grueneberg

Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane techniki


1) Imiê: Maku
2) Proponowan± rangê: Chunnin ( http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0 )
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin) : Curier-nin ANBU( za zgod± lidera)
4)Proponowane techniki :

1.Zankuuha
Jutsu pozwalaj±ce jego u¿ytkownikowi zapanowaæ nad falami d¼wiêkowymi i ci¶nieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion. A dok³adnie dziêki urz±dzeniom wszczepionym w obie d³onie. Poprzez te ramiona u¿ytkownik mo¿e stworzyæ potê¿ny pocisk mog±cy niszczyæ nawet ska³y.
Ranga: D
koszt: 100

2.Zankuuha - benso
Obronna wersja Zankuuhy. Shinobi tworzy wokó³ siebie kopu³ê z powietrza. Bardzo ciê¿ko siê przez ni± prze³amaæ. Jednak zajmuje mu to obie rêce.
Ranga : C
koszt : 200

3.butoukai kuuchuu
Technika polega na wystrzeleniu z obu r±k kul powietrza. Potrafi± one wyrz±dziæ du¿e szkody. Kule lec± z ogromn± prêdko¶ci± , gdy taka kula trafi w ziemiê tworzy ko³o o ¶rednicy 5 m.
Ranga : C
koszt : 100 ( za kulê )

4. Kawarimi no Jutsu
----------------------------------------------------------------------
Z chunninem

5.Kage Bunshin no Jutsu

6.Kai

Chcia³bym zostaæ liderem tego klanu
Genini
4 pierwsze techniki
Musisz siê zapisaæ do ANBU
A nad liderowaniem poczekamy
Imiê: Azumaro Abumi (przy okazji prosi³bym o zmianê imienia)
Proponowana ranga: Chuunin [Link do KP: http://www.shinnobirpg.rp...er=asc&start=0]
Proponowany zawód: Medical-nin
Proponowane techniki:

Zankuuha
Jutsu pozwalaj±ce jego u¿ytkownikowi zapanowaæ nad falami d¼wiêkowymi i ci¶nieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion. A dok³adnie dziêki urz±dzeniom wszczepionym w obie d³onie. Poprzez te ramiona u¿ytkownik mo¿e stworzyæ potê¿ny pocisk mog±cy niszczyæ nawet ska³y.
Ranga: D
koszt: 100

Zankuuha - benso
Obronna wersja Zankuuhy. Shinobi tworzy wokó³ siebie kopu³ê z powietrza. Bardzo ciê¿ko siê przez ni± prze³amaæ. Jednak zajmuje mu to obie rêce.
Ranga: C
Koszt: 200

Butoukai kuuchuu
Technika polega na wystrzeleniu z obu r±k kul powietrza. Potrafi± one wyrz±dziæ du¿e szkody. Kule lec± z ogromn± prêdko¶ci±, gdy taka kula trafi w ziemiê tworzy ko³o o ¶rednicy 5 m.
Ranga: C
Koszt: 100 (za kulê)

Chiyute No Jutsu
Ranga: D
Medyczny ninja koncentruje Chakre w rêce i przyk³ada j± (rêkê) do rany. Mo¿na leczyæ siebie jak i towarzyszy. Jednak je¿eli dosz³o do uszkodzeñ narz±dów nic nie da siê zrobiæ. Technika jest dosyæ s³aba i mo¿e leczyæ tylko powierzchowne rany jak np. zadrapania czy p³ytkie obra¿enia.
Koszt: 150

Jika Jukusei
Ranga: C
Przy pomocy chakry w strasznie szybkim tempie jeste¶my w stanie wyleczyæ nawet najpowa¿niejsze rany ( tylko swoje). Poprzez skupienie chakry w konkretnym miejscu, nasze komórki zaczynaj± b³yskawicznie siê goiæ, poprzez zastêpowanie starymi komórkami nowe. Jednak najsilniejsze obra¿enia jeste¶my tylko w pewnym stopniu wyleczyæ.
Koszt: 200

Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
Koszt: 100

Mam nadziejê, ze nie przedobrzy³em:) Jesli tak to mogê zrezygnowaæ z wybranej techniki klanowej, by zostawiæ HiruJutsu. Zg³aszam tak¿e swoj± kandydaturê na lidera klanu Abumi. Pozdrawiam.


Akcept pe³ny
I lider klanu
Imiê: Atsuko Abumi (równie¿ prosi³bym o zmianê imienia)
Proponowana ranga: Chuunin KP
Proponowany zawód: Hunter-nin
Proponowane techniki:

Zankuuha
Jutsu pozwalaj±ce jego u¿ytkownikowi zapanowaæ nad falami d¼wiêkowymi i ci¶nieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion. A dok³adnie dziêki urz±dzeniom wszczepionym w obie d³onie. Poprzez te ramiona u¿ytkownik mo¿e stworzyæ potê¿ny pocisk mog±cy niszczyæ nawet ska³y.
Ranga: D
koszt: 100

Zankuuha - benso
Obronna wersja Zankuuhy. Shinobi tworzy wokó³ siebie kopu³ê z powietrza. Bardzo ciê¿ko siê przez ni± prze³amaæ. Jednak zajmuje mu to obie rêce.
Ranga: C
Koszt: 200

Kaze Kawarimi no Jutsu
Ranga: D
Niemal w 100% unikamy ataku, u¿ytkownik rozp³ywa siê w powietrzu i pojawia w innym miejscu oddalonym od nas oko³o 10 metrów. Do tego jutsu nie potrzeba ¿adnych pieczêci, co jest bardzo du¿ym u³atwieniem. Trafienie w nas powoduje uaktywnienie tej techniki. W tym czasie mo¿na ju¿ kontratakowaæ przeciwnika.
Koszt: 150

