grueneberg
W dniach 20 i 21 stycznia ma się odbyć przegląd gwarancyjny Jaz-budu.
Czy wiecie Sąsiedzi na czym on polega i jak przebiega ? Napiszcie.
Czy podczas przeglądu oprócz nieszczelnych okien , niedziałających zaworów centralnego ogrzewania itp., powinniśmy zgłosić Jaz-budowi lub administratorowi usterki na klatkach, holach itd. ?
Pozdrawiam.
Gdy odbierałem mieszkanie zareklamowałem porysowaną szybę w drzwiach balkonowych. Jaz-bud wymienił szybę na... szybę balkonową z innego mieszkania, też porysowaną
Oj będzie zabawnie, moim zdaniem to będzie farsa a nie przegląd gwarancyjny )
Mnie akurat nie będzie w dniu przeglądu gwarancyjnego. Termin narzuca nam dyktator Jazz-bud . Nie wyznaczają drugiego terminu . Znów " sklep jest dla Pana, a nie Pan dla sklepu"-paranoja. Olewają nas na każdym kroku. W rozmowie telefonicznej ze skoroszewską jak zawsze "wdzięczny burratino" nie wie o co chodzi : przecież takiej sytuacji nie można przewidzieć ." ... ależ nic się nie dzieje przegląd będzie następny za pół rok , później za rok ... "
Z klientem liczą się przed podpisaniem umowy - są uprzejmi.
Po podpisaniu - mają nas w nosie.
Czy wiecie Sąsiedzi na czym on polega i jak przebiega ? Napiszcie.
Czy podczas przeglądu oprócz nieszczelnych okien , niedziałających zaworów centralnego ogrzewania itp., powinniśmy zgłosić Jaz-budowi lub administratorowi usterki na klatkach, holach itd. ?
Pozdrawiam.
Gdy odbierałem mieszkanie zareklamowałem porysowaną szybę w drzwiach balkonowych. Jaz-bud wymienił szybę na... szybę balkonową z innego mieszkania, też porysowaną
Oj będzie zabawnie, moim zdaniem to będzie farsa a nie przegląd gwarancyjny )
Mnie akurat nie będzie w dniu przeglądu gwarancyjnego. Termin narzuca nam dyktator Jazz-bud . Nie wyznaczają drugiego terminu . Znów " sklep jest dla Pana, a nie Pan dla sklepu"-paranoja. Olewają nas na każdym kroku. W rozmowie telefonicznej ze skoroszewską jak zawsze "wdzięczny burratino" nie wie o co chodzi : przecież takiej sytuacji nie można przewidzieć ." ... ależ nic się nie dzieje przegląd będzie następny za pół rok , później za rok ... "
Z klientem liczą się przed podpisaniem umowy - są uprzejmi.
Po podpisaniu - mają nas w nosie.