grueneberg

Hej mam dwie ma³e propozycje, które ,co prawda, ma³o wnios± jednak bêdzie sie przyjemniej gra³o.

1. Nie wiem czy co¶ takie go jest ale tak : ¿eby w walce mo¿na by³o uciec tylko ¿e, pod odpowiedznimi warunkami. Nie w wjednym po¶cie typu :
"-Uciekam z pola walki NMM" tylko najzwyklejszy ruch zawarty w po¶cie..potem druga osoba w walce je¶li chce zatrzymaæ t± pierwsz± to pisze co trzeba.. a na koniec opis MG co i jak. NP:

/user uciekaj±cy/- U¿ywam jutsu X i w tym czasie tworze klona a sam odskakujê na drzewo pobliskie. Potem sakcze po drzewach jak najdalej od pola walki.

/User B/- Unikam ataku i wskakujê na drzewo u¿ywam jakiego¶ tam jutsu by zatrzymac usera a.

MG:- //np:// User a ma wiêksz± szybko¶æ uda³o mu siê uciec..itd

- mówi³em ma³o wnosz±ca propozycja ale umili grê..

2. Ta propozycja w pewien sposób ±czy siê z 1. Otó¿ ¿eby graczy da³o siê dogoniæ, ¶cigaæ itd. Czyli ¿eby ka¿dy gracz np id±c z konohy do oto...Wiêc taki gracz musi przechodzic czasami przez ró¿ne tematy np jaki¶ tam las.
Propozycja jest taka by musai³ tam siê zatrzymaæ i móg³ biec dalej za jakie¶ 2 / 3 min.

-Biegne przez las..
dodane po 2 minutach:
-..wybiegam z lasu.

A to po to ¿e je¶li jaki¶ inny user chcia³ by dogoniæ np po walce drugiego usera to nie ma szans bo tamten jak ju¿ by uciek³ z pola walki w oto to nastêpnego posta napisa³ by w konosze // NP:

Userzy s± w oto.Walcz± user 1 i 2. Userowi 1 uda³o siê ucieæ. Biegnie do konohy przez jaki¶ tam las. I wtedy user 2 pisze tam najpierw na polu walki ¿e goni usera 1 a potem w tym lesie ¿e biegnie za nim..i znów userowi 1 musi udaæ siê uciec a zale¿y to od MG...Itd a¿ do Konohy

WIEM PISZE NIE ZROZUMIALE ALE CIÊZKO TO WYRAZIÆ>>Starajcie siê zrozumieæ i odpowiadajcie w ankiecie a nie piszcie postów typu..niewiem o co ci chodzi --> niewiesz nie g³osuj!!


My¶lê, ¿e te po¶cigi by³yby dobr± rzecz±. Ale kto¶ musia³by te po¶cigi pilnowaæ i trzeba by to zg³osiæ. Aczkolwiek uwa¿am, ¿e wprowadzi to dynamikê. Pozwoli³bym graczom w ci±gu 5min. napisaæ posta ¿eby z³apaæ przeciwnika. Przeciwnik nie pisa³ by po tych 5min. owego posta (je¶liby nie zosta³ zaatakowany) tylko dodawa³ NMM.
jestem w 100000% NA tak
Dlaczego ?
A no spojrzcie... za przyklad posluzy moja walka z Komoto w
Glownym WEjsciu
Wygl±da³o to tak.

Ja = Trzymam technike iluzji
Kiomto = wyczerpany lezy na ziemi. niezdolnosc do walki i ruchu
XXX = jakas tam osoba to podobnie
Pein = Obok mnie stoi
Serca Kiomoto = Staly w polu gdzie jest aktwyne genjutsu i nagle

Kiomoto = Zabieraj± go i jego towarzysza jego Serca ( Dopisek od Mg " Udalo sie wam Uciec" )
Itachi = Dzieki genjutsu utrudnil wam ucieczke gdzie caly czas pokazywalo im sie (sercom) ze niemoga uciec...
I koniec walki, MG nienapisala (tak to byla Minako) co dostajemy za wygrana walke (Pkt Statystyk, Chakry itp) oraz pozwolila im uciec a nienapisala ze walka skonczona, wiec trzymalem sie kolejnosci postow do konca i nagle co ? Uciekli, zero poscigu itp
A Oto ¿ywy przyk³ad z forum ¿e, ta propozycja serio siê przyda:P Walka Kiomoto(K) vs. MIchimoto(M) MG: Hideki (H)
------------------------------------
-(...)
H : No wiêc 20 kul ognia Powa¿nie poparzy³o Michiego mimo ¿e uaktywni³ CS2 to nie jest w stanie walczyæ dalej....

K : Klony znik³y a ja powróci³em do narmalnej formy.
Podszed³em i zwi±za³em drutem MIchimoto. Nastêpnie t³uk³em go po g³owie ¿eby straci³ pamiêæ.
// niech jaki¶ MG zdecyduje czy straci³, ale ostrzegam bêdê go t³uk³ do skutku //

M : Dobra. Poparzony le¿ê i dajê siê kopaæ Kiomoto po g³owie. Nagle to co kopiesz zamienia siê w krzes³o. /Tak Kiomoto teraz zrobi³em Kawarimi./ NIEZDOLNY DO WALKI, ALE NIE DO JAKIEGO KOLWIEK DZIA£ANIA MAJ¡CEGO NA CELU UCIECZKÊ wyskakujê przez okno, robiê pieczecie i przywo³ujê mojego Summona. Wskakujê na niego i odlatujê w stronê Konohy. <NMM>
----------------------------------------------
Ekhm czy to nie by³o ..A zreszt± sami oceñcie w ka¿dym razie Macie ¿ywy przyk³ad czemu ta propozycja mo¿e siê przydaæ:P


no tak ale w tej walce Mg nienapisal ze niemoze uciec i wykonac jutsu . a pozatym to wynik tej walki moim zdaniem byl bardzo stronniczy ale to nie na temat . poscigi owszem przydadza sie i tu bedzie mial pole do popisu klan nara ktury sie specjalizuje w zatrzymywaniu takich poscigow.
Szczerze to druga propozycja bardziej mi siê podoba jednak¿e my¶lê ¿e wprowadzi ona w grê nie ma³o konfliktów. Dla zwyciêscy uda³o pokonaæ siê przegranego, ma radochê, a tu nagle dowiaduje siê ¿e przegrany go dogania i znowu chce walczyæ. Wiêc tutaj nasuwa mi siê na my¶l takie pytanie: Po jak± cholerê user 1 wygra³ skoro tamten mo¿e go dogoniæ i za przeproszeniem skopaæ [cenzura]. Nastêpnie historia siê powtarza i tak bez koñca.
Bardzo mi siê podoba pierwszy pomys³ co do ucieczki to powali³o by graczom na unikniecie niebytu i jest do¶æ realne co do tych po¶cigów to jeszcze nie mam opinii mo¿e byæ lecz czego¶ mi tam brakuje tylko sam nie wiem czego:/

Zamykam, ¿eby inni nie pisali ju¿ w tym starym temacie...