grueneberg

Klan Wampirów

Cytat: Imiê:
Proponowana ranga:
Proponowany zawód (wybierzcie z pomiêdzy Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter-Nin, Medic-Nin, Ninja Academy Teacher (sensei), Courier-Nin, Cook-Nin):
Proponowane techniki:


Imiê: Misha
Proponowana ranga: Chunnin ( Karta Postaci )
Proponowany zawód: Narazie nic, w przysz³o¶ci mo¿e Medic-Nin
Proponowane techniki:

Asari Chi
ranga: E
Technika pozwalaj±ca na wyczuwanie kekke Genkai innych ninja
koszt: 0

Banpaia ha
ranga e
K³y ninja wyd³u¿aj± siê i staj± siê niezwykle ostre
koszt 0

Chishio Kawarimi no jutsu
ranga D
Dzia³± jak zwyk³e Kawarimi z tym ¿e ninja zamienia siê w krwaw± mg³ê
120pch

Chishio henge no jutsu
ranga D
Ninja zmienia siê w nietoperza
120pch

Kumochi no jutsu
ranga c
Ninja tworzy krwawy ob³ok na którym mo¿e unosiæ siê nad ziemi±.
koszt 300pch

Hiken omoi
ranga b
Ninja patrz±c w oczy wrogowi mo¿e czytaæ mu w my¶lach
koszt 200pch
Hm...no niech stracê chunin ( uwielbiam ta fotke ;])
Akcept
Nick: Mirden
¯ywio³: Suiton
Zawód: AMBU [jak spe³nie wymagania]
Ranga: Chunnin lub Jounina ale zdaje sobie sprawê ¿e trochê za ma³o [chyba] na t± rangê. Poza tym proszê o posadê lidera gdy¿ poprzedni jest wpisany ale ma konto usuniête.
Historia i wygl±d w KP je¶li zacznê od Jounina napisze jeszcze jak zosta³em Jouninem [ps móg³by mi kto¶ zmniejszyæ tamten obrazek do avatara.

Maja Karta postaci
Asari Chi
ranga: E
Technika pozwalaj±ca na wyczuwanie Kekke Genkai innych ninja
koszt: 0

Banpaia ha
ranga e
K³y ninja wyd³u¿aj± siê i staj± siê niezwykle ostre
koszt 0

Dorinku Chi
ranga A
Kiedy ninja skosztuje krwi wroga (tzn ugryzie go) na czas walki przejmuje wszystkie jego zdolno¶ci i jutsu, w tym tak¿e kekke genkai.
koszt: taki sam jak za u¿ycie jutsu przeciwnika.

Batto bushin no jutsu
ranga D
Ninja tworzy chmarê nietoperzy. Nie s± one mo¿e niezwykle silne ale s± ich tysi±ce i skutecznie mog± przeszkodziæ w walce.
250pch

Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Technika ta obejmuje obszar, w którym mo¿na tworzyæ co tylko siê podoba. U¿ywane do zmylenia przeciwnika.
Wymagania: Brak.
Koszt: 150

Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

Mizukuri No Yaiba
Ranga: C
Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu mo¿e przecinaæ nawet bardzo silne materia³y. Jednak da siego zniszczyæ siln± technik± katonu. Do tego mo¿na nim walczyæ jak zwyk³ym orê¿em tego typu.
Koszt: 150


Ranga chunin
techniki:
Asari Chi
Banpaia ha
Batto bushin no jutsu
Kai
Mizukuri No Yaiba
Kori Shinchuu no Jutsu
1. Imiê: Yoshida

2. Nazwisko: Banapia
i
3. Proponowany zawód: - Hunter-nin

4. Proponowana ranga: Chunnin
(w razie czego mogê zapewniæ ¿e ogólnie mam do¶wiadczenie z wszelakimi forum pbf, i ze nie jest to moje pierwsze forum tematyki naruto)

5. Proponowane techniki : Hmmm po dopasowaniu rangi prosi³bym o dopasowanie technik Smile

Karta postaci:
http://www.shinnobirpg.rp...850.html#139850

Ju¿ poprawnie wybrane ^ ^ "
Wszystko ok ale nie mo¿esz mieæ Shoutonu zmieñ ¿ywio³ i specjalizacje, pod ten klan

