grueneberg
Cz³onkowie tego klanu charakteryzuj± siê mistrzowsk± zdolno¶ci± walki przy u¿yciu ³añcuchów (np. cz³onkowie tego klanu zaatakowali dru¿ynê Kakashiego, w drodze na misje ochrony budowniczego mostu Naruto)
Podajecie:
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki
1) Imiê: Nakasone Tsukatani
2) Proponowan± rangê: Chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki:
Shunshin no Jutsu
Kusari hitoya
Raigeki No Yoroi
Raikyuu
Raiseishi
Raizou Senpuu no Jutsu
( Przy do³±czeniu do tego klanu postaæ mo¿e otrzymaæ ³añcuch jako broñ?
tak mo¿e otrzymaæ ³añcuch
akcept
1) Ariya
2) Proponowan± rangê: Gennin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ¿aden, moim celem jest byc mizukage
4)Proponowane techniki:
Podstawowê techniki D
³añcuch na start
techniki:
Kusari shihai
Taisho atari
Hebi Kusar
Kusari Hitoya
1) Imiê: Maratasu
2) Proponowan± rangê: Chuunin ( http://www.shinnobirpg.rp...p=145367#145367 )
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin) : Courier-nin
4)Proponowane techniki :(Narazie nie chce nic klanowego, mam zamiar pó¼niej siê nauczyæ od mego miszcza )
Gennin
1.Kusari shihai
Ranga: D
Za pomoc± chakry jeste¶my zdolni kontrolowaæ ³añcuchy
Koszt: 50
2.Kusari Hitoya
Ranga: C
Polega na b³yskawicznym owiniêciu wroga ³añcuchem i unieruchomieniu go.
Koszt: 100
3.Raiseishi
Shinobi skupia chakrê elementu raiton w swoich d³oniach, a nastêpnie wpuszcza do broni pr±d sprawiaj±c ¿e przy zetkniêciu z przeciwnikiem oprócz zwyk³ych obra¿eñ otrzymuje on pora¿enia. Skutkiem dla przeciwnika oprócz ran zadanych przez broñ, jest oszo³omienie i pora¿enie.
Ranga: C
4.Kawarimi no Jutsu
-----------------------------------------------------------------------------------
5.Chidori
6.Kusari Dokyou
Ranga: B
£añcuch staje siê twardy i ostry. Je¶li wróg jest z³apany w Kusari hitoya to ³atwo przeci±æ go w pó³
Koszt: 200
I co z ³añcuchem?? Mam kupiæ czy dostaje na start??
Genin za ma³o na chunina przynajmniej jak dla mnie
Techniki pierwsze 4
Je¶li chcesz byæ objêty ochron± do 30 postów to zapisz siê do Akademi Ninja w Konoha
1. Yumeko Rensai
2. Genin / Chūnin
3. Najchêtniej nie mia³abym ¿adnego zawodu.
4. Kai
Kusari shihai
Taisho atari/Kusari Hitoya
Kawarimi no jutsu / Benbaku Mizu
Po uko¶nikach napisa³am techniki do wybrania.
Mój ¿ywio³ oczywi¶cie Suiton. Je¶li by³by Chūnin, to jeszcze Fuuton.
Kartê postaci zrobi³am tak± na razie przyk³adow± (przynajmniej graficzn±). Po akcepcie troszkê zmieniê.
Historia:
Rodzina - Rodzina Yumeko (bêdê te¿ u¿ywaæ skrótu Yuko) nie jest jej tak bardzo znana. Pamiêta jedynie u¶miechniêt± twarz kobiety o w³osach bia³ych tak jak jej. Podejrzewa, ¿e by³a to jej matka. Kolejnym wspomnieniem jest taniec nad jeziorem wraz z dwoma osobami - t± sam±, u¶miechniêt± kobiet± oraz ch³opcem o kruczoczarnych w³osach i jeszcze bledszej cerze ni¿ jej.
Narodziny - 5 rok ¿ycia
By³ to okres ¿ycia, który Yuko pamiêta najmniej, a jest on zapewne najszczê¶liwszy. Z opowiadañ osób, które zna³y j± i jej rodzinê wynika, i¿ ma³a Yumeko by³a bardzo ambitna, lecz zarozumia³a. Lubi³a walki z innymi dzieæmi - kiedy wygrywa³a, bardzo siê wywy¿sza³a. Uwielbia³a byæ wszêdzie pierwsza. Niektórzy ludzie dodaj± jeszcze, ¿e by³a ma³± rozrabiak±.
