grueneberg
Zaniepokojony brakiem faktur za energię zadzwoniłem do RWE STOEN i okazało się, że już dawno powinienem zapłacić.
Listy z fakturami zaginęły.
Z tego co wiem od sąsiadów to część z nich też nie dostało faktur.
Co jest grane - czy to wina poczty ?
Czy macie również takie zdarzenie ?
Napiszcie. Zobaczymy jaka to skala.
Pozdrawiam
Ja nie dostałem, zamówiłem dupikat.
Ja swoje mam, ale może tylko dlatego, że przyszły jeszcze na stary adres.
Moje również dotarły, ale podobnie jak powyżej, na stary adres. Możliwe iż można zacząć obwiniać logistykę w naszym rejonie (poczta?).
Do mnie nie dotarły faktury, a termin płatności upłynął chyba na początku sierpnia.
Przypominam podobny wątek: Przesyłki pocztowe.
Ta nasza poczta na Powstańców Śląskich jest jakas lewa, dużo przesyłek tam ginie. Proponuję zmienić rejonizację naszego bloku i podłączenie się pod inna pocztę np. ul. aleksandra Świętochowskiego 2
Wystarczy podanie od wspólnoty i będziemy podlegać pod inny UP. Kojeki mniejsze.
Ja kilkakrotnie dostałem list do sąsiadów, a i oni przynieśli do mnie - coś ta Pani listonoszka słabo reklamuje Pocztę.
Może rzeczywiście zmienić Urząd Pocztowy.
Jestem za.
Ja mialem tak samo, ale fakturki jednak przyszły.
Co do zmiany poczty - to jest do zrobienia w miarę łatwo? Nie będzie z tym problemów? Bo poczta w ratuszu przypomina oblężoną twierdzę, której staram się unikać za cenę droższych przesyłek kurierskich.
przyłączam swój głos do grona niezadowolonych z działania oddziału poczty pod który aktualnie należymy-faktury ze STOEN-u dostałem dopiero po telefonicznym upomnieniu się(duplikat w 1,5 miesiąca po pierwszym terminie zapłaty raty).Od 07.IX. czekam na korespondencje z banku, którą powinienem otrzymać najpóżniej do 14.IX(mamy 19.IX).Czy to nie dziwne że nie należymy do rejonu poczty która jest bliżej?
a ja mysle ze to nie poczte nalezy obwiniac tylko RWE, moja faktura powinna przyjść na adres moich rodziców, adres ten nie jest w warszawie i tez faktura zginela, dodam tylko ze nigdy wczesniej taka sytuacja w tamtej miejscowosci nie wystapila
Dopisuję się czterema kończynami do listy niezadowolonych z funkcjonowania naszego oddziału pocztowego. Najpierw nie dotarły do mnie faktury ze Stoenu, teraz z Supermedia.
Takie dokumenty zawierają nasze dane osobowe, jeśli takie dokumenty giną to uważam, że jest to poważny problem, który trzeba najszybciej rozwiązać.
Boję się podawać ten adres do jakiejkolwiek istotnej korespondencji, bo szanse na to że trafi w moje ręce (przy tej ilości zgubionej korespondencji) są naprawdę marne.
Bardzo proszę o informację czy Zarząd może podjąć jakieś kroki w celu zmiany obsługującego nas urzędu pocztowego. I co na to pozostali mieszkańcy?
Ja także nie dostałam faktura za prąd na czas i dzwoniła w tej sprawie do Stoen-u i na pocztę. Dostałam informację, że faktury za prąd nie dostarcza Poczta Polska, tylko mają jakąś firmę od tego. Trzeba dzwonić do Stoen-u i ich męczyć o nie, ja w końcu wybrałam się osobiście po duplikaty.
Pozdrawiam
Pochwalę się,list z banku (wzmiankowany wcześniej) dostałem. Wysłany z Łodzi 6.X. dotarł 22.X.-chyba na piechotę go nieśli.
na przyszłość wystarczy wiadomość na info@rwe.pl faktury zostaja wysłane od razu w pdf i dodatkowo pocztą ponownie.
na przyszłość wystarczy wiadomość na info@rwe.pl faktury zostaja wysłane od razu w pdf i dodatkowo pocztą ponownie.
No nie wiem według mnie RWE ma bałagan. Trzy razy dzwoniłem po duplikat i ani razu nie przyszedł. Za każdym razem twierdzą że nie ma poprzednich zgłoszeń
Brak faktur za energię RWE STOEN z winy firmy a teraz wysyłają NOTY ODSETKOWE !!
Co z tym zrobić -- płakać i płacić.
Nie wiem jak duzo z tych problemow jest z winy poczty, ale sam tez mialem ciekawa przygode z RWE.
Pdobnie jak kilku osobom tutaj, nie dostalem od nich rachunku, wiec po telefonie do BOKu obiecano mi go podeslac. Wszystko byloby fajnie gdybym w jednym liscie nie dostal jednego swojego rachunku i 2 rachunkow jakiegos totalnie obcego czlowieka, ktory na dodatek nie mieszka nigdzie w poblizu.