Ranga chunin
techniki:
Banpaia ha
Kaori ina
Chishio Kawarimi no jutsu
Chishio henge no jutsu
Batto bushin no jutsu
Kumochi no jutsu
Nick - mi³o by³oby, gdyby kto¶ zmieni³ na "Reji Banpaia".
Ranga - ...w±tpliwe, ale mo¿e bêdzie chunin?
Zawód... Ten tego, medical nin? O.o

Historia:
Ciemno¶æ... Dziewczyna wy³oni³a siê niczym syrena z czarnego morza pe³nego trupów. Martwe cia³a unosi³y siê na powierzchni, a czarny smar powoli nabrzmiewa³ kolorem ich krwi... Karmazynowej krwi. Zielone opary tworzyæ zaczê³y szczeln± kopu³ê nad t± dziwn± jaskini±, do którego kto¶ wrzuci³ Bogu ducha winn± dziewczynkê. Dziewczynkê, która teraz sta³a na brzegu, otoczona mroczn± po¶wiat±, z której warg sypa³y siê per³y królewskiego koloru... Krew w obfitych kroplach. Dziecko otar³o k±ciki ust, lubie¿nie wrêcz siê oblizuj±c. D³ugie, bia³e zêby wbija³y siê w dzi±s³a. A krwi, która spada³a na kamieñ, by³o coraz wiêcej i wiêcej... A¿ wreszcie utworzy³a ka³u¿ê, w której sta³a ta dziewczynka, niewinne, ponoæ, dziecko... A jednak jak kleszcz. Wbija³a swoje zêby w cia³a ofiar i wysysa³a z nich krew. Naznaczona jakim¶ przekleñstwem...
A jednak jak w stereo w ka³u¿y odbija³a siê przesz³o¶æ tej "Bogu ducha winnej dziewczynki". Spójrzmy wiêc w dó³, zeskoczmy z roz¶wietlonego promieniami ¶wiat³a ksiê¿ycowego muru... Co zobaczymy? Dziewczynka ta z pewno¶ci± mia³a imiê. Choæ bardziej brzmia³o to jak zbitek liter, nazywano j± Keyuumi. I nikt nie wiedzia³, czemu. Nikt nie wiedzia³, sk±d pojawi³a siê w Yuki i dlaczego akurat tam. Pewnego ¶nie¿nego dnia, gdy zawieja targa³a domami, do drzwi tawerny zapuka³o to dziecko. Wygl±da³o jak w chwili, gdy zostawili¶my j± w naszej przesz³o¶ci, w jaskini... Mia³o idealnie bia³e, d³ugie w³osy, opadaj±ce na hard±, równie delikatn± w cerze i bladziutk± twarz. By³a niezbyt wysoka, odziana w czyst± sukniê, szargaj±c± siê po ziemi... To tylko dziecko - kto¶ powie, lecz osoba, która otworzy³a drzwi, widzia³a w niej co¶ wiêcej - córkê, zaci±gniêt± za maleñko¶ci do lasu przez wilka... Kobieta ta, patrz±c na osóbkê przed drzwiami, patrz±c w jej czerwone ¶lepia, ¿a³owa³a serdecznie, i¿ nie szuka³a dziecka do skutku, i¿ da³a siê zwie¶æ tym fa³szywym s³owom, ¿e ona ju¿ nie ¿yje, ¿e z pewno¶ci± dziki zwierz rozszarpa³ jej nêdzne cia³o, które teraz rozk³adaæ siê winno w jakiej¶ norze... ¯e jej ko¶ci bêd± stanowi³y fundament drzewa, którego nasienie z pewno¶ci± upad³o ju¿ na ziemiê i zosta³o posiane... I ros³o i jego korzenie po¿ar³y ju¿ ko¶ci. ¯e to dziecko ju¿ nie istnieje. Tyle nocy p³aczu, a teraz - stoi tutaj i nie wie, co ma zrobiæ! 'Wejd¼' - rzucone wkrótce nie odzwierciadla³o uczuæ matki. Z pewno¶ci± nie. Ale co mia³a wreszcie zrobiæ? Nie wiedzia³a, gdzie to dziecko by³o, co czyni³o i co robi³o. Za grosz nie by³o w tej matce zrozumienia. Wiêc tak mija³y dni. Mo¿e tygodnie. Dziewczynka zaczê³a w koñcu mówiæ. Je¶æ. Wcze¶niej jakby sprawia³o jej to trudno¶æ. A¿ do dnia, gdy znów ¶nie¿yca wia³a swym wiatrem i pêdami przez ma³± wioseczkê... Znik³a. I pojawi³a siê w¶ród dusz, których sen zosta³ zm±cony... A byli to ludzie bardzo niewyrozumiali. Zêby mieli jak wilki, dzikie i mocno zarysowane, rysy twarzy gro¼ne. Nie uznawali przegranej. Dziecko byli ich i wierzyli, ¿e bêdzie to bogini ¶wiat³a, które zostanie sprowadzone na ten l±d. I zanim karmazynowooka zd±¿y³a zaprotestowaæ, zakuta w kajdany, wrzucona zosta³a do ponurej jaskini... W duchu, melodramatycznie, przeklina³a dzieñ, w którym spotka³a tego ch³opca. Ma³y, o czerwonych oczach. Bia³e w³osy. Widzia³a w nim przyjaciela. Wtedy... Tamtego dnia... Bawili siê. I on ju¿ dwa razy j± zdradzi³. Odda³ j± Bractwu. Ledwo co uciek³a, a teraz... Mia³a przej¶æ inicjacjê. Topi³a siê. Martwe cia³a, czarna ma¼ wokó³... Nie! Nie! Nie.....Stanê³a na kamieniu. Krew mia³a rdzawy smak, ca³kiem przyjemny dla jêzyka. I tak ³adnie pachnia³a... Czu³a w sobie si³ê. Tak. Jaskinia wype³ni³a siê d¼wiêkiem muzyki. A ¶wiat³o¶æ zala³a j± i stopi³a wszelkie cia³a. Czarne jezioro zamar³o... I znów kilka lat potem. Tym razem na grobie matki, w Yuki. Krew mordercy sp³ynê³a na sztylet, którym j± zamordowano... To by³a krew dziewczyny. Bia³a ró¿a upad³a na marmur. A ona? Ona wzbi³a siê w przestworza. Musia³a teraz uciekaæ. Nikomu nie wspomnia³a ani o Yuki, ani o matce, ani o naznaczeniu.
Cichy wampir o imieniu Reji...

