grueneberg
Proponuję dyskusję na temat : Platformy parkingowe (SYSTEM KLAUSA).
Jestem ciekawy czy macie swoje doświadczenia z takimi garażami ?
Ja jestem na poziomie -1. Czy to lepiej ,czy gorzej ? Jak uważacie ?
Proponuję dyskusję na temat : Platformy parkingowe (SYSTEM KLAUSA).
Jestem ciekawy czy macie swoje doświadczenia z takimi garażami ?
Ja jestem na poziomie -1. Czy to lepiej ,czy gorzej ? Jak uważacie ?
Prawdę mówiąc, nawet nie wiem jaki poziom wziąłem, ale chyba ten wyższy. Na razie to mnie tak bardzo nie dotyczy, bo przecież roweru i tak tam nie będę trzymał . A jeżeli chodzi o sam system, to niestety nie doszukałem się informacji, a przede wszystkim opinii, na jego temat. Wyjdzie w praniu.
Ja mam doswiadczenia z podobnym systemem...
Ja wybralem gorny poziom poniewaz:
1) jak bedzie problem z elektryka/hydraulika to latwiej jest platforme opuscic niz podniesc
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
3) podczas wjazdu na platforem (w tym przypadku opuszczona) raczej nie powinna ona nawet drgnac
(w przypadku dolnego miejsca, gdy platforma jest podniesiona, to podczas wjazdu na nia moze nastapic delikatne 'tapniecie hydrauliczne', chociaż ta platforma, którą znam mogła być starszym mechanizmem, nowsze pewnie pozbawionego są tego mankamentu)
Co do samej funkcjonalnosci, to jest to odrobine klopotliwe, ale mozna sie bylo przyzwyczaic.
System, ktory ja znam wymagal podejscia do panelu sterowania i za pomoca kluczyka (wielkosci klucza do standardowego zamka w drzwaich) sterowalo sie mechanizmem hydraulicznym - obrot w prawo/lewo podnoszenie/opuszczanie platformy.
Innym malym mankamentem jest dokladne celowanie (prostopadle do krawedzi) podczas wjazdu na platforme. Mozliwe, ze i te beda mialy cos w rodzaju "szyn" dla prawych i lewych kol, tak wiec manewrowanie na samej platformie jest niemozliwe.
W przypadku pochylych platform na owych szynach znajduja sie blokady na kola. Tak wiec w przypadku niestandardowych aut bedzie trzeba wyregulowac odleglosci pomiedzy osiami samochodu. Blokady te sa gomowymi wzniesieniami, ktore utrudniaja wjazd na platforme.
Nie mozna zbyt szybko wjezdzac, bo jak sie przesadzi z predkoscia, to minie sie owe blokady i mozna walnac w sciane
Aha! Jeszcze jedna rzecz dotyczaca pochylych platform - dobrze miec w stuprocentach sprawy hamulec reczny i nie zapominac go zaciagac
I tym optymistycznym akcentem koncze swoj wywod
EDIT:
Dzownilem do Jaz-Bud'u, by dowiedziec sie o rodzaj platform (pochyle/rownolegle), ale po ew. szczegoly mam sie zglosic w srode 23.04 (telefonicznie).
Jak cos bede wiecej wiedzial, to przekaze dalej
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. Ta sama pani nakręciła nas żebyśmy wzięli boks zaraz przy windzie z naszego pionu i nie ukrywam ma kobita u mnie + 5 punktów za pomysł
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. Ta sama pani nakręciła nas żebyśmy wzięli boks zaraz przy windzie z naszego pionu i nie ukrywam ma kobita u mnie + 5 punktów za pomysł
Ok - calkiem mozliwe, ze sa to inne platformy, niz te, ktore znam z poprzedniego miejsca pracy. Kolegi samochod zostal usuniety z gornej platformym, gdyz mial nieszczelny przewod paliwowy... kropla po kropli i przez 8h zrobila sie spora plama na masce samochodu pod nim.
Moze faktycznie z kol nie bedzie kapac, bo sa to "pelne szyny" - bez szczelin, ale nie wyobrazam sobie, aby cala platforma byla "pelna plyta".
