ďťż

grueneberg

Szanowni Sąsiedzi,

Jako łącznik z Patio przesyłam propozycję terminu 1 zebrania wspólnoty:
12 Maj 2010, godzina 19.00

Celem zebrania było by:
1. wybranie zarządu,
2. przejęcie finansów wspólnoty
3. przyjęcie uchwały planu rocznego i innych uchwał organizacyjnych.

Wszyscy właściciele dostaną propozycję uchwał (w tym rocznego planu gospodarczego) Treść uchwał będzie przedmiotem dyskusji i propozycji w najbliższym czasie.

Prosimy o zgłaszanie się chętnych do udziału w zarządzie (3 lub 5 osób).

Osoby doświadczone w zarządzaniu wspólnotą lub mające wiedzę na ten temat proszę o kontakt.

Termin spotkania jest dość bliski, lecz dzięki temu będziemy mogli wystartować z własnymi rozliczeniami od czerwca.

Pozdrawiam,
Leszek Nowak


Jestem jak najbardziej ZA.
Dodałabym do tego zaskarżenie umowy ze SPECem zawartej przez RED, jako gwóźdź programu.
Ze swojej strony postaram się sprawdzić od strony prawnej kilka kwestii związanych z tym tematem, bo w ciemno zgodziliśmy się na jakieś absurdy.
Czy przy podpisywaniu aktu nie powinniśmy być poinformowani o treści umów z dostawcami?
Dobrze było by na spotkaniu przedstawić sposób wyliczania czynszu i zaliczek na media.

W czynszu brakuje mi takiej pozycji jak fundusz remontowy a klatki są w coraz gorszym stanie.

jak wygląda sprawa wind i czy mamy jakieś składki odporowadzane na ich utrzymanie?

Czy mamy jakąś firmę sprzątającą nasze klatki i osiedle?
My jak najbardziej potwierdzamy swoją obecność na zebraniu.
Zastanowimy się nad kwestia zarządu.
Proponuję o umieszcze kwestii na zebraniu związaną z licznikami elektronicznymi, które żekomo montował SPEC. Według nas są one niesprawne, gdyż wykazują wyższy stan o 3 metry sześcienne wody ciepłej niż licznik, który znajduje się łazience.
Jest firma, która zajmuje się sprzątaniem osiedla. U nas codziennie na klatce sprząta Pani. Co do zewnętrznych części to nie wiem, czy ktoś taki jest.
Pozdrawiam.


Oczywisci potwierdzam swoją obecność , lecz martwi mnie kwestia lokalu no i godzina o jakiej zaczniemy , z doświadczenia wiem że 3 godziny ,na pierwsze zebranie organizacyjne to minimum.
Pozdrawiam
Artur
Jeśli będzie sprzyjająca pogoda, to możemy spotkać się w altance (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc siedzących warto mieć swoje siedziska) lub w garażu, który cały czas jest i tak oświetlony. Na końcu (za kl.4a) są zgromadzone ławki
Pamiętajcie, że na zebraniu będzie notariusz, przedstawiciele RED i PATIO.
Podczas spotkania z Patio, Pan Jacek coś wspominał, że z wynajęciem sali na zebranie Wspólnoty nie będzie problemu, pozostaje kwestia kosztów.
Wg mnie tu musi być jakaś duża sala, pewnie Patio często korzysta z takich miejsc na zebrania innych Wspólnot. Frekwencja powinna być na poziomie 80 do 100 osób jeśli każdy lokal będzie reprezentować 1 osoba (ilość podwojona jeśli reprezentacje lokali będą większe) + przedstawiciele Patio i RED i notariusz.
Witam,
Proponuje w czynie społecznym powykręcać część świetłowek w naszym garażu bo wszyscy o tym rozmawiamy i nic sie nie dzieje pełna iluminacja jak była tak jest. To samo tyczy się oświetlenia wzdłuż alejek na patio. reszta została pomyślnie wyłączona.
I jeszcze jeden apel do właścicieli czworonogów wiem że nie gryzą i są spokojne i najwspanialsze, ale po terenie osiedla proszę wyprowadzać je na smyczy i w kagańcu unikniemy załatwiania ich potrzeb na naszych trawnikach. Dzieciaki chodzą po trawnikach i niefajnie jest gdy małą dzidzia upadnie na minę lub w nią wdepnie. Dotyczy to nawet tych najmniejszych piesków. A co zaś tych sie kagańców i smyczy to rozumiem was własciceli bo też miałem psa ale jak taki piesek podbiegnie do małego dziecka bez smyczy i kagańca... to kończy się to płaczem i niepotrzebnymi uwagami między sąsiadami. A jak będziemy przestrzegali pewnych zasad to wszystkim będzie lepiej. Zresztą w uwagach dotyczących eksploatacji naszego osiedla jest jasno napisane o zwierzątkach.
Taka mała prośba
My również potwierdzamy obecność na zebraniu
Witam
Mamy pytanie odnośnie zebrania 12.05, Czy to nadal aktualne, nie ma żadnych ogłoszeń, miejsca spotkania? Czyżby było nieaktualne.

Witam
Mamy pytanie odnośnie zebrania 12.05, Czy to nadal aktualne, nie ma żadnych ogłoszeń, miejsca spotkania? Czyżby było nieaktualne.


Dołączam się do pytania! z miłą chęcia się na nim pojawimy:)
Witajcie,

Obawiam się, że spotkania nie będzie. Był zbyt mało czasu na przygotowanie propozycji uchwał. Mam nadzieję, że uda się sprawę zamknąć w czerwcu.

Musimy liczyć na większe zaangażowanie ze strony PATIO.

Przed właściwym zebraniem wszyscy na pewno dostaną powiadomienia osobiście.