5 rok ¿ycia - 10 rok ¿ycia
Gdy Yuko mia³a oko³o 6 lat jej rodzice zostali wypêdzeni z klanu. Z³a dziewczynka chcia³a przekonaæ resztê, aby zmienili zdanie (tupi±c, krzycz±c, szarpi±c itp.). To jedynie pogorszy³o ca³± sytuacjê. Przera¿ona Yumeko, której zachowanie po raz pierwszy nie wywar³o na cz³onkach klanu ¿adnego wra¿enia, postanowi³a pój¶æ z rodzicami. Po zabraniu pierwszych lepszych ubrañ do plecaka wysz³a z wioski. Spotka³a siê jednak z problemem - gdzie s± jej rodzice...? D³ugo ich szuka³a, jednak na pró¿no. Po roku pogodzi³a siê z tym, ¿e ich nie ma. Wa³êsa³a siê wiêc w okolicach wioski, jednak nie wróci³a. Nie pozwoli³a na to jej duma. Od czasu do czasu spotyka³a jak±¶ mi³± osobê, która bra³a j± do siebie. Jednak Yuko nigdy nie zostawa³a u takiej d³u¿ej ni¿ 3-4 miesi±ce.
10 rok ¿ycia - 15 rok ¿ycia
To w³a¶nie ten okres przyczyni³ siê najbardziej do stanu, w jakim znajduje siê Yumeko. Kiedy wêdrowa³a przez któr±¶ z wiosek, spotka³a przemi³± kobietê. Yuko natychmiast zyska³a do niej zaufanie i opowiedzia³a dok³adnie ca³± swoj± historiê. Hisashi, bo tak okaza³a siê nazywaæ, powiedzia³a, i¿ jest specjalistk± je¶li chodzi o ,,wymazywanie pamiêci''. Yumeko bez wahania kaza³a usun±æ z jej my¶li wszelkie wzmianki o jej klanie. Nie chcia³a go znaæ. Po paru dniach przygotowywañ Hisashi zabra³a siê do zabiegu. Tak naprawdê Yuko nie wie, dlaczego kobieta uciek³a. Jednak pozostawi³a j± z czarnymi dziurami w pamiêci, nie tam, gdzie chcia³a - nie pamiêta³a swej bliskiej rodziny. Postanowi³a wiêc wróciæ do Kiri i w jaki¶ sposób odzyskaæ pamiêæ.
Dam Ci tego chunina ale tylko ze wzglêdu na to , ¿e zrobi³±¶ jeszcze obrazkow± KP
Jako chunin masz tylko jeden zywiol
Wybra³±¶ suiton jako genin wiec uznaje ze taki chcesz miec
Techniki
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Benbaku Mizu
Daibakuryuu no Jutsu
Mizu no mochi
1)Naora Rensai
2)Genin
3)Brak
4)Kai, Kawarimi no Jutsu, Benbaku Mizu, Kusari Shihai
Akceptujê, witamy w grze
Imiê: Atsuko Yasutake
Proponowana ranga: chuunin
Proponowany zawód: ANBU
Techniki:
Hokkotsu no Yaiba
Karamratsu no Mai
Hana
ranga genin, techniki:
Kawarimi
Kusari shihai
Taisho atari
Kaiten Shuriken
Podajecie:
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki
1) Imiê: Nakasone Tsukatani
2) Proponowan± rangê: Chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki:
Shunshin no Jutsu
Kusari hitoya
Raigeki No Yoroi
Raikyuu
Raiseishi
Raizou Senpuu no Jutsu
( Przy do³±czeniu do tego klanu postaæ mo¿e otrzymaæ ³añcuch jako broñ?
tak mo¿e otrzymaæ ³añcuch
akcept
1) Ariya
2) Proponowan± rangê: Gennin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ¿aden, moim celem jest byc mizukage
4)Proponowane techniki:
Podstawowê techniki D
³añcuch na start
techniki:
Kusari shihai
Taisho atari
Hebi Kusar
Kusari Hitoya
1) Imiê: Maratasu
2) Proponowan± rangê: Chuunin ( http://www.shinnobirpg.rp...p=145367#145367 )
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin) : Courier-nin
4)Proponowane techniki :(Narazie nie chce nic klanowego, mam zamiar pó¼niej siê nauczyæ od mego miszcza )
Gennin
1.Kusari shihai
Ranga: D
Za pomoc± chakry jeste¶my zdolni kontrolowaæ ³añcuchy
Koszt: 50
2.Kusari Hitoya
Ranga: C
Polega na b³yskawicznym owiniêciu wroga ³añcuchem i unieruchomieniu go.
Koszt: 100
3.Raiseishi
Shinobi skupia chakrê elementu raiton w swoich d³oniach, a nastêpnie wpuszcza do broni pr±d sprawiaj±c ¿e przy zetkniêciu z przeciwnikiem oprócz zwyk³ych obra¿eñ otrzymuje on pora¿enia. Skutkiem dla przeciwnika oprócz ran zadanych przez broñ, jest oszo³omienie i pora¿enie.
Ranga: C
4.Kawarimi no Jutsu
-----------------------------------------------------------------------------------
5.Chidori
6.Kusari Dokyou
Ranga: B
£añcuch staje siê twardy i ostry. Je¶li wróg jest z³apany w Kusari hitoya to ³atwo przeci±æ go w pó³
Koszt: 200
I co z ³añcuchem?? Mam kupiæ czy dostaje na start??