Co do lokalizacji samego miejsca prakingowego - to podobnie jak ty, wybralismy miejsce tuz przy szybie windy naszego pionu
Będzie mieli zainstalowane platformy typu G82 (szkoda, że będzie pochyła)
LINK do szczegółów opisujących ten (i inne) model: http://pateh.com.pl/klaus...html?id=138&L=1
"ZetX napisał:
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. "
W tym roku wiosna była sucha . Słyszałem: że, w zeszłym roku na budowie obok , gdzie podwykonawcą był Jaz-bud - po drugiej stronie Lazurowej po roztopach zalane były garaże i piwnice.
Co wtedy ?
Ci ,którzy mają miejsce na -2 poziomie są w trochę gorszej sytuacji.
Nie chcę straszyć , ale lepiej takie rzeczy przewidywać i przeciwdziałać im.
Jeżeli ktoś z Was ma 74, to może się przez jakiś czas nie martwić. Jakoś nie planuję zakupu samochodu, a tymbardziej takiego, z którego będzie kapać.
Na pogodnym jaz-bud w garażach zainstalował sprzęt, który częściej nie działa niż działa. Bramy garażowe psują się średnio
kilka razy w miesiącu. Ciekawe jakie mechanizmy zakupili do waszego garażu
zapewne ten typ konstrukcji garazowych stanowic będzie utrudnienia a kto wie może i będzie wadliwy. Głosno przeciez było o tych systemach (chyba) w garazach biblioteki uniwersyteckiej gdzie podczas uroczystego otwarcia niestety platformy nie zadziałały!!.
Jednakże należy pamietac ze jednak było to duza oszczednosc dla developera i dla lokatorów, szczególnie dla tych którzy kupili mieszkania dośc wcześnie. Cena miejsca posotojowego w garazu w takim nowym bloku to jak wiadomo wydatek dodatkowo ok. 20-30 tyś co nas ominęło.
Poza tym pozostaje nam nadzieja , że akurat u nas bedzie działac rewelacyjnie. I niech ta mysl przyswieca nam w roznych kwestiach tego nowego mieszkanka ale niech nie zabije naszej czujności. Jakby co będziemy ścigać odpowiedzialnych::))
pozdrawiam
Wczoraj udało mi się dostać do garaży.
Od strony wschodniej i południowej w najgłębszych częściach garażu stoją małe kałuże!!!
Pytanie: czy to sprawa ostatnich opadów ? czy to sprawa wód gruntowych ?
W niektórych miejscach od strony zachodniej jest dość jasno ( oświetlenie z okienek ).
Do sufitu garaży zainstalowane są też rury instalacji wodnej i deszczowej - nieżle z nich kapie
Podobno zaczęli instalować platformy w garażu.
Czy to prawda ?
Może ktoś widział ?
W garażu wylana jest podłoga i zainstalowana wentylacja. Platform jeszcze nie ma.
Dzwoniłem do Jaz-budu.
Mają być instalowane od 15 grudnia.
Byłem dzisiaj w naszym budyneczku.
Nie ma już ekipy monterskiej.
Platformy gotowe !
Może udało Ci się Jacku wejść i zrobić kilka zdjęć tym platformom?
Nie zrobiłem zdjęć , ale nieżle to wygląda .
Myślę ,że wygrani są Ci którzy mają swe miejsce na wyższym poziomie.
Osoby z dolnego będą musiały wchodzić i wychodzić z samochodu schylone ( wysokość ok.160 cm ).
Może jest ktoś chętny na zamiankę ma górny poziom i nie ma planów z nigo korzystać? oferuję dolny poziom obok windy w pierwszej klatce od ulicy Narwik i jakiś bonus. info na prv.
Byłem dzisiaj w garażu i zrobiłem zdjęcia. Wrzucę dziś wieczorem.
Niestety wygląda na to żeby przestawić platformę trzeba będzie wysiąść z samochodu i nacisnąć przycisk.
Na jednej platformie są 4 miejsca.
Osobą które mają górne miejsca proponuje odwiedzić garaż i sprawdzić czy nad ich miejscem nie przechodzą jakieś rury, ponieważ obniżają znacznie (o ok. 0,5 m) wysokość i tak już niewysokiego stanowiska.
Jestem ciekawy czy macie swoje doświadczenia z takimi garażami ?