Wygl±d:
Na blade lico tej niewysokiej osóbki opadaj± bia³e w³osy. Niczym dwa ogniki l¶ni± jej czerwone, wampirze i jak¿e ¿±dne krwi oczy... Suknia, w któr± jest odziana, szarga siê po ziemi, spiêta w urocze falbany... Sama dziewczyna jest bowiem delikatna, s³odka i zabójcza w jednym. Jak ta kawa. Id±c dalej, z pewno¶ci± stwierdziæ bêdzie mozna, ¿e Reji otacza jaka¶ dziwna, polaryzuj±ca chakra, bêd±ca w samej rzeczy bior±c esencj± jej ¿ycia, zwi±zan± z klanem... Nogi, gdy chodzi, zdaj± siê unosiæ nad powierzchni± ziemi i podrygiwaæ, a pantofle, które nosi, nie pozostawiaj± po sobie wrêcz ¿adnego ¶ladu. Wampirzyca, w pewnym sensie jest wiêc czêsto praktycznie nie do wykrycia... Mocno zarysowane, czerwone usta, wygl±daj±, jakby ca³y czas "gotowa³y siê do ca³owania", a oczy mówi±, ¿e rozmówca p³ci przeciwnej jest taki bardzo-bardzo interesuj±cy, mêski i przystojny... Dziewczyna zachowuje siê czasem jak jaka¶ diwa. Po to, aby zwabiæ mê¿czyzn o ¿ywej, "smacznej" krwi... Bowiem tylko sta³e za¿ywanie tej¿e substancji pozwala jej ¿yæ. Jak wampir. Nie odbija siê w lustrach, boi czosnku i wody ¶wiêconej... Bez w±tpienia jest wampirem mrocznym i bezlitosnym... Choæ czasem w 100% cz³owiekiem.
Jeszcze 2 jutsu...
Dai Kamaitachi No Jutsu
oraz
Tatsumaki no Jutsu...
Chyba, ¿e nie zas³ugujê na chunina.