Genin za ma³o na chunina przynajmniej jak dla mnie
Techniki pierwsze 4
Je¶li chcesz byæ objêty ochron± do 30 postów to zapisz siê do Akademi Ninja w Konoha
1. Yumeko Rensai
2. Genin / Chūnin
3. Najchêtniej nie mia³abym ¿adnego zawodu.
4. Kai
Kusari shihai
Taisho atari/Kusari Hitoya
Kawarimi no jutsu / Benbaku Mizu
Po uko¶nikach napisa³am techniki do wybrania.
Mój ¿ywio³ oczywi¶cie Suiton. Je¶li by³by Chūnin, to jeszcze Fuuton.
Kartê postaci zrobi³am tak± na razie przyk³adow± (przynajmniej graficzn±). Po akcepcie troszkê zmieniê.
Historia:
Rodzina - Rodzina Yumeko (bêdê te¿ u¿ywaæ skrótu Yuko) nie jest jej tak bardzo znana. Pamiêta jedynie u¶miechniêt± twarz kobiety o w³osach bia³ych tak jak jej. Podejrzewa, ¿e by³a to jej matka. Kolejnym wspomnieniem jest taniec nad jeziorem wraz z dwoma osobami - t± sam±, u¶miechniêt± kobiet± oraz ch³opcem o kruczoczarnych w³osach i jeszcze bledszej cerze ni¿ jej.
Narodziny - 5 rok ¿ycia
By³ to okres ¿ycia, który Yuko pamiêta najmniej, a jest on zapewne najszczê¶liwszy. Z opowiadañ osób, które zna³y j± i jej rodzinê wynika, i¿ ma³a Yumeko by³a bardzo ambitna, lecz zarozumia³a. Lubi³a walki z innymi dzieæmi - kiedy wygrywa³a, bardzo siê wywy¿sza³a. Uwielbia³a byæ wszêdzie pierwsza. Niektórzy ludzie dodaj± jeszcze, ¿e by³a ma³± rozrabiak±.
5 rok ¿ycia - 10 rok ¿ycia
Gdy Yuko mia³a oko³o 6 lat jej rodzice zostali wypêdzeni z klanu. Z³a dziewczynka chcia³a przekonaæ resztê, aby zmienili zdanie (tupi±c, krzycz±c, szarpi±c itp.). To jedynie pogorszy³o ca³± sytuacjê. Przera¿ona Yumeko, której zachowanie po raz pierwszy nie wywar³o na cz³onkach klanu ¿adnego wra¿enia, postanowi³a pój¶æ z rodzicami. Po zabraniu pierwszych lepszych ubrañ do plecaka wysz³a z wioski. Spotka³a siê jednak z problemem - gdzie s± jej rodzice...? D³ugo ich szuka³a, jednak na pró¿no. Po roku pogodzi³a siê z tym, ¿e ich nie ma. Wa³êsa³a siê wiêc w okolicach wioski, jednak nie wróci³a. Nie pozwoli³a na to jej duma. Od czasu do czasu spotyka³a jak±¶ mi³± osobê, która bra³a j± do siebie. Jednak Yuko nigdy nie zostawa³a u takiej d³u¿ej ni¿ 3-4 miesi±ce.
10 rok ¿ycia - 15 rok ¿ycia
To w³a¶nie ten okres przyczyni³ siê najbardziej do stanu, w jakim znajduje siê Yumeko. Kiedy wêdrowa³a przez któr±¶ z wiosek, spotka³a przemi³± kobietê. Yuko natychmiast zyska³a do niej zaufanie i opowiedzia³a dok³adnie ca³± swoj± historiê. Hisashi, bo tak okaza³a siê nazywaæ, powiedzia³a, i¿ jest specjalistk± je¶li chodzi o ,,wymazywanie pamiêci''. Yumeko bez wahania kaza³a usun±æ z jej my¶li wszelkie wzmianki o jej klanie. Nie chcia³a go znaæ. Po paru dniach przygotowywañ Hisashi zabra³a siê do zabiegu. Tak naprawdê Yuko nie wie, dlaczego kobieta uciek³a. Jednak pozostawi³a j± z czarnymi dziurami w pamiêci, nie tam, gdzie chcia³a - nie pamiêta³a swej bliskiej rodziny. Postanowi³a wiêc wróciæ do Kiri i w jaki¶ sposób odzyskaæ pamiêæ.
Dam Ci tego chunina ale tylko ze wzglêdu na to , ¿e zrobi³±¶ jeszcze obrazkow± KP
Jako chunin masz tylko jeden zywiol
Wybra³±¶ suiton jako genin wiec uznaje ze taki chcesz miec
Techniki
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Benbaku Mizu
Daibakuryuu no Jutsu
Mizu no mochi
1)Naora Rensai
2)Genin
3)Brak
4)Kai, Kawarimi no Jutsu, Benbaku Mizu, Kusari Shihai
Akceptujê, witamy w grze
Imiê: Atsuko Yasutake
Proponowana ranga: chuunin
Proponowany zawód: ANBU
Techniki:
Hokkotsu no Yaiba
Karamratsu no Mai
Hana
ranga genin, techniki:
Kawarimi
Kusari shihai
Taisho atari
Kaiten Shuriken