grueneberg
Mam dwa skromne pomys³y które chcia³em wam przedstawiæ. A oto one:
1. By ka¿da broñ posiada³a osobne podstawowe zadawane obra¿enia przez co kij Bo nie bêdzie siê ruwnaæ z katanie a ich ró¿nica bêdzie nam widoczna. Moim zdaniem powinno to trochê usprawniæ prace MG i u¶wiadomiæ gracza o zadawanych obra¿eniach przez dan± broñ.
2. Mój nastêpny pomys³ nieco wi±¿e siê z pierwszym poniewa¿ ma byæ to przelicznik statystyk przez co wiêkszo¶æ walk bêdzie zale¿eæ od twych ummiejêtno¶ci oraz opisu ni¿ fantazji a czasem z³o¶liwo¶ci MG (chod¼ rzadko siê to zdarza). Wiêc powinna byæ jedna nowa statystyka "¿ycie" które bêdzie zale¿eæ od naszego zdrowia co wp³ynie na to jak d³ugo bêdziemy mogli walczyæ ( niemyliæ z wytrzyma³o¶ci±). Nastêpnym etapem tego punktu jest daæ zale¿no¶æ od statystyk czyli:
Si³a*ob. broni / 2 = obra¿enia zadane przeciwnikowi
Szybko¶c bêdzie decydowa³o o tym czy zd±¿ysz przed atakiem wroga zastosowaæ jutsu i czy bêdziersz wstanie zaatakowaæ go przed jego unikiem.
Zrêczno¶æ i celno¶æ decyduje o tym czy uda ci siê wykonaæ w pe³ni technikê, czy zdo³±sz przeciwnika trafiæ w s³aby punkt czy zdo³asz unikn±æ ciosu przeciwnika.
Czyli je¶li przeciwnik bêdzie mia³ o 20pn. wiêksz± szybko¶æ od twojej zrêczno¶ci ma du¿a szanse na trafienie, za¶ je¶li ma mniej o 20pn. szybko¶ci masz do¶æ du¿± szanse na unik, a je¶li macie bliskie sobie statysytki zrêczno¶ci i szybko¶ci wszystko zale¿y od waszej odpowiedzi i decyzji MG.
Wytrzyma³o¶c za¶ powinna odpowiadaæ miêdzy innymi za ¿ycie. Wiêc my¶la³em by co ka¿de nowe 4pn wytrzyma³o¶ci gracz dostawa³ by 10hp.
¯ycie na pocz±tek: Genin: 300hp, Chunnin 400hp, Jounin 550hp, Spec, Jounin 600hp, Sage 750hp, Kage 1000hp.
Proszê o komentowanie i zg³aszanie niedoci±gniêæ w moim pomy¶le oraz dziêkuje za przeczytanie.
by³o co¶ podobnego i odrzucono to
hmm... mo¿e jednak zdajmy siê na nieomyln± intuicjê MG, zamiast przysparzaæ im jeszcze wiêcej liczenia?
to forum jest do¶æ specyficzne, inne, i bardzo bym chcia³a, ¿eby tak zosta³o ;]
i jestem pewna, ¿e MG doskonale zdaj± sobie sprawê z ró¿nic miêdzy obra¿eniami zadawanymi przez ró¿ne bronie xP
Mo¿e to troszkê skomplikowaæ grê, ale to dobry pomys³, w pe³ni popieram.
Ja podzielam zdanie Mayi Poza tym nomen omen to jest PBF i mój pogl±d jest taki ¿e od jako¶ci pisania powinny lecieæ DMG W ka¿dym razie wierzê w moc naszych MG i uwa¿am ¿e sobie dobrze radz± i nie trzeba akurat tego aspektu zmieniaæ i cyferkowaæ
My¶l lu¼na bo i dawno postów nie pisa³em
Je¶li chodzi o statystyki... niech ju¿ tam bêd±. Ale je¶li chodzi o to, ¿eby walka zale¿a³a od statystyk a niue opisów to jest bez sensu! PBF powinien opieraæ siê przede wszystkim na fantazji... je¶li chodzi o ogólne zadawane obra¿enia (du¿e, ¶rednie ma³e...) to zgoda niech nawet bêd± cyferki. Ale nie one powinny decydowac o wyniku pojedynku!
Nie chodzi mi oto by to decydowa³o o zwyciêztwie pojedynku bo czy ataka siê uda itp. szczególnie zale¿y od waszego opisu i od zdania MG ale ja chcem by by³y statystyki które z pewno¶ci± siê zda¿a i¿ s± pomijane niekiedy wiêc po co nam statystyki ?
Casper. Po prostu, je¶li zostanie wprowadzony ten pomys³, bez sensu bêdzie opisywanie rozbudowanych sekwencji atakó bo i tak dziêki statystykom bêdzie wiadomo czy siê trafi³o czy nie. Statystyki s± tylko ogóln± wskazówk± dla MG i nie powinni¶my tego zmieniaæ. Chocia¿... Nie jest ten pomys³ kompletnie bez sensu. Ale gra straci³aby swój urok. Przegryz³em siê z tym przez pó³ godzinki i stwierdzam. Jestem zdecydowanie na NIE. Opis musi byæ najwa¿niejszy. A MG nie gê¶ te¿ swój rozum ma i te¿ patrzy na statystyki.[/quote]
Co do statystyk spoko ale reszta odpada...