Charakter:
Reji jest cicha i zwykle wcale nie ujawnia swych krwio¿erczych zapêdów. S³odka, mi³a, ca³kiem ³adna - po prostu czysty idea³. Jednak dziewczyna, przy bli¿szym poznaniu, wcale nie jest ani idealna ani mi³a... Wybucha. Czêsto wybucha. Napawa siê cierpieniem innych. Sama jest psychopatk± i rzecz ogólnie bior±c wcale nie ma uczuæ. Nie potrafi odczuwaæ empatii czy mi³o¶ci. Jest czystym wcieleniem socjopaty. Nikt nie nauczy³ jej tego, a zwierzêta nie odczuwaj± tak jak ludzie... Dla nich liczy siê instynkt. Tak samo jak dla Reji. Ufa tylko sobie i sama jest si³± militarn±... Nie potrzebuje pomocy. Ona wrêcz jej nie chce! Nie chce pomocy i uwa¿a j± za obrazê. Nie umie odró¿niaæ dobra od z³a. A mo¿e nie chce ich rozró¿niaæ, gdy¿ wie, ¿e sama czyni z³o? Nie wa¿ne. Nie tak wa¿ne jak to, ¿e wampirzyca ma niepohamowane ³aknienie krwi i osocza. Z pewno¶ci±, gdyby tylko mog³a, poprowadzi³aby nabo¿eñstwa ku tej¿e substancji, jak¿e s³odkiej i mi³ej... Zupe³nie jak ona sama.
Shinigami
Genin
Kai
Kawarimi no jutsu
Banpaia ha
Asari Chi

Keyuumi
Chunin
Dai Kamaitachi No Jutsu
Tatsumaki no jutsu
Kai
Kawarimi no jutsu
kage bunshin no jutsu
Naosute no jutsu
Imiê: Hareshi
Proponowana ranga: T.Jounin?
Proponowany zawód (wybierzcie z pomiêdzy Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter-Nin, Medic-Nin, Ninja Academy Teacher (sensei), Courier-Nin, Cook-Nin): Hunter-Nin
Proponowane techniki:

Karta postaci

Kaori ina
ranga e
Jedyni ninja pozbawieni gruczo³ów potowych. W zwi±zku z tym nie posiadaj± ¿adnego zapachu. Nawet najsilniejsi cz³onkowie klanu Inuzuka, summony i demony nie s± wstanie wyczuæ ich obecno¶ci.
koszt 0

Chishio Kawarimi no jutsu
ranga D
Dzia³± jak zwyk³e Kawarimi z tym ¿e ninja zamienia siê w krwaw± mg³ê
120pch

Hiken omoi
ranga b
Ninja patrz±c w oczy wrogowi mo¿e czytaæ mu w my¶lach
koszt 200pch

Dorinku Chi
ranga A
Kiedy ninja skosztuje krwi wroga (tzn ugryzie go) na czas walki przejmuje wszystkie jego zdolno¶ci i jutsu, w tym tak¿e kekke genkai.
koszt: taki sam jak za u¿ycie jutsu przeciwnika.

Sen Denki Dekiru
Shinobi krêci palcami wskazuj±cymi robi±c w powietrzy jakby okrêgi, co skutkuje wytwarzaniem trzech elektrycznych dysków, które nastêpnie zostaj± wystrzelone w przeciwnika. Dyski te s± nawet w stanie przeci±æ przeciwnika. Dyski lec± z du¿± prêdko¶ci±. Nie jest ³atwo ich unikn±æ. Trafienie mo¿e zakoñczyæ siê ¶mierci±.
Ranga: C
Koszt: 150

Chidori
Jest to Technika autorstwa Kopiuj±cego Ninja Kakashiego. Po wykonaniu odpowiednich pieczêci sk³adamy d³onie i kumulujemy w rêce Charê, która siê uwidacznia. Atak ten w zetkniêciu z jak±¶ barier± czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana ¿eby zabiæ. Przy jej wykonywaniu s³ychaæ charakterystyczny ¶wiergot od, którego wziê³a siê nazwa „¶wiergot tysi±ca ptaków”.
Ranga: A
Koszt: 300

