o¶æ z ogromn± prêdko¶ci±.

- Juuha Reppuu Shou 300 Pch
Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej d³oni, która po zderzeniu siê z czym¶ wywo³uje ogromne zniszczenia.

Fuuton, Rasenshuriken [Fuuton] 850 Pch

Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. Koncentrujemy chakre w rêce, nadaj±c jej kulisty kszta³t, a nastêpnie dodaj±c naturê wiatru. Bezpo¶rednie trafienie we wroga koñczy siê jego ¶mierci± lub stanem krytycznym. Minusem jest to, ¿e technika zadaje obra¿enia równie¿ nam.

Chidori 300 Pch

Jest to Technika autorstwa Kopiuj±cego Ninja Kakashiego. Po wykonaniu odpowiednich pieczêci sk³adamy d³onie i kumulujemy w rêce Charê, która siê uwidacznia. Atak ten w zetkniêciu z jak±¶ barier± czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana ¿eby zabiæ. Przy jej wykonywaniu s³ychaæ charakterystyczny ¶wiergot od, którego wziê³a siê nazwa „¶wiergot tysi±ca ptaków”.

Chuusuusei Biribiri 150 Pch

Jest to impuls elektryczny, który wysy³amy po dotkniêciu nerwu znajduj±cego siê z ty³u g³owy. Sygna³y przesy³ane przez uk³ad nerwowy ofiary s± zaburzone tzn. je¶li oponent chce ruszyæ praw± rêk± rusza lew± nog± itd.

Chidori Nagashi 400 Pch

To Jutsu jest jednocze¶nie bardzo siln± obron± oraz atakiem. U¿ytkownik techniki u¿ywa Chidori ca³ym cia³em wywo³uj±c w ten sposób teren wokó³ siebie silnymi wy³adowaniami elektrycznymi. Dziêki niej mo¿na siê nie tylko skutecznie obroniæ lecz tak¿e zaatakowaæ jednocze¶nie kilka osób zak³adaj±c ¿e s± w zasiêgu wy³adowañ elektrycznych. Jest to jedno z potê¿niejszych Jutsu typu Raiton.

Chidori Current [Raiton] 400 Pch

Jest to rozwiniêcie Chidori Nagashi jednak¿e atak ten ma ca³kiem odmienne zastosowanie. Shinobi porusza siê w wytworzonych przez siebie piorunach dziêki czemu przemieszcza siê z b³yskawiczn± prêdko¶ci±.

Historia mojej postaci:
Od 1 do 9 roku ¿ycia:

Jako ma³e dziecko zosta³em przygarniêty przez Donzu (twórce Rdzenia ANBU).. Do pi±tego roku ¿ycia obserwowa³em treningi cz³onków ANBU. Wtedy ju¿ wiedzia³em, ¿e zostanê w przysz³o¶ci cz³onkiem tej grupy. Ju¿ wieku piêciu lat rozpocz±³em treningi pod okiem samego Danzu w przysz³o¶ci mia³em staæ siê jego jedna z najlepszych broni dlatego trenowa³em nie tylko swoje cia³o ale i umys³. Wiele godzin spêdza³em w bibliotece, by uczyæ siê o truciznach ich sposobach sporz±dzania oraz o sposobach leczenia ich skutków. W wieku 8 lat wst±pi³em do akademii by ukoñczyæ ja rok pó¼nej. Moje dzieciñstwo by³o inne ni¿ mych rówie¶ników którzy spêdzili ten czas na zabawie z innym ja za¶ trenowa³em by spe³niæ polecenie Donzu.

Od 9 roku do 15 roku ¿ycia:

Zaraz po skoñczeniu akademii zacz±³em wype³niaæ swoje pierwsze misje. Na pocz±tku by³y to zwyk³e misje rangi C i D. Rok po ukoñczeniu Akademii przyst±pi³em do Egzaminu na Chunina który zda³em.Gdy zdoby³em odpowiednie do¶wiadczenie mój mistrz (Donzu) przygotowa³ dla mnie specjalny trening po którym mia³em staæ siê cz³onkiem ANBU Rdzenia. Trening ten mia³ na celu pozbycie siê wszystkich uczyæ (podobny trening by³ stosowany przez wioskê ukryt± w mgle je¿eli siê nie mylê). Trening ten by³ bardzo wyczerpuj±cy lecz nie uda³o mi siê osi±gn±æ odpowiednich efektów. W wieku 14 sta³em siê cz³onkiem Rdzenia i zarazem prawa rêk± Donzu od tej pory spe³nia³em ju¿ tylko misje zlecane przez Donzu które mia³y na celu likwidowanie niewygodnych osób dla Konohy. W wieku piêtnastu lat zosta³a mi przydzielona specjalna misja z powodu której musia³em opu¶ciæ wioskê.

Od 15 do 18 (obecnie) roku ¿ycia:

W tych latach by³em na misje zleconej przez Donzu. Przez ten czas nikt nie wiedzia³ co siê zemn± dzia³o ani nikt nie widzia³ jaki by³ jej cel. Trzy lata od opuszczenia wioski powróci³em do niej, by na nowo staæ siê jej cz³onkiem.

// Mam dwa pytania: co trzeba zrobiæ by zostaæ MG oraz czy móg³bym zostaæ przywódca organizacji ANBU Rdzenia ANBU - Ne (jap. 根, dos³. "korzeñ, podstawa, rdzeñ")
Mogê opisaæ krotko historie oraz cele tej organizacji ale wydaje mi siê ze nie jest to konieczne.
Gurthang, nie mo¿esz ot tak zmieniæ wszystkiego!

Wszystko jest jak dawniej, masz te same jutsu i umiejêtno¶ci, jakie posiada³e¶ bêd±c w Konoha! Zmieniê ci tylko kolor, je¶li chcesz odej¶æ z wioski. Z Sharinganem siê nie wyg³upiaj, zapisy do Uchiha s± zamkniête, wiêc NIE MO¯NA. ANBU ma przywódców, wiêc bez ich zgody po pierwsze siê tam nie dostaniesz, a po drugie szczerze w±tpiê, ¿e ci dowództwo oddadz±. MG nie zostaniesz prêdko, mówiê to widz±c twoje podej¶cie do forum...
Nie zacz±³em jeszcze gry dlatego chcia³em zmieniæ postaæ a nie odszed³em z konohy poniewa¿ postaæ moja tam nie zosta³a zaakceptowana dlatego te¿ chce by ta postaæ zosta³a zaakceptowana gdy¿, techniki jakie mia³em wcze¶niej zaproponowane s± zwi±zane z sharinganem.
Sharingana ni masz - tyle chyba jasno powiedzia³am.... Klan Uchiha jest zamkniêty...

Proszê o ponowienie zapisu prawid³owo...
// tak jest poprawnie?
Imiê: Gurthang
Ranga: jounin/ nukenin
Wioska: dawniej Konoha
Wiek: 18
Natura chakry: Fuuton, Raiton
Klan: na razie brak zamierzam stworzyæ gdy osi±gnê 1500 postów.
Charakter: Po skoñczeniu treningu nie ukazuje uczuæ potrafi je g³êboko skryæ tak by nikt nie potrafi³ ich odczytaæ lecz widzia³ to co Gurthang chce pokazaæ. Jest on osob± cicha i skryt± . Chaotyczny neutralny.

Proponowane techniki:
- Kai 100 Pch wyzwala z genjutsu

- Kaze Kawarimi no Jutsu 250 Pch
niemal w 100% unikamy ataku, u¿ytkownik rozp³ywa siê w powietrzu i pojawia w innym miejscu

- Shunshin no Jutsu (nie znam kosztu i nie znalaz³em na forum wiec proszê o podanie) Technika pozwalaj±ca na bardzo szybkie przemieszczenie siê na krótk± odleg³o¶æ z ogromn± prêdko¶ci±.

- Juuha Reppuu Shou 300 Pch
Technika ta polega na stworzeniu trójpalczastej d³oni, która po zderzeniu siê z czym¶ wywo³uje ogromne zniszczenia.