1. By ka¿da broñ posiada³a osobne podstawowe zadawane obra¿enia przez co kij Bo nie bêdzie siê ruwnaæ z katanie a ich ró¿nica bêdzie nam widoczna. Moim zdaniem powinno to trochê usprawniæ prace MG i u¶wiadomiæ gracza o zadawanych obra¿eniach przez dan± broñ.
2. Mój nastêpny pomys³ nieco wi±¿e siê z pierwszym poniewa¿ ma byæ to przelicznik statystyk przez co wiêkszo¶æ walk bêdzie zale¿eæ od twych ummiejêtno¶ci oraz opisu ni¿ fantazji a czasem z³o¶liwo¶ci MG (chod¼ rzadko siê to zdarza). Wiêc powinna byæ jedna nowa statystyka "¿ycie" które bêdzie zale¿eæ od naszego zdrowia co wp³ynie na to jak d³ugo bêdziemy mogli walczyæ ( niemyliæ z wytrzyma³o¶ci±). Nastêpnym etapem tego punktu jest daæ zale¿no¶æ od statystyk czyli:
Si³a*ob. broni / 2 = obra¿enia zadane przeciwnikowi
Szybko¶c bêdzie decydowa³o o tym czy zd±¿ysz przed atakiem wroga zastosowaæ jutsu i czy bêdziersz wstanie zaatakowaæ go przed jego unikiem.
Zrêczno¶æ i celno¶æ decyduje o tym czy uda ci siê wykonaæ w pe³ni technikê, czy zdo³±sz przeciwnika trafiæ w s³aby punkt czy zdo³asz unikn±æ ciosu przeciwnika.
Czyli je¶li przeciwnik bêdzie mia³ o 20pn. wiêksz± szybko¶æ od twojej zrêczno¶ci ma du¿a szanse na trafienie, za¶ je¶li ma mniej o 20pn. szybko¶ci masz do¶æ du¿± szanse na unik, a je¶li macie bliskie sobie statysytki zrêczno¶ci i szybko¶ci wszystko zale¿y od waszej odpowiedzi i decyzji MG.
Wytrzyma³o¶c za¶ powinna odpowiadaæ miêdzy innymi za ¿ycie. Wiêc my¶la³em by co ka¿de nowe 4pn wytrzyma³o¶ci gracz dostawa³ by 10hp.
¯ycie na pocz±tek: Genin: 300hp, Chunnin 400hp, Jounin 550hp, Spec, Jounin 600hp, Sage 750hp, Kage 1000hp.
Proszê o komentowanie i zg³aszanie niedoci±gniêæ w moim pomy¶le oraz dziêkuje za przeczytanie.
by³o co¶ podobnego i odrzucono to
hmm... mo¿e jednak zdajmy siê na nieomyln± intuicjê MG, zamiast przysparzaæ im jeszcze wiêcej liczenia?
to forum jest do¶æ specyficzne, inne, i bardzo bym chcia³a, ¿eby tak zosta³o ;]
i jestem pewna, ¿e MG doskonale zdaj± sobie sprawê z ró¿nic miêdzy obra¿eniami zadawanymi przez ró¿ne bronie xP
Mo¿e to troszkê skomplikowaæ grê, ale to dobry pomys³, w pe³ni popieram.
Ja podzielam zdanie Mayi Poza tym nomen omen to jest PBF i mój pogl±d jest taki ¿e od jako¶ci pisania powinny lecieæ DMG W ka¿dym razie wierzê w moc naszych MG i uwa¿am ¿e sobie dobrze radz± i nie trzeba akurat tego aspektu zmieniaæ i cyferkowaæ
My¶l lu¼na bo i dawno postów nie pisa³em
Je¶li chodzi o statystyki... niech ju¿ tam bêd±. Ale je¶li chodzi o to, ¿eby walka zale¿a³a od statystyk a niue opisów to jest bez sensu! PBF powinien opieraæ siê przede wszystkim na fantazji... je¶li chodzi o ogólne zadawane obra¿enia (du¿e, ¶rednie ma³e...) to zgoda niech nawet bêd± cyferki. Ale nie one powinny decydowac o wyniku pojedynku!
Nie chodzi mi oto by to decydowa³o o zwyciêztwie pojedynku bo czy ataka siê uda itp. szczególnie zale¿y od waszego opisu i od zdania MG ale ja chcem by by³y statystyki które z pewno¶ci± siê zda¿a i¿ s± pomijane niekiedy wiêc po co nam statystyki ?
Casper. Po prostu, je¶li zostanie wprowadzony ten pomys³, bez sensu bêdzie opisywanie rozbudowanych sekwencji atakó bo i tak dziêki statystykom bêdzie wiadomo czy siê trafi³o czy nie. Statystyki s± tylko ogóln± wskazówk± dla MG i nie powinni¶my tego zmieniaæ. Chocia¿... Nie jest ten pomys³ kompletnie bez sensu. Ale gra straci³aby swój urok. Przegryz³em siê z tym przez pó³ godzinki i stwierdzam. Jestem zdecydowanie na NIE. Opis musi byæ najwa¿niejszy. A MG nie gê¶ te¿ swój rozum ma i te¿ patrzy na statystyki.[/quote]
Co do statystyk spoko ale reszta odpada...