Ja jestem na poziomie -1. Czy to lepiej ,czy gorzej ? Jak uważacie ?
Proponuję dyskusję na temat : Platformy parkingowe (SYSTEM KLAUSA).
Jestem ciekawy czy macie swoje doświadczenia z takimi garażami ?
Ja jestem na poziomie -1. Czy to lepiej ,czy gorzej ? Jak uważacie ?
Prawdę mówiąc, nawet nie wiem jaki poziom wziąłem, ale chyba ten wyższy. Na razie to mnie tak bardzo nie dotyczy, bo przecież roweru i tak tam nie będę trzymał . A jeżeli chodzi o sam system, to niestety nie doszukałem się informacji, a przede wszystkim opinii, na jego temat. Wyjdzie w praniu.
Ja mam doswiadczenia z podobnym systemem...
Ja wybralem gorny poziom poniewaz:
1) jak bedzie problem z elektryka/hydraulika to latwiej jest platforme opuscic niz podniesc
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
3) podczas wjazdu na platforem (w tym przypadku opuszczona) raczej nie powinna ona nawet drgnac
(w przypadku dolnego miejsca, gdy platforma jest podniesiona, to podczas wjazdu na nia moze nastapic delikatne 'tapniecie hydrauliczne', chociaż ta platforma, którą znam mogła być starszym mechanizmem, nowsze pewnie pozbawionego są tego mankamentu)
Co do samej funkcjonalnosci, to jest to odrobine klopotliwe, ale mozna sie bylo przyzwyczaic.
System, ktory ja znam wymagal podejscia do panelu sterowania i za pomoca kluczyka (wielkosci klucza do standardowego zamka w drzwaich) sterowalo sie mechanizmem hydraulicznym - obrot w prawo/lewo podnoszenie/opuszczanie platformy.
Innym malym mankamentem jest dokladne celowanie (prostopadle do krawedzi) podczas wjazdu na platforme. Mozliwe, ze i te beda mialy cos w rodzaju "szyn" dla prawych i lewych kol, tak wiec manewrowanie na samej platformie jest niemozliwe.
W przypadku pochylych platform na owych szynach znajduja sie blokady na kola. Tak wiec w przypadku niestandardowych aut bedzie trzeba wyregulowac odleglosci pomiedzy osiami samochodu. Blokady te sa gomowymi wzniesieniami, ktore utrudniaja wjazd na platforme.
Nie mozna zbyt szybko wjezdzac, bo jak sie przesadzi z predkoscia, to minie sie owe blokady i mozna walnac w sciane
Aha! Jeszcze jedna rzecz dotyczaca pochylych platform - dobrze miec w stuprocentach sprawy hamulec reczny i nie zapominac go zaciagac
I tym optymistycznym akcentem koncze swoj wywod
EDIT:
Dzownilem do Jaz-Bud'u, by dowiedziec sie o rodzaj platform (pochyle/rownolegle), ale po ew. szczegoly mam sie zglosic w srode 23.04 (telefonicznie).
Jak cos bede wiecej wiedzial, to przekaze dalej
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. Ta sama pani nakręciła nas żebyśmy wzięli boks zaraz przy windzie z naszego pionu i nie ukrywam ma kobita u mnie + 5 punktów za pomysł
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. Ta sama pani nakręciła nas żebyśmy wzięli boks zaraz przy windzie z naszego pionu i nie ukrywam ma kobita u mnie + 5 punktów za pomysł
Ok - calkiem mozliwe, ze sa to inne platformy, niz te, ktore znam z poprzedniego miejsca pracy. Kolegi samochod zostal usuniety z gornej platformym, gdyz mial nieszczelny przewod paliwowy... kropla po kropli i przez 8h zrobila sie spora plama na masce samochodu pod nim.
Moze faktycznie z kol nie bedzie kapac, bo sa to "pelne szyny" - bez szczelin, ale nie wyobrazam sobie, aby cala platforma byla "pelna plyta".