Dopiero po drugim telefonie udalo im sie wyslac wlasciwe rachunki.
Listy z fakturami zaginęły.
Z tego co wiem od sąsiadów to część z nich też nie dostało faktur.
Co jest grane - czy to wina poczty ?
Czy macie również takie zdarzenie ?
Napiszcie. Zobaczymy jaka to skala.
Pozdrawiam
Ja nie dostałem, zamówiłem dupikat.
Ja swoje mam, ale może tylko dlatego, że przyszły jeszcze na stary adres.
Moje również dotarły, ale podobnie jak powyżej, na stary adres. Możliwe iż można zacząć obwiniać logistykę w naszym rejonie (poczta?).
Do mnie nie dotarły faktury, a termin płatności upłynął chyba na początku sierpnia.
Przypominam podobny wątek: Przesyłki pocztowe.
Ta nasza poczta na Powstańców Śląskich jest jakas lewa, dużo przesyłek tam ginie. Proponuję zmienić rejonizację naszego bloku i podłączenie się pod inna pocztę np. ul. aleksandra Świętochowskiego 2
Wystarczy podanie od wspólnoty i będziemy podlegać pod inny UP. Kojeki mniejsze.
Ja kilkakrotnie dostałem list do sąsiadów, a i oni przynieśli do mnie - coś ta Pani listonoszka słabo reklamuje Pocztę.
Może rzeczywiście zmienić Urząd Pocztowy.
Jestem za.
Ja mialem tak samo, ale fakturki jednak przyszły.
Co do zmiany poczty - to jest do zrobienia w miarę łatwo? Nie będzie z tym problemów? Bo poczta w ratuszu przypomina oblężoną twierdzę, której staram się unikać za cenę droższych przesyłek kurierskich.
przyłączam swój głos do grona niezadowolonych z działania oddziału poczty pod który aktualnie należymy-faktury ze STOEN-u dostałem dopiero po telefonicznym upomnieniu się(duplikat w 1,5 miesiąca po pierwszym terminie zapłaty raty).Od 07.IX. czekam na korespondencje z banku, którą powinienem otrzymać najpóżniej do 14.IX(mamy 19.IX).Czy to nie dziwne że nie należymy do rejonu poczty która jest bliżej?
a ja mysle ze to nie poczte nalezy obwiniac tylko RWE, moja faktura powinna przyjść na adres moich rodziców, adres ten nie jest w warszawie i tez faktura zginela, dodam tylko ze nigdy wczesniej taka sytuacja w tamtej miejscowosci nie wystapila
Dopisuję się czterema kończynami do listy niezadowolonych z funkcjonowania naszego oddziału pocztowego. Najpierw nie dotarły do mnie faktury ze Stoenu, teraz z Supermedia.
Takie dokumenty zawierają nasze dane osobowe, jeśli takie dokumenty giną to uważam, że jest to poważny problem, który trzeba najszybciej rozwiązać.
Boję się podawać ten adres do jakiejkolwiek istotnej korespondencji, bo szanse na to że trafi w moje ręce (przy tej ilości zgubionej korespondencji) są naprawdę marne.
Bardzo proszę o informację czy Zarząd może podjąć jakieś kroki w celu zmiany obsługującego nas urzędu pocztowego. I co na to pozostali mieszkańcy?
Ja także nie dostałam faktura za prąd na czas i dzwoniła w tej sprawie do Stoen-u i na pocztę. Dostałam informację, że faktury za prąd nie dostarcza Poczta Polska, tylko mają jakąś firmę od tego. Trzeba dzwonić do Stoen-u i ich męczyć o nie, ja w końcu wybrałam się osobiście po duplikaty.
Pozdrawiam
Pochwalę się,list z banku (wzmiankowany wcześniej) dostałem. Wysłany z Łodzi 6.X. dotarł 22.X.-chyba na piechotę go nieśli.
na przyszłość wystarczy wiadomość na info@rwe.pl faktury zostaja wysłane od razu w pdf i dodatkowo pocztą ponownie.
na przyszłość wystarczy wiadomość na info@rwe.pl faktury zostaja wysłane od razu w pdf i dodatkowo pocztą ponownie.
No nie wiem według mnie RWE ma bałagan. Trzy razy dzwoniłem po duplikat i ani razu nie przyszedł. Za każdym razem twierdzą że nie ma poprzednich zgłoszeń
Brak faktur za energię RWE STOEN z winy firmy a teraz wysyłają NOTY ODSETKOWE !!
Co z tym zrobić -- płakać i płacić.
Nie wiem jak duzo z tych problemow jest z winy poczty, ale sam tez mialem ciekawa przygode z RWE.
Pdobnie jak kilku osobom tutaj, nie dostalem od nich rachunku, wiec po telefonie do BOKu obiecano mi go podeslac. Wszystko byloby fajnie gdybym w jednym liscie nie dostal jednego swojego rachunku i 2 rachunkow jakiegos totalnie obcego czlowieka, ktory na dodatek nie mieszka nigdzie w poblizu.
Dopiero po drugim telefonie udalo im sie wyslac wlasciwe rachunki.