Fuuton, Rasenshuriken [Fuuton] 850 Pch

Niewiarygodnie silne jutsu wiatru. Koncentrujemy chakre w rêce, nadaj±c jej kulisty kszta³t, a nastêpnie dodaj±c naturê wiatru. Bezpo¶rednie trafienie we wroga koñczy siê jego ¶mierci± lub stanem krytycznym. Minusem jest to, ¿e technika zadaje obra¿enia równie¿ nam.

Chidori 300 Pch

Jest to Technika autorstwa Kopiuj±cego Ninja Kakashiego. Po wykonaniu odpowiednich pieczêci sk³adamy d³onie i kumulujemy w rêce Charê, która siê uwidacznia. Atak ten w zetkniêciu z jak±¶ barier± czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana ¿eby zabiæ. Przy jej wykonywaniu s³ychaæ charakterystyczny ¶wiergot od, którego wziê³a siê nazwa „¶wiergot tysi±ca ptaków”.

Chuusuusei Biribiri 150 Pch

Jest to impuls elektryczny, który wysy³amy po dotkniêciu nerwu znajduj±cego siê z ty³u g³owy. Sygna³y przesy³ane przez uk³ad nerwowy ofiary s± zaburzone tzn. je¶li oponent chce ruszyæ praw± rêk± rusza lew± nog± itd.

Chidori Nagashi 400 Pch

To Jutsu jest jednocze¶nie bardzo siln± obron± oraz atakiem. U¿ytkownik techniki u¿ywa Chidori ca³ym cia³em wywo³uj±c w ten sposób teren wokó³ siebie silnymi wy³adowaniami elektrycznymi. Dziêki niej mo¿na siê nie tylko skutecznie obroniæ lecz tak¿e zaatakowaæ jednocze¶nie kilka osób zak³adaj±c ¿e s± w zasiêgu wy³adowañ elektrycznych. Jest to jedno z potê¿niejszych Jutsu typu Raiton.

Chidori Current [Raiton] 400 Pch

Jest to rozwiniêcie Chidori Nagashi jednak¿e atak ten ma ca³kiem odmienne zastosowanie. Shinobi porusza siê w wytworzonych przez siebie piorunach dziêki czemu przemieszcza siê z b³yskawiczn± prêdko¶ci±.

Historia mojej postaci:
Od 1 do 9 roku ¿ycia:

Jako ma³e dziecko zosta³em przygarniêty przez Donzu (twórce Rdzenia ANBU).. Do pi±tego roku ¿ycia obserwowa³em treningi cz³onków ANBU. Wtedy ju¿ wiedzia³em, ¿e zostanê w przysz³o¶ci cz³onkiem tej grupy. Ju¿ wieku piêciu lat rozpocz±³em treningi pod okiem samego Danzu w przysz³o¶ci mia³em staæ siê jego jedna z najlepszych broni dlatego trenowa³em nie tylko swoje cia³o ale i umys³. Wiele godzin spêdza³em w bibliotece, by uczyæ siê o truciznach ich sposobach sporz±dzania oraz o sposobach leczenia ich skutków. W wieku 8 lat wst±pi³em do akademii by ukoñczyæ ja rok pó¼nej. Moje dzieciñstwo by³o inne ni¿ mych rówie¶ników którzy spêdzili ten czas na zabawie z innym ja za¶ trenowa³em by spe³niæ polecenie Donzu.

Od 9 roku do 15 roku ¿ycia:

Zaraz po skoñczeniu akademii zacz±³em wype³niaæ swoje pierwsze misje. Na pocz±tku by³y to zwyk³e misje rangi C i D. Rok po ukoñczeniu Akademii przyst±pi³em do Egzaminu na Chunina który zda³em.Gdy zdoby³em odpowiednie do¶wiadczenie mój mistrz (Donzu) przygotowa³ dla mnie specjalny trening po którym mia³em staæ siê cz³onkiem ANBU Rdzenia. Trening ten mia³ na celu pozbycie siê wszystkich uczyæ (podobny trening by³ stosowany przez wioskê ukryt± w mgle je¿eli siê nie mylê). Trening ten by³ bardzo wyczerpuj±cy lecz nie uda³o mi siê osi±gn±æ odpowiednich efektów. W wieku 14 sta³em siê cz³onkiem Rdzenia i zarazem prawa rêk± Donzu od tej pory spe³nia³em ju¿ tylko misje zlecane przez Donzu które mia³y na celu likwidowanie niewygodnych osób dla Konohy. W wieku piêtnastu lat zosta³a mi przydzielona specjalna misja z powodu której musia³em opu¶ciæ wioskê.

Od 15 do 18 (obecnie) roku ¿ycia:

W tych latach by³em na misje zleconej przez Donzu. Przez ten czas nikt nie wiedzia³ co siê zemn± dzia³o ani nikt nie widzia³ jaki by³ jej cel. Trzy lata od opuszczenia wioski powróci³em do niej, by na nowo staæ siê jej cz³onkiem.
Lepiej.

Ranga: Jonin
Techniki:
- Kai
- Kaze Kawarimi no Jutsu
- Shunshin no Jutsu
- Juuha Reppu Shou
- Gufutenka
- Chuusuusei Biribiri
- Henge no Jutsu
- Nawanuke no Jutsu
1) Imiê: Estiab
2) Proponowan± rangê: missing-nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:hunter-nin
4)Proponowane techniki:
-Katon: Housenka
-Kai
-Bunshin no jutsu
-Mizukuri No Yaiba
-Taihoudan
-Jigoku Gouka Jutsu[Katon]
Akcept
Techniki:
-Kai
-Bunshin no jutsu
-Kawarimi no jutsu
-Henge no jutsu
-Katon: Housenka
-Mizukuri No Yaiba
-Taihoudan
-Jigoku Gouka Jutsu[Katon]
Od razu mówiê, gra³em na naprawdê wielu PBF-ach,ale tutejszy system jest trudny do zrozumienia, wiêc je¿eli co¶ popl±ta³em, poprawcie mnie.
1) Imiê: Seiki
2) Proponowan± rangê: missing-nin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Brak. Seiki wêdruje z wioski do wioski, wiêc trudno mu o sta³y zawód.
4)Proponowane techniki: Nie wiem.
1) Imiê: Jiraiya
2) Proponowan± rangê: S. Jounin/Sannin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-Nin
4)Proponowane techniki:
Katon:
-Gamayudan:
Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 150 PCh.
-Endan:
Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
-Gamayu Endan:
Ranga techniki: A.
Koszt chakry: Tyle co Endan, gdy¿ podpala siê tylko wypluwany przez ¿abê olej.
-Goryuuka no Jutsu
Ranga techniki: S.
Koszt chakry: 300 PCh.

Inne:
-Kuchiyose no Jutsu
Ranga: B.
Koszt chakry:
- 1200PCh. ( Boss)
- 700 PCh. ( pod boss)
- 400 PCh. ( mini summon)
-Hari Jizou
Ranga: B.
Koszt chakry: 250 PCh.
-Hari Jigoku
Ranga: B.
Koszt chakry: 200 PCh
Misagi
Ranga genin.
techniki dostaniesz jak wybierzesz ¿ywio³.
Set
Na postaæ kanoniczn± karta postaci jest za s³aba. Zreszt±, z bardzo, bardzo rzadko dajemy kanony. Rangê mo¿esz dostaæ max chunina. I techniki te¿ nie z poziomu Jiraiyi. Co do Sannina to nale¿y sobie na t± rangê zas³u¿yæ gr±. Przykro mi.
Mi nie jest przykro. Chyba zrobiê jeszcze jedn± KP. Zastanowiê siê tylko jak± postaæ
1) Imiê: Ipoo Hugyo
2) Proponowan± rangê: Genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Shinobi
4)Proponowane techniki - DAJ COS
Kai, Iwa Kawarimi, Doro Bunshin no Jutsu, Dochuu Eigyo
1) Imiê: Zabuza Ukemodoshi-Momochi
2) Proponowan± rangê: Chuunin?
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: P³atny zabójca?