Shunshin D

Gian
Shinobi skupia chakrê we swoim ciele przemieniaj±c j± na ³adunek elektryczny o bardzo du¿ej mocy. Nastêpniezaczyna kumulowaæ elektryczno¶æ w buzi, po czym wypuszcza ja na przeciwnika. Jest to bardzo zaawansowana technika raitonu, do tego si³a takiego pioruna jest bardzo du¿a, bez problemu trafienie mo¿e oszo³omiæ przeciwnika albo nawet zabiæ. Obrona przed tym atakiem jest niezwykle trudna.
Ranga: B
Koszt: 300
Ranga chunin, nie dajemy Jouninów, ju¿.

Shunshin
Kaori ina
Chishio Kawarimi no jutsu
Batto bushin no jutsu
Hiken omoi
Chuusuusei Biribiri
Imiê: Mei Suomi
Proponowana ranga: ¦licznie proszê o Chunina
Proponowany zawód: Courier-Nin
Proponowane techniki: Banpaia ha, Chishio Kawarimi no jutsu, Dorinku Chi, Batto bushin no jutsu, Seishou Kakuhan i Shinmon no Jutsu
A tu jest moja Karta Postaci
Trochê na Chunina karta za s³aba. Popraw j± albo zostanie ranga genin z technikami:
Banpaia ha, Chishio Kawarimi no jutsu, Dorinku Chi, Batto bushin no jutsu
Karta postaci: http://www.shinnobi.cba.p...p=163597#163597
Imiê: Lili
Proponowana ranga: Chuunin
Proponowany zawód: brak
Proponowane techniki: (Inne opcji ciemno widzê, ze wzglêdu na zawarcie tych w³a¶nie w historii, lub faktu, ¿e s± do podstawy 'rasy')

Asari Chi – Podstawa z gatunku, nie widzê mo¿liwo¶ci zaczynania bez niej.
ranga: E
Technika pozwalaj±ca na wyczuwanie kekke Genkai innych ninja
koszt: 0

Banpaia ha – Podstawa z gatunku, nie widzê mo¿liwo¶ci zaczynania bez niej.
ranga e
K³y ninja wyd³u¿aj± siê i staj± siê niezwykle ostre. (Jutsu niezbêdne do ugryzienia innych)
koszt 0

Kaori Ina – Podstawa z gatunku, nie widzê mo¿liwo¶ci zaczynania bez niej.
ranga e
Jedyni ninja pozbawieni gruczo³ów potowych. W zwi±zku z tym nie posiadaj± ¿adnego zapachu. Nawet najsilniejsi cz³onkowie klanu Inuzuka, summony i demony nie s± wstanie wyczuæ ich obecno¶ci.
koszt 0

Hiken omoi – Zawarta w historii
ranga b
Ninja patrz±c w oczy wrogowi mo¿e czytaæ mu w my¶lach
koszt 200pch

Dorinku Chi – Zawarta w historii
ranga A
Kiedy ninja skosztuje krwi wroga (tzn ugryzie go) na czas walki przejmuje wszystkie jego zdolno¶ci i jutsu, w tym tak¿e kekke genkai.
koszt: taki sam jak za u¿ycie jutsu przeciwnika.

Kao Utsushi no Jutsu – Zawarta w historii
Ranga : S
Jest to zakazana technika. Polega ona na zamienieniu siê w dan± osobê, która sobie wybierzemy. Jednak najpierw musimy przebywaæ w jej otoczeniu przez jaki¶ czas i j± trochê poznaæ. Nastêpnie po z³o¿eniu pieczêci zmieniamy siew idealn± kopiê danej osoby. Nasz g³os, wygl±d, a nawet zapach jest identyczny. Powracamy do swojej poprzedniej formy po tygodniu. Tak, przez ten ca³y czas jeste¶my danym shinobi. Nie zabieramy mu jutsu czy kekke genkai, tylko wygl±d. Nie da siê rozpoznaæ tak przemienionej osoby.
Koszt : 500 PCH
Historia jest super dlatego zrobiê wyj±tek i dam Ci techniki A i S. Oby takich graczy by³o wiêcej Witam na forum i ¿yczê mi³ej gry.
Karta Postaci: http://www.shinnobi.cba.pl/viewtopic.php?t=5708
Imiê: Kaiso
Proponowana ranga: Chuunin/Genin?
Proponowany zawód: Hunter-Nin
Proponowane techniki: Asari Chi (E); Banpaia ha (E); Kaori Ina (E); Chishio Kawarimi no jutsu (D); Batto bushin no jutsu (D)
Ranga chuunin