Pozdrawiam,
Leszek Nowak
Z tego co widzę kolejny miesiąc mija.
Niestety przykro to przyznać ale nic nie robimy w tej kwestii aby Wspólnota powstała. Podejrzewam ze będzie tak do następnego przykrego wydarzenia-->znów będziemy dyskutować o tym, że trzeba się spotkać i nic z tego dalej pewnie nie będzie?!
Z informacji uzyskanych dzisiaj z PATIO zebranie ma być po 20 czerwca.
Dlaczego mamy czekać aż PATIO i RED łaskawie zgodzą sie na zebranie, wybranie wspólnoty w tej sytuacji jest dla nas priorytetem!!!
Jako wspólnota możemy wynająć prawnika który bedzie nas reprezentował.
Z tego co widzę a poruszam ten temat nie po raz pierwszy większość nabrała wody w usta i zachowuje sie tak jakby im na niczym nie zależało.
Pojedynczo nie zrobimy nic, jako wspólnota możemy o wiele więcej.

Pozdrawiam sąsiadów
Witam,

1. Wspólnota powstała już chyba w momencie podpisania 1 aktu notarialnego.

2. Aktualnie powinniśmy wybrać zarząd wspólnoty, przejąć finanse i podjąć różne działania organizacyjne

3. Nie mamy większości głosów (udziałów z podpisanymi aktami notarialnymi) w stosunku do RED - musimy wszystko z nimi uzgodnić (tym ponoć zajmuje się PATIO)

4. Puki co nie ma chętnych na bycie w zarządzie - bardzo ciężka praca (przynajmniej na początku), wymagająca wszechstronnych umiejętności a na koniec wszyscy mają do Ciebie pretensje.

5. Rozsyłałem materiały - propozycje uchwał od PATIO, ale nie było żadnego odzewu, pytań uwag.

Pozdrawiam, Leszek
A to ciekawe, ze nie mamy tylu glosow. Gdy podpisywalismy nasz akt w lutym pani z Reda stwierdzila, ze podpisano juz ponad 100 aktow i mozemy byc spokojni. My nie dostalismy zadnych propozycji uchwal od Patio.
Witam,

1. Skoro mamy pewność, że podpisano ponad 50% aktów możemy zorganizować zebranie nawet w czerwcu. Patio twierdzi, że daleko nam do tego (podawali to na podstawie rozliczeń mediów i czynszu)

2. Dystrybucja materiałów to ukryta taktyka PATIO. Na życzenie mogę rozesłać materiały do wszystkich zainteresowanych emailem.

Pozdrawiam
Witam

My również nie dostaliśmy żadnych materiałów dotyczących uchwał od Patio ani od Ciebie Leszku?? więc nie rozumiem o co chodzi??

Co do aktów to wydaje mi się że jest już ponad 50 % podpisanych
My również z niecierpliwością czkamy na zebranie! Jeśli to przyśpieszy sprawę możemy się spotkać w mniejszym gronie w celu ustalenia kwestii organizacyjnych oraz tematów na spotkanie 20 czerwca.
Możemy w końcu wykorzystać naszą altankę...
Jak dla mnie może to być każdy wieczór około 19.
Jeśli nie mieliście w pierwszym kwartale tego roku zebrania Wspólnoty, która notabene powstała z mocy prawa w dniu podpisania pierwszego aktu notarialnego, to takie zebranie może zwołać każdy z Właścicieli w terminie i miejscu przez siebie wyznaczonym - Ustawa o Własności Lokali.

G
To prawda.
Witam.

Co do terminu 20 czerwca > PATIO ma obowiązek poinformować pisemnie każdego z właścicieli lokali o takowym zebraniu z wyprzedzeniem około 14 dni, zatem ten termin odpada.
PATIO przygotowało propozycje uchwał do podjęcia na pierwszym zebraniu Wspólnoty. Wsród nich jednym z głównych punktów jest wybór Zarządu naszej Wspólnoty,
więc by poszło to sprawnie, pewne ustalenia - lista chętnych powinna zostać "z grubsza" jakoś zarysowana. To moje zdanie. Jak pisze Leszek (LENOWAK) brak chętnych. Fakt, to robota mało wdzięczna. Przynajmniej na początku.

Zatem mam propozycję, bo może część mieszkańców nie jest na bieżąco z toczącymi się "prawyborami" na członków Zarządu. Czy ktoś z mieszkańców może wydrukować 200 szt. malutkich karteczek by każdemu wrzucić do skrzynki na listy, na kartce miałaby być informacja o naszym forum i jakiaś forma kontaktu do osoby dobrze zorientowanej w sprawach naszego osiedla - tu zaproponuję naszego szanownego MODERATORA - jeśli oczywiście wyraził by zgodę. MOŻE COŚ SIĘ RUSZY W TEN SPOSÓB, bo nie możemy dalej tak działać jak w tej chwili, czytaj mało efektywnie.

WSZYSTKIE RĘCE NA POKŁAD, BO ZEBRANIE WSPÓLNOTY W OKRESIE WAKACYJNYM TO ZŁY POMYSŁ, MOŻE UDAŁO BY SIĘ W OSTATNIM TYGODNIU CZERWCA !

Wtorek
4A
witam,
Chętnie wydrukuje karteczki z namiarami na nasze forum tylko proszę o podanie danych kontaktowych do kolegi Moderatora aby umieścić na karteczce. Zajmę sie również dystrybucją

witam,
Chętnie wydrukuje karteczki z namiarami na nasze forum tylko proszę o podanie danych kontaktowych do kolegi Moderatora aby umieścić na karteczce. Zajmę sie również dystrybucją


Ja równiez mogę pomóc przy wydruku badz dystrybucji
K.