Moja karta postaci

4)Proponowane techniki:

Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100

Gousuiwan no Jutsu(wymagany ¿ywio³ Suiton)
Ranga : B
Technika polegaj±ca na umiê¶nieniu swojego cia³a, a raczej jakiej¶ jego czê¶ci np. ca³ej rêki. Poprzez kontrolê wody znajduj±cej siê w naszym organizmie, ³±czymy j± z nasz± chakr± i powodujemy w danym miejscu jej przyrost, co skutkuje zwiêkszeniem masy. To natomiast zwiêksza si³ê w danej czê¶ci cia³a. Czyli mo¿emy dziêki niej trzymaæ lub podnosiæ przedmioty o wiele ciê¿sze ni¿ zwykle. Ale dzia³a ona tylko w aktywowanej koñczynie, mianowicie u¿ywaj±c jej na naszej prawej rêce w niej zyskujemy przyrost si³y ,ale lewa jest tak s³aba jak zwykle, nic nie zyskuje.
Koszt : 250 Pch za koñczynê( wtedy + 20 do Si³y)

Muon Satsujin Jutsu
Ranga: C
U¿ytkownik po wykonaniu pieczêci do tej techniki, staje siê nies³yszalny, dziêki czemu ³atwo mo¿e zaatakowaæ wroga np. we mgle czy w chmurze dymu.
Koszt: 100

Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
U¿ytkownik rzuca w stronê przeciwnika Shuriken ,którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauwa¿yæ. Po unikniêciu pierwszego pojawia siê nastêpny, który zazwyczaj zadaje rany.
Koszt: 150

Houmatsu Rappa
Ranga: C
Prosta, lecz bardzo dobra technika spod znaku Suiton. U¿ytkownik z ust wytwarza poka¼n± ilo¶æ wody pod wysokim ci¶nieniem. Umiejêtno¶æ przydatna do powalenia i zranienia przeciwnika oraz do zgaszenia du¿ego po¿aru.
Koszt: 200

Kiri-Gakure No Jutsu
Ranga: B
Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomoc± gêst± mg³ê, która praktycznie uniemo¿liwia przeciwnikowi atak. Jednak¿e wykonawca Techniki widzi przez mg³ê bez problemu. W tej mgle nie jest siê w stanie nic widzieæ, nawet sharingan nie jest w stanie dostrzec postaci przeciwnika.
Koszt: 200

lub zamiast kirigakure

Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegaj±ca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu siê. Przeciwnik czêsto nie jest w stanie, za nami nad±¿yæ. Nie mo¿e zostaæ wykonana, w celu przedarciu siê przez ¶cianê. Podczas ruchu, cia³o znajdujê siê pewnym bezw³adzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, s± wykluczone). Istnieje mo¿liwo¶æ, przed³u¿enia ruchu, odbijaj±c siê od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z oko³o 300 szybko¶ci.
Koszt: 100 Pch

Czy móg³bym dostaæ miecz taki jaki mia³ Zabuza? Czy mo¿e mam go kupiæ w sklepie?
Historia piêknie skopiowana z senpuu.

Ranga genin. Techniki:
Kawarimi
Shunshin no Jutsu
Kai
Benbaku Mizu

O mieczu zapomnij.
1) Imiê: Mia
2) Proponowana ranga: Tokubetsu jounin
3) Proponowany zawód: Brak
4)Proponowane techniki:

Cytat: Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegaj±ca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu siê. Przeciwnik czêsto nie jest w stanie, za nami nad±¿yæ. Nie mo¿e zostaæ wykonana, w celu przedarciu siê przez ¶cianê. Podczas ruchu, cia³o znajdujê siê pewnym bezw³adzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, s± wykluczone). Istnieje mo¿liwo¶æ, przed³u¿enia ruchu, odbijaj±c siê od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z oko³o 300 szybko¶ci.
Koszt: 100 Pch

Jika Jukusei
Ranga: C
Przy pomocy chakry w strasznie szybkim tempie jeste¶my w stanie wyleczyæ nawet najpowa¿niejsze rany ( tylko swoje). Poprzez skupienie chakry w konkretnym miejscu, nasze komórki zaczynaj± b³yskawicznie siê goiæ, poprzez zastêpowanie starymi komórkami nowe. Jednak najsilniejsze obra¿enia jeste¶my tylko w pewnym stopniu wyleczyæ.
Koszt: 200

Chuusuusei Biribiri
Jest to impuls elektryczny, który wysy³amy po dotkniêciu nerwu znajduj±cego siê z ty³u g³owy. Sygna³y przesy³ane przez uk³ad nerwowy ofiary s± zaburzone tzn. je¶li oponent chce ruszyæ praw± rêk± rusza lew± nog± itd. Bardzo trudno jest siê poruszaæ, na pocz±tku jest to niemo¿liwe. Tylko bardzo do¶wiadczeni jouninowie lub medycy potrafi± bardzo szybko zorientowaæ siê w tych ruchach. Jednak nawet im to zajmuje trochê czasu.
Ranga: C
Koszt: 150

Chakra No Mesu
Ranga: B
U¿ytkownik wytwarza siln± aurê wokó³ swoich r±k . Jest to technika która uszkadza tkankê miê¶niow±, a nawet ko¶ciec. Tym jutsu jeste¶my w stanie przeci±æ nawet drewno. To jest technika medycznego skalpelu ,wytworzona po¶wiata jest w stanie dotrzeæ nawet do organów wewnêtrznych i je bardzo powa¿nie uszkodziæ.
Koszt: 100PCH

Sakura Dizorubu
Ranga: A
Jest to technika z pogranicza ninjutsu i genjutsu. Pozwala kontrolowaæ p³atki kwiatów na oko³o, które mo¿na napu¶ciæ na wroga, np. pod postaci± rêki. Dzia³a kiedy nawet ich nie ma, wiêc je przywo³uje najczê¶ciej wiruj± na pocz±tku wokó³ nas. Mo¿na te p³atki zaostrzyæ, do poziomu np. kunai.
Wymagania: Brak
Koszt: 250 + 100 za zaostrzenie.

Shinmon no Jutsu
Ranga: B
Genjutsu, które os³abia wolê ofiary i pozwala na przechwyt z umys³u ofiary wielu wa¿nych informacji. Rzucone przez wprawnego iluzjonistê, mo¿e spowodowaæ "przeczytanie" umys³u ofiary, daj±c dostêp do danych z jej ca³ego ¿ycia.
Brak wymagañ
Koszt: 200

Sekenzousha
Ranga: A
Bardzo silne genjutsu pozwalaj±ce na stworzenie w³asnego ¶wiata atakowana osoba natychmiast zasypia. Ninja dowolnie kszta³tuje swój w³asny ¶wiat i sam decyduje o efektach ataku wroga. Po skoñczeniu techniki ten ¶wiat znika. Przeciwnik po przebudzeniu zostaje pozbawiony czakry. Nauczyæ siê go mog± tylko mistrzowie w genjutsu z rang± minimum jonina i do¶wiadczeniem w pos³ugiwaniu siê tymi technikami. Da siê prze³amaæ tylko przepotê¿nym anty-Genjutsu. Obra¿enia s± prawdziwe jednak w tym ¶wiecie u¿ytkownik ma szanse obrony. Jego jutsu nie s± niszczone przez iluzjonistê i mo¿e siê broniæ. Z tym ¿e obra¿enia zadane w iluzji s± prawdziwe, i mo¿na zgin±æ podczas walki. Iluzjonista nie ma ograniczeñ co do tworzenia iluzji.
Koszt: 500 za post

Kokohi no Jutsu
Ranga: B
Technika tworzy iluzje, która tworzy najrozmaitsze obrazy. Czasem naginaj±ce nawet prawa ¶wiata.
Brak wymagañ
Koszt: 200

Moja Karta: KP
Karta Graficzna: GKP

Edit:
Dziêkujê Amy, w takim razie wybieram Kai.
I w tym momencie zabij± mnie wszyscy Ci którym da³am chunina... ale Twoja karta postaci jest wyborna wrêcz.