Co do lokalizacji samego miejsca prakingowego - to podobnie jak ty, wybralismy miejsce tuz przy szybie windy naszego pionu
Będzie mieli zainstalowane platformy typu G82 (szkoda, że będzie pochyła)
LINK do szczegółów opisujących ten (i inne) model: http://pateh.com.pl/klaus...html?id=138&L=1
"ZetX napisał:
2) nic na moj samochod nie bedzie kapac z kol, progow, miski olejowej ( )
Nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że wybrałem dolny poziom. Pamiętam za to, że kiedy byłem w biurze Jaz-Budu pani zapewniała, że nie ma opcji żeby z góry coś kapało. "
W tym roku wiosna była sucha . Słyszałem: że, w zeszłym roku na budowie obok , gdzie podwykonawcą był Jaz-bud - po drugiej stronie Lazurowej po roztopach zalane były garaże i piwnice.
Co wtedy ?
Ci ,którzy mają miejsce na -2 poziomie są w trochę gorszej sytuacji.
Nie chcę straszyć , ale lepiej takie rzeczy przewidywać i przeciwdziałać im.
Jeżeli ktoś z Was ma 74, to może się przez jakiś czas nie martwić. Jakoś nie planuję zakupu samochodu, a tymbardziej takiego, z którego będzie kapać.
Na pogodnym jaz-bud w garażach zainstalował sprzęt, który częściej nie działa niż działa. Bramy garażowe psują się średnio
kilka razy w miesiącu. Ciekawe jakie mechanizmy zakupili do waszego garażu
zapewne ten typ konstrukcji garazowych stanowic będzie utrudnienia a kto wie może i będzie wadliwy. Głosno przeciez było o tych systemach (chyba) w garazach biblioteki uniwersyteckiej gdzie podczas uroczystego otwarcia niestety platformy nie zadziałały!!.
Jednakże należy pamietac ze jednak było to duza oszczednosc dla developera i dla lokatorów, szczególnie dla tych którzy kupili mieszkania dośc wcześnie. Cena miejsca posotojowego w garazu w takim nowym bloku to jak wiadomo wydatek dodatkowo ok. 20-30 tyś co nas ominęło.
Poza tym pozostaje nam nadzieja , że akurat u nas bedzie działac rewelacyjnie. I niech ta mysl przyswieca nam w roznych kwestiach tego nowego mieszkanka ale niech nie zabije naszej czujności. Jakby co będziemy ścigać odpowiedzialnych::))
pozdrawiam
Wczoraj udało mi się dostać do garaży.
Od strony wschodniej i południowej w najgłębszych częściach garażu stoją małe kałuże!!!
Pytanie: czy to sprawa ostatnich opadów ? czy to sprawa wód gruntowych ?
W niektórych miejscach od strony zachodniej jest dość jasno ( oświetlenie z okienek ).
Do sufitu garaży zainstalowane są też rury instalacji wodnej i deszczowej - nieżle z nich kapie
Podobno zaczęli instalować platformy w garażu.
Czy to prawda ?
Może ktoś widział ?
W garażu wylana jest podłoga i zainstalowana wentylacja. Platform jeszcze nie ma.
Dzwoniłem do Jaz-budu.
Mają być instalowane od 15 grudnia.
Byłem dzisiaj w naszym budyneczku.
Nie ma już ekipy monterskiej.
Platformy gotowe !
Może udało Ci się Jacku wejść i zrobić kilka zdjęć tym platformom?
Nie zrobiłem zdjęć , ale nieżle to wygląda .
Myślę ,że wygrani są Ci którzy mają swe miejsce na wyższym poziomie.
Osoby z dolnego będą musiały wchodzić i wychodzić z samochodu schylone ( wysokość ok.160 cm ).
Może jest ktoś chętny na zamiankę ma górny poziom i nie ma planów z nigo korzystać? oferuję dolny poziom obok windy w pierwszej klatce od ulicy Narwik i jakiś bonus. info na prv.
Byłem dzisiaj w garażu i zrobiłem zdjęcia. Wrzucę dziś wieczorem.
Niestety wygląda na to żeby przestawić platformę trzeba będzie wysiąść z samochodu i nacisnąć przycisk.
Na jednej platformie są 4 miejsca.
Osobą które mają górne miejsca proponuje odwiedzić garaż i sprawdzić czy nad ich miejscem nie przechodzą jakieś rury, ponieważ obniżają znacznie (o ok. 0,5 m) wysokość i tak już niewysokiego stanowiska.