ďťż

grueneberg

Wczoraj znalazłem w skrzynce dwa pisma - protokoły z usunięcia usterek - sygnowanych logiem firmy TECHNOBUD. Wg pisma mieli wykonywać przeglądy balustrad. Dziś dzwonili do moich drzwi, oczywiście zostali odesłani z kwitkiem - nie znam firmy, zakresu prac - nie wpuszczam. Ponieważ jako Zarząd i Administracja nie mieliśmy żadnych informacji oficjalnych, że taka firma ma prowadzić prace na naszym osiedlu - poprosiłem Administrację o interwencję w tej sprawie. Podejrzewałem próbę naciągnięcia mieszkańców na dodatkowe koszty. Po kilku telefonach okazało się, że jednak firma TECHNOBUD jest z polecenia Marvipolu - który nie był na tyle uprzejmy, bo i po co - poinformować o planowanych przeglądach. Wobec takiego stanu rzeczy Administracja wymogła zawieszenie przeglądu do czasu otrzymania z MV szczegółowych informacji o przeglądach. Jak tylko je otrzymamy umówimy się na przeglądy a wcześniej wywiesimy odpowiednie ogłoszenia.


W moim przypadku wyglądało to tak, zadzwonił do mnie pan z tej firmy, przedstawił się, zapytał czy to ja (Imię i Nazwisko) potwierdziłem,,stwierdził następnie, ze wykonują jakieś prace na balustradacm, zapytałem jakie dane na mój temat posiada, określił imię nazwisko, email, telefon, i numer mieszkania. Następnie rozmawialiśmy o usterce, telefonicznie zapytałem o co chodzi, i faktycznie potwierdziłem naocznie że na balustradzie występuje ów usterka, i Panowie dodali jeszcze że uszczerbki takie pojawiły się w cały pionie balustrady i te prace zostały im zlecone.
Po przybyciu Panów z TECHNOBUD Wpuściłem, opryskali balustradę srebrnym sprayem, i podpisałem kwit że byli i zrobili poprawki, faktycznie odpryski farby zniknęły.

Jak sąsiad dpiatek słusznie zauważył, mamy do czynienia z nowym zjawiskiem, które trzeba sformalizować i informować o takich pracach na bieżąco np. poprzez ogłoszenia.

Mam pytanie, czy Marvipol, może bez mojej zgody, lub zgody Zarządcy budynku zlecać takie prace, dodam że posiadali komplet moich danych kontaktowych i dokładny adres ?
Oni nawiedzają tylko tych, którzy coś zgłaszali, czy z automatu jak leci do wszystkich lokali?
Uzupełnię, nigdy nie zgłaszałem nic do Marvipolu. Generalnie nie zgłaszałem żadnej usterki gdziekolwiek poza Alfareksem.



Oni nawiedzają tylko tych, którzy coś zgłaszali, czy z automatu jak leci do wszystkich lokali?
Ja nic nie zgłaszałem, więc wychodzi na to że MV planuje całościowy przegląd balustrad - ale o tym dowiemy się z pisma, które MV ma przysłać.

Ja nic nie zgłaszałem, więc wychodzi na to że MV planuje całościowy przegląd balustrad - ale o tym dowiemy się z pisma, które MV ma przysłać.

Dzięki !