Shunshin no Jutsu
Jika Jukusei
Chuusuusei Biribiri
Chakra No Mesu
Sakura Dizorubu
Shinmon no Jutsu
Kokohi no Jutsu
No i KAI albo KAWARIMI jakies podstawy musz± byæ.
1. Imiê: Fellow
2. Proponowana Ranga: Chuunin/T.Jounin
3. Proponowany Zawód: Na razie nic.
4. Proponowane techniki:

Taka Kibaku no Jutsu
To ¶redniej wielko¶ci ptaki, najszybciej poruszaj±ce siê spo¶ród tworów z gliny. Nie s± takie bystre jak ptaki wytworzone technik± Suzume Kibaku no Jutsu, ich celno¶æ jest nieco s³absza, ale za to nadrabiaj± szybko¶ci± i si³± wybuchu.
Ranga B
Koszt 250 Pch

Ouwashi no Jutsu
Technika polegaj±ca na stworzeniu rze¼by or³a, która nastêpnie powiêksza siê do rozmiarów wierzchowca. Orze³ jest najszybszym wierzchowcem i najbardziej zrêcznym. Wybuchem potrafi zadaæ spore obra¿enia.
Ranga A
Koszt 450 Pch

Suzume Kibaku no Jutsu
S± to malutkie ptaszki wytworzone z gliny. Nie s± specjalnie silne ani te¿ szybkie, ale ich zaletami s± ma³y koszt i szybko¶æ wytworzenia i to, ¿e s± samonaprowadzaj±ce. Nie zaniechaj± pod±¿ania za celem je¶li nie za¿±da tego postaæ. Chmara takich ptaszków mo¿e byæ o du¿o niebezpieczniejsza ni¿ np. paj±ki wytworzone z gliny.
Ranga D
Koszt 50 Pch za ptaszka

Iwa Kawarimi
Ranga: D
Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwyk³ego ataku kawarimi no jutsu, zmienia siê w drobne kawa³eczki ska³, by po chwili zamieniæ siê z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.
Koszt: 150

GANCHUUSOU
Ranga : B
Z pod naszego przeciwnika wyrastaj± ostre kolce którego przebijaj±. Technika przydatna, bo nie trzeba wykonywaæ do niej pieczêci. Wystarczy widzieæ miejsce gdzie maj± pojawiæ siê owe kolce. Koszt: 200

Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

-------------------------------------------------------------------
Je¿eli nie mo¿e byæ ta technika rangi A to poproszê:

Daishi no Jutsu
Postaæ wytwarza w d³oni ma³ego ptaszka, który pod wp³ywem chakry zamienia siê w du¿ego ptaka. Ptak ten pe³ni rolê wierzchowca, mo¿na na nim lataæ z szybk± prêdko¶ci±; mo¿e te¿ byæ przepe³niony materia³em wybuchowym.
Ranga B
Koszt 350 Pch

Je¿eli jakim¶ cudem dosta³bym T.Jounina, to poproszê o przydzielenie dwóch pozosta³ych technik.

Karty postaci
Akcept i pierwsze 6 technik co równie¿ oznacza chunin
1. Imiê: Enma Ai
2. Proponowana Ranga: Chuunin
3. Proponowany Zawód: Morderca na pe³en etat
4. Proponowane techniki:
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Kori Shinchuu no Jutsu C
Kokohi no Jutsu B
Gokakyu no jutsu C

KP - Klik

Akceptujê witamy w grze
KP: http://www.shinnobi.cba.p...p=155046#155046

1) Imie: Seitaro
2) Klan: Seichuu z Suny (Wiem ¿e zamkniête, ale jak KP ³adna to jest na to szansa)
3) Zawód: Hunter-nin
4) Ranga: Tutaj serdeczna pro¶ba o T. Jonina gdy¿ t± postaci± chcia³em do³±czyæ do Akatsuki czy innej z³ej org. w miare szybko, a na Chuuninie jest limit technik je¶li chodzi o range A. Wiem ¿e podobno ju¿ T.Jonini nie s± rozdawani jednak spróbowaæ mo¿na. My¶lê ¿e Karta postaci jest przyzwoita. Posty te¿ w miare ³adne umiem pisaæ (posty Toushirou jako dowód). Je¶li jest szansa na T jonina, a KP by³aby za ma³o wystarczaj±ca to prosi³bym o dopowiedzenie ile jeszcze dopisaæ lub jak zmodyfikowaæ. Co wiêcej ten klan jest zape³niony sztucznym t³umem (nie licz±c ze dwóch osób) które przed nabiciem 10 posta zostawi³y postaæ blokuj±c miejsce.

Techniki na Chuunina:
Klanowe:
-Suna Kyaza
-Sabaku Taisou
-Sabaku Fuyuu
-Suna Shuriken
-Suna Bushin

Inne:
-Kawarimi

Techniki je¶li T.Jonin
Klanowe:
-Daisan no Me
-Suna Bunshin
-Sabaku Fuyuu
-Suna Shuriken
-Ryuusa Bakuryu
-Sabaku Taiso

Taijutsu:
-Gouken 1lv

Inne:
-Kawarimi

Pytania:
1) Czy mo¿na kontrolowaæ piasek wedle uznania jak robi³ to Gaara gdy walczy³ z deidar±, kimimaro czy lee, nawet je¶li takowego czego¶ nie ma w technikach?
2) Koszta technik w³adców piasku (Seichuu) obni¿one o 10%, tak?
3) Zauwazy³em ¿e w technikach nie ma techniki teleportacji która jest na poczatku tego filmiku
http://www.youtube.com/wa...feature=related - taka tylko sugestia
Chunin
Bo po pierwsze sam fakt , ¿e dostaniesz ten klan mimo jest, ¿e jest zamkniêty ju¿ jest minusem do jounina a po drugie nawet gdyby¶ nie bra³ tego klanu to by¶ nie dosta³ jounina

Tehchniki na chunina

1. Nie...to robi³ Gaara dzieki demonowi...ale ja sie zbytnio nie znam na senjuu wiec to pytanie pojdzie wyzej
2.. Tak
3. Em...pomyslimy nad tym

Kolorek mo¿esz dac sam ;] ( juz uwielbiam to forum )
1. Bocho
2. Klan Gashi
3. Zawód: Brak
4. Prosi³bym o Chuunina/ T.Jounina (chod¼ wiem, ¿e go raczej nie dostanê)

Goukakyuu no Jutsu
Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz najs³awniejsza chyba z technik Katon. Jedna z pierwszych, której ucz± siê m³odzi cz³onkowie klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu chakry ¿ywio³u Katon w p³ucach, a nastêpnie wypluciu jej. Ogieñ, który wydostaje siê z naszych ust, przybiera postaæ sporej kuli. Kulê mo¿na wykorzystaæ na dwa sposoby : zaatakowaæ ni± blisko stoj±cego przeciwnika i natychmiast zgasiæ, nie pozwalaj±c na to, by posz³a dalej, lub wys³aæ j± w kierunku dalej po³o¿onego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to du¿a i w przypadku trafienia wroga zyskuje on poka¼ne poparzenia, które mog± nie¼le poprzeszkadzaæ w dalszej walce.

Karyuu Endan
Ranga techniki: A.
Koszt chakry: 250 PCh.
Technika polega na wypluciu z ust du¿ych ilo¶ci ognia, które formuj± siê w potê¿ny strumieñ. Strumieñ ten z ogromn± szybko¶ci± gna przed siebie. Jutsu ma bardzo du¿y zasiêg, a na dodatek pali wszystko, co napotka. ¦wietna technika do atakowania po³o¿onych daleko przeciwników.

Gamayudan
Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 150 PCh.
U¿ytkownik po zawi±zaniu kilku pieczêci, koncentruje w p³ucach specjalny olej, powstaj±cy z odpowiednio zmieszanych substancji organizmu. W tej mieszance znajduje siê tak¿e chakra u¿ywaj±cego. Chakra ta posiada naturê Katon, lecz nie powoduje palenia siê oleju przez zbyt ma³± jej ilo¶æ. Po tej operacji u¿ytkownik wypluwa z p³uc du¿± porcjê oleju. Taki olej jest bardzo ¶liski, dziêki czemu mo¿e spowodowaæ ¶lizganie siê przeciwników po pod³odze. G³ównym jego zastosowaniem jest wzmocnienie technik Katon do niewyobra¿alnego w niektórych przypadkach poziomu. Olej ten jest bardzo ³atwopalny, a na dodatek przesycony chakr± ¿ywio³u Katon. Ogieñ, gdy tylko znajdzie siê na tym oleju, zwiêksza swoj± objêto¶æ o trzy - cztery razy. W po³±czeniu z technikami ognia rangi A lub
S jutsu to mo¿e niszczyæ nawet spore czê¶ci wiosek.