techniki:
Asari Chi
Banpaia ha
Kaori Ina
Chishio Kawarimi no jutsu
Batto bushin no jutsu

Ustawi jeszcze ¿ywio³ czakry to dam Ci ninjutsu.
Imiê:Chikonge

Proponowany zawód:ANBU

Proponowane techniki:
Banpaia ha
ranga e
K³y ninja wyd³u¿aj± siê i staj± siê niezwykle ostre. (Jutsu niezbêdne do ugryzienia innych)
koszt 0

Kaori ina
ranga e
Jedyni ninja pozbawieni gruczo³ów potowych. W zwi±zku z tym nie posiadaj± ¿adnego zapachu. Nawet najsilniejsi cz³onkowie klanu Inuzuka, summony i demony nie s± wstanie wyczuæ ich obecno¶ci.
koszt 0

Asari Chi
ranga: E
Technika pozwalaj±ca na wyczuwanie kekke Genkai innych ninja
koszt: 0

Chishio Kawarimi no jutsu
ranga D
Dzia³± jak zwyk³e Kawarimi z tym ¿e ninja zamienia siê w krwaw± mg³ê
120pch

Chishio henge no jutsu
ranga D
Ninja zmienia siê w nietoperza
120pch

Batto bushin no jutsu
ranga D
Ninja tworzy chmarê nietoperzy. Nie s± one mo¿e niezwykle silne ale s± ich tysi±ce i skutecznie mog± przeszkodziæ w walce.
250pch

Kumochi no jutsu
ranga c
Ninja tworzy krwawy ob³ok na którym mo¿e unosiæ siê nad ziemi±.
koszt 300pch

Dorinku Chi
ranga A
Kiedy ninja skosztuje krwi wroga (tzn ugryzie go) na czas walki przejmuje wszystkie jego zdolno¶ci i jutsu, w tym tak¿e kekke genkai.
koszt: taki sam jak za u¿ycie jutsu przeciwnika. Jednak traci wtedy na czas walki wampirze zdolno¶ci, zastêpuj±c je nabytymi.
Karta Postaci
Ranga genin, techniki:
Banpaia ha
Chishio Kawarimi no jutsu
Chishio henge no jutsu
Batto bushin no jutsu
Karta Postaci
Imiê: Light
Proponowana ranga: Chuunina bym prosi³, ale jak nie da rady to spoko...
Proponowany zawód: planujê dostaæ siê do ANBU
Proponowane techniki: Nigdzie nie mogê znale¼æ ¿adnego tematu ile technik na pocz±tek siê wybiera... akurat tutaj to poprosi³bym o losowe przydzielenie technik, lub wyt³umaczenie, bo szuka³em i nie moglem nic znale¼æ...
W regulaminie i tematach jak graæ, jest powiedziane co i jak z technikami

http://www.shinnobi.cba.pl/viewforum.php?f=279

tu masz techniki:

techniki:
Banpaia ha
ranga e
K³y ninja wyd³u¿aj± siê i staj± siê niezwykle ostre. (Jutsu niezbêdne do ugryzienia innych)
koszt 0

Chishio Kawarimi no jutsu
ranga D
Dzia³± jak zwyk³e Kawarimi z tym ¿e ninja zamienia siê w krwaw± mg³ê
120pch

Chishio henge no jutsu
ranga D
Ninja zmienia siê w nietoperza
120pch

Batto bushin no jutsu
ranga D
Ninja tworzy chmarê nietoperzy. Nie s± one mo¿e niezwykle silne ale s± ich tysi±ce i skutecznie mog± przeszkodziæ w walce.
250pch