Kaze No Yaiba [Fuuton]
Ranga: D
Technika ta polega na skupienie w palcach chakry i nastêpnym wypuszczeniu jej na wroga pod postaci± skupionego, p³askiego "dysku" wiatru. Technika ¶miertelna przy bliskim trafieniu (<1m), ale nawet ze ¶redniej odleg³o¶ci mo¿e zostawiæ na nas pami±tkê w postaci sporej blizny. Skondensowane powietrze leci niczym dysk o du¿ej prêdko¶ci.
Koszt: 150

Dai Kamaitachi No Jutsu [Fuuton]
Ranga: B
Dziêki tej technice tworzymy silny podmuch wiatru zdolny przecinaæ nawet stal. Dobra technika do jednoczesnego ataku i trzymania przeciwnika na dystans. Dodatkowo mo¿na ni± odbiæ atak d¼wiêkowy. Do wykonania zalecany jest wachlarz. Jej si³a jest du¿a ,a do tego zajmuje bardzo du¿y obszar, przez co przeciwnik prawie natychmiast zostaje trafiony ni±, je¿eli znajduje siê do¶æ blisko u¿ywaj±cego.
Koszt: 250

Bushin no jutsu
Ranga: E
Jutsu polegaj±ce na stworzeniu iluzji optycznej, która w najmniejszych detalach przypomina u¿ytkownika. Niestety, jest tylko obrazem. Co prawda mo¿e rzuciæ Kunai, b±d¼ Shuriken, jednak¿e te te¿ bêd± tylko iluzjami optycznymi. To niskiej rangi jutsu, mo¿na zdemaskowaæ uwa¿nie przygl±daj±c siê stworzonym klonom (b³±d u¿ytkownika i mog± one np. przez Siebie przenikaæ, b±d¼ przenikaæ przez niektóre obiekty). Równie¿ podatne na Kai.
Koszt: 50 Pch za klona

Prosze o nierozpatrywanie mojej historii w KP jako plagiatu poprzez podobieñstwo z histori± Azumaro. Okre¶li³bym to raczej jako pracê wspóln±:). Pragn±³bym równiez kandydowaæ (oczywi¶cie jesli jest taka mo¿liwo¶æ) na kogo¶ w rodzaju... wspó³lidera klanu Abumi. Azumaro wyra¿a na to zgodê (w razie watpliwo¶ci prosze pisaæ do niego na PM).
To w takim razie powinnam wam obu daæ genina...
Ranga chunin.
techniki: te co poda³e¶.
Imiê: Tetsui
Proponowana ranga: Bardzo proszê o T.Jounina, je¶li kp bêdzie niewystarczaj±ca proszê o napisanie ile mi brakuje.
Proponowany zawód: Mogê byæ nawet zwyk³ym ninja
Proponowane techniki:
Klanowe:
Zankuuha
Jutsu pozwalaj±ce jego u¿ytkownikowi zapanowaæ nad falami d¼wiêkowymi i ci¶nieniem. Technika ta jest wykonywana przy pomocy ramion. A dok³adnie dziêki urz±dzeniom wszczepionym w obie d³onie. Poprzez te ramiona u¿ytkownik mo¿e stworzyæ potê¿ny pocisk mog±cy niszczyæ nawet ska³y.
Ranga: D
koszt: 100

Zankuuha - benso
Obronna wersja Zankuuhy. Shinobi tworzy wokó³ siebie kopu³ê z powietrza. Bardzo ciê¿ko siê przez ni± prze³amaæ. Jednak zajmuje mu to obie rêce.
Ranga : C
koszt : 200

butoukai kuuchuu
Technika polega na wystrzeleniu z obu r±k kul powietrza. Potrafi± one wyrz±dziæ du¿e szkody. Kule lec± z ogromn± prêdko¶ci± , gdy taka kula trafi w ziemiê tworzy ko³o o ¶rednicy 5 m.
Ranga : C
koszt : 100 ( za kulê )

Katon:[jako t.jounin]
Goukakyuu no Jutsu - chyba nie muszê dodawaæ opisu.

Endan
Ranga techniki: B.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz bardzo skuteczna technika Katonu polegaj±ca na wypluciu nieukszta³towanej porcji ognia. Ma ona du¿± zaletê - wytwarza miêdzy ustami u¿ytkownika a wyplutym ogniem silne ci¶nienie, co nadaje p³omieniom niezwyk³± szybko¶æ i si³ê. Ogieñ b³yskawicznie poch³ania wszystko, co napotka. Zetkniêcie siê z nim grozi bardzo ciê¿kimi poparzeniami, w niektórych przypadkach nawet ¶mierci±

Doton:[jako chunin]

Iwa Kawarimi
Ranga: D
Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwyk³ego ataku kawarimi no jutsu, zmienia siê w drobne kawa³eczki ska³, by po chwili zamieniæ siê z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.
Koszt: 150

Domu
Ranga: B
U¿ytkownik techniki zostaje pokryty br±zowym pancerzem z ziemi, technika zwiêksza si³ê wykonawcy. Znakomite jutsu do walki z przeciwnikami pos³uguj±cymi siê taijutsu oraz ¿ywio³em Suiton.
Koszt: 250

No i oczywi¶cie Kai.

Karta postaci
T jounin ;]
I pe³en akcept