Jika Jukusei
Ranga: C
Przy pomocy chakry w strasznie szybkim tempie jeste¶my w stanie wyleczyæ nawet najpowa¿niejsze rany ( tylko swoje). Poprzez skupienie chakry w konkretnym miejscu, nasze komórki zaczynaj± b³yskawicznie siê goiæ, poprzez zastêpowanie starymi komórkami nowe. Jednak najsilniejsze obra¿enia jeste¶my tylko w pewnym stopniu wyleczyæ.
Koszt: 200

Choujuu Giga
Ranga: A
Dziêki tej niezwyk³ej artystycznej technice, Shinobi po wykonaniu pieczêci sprawia ¿e namalowane przez niego atramentem obrazy o¿yj± i wykonuj± jego rozkazy dziêki sile woli. Wytworzyæ mo¿na na przyk³ad lwa czy szczura pe³ni±cego szpiegowsk± funkcjê. Niestety „obrazki” rozpadaj± siê po jednym ciosie.
Koszt: 250

Sumi Kawarimi no Jutsu
Ranga: B
Po otrzymanym ciosie cia³o Shinobi zamienia siê w atrament by po chwili z powrotem siê z³±czyæ.
Koszt: 150
------------------------------------------------------------------------------
Je¿eli nie mo¿e byæ Karyuu Endan:

Endan
Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz bardzo skuteczna technika Katonu polegaj±ca na wypluciu nieukszta³towanej porcji ognia. Ma ona du¿± zaletê - wytwarza miêdzy ustami u¿ytkownika a wyplutym ogniem silne ci¶nienie, co nadaje p³omieniom niezwyk³± szybko¶æ i si³ê. Ogieñ b³yskawicznie poch³ania wszystko, co napotka. Zetkniêcie siê z nim grozi bardzo ciê¿kimi poparzeniami, w niektórych przypadkach nawet ¶mierci±.

KP: http://www.shinnobi.cba.p...p=156600#156600
Chuuninek. Techniki prawie ¿e w porz±dku, z t± ostatni±, co zamiast bodaj¿e drugiej wypisa³e¶. Nie zgadzam siê tylko na Choujuu Giga z rang± A. Zamieñ j± na jak±¶ inn±, pode¶lij mi na PW.
Zaraz nadam kolor.
Ogólnie rzecz bior±c akcept.

Jednak siê zgadzam na technikê. User mnie do siebie przekona³. Kolor Watari nadany. ;]
AKCEPT.
Link do karty postaci: http://www.shinnobi.cba.pl/viewtopic.php?t=5488
1) Imiê: Tukahiro Morika
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Szpieg
4)Proponowane techniki:
Na potrzeby tej postaci podam techniki Zetsu, które wykona³ on dotychczas.

Washimisu no jutsu
Ta technika pozwala Tukahiro na dzia³ swojego cia³a na dwa, bia³± i czarn± po³ówkê. Kiedy s± odseparowane mog± dzia³aæ niezale¿nie od siebie. Tukahiro nawet kiedy jest rozdzielony mo¿e wykonywaæ inne swoje techniki. Ka¿da po³ówka odrasta utracon± na wskutek rozdzielenia masê, zastêpuj±c j± bia³± substancj±, która jednak nie zastêpuje organów jak, np. oczu, uszu. (Dziêki tej technice mogê znajdowaæ siê w dwóch, kompletnie ró¿nych miejscach naraz.)

Washi bunshin no jutsu
Jest to technika klonowania któr± wykonuje bia³a po³ówka, po ówczesnym wykonaniu techniki "Washimisu no jutsu". Kopie s± ³atwe do odró¿nienia od orygina³u, nie posiadaj± bowiem po³ówki mucho³ówki któr± posiada oryginalna bia³a po³owa. Klony s± bardzo s³abe je¶li chodzi o walkê, posiadaj± jednak ciekaw± umiejêtno¶æ. Dotykaj±c swoj± ofiarê mogê kompletnie zmieniæ swój wygl±d oraz sygnaturê chakry tak i¿ tworz± idealn± kopiê dotkniêtego celu, która ¶wietnie mo¿e pos³u¿yæ w celach dywersji. Nie zmieniaj± wygl±du nawet po w³asnej ¶mierci.

Hoshi no Jutsu
Bia³a po³ówka Tukahiro jest w stanie rozsiaæ na przeciwników wokó³ siebie mikroskopijne nasiona, które s± niemal niemo¿liwe do detekcji. Nasiona te s± czasowymi bombami, które po aktywacji rozrastaj± siê w kopie bia³ej po³ówki Tukahiro. Klony te, porastaj±c cia³a oponentów ¶wietnie ograniczaj± ich mo¿liwo¶ci ruchu, rosn±c ci±gle i poch³aniaj±c chakrê ¿ywicieli. Gotowe, na¿arte chakr± klony mog± przez kontakt fizyczny przekazaæ otrzyman± chakrê komu¶ innemu.

Kagero
Tukahiro mo¿e scaliæ swoje cia³o z pod³o¿em, dziêki czemu mo¿e kompletnie siê w nim zanurzyæ i poruszaæ siê pod ziemi± niezale¿nie od utrudnieñ terenu na powierzchni. Kiedy Tukahiro po³±czony jest z otoczeniem jego obecno¶æ staje siê automatycznie ukryta, sprawiaj±c i¿ niemal niemo¿liwym jest wykrycie go nawet przez ró¿nego rodzaju sensorów. (Nawet Byakugan nie pomaga.) Dziêki tej technice Tukahiro jest idealnym szpiegiem.

Proszê o ocenienie technik i podanie ich kosztu chakry. Zastrzegam sobie tak¿e mo¿liwo¶æ zmiany podanych wy¿ej technik je¶li wydarzenia w kolejnych chapterach mangi co¶ do nich wnios± (np. mo¿liwo¶æ wykonywania klonów przez czarn± po³ówkê)
To s± techniki z mangi opisane przez Ciebie? Trochê je edytowa³am ¿eby nadawa³y siê na forum.

Washimisu no jutsu
Ta technika pozwala Tukahiro na dzia³ swojego cia³a na dwa, bia³± i czarn± po³ówkê. Kiedy s± odseparowane mog± dzia³aæ niezale¿nie od siebie. Tukahiro nawet kiedy jest rozdzielony mo¿e wykonywaæ inne swoje techniki. Ka¿da po³ówka odrasta utracon± na wskutek rozdzielenia masê, zastêpuj±c j± bia³± substancj±, która jednak nie zastêpuje organów jak, np. oczu, uszu. (Dziêki tej technice mogê znajdowaæ siê w dwóch, kompletnie ró¿nych miejscach naraz.)
Ranga B
300 PCh

Washi bunshin no jutsu
Jest to technika klonowania któr± wykonuje bia³a po³ówka, po ówczesnym wykonaniu techniki "Washimisu no jutsu". Kopie s± ³atwe do odró¿nienia od orygina³u, nie posiadaj± bowiem po³ówki mucho³ówki któr± posiada oryginalna bia³a po³owa. Klony s± bardzo s³abe je¶li chodzi o walkê, posiadaj± jednak ciekaw± umiejêtno¶æ. Dotykaj±c swoj± ofiarê mogê kompletnie zmieniæ swój wygl±d oraz sygnaturê chakry tak i¿ tworz± idealn± kopiê dotkniêtego celu, która ¶wietnie mo¿e pos³u¿yæ w celach dywersji. Nie zmieniaj± wygl±du nawet po w³asnej ¶mierci. (nie zmienia³abym natury czakry, bo to by wi±za³o siê z przeciêciem jutsu od przeciwnika)
Ranga A
koszt 400PCh

