grueneberg
Witamy Wszystkich,
ja i moja żona od maja jesteśmy właścicielami jednego z lokalów na Osiedlu Platany. Na razie tu nie mieszkamy, ale mamy nadzieję, że do końca roku uda nam się wykończyć mieszkanie i wprowadzić się. Bardzo się cieszymy, że nasze osiedle ma założone forum i zapewniamy, że możecie liczyć na nasz aktywny udział. Jesteśmy z tych co uważają, że "w grupie siła". Głowy mamy pełne pomyslów i może uda się jakieś wdrożyć w życie, aby wspólnie nam wszystkim komfortowo i spokojnie mieszkało się na naszym osiedlu. Każda inicjatywa polepszająca jakość życia na Ryżowej 44 będzie przez nas zdecydoanie popierana. Od razu na pocżatku mamy prośbę: czy ktoś z Was może nam podesłać (marcinkozlowski@poczta.onet.pl) przykładowe pismo reklamacyjne do Marvipolu, gdyż już odkrywamy w naszym lokalu i w częściach wspólnych (może były już składane) niedoróbki i usterki, które chcielibyśmy zgłosić do developera, a nie mamy zupełnie doświadczenia w tej materii. Inne wskazówki i porady dotyczące precedur reklamacyjnych również mile widziane. Może cie także napisać do kogo konkretnie w Marvipolu należy adresować takie pisma. Z góry dziękujemy za pomoc i do zobaczenia na najbliższym zebraniu mieszkańców.
Pozdrawiamy.
Witajcie:)
Reklamacje nalezy wysyłać na adres Zarządcy nieruchomości:
pawel.piekarek@marvipol.pl
li/lub
serwis@marvipol.pl
Jednak zaleca się wysyłanie reklamacji drogą tradycyjną pocztową, ponieważ nie na wszystkie maile uzyskujemy odpowiedź, zapewne nie sa traktowane, jako formalne skargi.
Każda klatka ma również wybraną osobę reprezentującą ją wobec Developera i wszystkie wysłane reklamacje nalezy skserować i wrzucić do skrzynki pocztowej takiego Reprezentanta.
Pozdrawiam,
Daagma
Witamy Sąsiadów.
Ostatnio po złożeniu reklamacji emailowej do Marvipolu na serwis otrzymałem odpowiedź, aby reklamację składać wyłącznie do Zarządcy naszego osiedla.
ja i moja żona od maja jesteśmy właścicielami jednego z lokalów na Osiedlu Platany. Na razie tu nie mieszkamy, ale mamy nadzieję, że do końca roku uda nam się wykończyć mieszkanie i wprowadzić się. Bardzo się cieszymy, że nasze osiedle ma założone forum i zapewniamy, że możecie liczyć na nasz aktywny udział. Jesteśmy z tych co uważają, że "w grupie siła". Głowy mamy pełne pomyslów i może uda się jakieś wdrożyć w życie, aby wspólnie nam wszystkim komfortowo i spokojnie mieszkało się na naszym osiedlu. Każda inicjatywa polepszająca jakość życia na Ryżowej 44 będzie przez nas zdecydoanie popierana. Od razu na pocżatku mamy prośbę: czy ktoś z Was może nam podesłać (marcinkozlowski@poczta.onet.pl) przykładowe pismo reklamacyjne do Marvipolu, gdyż już odkrywamy w naszym lokalu i w częściach wspólnych (może były już składane) niedoróbki i usterki, które chcielibyśmy zgłosić do developera, a nie mamy zupełnie doświadczenia w tej materii. Inne wskazówki i porady dotyczące precedur reklamacyjnych również mile widziane. Może cie także napisać do kogo konkretnie w Marvipolu należy adresować takie pisma. Z góry dziękujemy za pomoc i do zobaczenia na najbliższym zebraniu mieszkańców.
Pozdrawiamy.
Witajcie:)
Reklamacje nalezy wysyłać na adres Zarządcy nieruchomości:
pawel.piekarek@marvipol.pl
li/lub
serwis@marvipol.pl
Jednak zaleca się wysyłanie reklamacji drogą tradycyjną pocztową, ponieważ nie na wszystkie maile uzyskujemy odpowiedź, zapewne nie sa traktowane, jako formalne skargi.
Każda klatka ma również wybraną osobę reprezentującą ją wobec Developera i wszystkie wysłane reklamacje nalezy skserować i wrzucić do skrzynki pocztowej takiego Reprezentanta.
Pozdrawiam,
Daagma
Witamy Sąsiadów.
Ostatnio po złożeniu reklamacji emailowej do Marvipolu na serwis otrzymałem odpowiedź, aby reklamację składać wyłącznie do Zarządcy naszego osiedla.