Hoshi no Jutsu
Bia³a po³ówka Tukahiro jest w stanie rozsiaæ na przeciwników wokó³ siebie mikroskopijne nasiona, które s± niemal niemo¿liwe do detekcji. Nasiona te s± czasowymi bombami, które po aktywacji rozrastaj± siê w kopie bia³ej po³ówki Tukahiro. Klony te, porastaj±c cia³a oponentów ¶wietnie ograniczaj± ich mo¿liwo¶ci ruchu, rosn±c ci±gle i poch³aniaj±c chakrê ¿ywicieli. Gotowe, na¿arte chakr± klony mog± przez kontakt fizyczny przekazaæ otrzyman± chakrê komu¶ innemu.
(czas ca³kowitego oblepienia przeciwnika nie mniej ni¿ 3 posty)
250PCH od przeciwnika
Ranga B

Kagero
Tukahiro mo¿e scaliæ swoje cia³o z pod³o¿em, dziêki czemu mo¿e kompletnie siê w nim zanurzyæ i poruszaæ siê pod ziemi± niezale¿nie od utrudnieñ terenu na powierzchni. Kiedy Tukahiro po³±czony jest z otoczeniem jego obecno¶æ staje siê automatycznie ukryta, sprawiaj±c i¿ niemal niemo¿liwym jest wykrycie go nawet przez ró¿nego rodzaju sensorów. (Nawet Byakugan nie pomaga.) Dziêki tej technice Tukahiro jest idealnym szpiegiem.
Ranga C
koszt 180PCh
No mo¿e nie tyle sam je opisywa³em, bo prawda jest taka ¿e opiera³em siê na opisach z Angielskiej Naruto wiki, jest w nich jednak tak¿e odrobina mojej w³asnej inwencji twórczej.
EDIT:
I tak, s± to techniki u¿yte przez Zetsu w mandze, do niektórych tylko musia³em nazwe japoñsk± sam dopisaæ.
Super

Grzmijcie niebiosa ale za tak± kartê T. Jounin jak nic.

W takim razie wszystkie które znajduj± siê w klanie Zetsuu + pierwsza nastêpna technika jaka pojawi siê w mandze.

Iwa Kawarimi
Iwa Nadare/Hi no Hagane
1) Imiê: Nasferus
2) Proponowan± rangê: Genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter-Nin
4)Proponowane techniki: Wszystko znajduje siê w KP. Mam nadzieje ¿e zas³uguje na drugi ³añcuch. ;)
5) Pochodzenie: Kiri ( Klan Rensai )

Url do KP: http://www.shinnobi.cba.pl/viewtopic.php?t=5612

; )
Proszê ¿eby¶ pouzupe³nia³ pla profilu wtedy pomy¶limy nad akceptacj±.
Ok czekam na akceptacje ; )
Ranga genin - jedna specjalizacja
+podstawowy ³añcuch taki jak ze sklepu

techniki:
a)Kusari shihai
b)Taisho atari
c)Guatari
d)Guwake

Akceptujê.
1) Imie: Akumu Hyuuga
2) Klan: Hyuuga
3) Zawód: Shinnobi
4) Ranga: pod wasz± ocenê daje KP: http://www.shinnobi.cba.pl/viewtopic.php?t=5676
Techniki:
- Kawarimi No Jutsu
- Doro Gaeshi
- Juuken
- ?

Chcia³bym siê spytaæ od razu, czy móg³bym zostaæ liderem klanu?
Chyba lider klanu jaki¶ jest ju¿.

Ranga genin,

techniki:
- Iwa Kawarimi
- Doro Gaeshi
- Hakke Kuushou
- Juuken
1) Imiê: Getsu

2) Proponowan± rangê: Chuunin (je¿eli za ma³o KP to dopiszê)

3) Proponowany zawód z pomiêdzy: nic

4)Proponowane techniki:
1. Kai
2. Kawarimi
3. Chajra no Sairai Jutsu
4. Kujaku Myouhou no Boogyo
5. Kemono
6. Chakra Kanjiru

5) Pochodzenie: Kumo, klan Hoshi

Prosi³bym o wziêcie pod uwagê tego, ¿e nie ma na forum ¿adnego aktywnego u¿ytkownika z tego klanu.
Szkoda ¿e nie chcesz pochodziæ z rodzinnej wioski.

ranga chunin
techniki:
te co poda³e¶ z wyj±tkiem Kemono
zamiast tego:
Kujaku Myouhou no Zan

Akceptujê i witam w grze
1) Imiê: Renoi Shiro
2) Proponowana ranga: zgodna z wol± administracji (chunnin/gennin)
3) Proponowany zawód: Medic-nin w ANBU (na pocz±tku zwyk³y shinobi Medic-nin, zg³oszê siê fabularnie)
4)Proponowane techniki
Kagami Seisei No Jutsu
Ibara Hyuuton no Jutsu
Kuiki Hyuuyon no Jutsu
Kagami Chokkou No Jutsu
Chiyute no Jutsu
Chakra no Mesu
(je¶li za du¿o technik, proszê admina o wybór)
Administratorki mnie popar³y, oby tak dalej ranga chunin, techniki:

Kagami Seisei No Jutsu
Ibara Hyuuton no Jutsu
Kuiki Hyuuyon no Jutsu
Kagami Chokkou No Jutsu

Uzupe³nij specjalizacje i ¿ywio³y. Klan shiro wymaga ¿ywio³ów fuutonu+suitonu=hyouton, a Chiyute no Jutsu
Chakra no Mesu wymagaj± raitonu wiêc proponowa³abym dwie podstwy:

kai
kawarimi no jutsu.

@: pomyli³o mi siê z Chuusuusei Biribiri

mog± byæ dwie podstawowe z leczenia.
1) Imiê: Nira
2) Proponowan± rangê: Chuunin (je¿eli nie bêdzie dopisze co¶ jak trzeba.)
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: zwiadowca
4) Proponowane techniki:

NinJutsu: Kawarimi No Jutsu, Rashoumon.
Klanowe: Kabumi no Zara, Shiraisu, Kabimaru Kiyoshi.
Medyczne: Naosute No Jutsu

KP
To dopisz jeszcze trochê to bêdzie chunin
okey Dopisane
No dobrze niech bêdzie, chunin
techniki:
Naosute No Jutsu
Kawarimi No Jutsu
Kai
Kabumi no Zara
Shiraisu
Kabimaru Kiyoshi

Witam w grze
Karta postaci http://www.shinnobi.cba.p...p=170033#170033
Imiê: Raizo
Nazwisko: Ozunu
Ranga: Chunin a jak nie to Genin
Zawód: Hunter-Nin
Techniki:
Je¶li Chunin

Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie siê z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100

Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegaj±ca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu siê. Przeciwnik czêsto nie jest w stanie, za nami nad±¿yæ. Nie mo¿e zostaæ wykonana, w celu przedarciu siê przez ¶cianê. Podczas ruchu, cia³o znajdujê siê pewnym bezw³adzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, s± wykluczone). Istnieje mo¿liwo¶æ, przed³u¿enia ruchu, odbijaj±c siê od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z oko³o 300 szybko¶ci.
Koszt: 100 Pch

Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Technika polegaj±ca na zej¶ciu pod ziemiê, i nastêpnie zbli¿eniu siê niepostrze¿enie do celu. Kolejno wci±gamy naszego przeciwnika, w sposób i¿ na zewn±trz zostajê jedynie g³owa. Warto wspomnieæ i¿ przeciwnik zostajê unieruchomiony, oraz bardzo rzadko jest w stanie samemu siê odkopaæ. Posiada jednak spore ograniczenia, gdy¿ cel nie mo¿e znajdowaæ siê w szybkim ruchu. Równie¿ o wiele lepiej, sprawdza siê jako zasadzka, ani¿eli otwarty atak, ale to z powodu faktu, i¿ zmys³y u¿ytkownika, podczas przebywania pod ziemi±, s± do¶æ ograniczone, co niestety równie¿ automatycznie, zmniejsza zasiêg techniki.
Koszt: 150

Gansetsukon
Ranga: C
Jutsu polegaj±ce na uformowaniu z niewielkiego, skalnego p³atu, broni bia³ej (najczê¶ciej w³óczni b±d¼ kija). Tak uformowany kawa³ek ziemi, jest do¶æ wytrzyma³y. Jednak najwiêksz± zalet± techniki jest niski koszt i niemal¿e pewny dostêp.
Koszt: 150 za ka¿dy twór

Daichi Teiraku no Jutsu
Ranga: C
Technika polegaj±ca na manipulacji pod³o¿a (ziemi itp.) przy pomocy chakry. Powodujê gwa³towne zapadniêcie siê terenu, naprzeciwko u¿ytkownika. Mimo i¿ Samo w Sobie, nie zawiera poka¼nych walorów ofensywnych, doskonale nadaje siê do przeró¿nych zagrywek taktycznych (chocia¿by z racji na swój zasiêg, niewielki koszt i bardzo ³atw± dostêpno¶æ). Jutsu o ¶rednim zasiêgu( max 20 metrów od u¿ywaj±cego), jednak¿e umiejêtnie u¿yte, mo¿e spowodowaæ powa¿ne i daleko id±ce komplikacje.
Koszt: 200 za ka¿d± zmianê w terenie

Je¶li genin to bez dwóch ostatnich.
Ranga genin, techniki 4 pierwsze. Masz nie¶cis³o¶æ w KP i profitu co do wiosek Witam w grze.
Imiê: Francis drake
Proponowna Ranga: Chuunin (missing) (je¶li zama³o to dopiszê)
Proponowany Zawód: Hunter-Nin
Proponowane Techniki:
NinJutsu (inne):
-Gakure no jutsu,
-Muon Satsujin Jutsu,
-Kagura shingan
-Kawarimi on Jutsu
TaiJutsu:
-Gouken lvl.1
-Gouken lvl.2
(...¿ywio³owych zamierzam siê uczyæ pó¼niej gdy¿ moja postaæ nie wie jakimi ¿ywio³ami panuje)
Link do KP: w podpisie
my¶lisz ze jak dasz wiêksz± czcionkê, to karta bêdzie d³u¿sza? Nie jest na chuunina i bardzo du¿o jej brakuje. Mo¿esz spróbowaæ poprawiæ.
1) Imiê: Ketsu Sankaku
2) Proponowan± rangê: Geohound/Genin?
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: hunter-nin
4)Proponowane techniki
jestem otwarty na propozycje, my¶lê ¿e zestaw:
Kai
Kawarimi no jutsu
Bunshin no jutsu
Kaze no Yaiba
jest jaki¶ bardziej podstawowy, ale wypada³oby aby znalaz³a siê tu jaka¶ z technik dla u¿ytkowników KenJutsu

Link do KP jest w podpisie, my¶lê ¿e wysz³a dosyæ dobrze jak na kartê robion± pod genina, i mam ma³e pytanie: Jest mo¿liwo¶æ w 'wynagrodzeniu' za starania dostaæ na start zwyk³± katanê? po prostu g³upio jest byæ "u¿ytkownikiem sztuki walki mieczem jako najbardziej priorytetowej" a za razem walczyæ w rêcz kunaiem, który nijako ma siê do miecza, a prêdzej mu pod sztylet.
Pamiêtaj, ¿e nie maj±c specjalizacji Ninjutsu, nie mo¿esz siê ich uczyæ ani wykonywaæ...
Maj±c wpisane Kenjutsu, a bêd±c geninem, otrzymujesz techniki rangi D.
Osobi¶cie radzi³abym zamieniæ Kenjutsu na Ninjutsu - zobaczysz, tak bêdzie ³atwiej zdaæ Ci na wy¿sz± rangê.

Techniki, je¶li wybierasz Kenjutsu:
Bushin no jutsu [Genjutsu]
Kasumi Juusha no Jutsu [Genjutsu]
Agresywny Tygrys [Kenjutsu]
Taniec Perkoza [Kenjutsu]

Je¶li za¶ Ninjutsu:
Bushin no jutsu [Genjutsu]
Kasumi Juusha no Jutsu [Genjutsu]
Shunshin no Jutsu [Ninjutsu]
Kai [Ninjutsu]
ju¿ tu gra³em, wiem jak to stoi, lecz Nin wezmê najwcze¶niej jako 3 specjalizacjê. Normalnie móg³bym staraæ siê o Chuunina, jednak wiem, ¿e wtedy bêdê masê statystyk i Pch w plecy, tote¿ nie chcê marnowaæ postaci, a za razem, sprawdza³em ju¿ t± kombinacjê (przed przeprowadzk± forum) graj±c Jako Sora Nishiwaki widzia³em dobrze ¿e da siê tak graæ, i da siê robiæ to dobrze.
Dziêkujê za radê, ale pozostajê przy obecnym wyborze.

czy mo¿na wymieniæ Agresywnego tygrysa na Ciêcie pó³ksiê¿yca? Ranga ta sama, a o przydatno¶ci ciêcia ju¿ nieco wiem.
Jasne, mo¿esz wymieniæ...
Wiêc akceptujê i nadajê kolor Watari-Ninja.
OK dziêkujê bardzo, pytanie tylko bo nie odnios³a¶ siê do pytania o broñ: da siê jako¶ doprosiæ o mieczyk na start czy muszê zaczynaæ jako szermierz bez ostrza?
1) Imiê: Mito
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:hunter-nin
4)Proponowane techniki

Doton
Doro Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Tworzy klony z b³ota. Ka¿dy taki klona ma 1/10 si³y u¿ytkownika (chodzi tutaj g³ównie o si³ê umys³ow±) oraz potrafi wykorzystywaæ tylko techniki do walki wrêcz, walki broni±, oraz jutsu rodzaju Doton. Klony mog± powstaæ tylko z b³ota lub gliny, która musi byæ w pobli¿u. Je¶li jej nie ma klon nie mo¿e istnieæ. Klony te s± bardzo wra¿liwe na ataki Katon i Suiton, ale odporne na Fuuton i raiton. Taki klon po zniszczeniu go zas³ania widok i powoduje niewielkie obra¿enia. Na koniec, nale¿y równie¿ wspomnieæ, i¿ liczba takich klonów nie powinna byæ du¿a a umiejêtno¶æ ich kontroli, ¶ci¶le zale¿y od specjalizacji w zakresie Dotonu.
Koszt: 200/Klon

Doro Gaeshi
Ranga: C
Technika polegaj±ca na postawieniu pionowo, p³atu ziemi o ¶redniej grubo¶ci. Potrafi on zasymilowaæ impet pierwszego uderzenia, jednak nie jest bardzo solidn± obron± (g³ownie przeciwko pociskom i atakom maj±cym w³a¶ciwo¶ci przebijaj±ce). Podstawowa technika obronna, która nie wymagaj±c du¿o czasu, czêsto mo¿e uratowaæ przed niechybn± ¶mierci±, albo powa¿nymi obra¿aniami. Bezdyskusyjnie, powinna znale¼æ siê w arsenale ka¿dego Ziemnego Wojownika.
Koszt: 200 za ka¿d± wzniesiona ¶cianê

Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Technika polegaj±ca na zej¶ciu pod ziemiê, i nastêpnie zbli¿eniu siê niepostrze¿enie do celu. Kolejno wci±gamy naszego przeciwnika, w sposób i¿ na zewn±trz zostajê jedynie g³owa. Warto wspomnieæ i¿ przeciwnik zostajê unieruchomiony, oraz bardzo rzadko jest w stanie samemu siê odkopaæ. Posiada jednak spore ograniczenia, gdy¿ cel nie mo¿e znajdowaæ siê w szybkim ruchu. Równie¿ o wiele lepiej, sprawdza siê jako zasadzka, ani¿eli otwarty atak, ale to z powodu faktu, i¿ zmys³y u¿ytkownika, podczas przebywania pod ziemi±, s± do¶æ ograniczone, co niestety równie¿ automatycznie, zmniejsza zasiêg techniki.
Koszt: 150

Nin
Henge no Jutsu
Ranga: E
Jutsu umo¿liwiaj±ca zmianê w inn± osobê, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania siê.
koszt 100

Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalaj±ca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje u¿ytkownika.
koszt 150

Fuuin
Gofuu Kekkai
Ranga: B
Technika pozwala na stworzenie bariery piêciu zapomnianych pieczêci. Bariera jest niezniszczalna i jej znikniêcie mo¿e nast±piæ dopiero po zerwaniu wszystkich pieczêci. Z zerwanych pieczêci powstaje idealna kopia zrywaj±cego, posiadaj±ca te same umiejêtno¶ci. Technikê mo¿e odwo³aæ jedynie jej twórca lub piêæ osób.
Osoba to nie klon - no chyba, ¿e chcecie walczyæ z czterema swoimi kopiami o tych samych umiejêtno¶ciach.
Koszt: 250

Kolejno¶æ specjalizacji: Fuuin, Nin, Gen

Chcia³bym prosiæ te¿ o ma³± przys³ugê. Zamiast tych piêciu shurikenów i kunai na start prosi³bym o dostanie ochraniaczy z symbolami wszystkich wiosek. Z góry dziêkuje za rozpatrzenie tej uwagi. KP w podpisie.
KP boska. "Tak jest frajerzy!"... Ojej, jak mi siê to podoba³o. Ranga jak najbardziej chuunin. Jednak, naprawdê tu Ciê przepraszam, ale ochraniaczy ze znakami wiosek dostaæ nie mo¿esz. Musisz zdobyæ je fabularnie.
Techniki - te, które poda³e¶.
Nadajê kolor Watari Ninja i akceptujê. W razie w±tpliwo¶ci - zapraszam na GG lub PW.

Apropo's pytania:
Niestety, miecza nie dostaniesz. Mo¿esz jednak sprzedaæ kunai'e i shuriken'y, z pewno¶ci± co¶ za uzyskane pieni±dze z mieczy otrzymasz...
1) Imiê: Fuuka (Mikage)
2) Proponowan± rangê: Brak jako ¿e nie jest ninja
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Miko (kap³anka Oni no Kuni)
4)Proponowane techniki:

Senchi (Przepowiadanie przysz³o¶ci) - zdolno¶æ której dzia³anie jest do¶æ proste. Fuuka podczas snu doznaje wizji, która pokazuje jej ¶mieræ pewnej osoby (lub wielu). Jest to jednocze¶nie przepowiednia koñca ¿ycia dla danej osoby, lub znak ¿e ¿ycie kap³anki bêdzie zagro¿one, a ów osoba której wizja dotyczy, bêdzie próbowa³a j± chroniæ. Wizja ta zwiastuje jednocze¶nie ¶mieræ Fuuki, lub ¶mieræ jej obroñcy.

Mystical Sealing Technique
Pocz±tkowo, kap³anka tworzy koliste pole - barierê, w której zamyka jednocze¶nie siebie oraz demona którego dusza ma zostaæ zapieczêtowana. ¯adne z nich nie jest w stanie opu¶ciæ bariery, dopóki demon nie zostanie zapieczêtowany, lub kap³anka nie zginie.
WA¯NE: Technika wymaga wykonania w krêgu du¿ej liczby rêcznych znaków.

Flashing Bell Beams
Dzwoneczek, który nosi Fuuka ¶wieci siê i wysy³a w stronê przeciwnika ¶wiat³o o ró¿owym blasku, który jest w stanie go przeci±æ. Technika dzia³a tylko je¿eli kap³anka jest w wielkim zagro¿eniu, przy du¿ym stresie...gdy nie ma przy niej obroñcy.

Mystic Safety Bell Seal: Release
Kap³anka uwalnia energiê dzwoneczka w postaci ¶wiat³a, które penetruje wnêtrze Moryo (demona ciemno¶ci stworzonego przez z³ych ludzi i ich aury). W ten sposób odgradza j± od niego gdy jest w jego wnêtrzu uniemo¿liwiaj±c zaw³adniêcie w³asnym cia³em i ¶mieræ kap³anki.

Protective Sphere of Light
Dzwoneczek powoduje powstanie bariery, która chroni dziewczynê przed atakiem w chwili wielkiego zagro¿enia.

DODATEK
Mystic Safety Bell (Mistyczny dzwoneczek - to tak na dodatek je¶li wyrazicie na to zgodê)
Shion's mystical safety bell was given by her mother to protect her. Unknown to Shion, she has the ability to use the bell for various techniques. It can sending pink rays of severing light at her opponents, create a light barrier to shield her from darkness, and transform her into an angelic form. She also used the mystical chakra of the bell to create a protective sphere around a designated target, as she did for Naruto Uzumaki, and use the chakra with Naruto to form the Naruto and Shion's Super Chakra Rasengan.

To tylko skopiowany z wiki opis z profilu Shion (wiêc to naturalnie jej historia ale oczywi¶cie POMIJAM w umiejêtno¶ciach mojej postaci ten Rasengan)
Wybaczcie ¿e po angielsku ale nie chcia³o mi siê t³umaczyæ - nie jest to zbyt trudne na pewno zrozumia³e

Nie wiem czy siê zgodzisz na takie techniki. One s± Fuuin no i Nin Jutsu ale nie s³u¿± do walki, a tylko chroni± Fuukê.
Mhym zobaczymy co z tego wyjdzie. Tak jak by³o ustalone nie jeste¶ ninja, w zwi±zku z tym nie obowi±zuje Cie nauka jutsu, summonów itp itd.

Senchi (Przepowiadanie przysz³o¶ci) - zdolno¶æ której dzia³anie jest do¶æ proste. Fuuka podczas snu doznaje wizji, która pokazuje jej ¶mieræ pewnej osoby (lub wielu). Jest to jednocze¶nie przepowiednia koñca ¿ycia dla danej osoby, lub znak ¿e ¿ycie kap³anki bêdzie zagro¿one, a ów osoba której wizja dotyczy, bêdzie próbowa³a j± chroniæ. Wizja ta zwiastuje jednocze¶nie ¶mieræ Fuuki, lub ¶mieræ jej obroñcy.

Mystical Sealing Technique
Pocz±tkowo, kap³anka tworzy koliste pole - barierê, w której zamyka jednocze¶nie siebie oraz demona którego dusza ma zostaæ zapieczêtowana. ¯adne z nich nie jest w stanie opu¶ciæ bariery, dopóki demon nie zostanie zapieczêtowany, lub kap³anka nie zginie.
WA¯NE: Technika wymaga wykonania w krêgu du¿ej liczby rêcznych znaków.
Bêdzie mozna odaæ ¿e wszystkie przygody koñcz±ce siê zapieczêtowaniem w kim¶ demona (czyli pan X chce demona, robi na niego misjê) i na zakoñczenie musi udaæ siê do Ciebie i Ty mu go zapieczêtujesz.
koszt: 800PCH

Flashing Bell Beams
Dzwoneczek, który nosi Fuuka ¶wieci siê i wysy³a w stronê przeciwnika ¶wiat³o o ró¿owym blasku, który jest w stanie go przeci±æ. Technika dzia³a tylko je¿eli kap³anka jest w wielkim zagro¿eniu, przy du¿ym stresie...gdy nie ma przy niej obroñcy.
koszt: 100

Mystic Safety Bell Seal: Release
Kap³anka uwalnia energiê dzwoneczka w postaci ¶wiat³a, które penetruje wnêtrze Moryo (demona ciemno¶ci stworzonego przez z³ych ludzi i ich aury). W ten sposób odgradza j± od niego gdy jest w jego wnêtrzu uniemo¿liwiaj±c zaw³adniêcie w³asnym cia³em i ¶mieræ kap³anki.
Przyznam ¿e nie wiem o co chodzi, ale to ju¿ na gg/pw

Protective Sphere of Light
Dzwoneczek powoduje powstanie bariery, która chroni dziewczynê przed atakiem w chwili wielkiego zagro¿enia. utrzymuje siê do 3 postów, za ka¿dy post 330PCH

Tak, mo¿esz mieæ dzwoneczki, jestem ciekawa co z tego wyniknie