grueneberg

by³ ju¿ taki pomys³ ale zosta³ odrzucony. Przedstawiê go jeszcze raz maj±c nadzieje ¿e Wam siê spodoba gdy¿ uatrakcyjni on grê. Chodzi mi mianowicie o to by system rozwoju postaci zamieniæ na exp.

Za ka¿d± wygran± walkê otrzymywa³o by siê w zale¿no¶ci od decyzji MG od
osoby o tej samej randze od 50-100exp
osoba o ni¿szej genin wygrywa z chuninem: 100-150exp
analogicznie chunin z joninem)
genin z jonninem: 150-200epx
(analogicznie chunnin z sage itp)
chunin wygrywa z geninem: od 50-80exp
jonin z geninem do 50 exp
za wygran± walkê z missing nin/kage 180-200exp.
za przegran± od 0-20exp
za trening z sensei:
uczeñ 20exp
sensei 10 exp

za misje:
d-do 50 exp
c-50-100exp
b-100-150exp
a-150-200exp
s-180-200exp

zbiera³o by siê te punkty a potem mo¿na by za nie "kupowaæ" nowe techniki np

techniki rangi:

za misje:
d-50-80 exp
c-100-180 exp
b-200-250 exp
a-300 exp

itp.

uniknêliby¶my wtedy takich sytuacji ¿e genin uczy siê chidori przy 220 postach. skoñczy³o by siê nagminne spamowanie. Zosta³ by otworzony zupe³nie offtop i u¿ytkownicy mieli by jakie¶ zajêcie czekaj±c na nowy post. I my¶lê ¿e rozwi±za³o by to odwieczny problem niezniszczalnych userów. gdy¿ trzeba by wybieraæ czy chce siê uczyæ np 3 s³abszych technik czy jednej silniejszej.

oczywi¶cie poda³am tylko przyk³adowe exp.

prosze zastanócie siê nad tym ponownie


To nie jest dla meni dobry pomys³...

Pierwsze primo: Genini nie dostaj± Chidori, przynajmniej nie ode mnie, a je¶li dostaj±, to ZMIENIÆ OSOBY SPRAWDZAJ¡CE, bo to ich wina...

Drugie primo: nie zgadzam siê na ¿adne "kupowanie technik". Nauki to nauki, chyba po to je stworzy³a¶, Amy. Trzymajmy siê nauk, to bardzo dobry system.

Trzecie primo: "niezniszczalni" nie istniej±. A je¶li s± tacy s±, to chyba skutecznie s± sprowadzanie na ziemiê przez MG podczas walk... a jak nie, to ZMIENIÆ MG.
YES! JA! DA! TAK! SIC!
No i to by by³o tyle co mam do powiedzenia we wszystkich jêzykach które cokolwiek ³apie . Pomys³ jest cudowny, wcze¶niej opowiada³em siê za i teraz opowiadam siê za. Uwa¿am te¿, ¿e techniki spoza specjalizacji (np.: NinJutsu dla specjalisty tylko do TaiJutsu, GenJutsu dla specjalisty od NinJutsu) powinny byæ nieco dro¿sze w exp.
Oczywi¶cie Nin user ³atwiej by siê nauczy³ GenJutsu ni¿ Tai user NinJutsu. My¶lê, ¿e powinna byæ to ró¿nica rzêdu 25xp, ale jednak. Oczywi¶cie system nauk dalej by pozosta³?
hehe musze sie zgodzic z maya to kupowanie technik doprowadzi do tedo ze wszyscy beda sie nawzajem napadac i walczyc o te punkty. po drugie niezgodze sie z toba amy ze skonczyl by sie offtop bo istnial by tylko ze pod postacia postow w walce kture by sie caly cas toczyly . a ten kto daje chidori przy tak malej ilosci postow powinien odejsc ze stanowiska.


Jedno jest pewne offtopu siê nie zlikwiduje. Oczywi¶cie mo¿na spróbowaæ udoskonalaæ system rozgrywki tylko to nie przynios³o by ¿adnej zmiany. Osobi¶cie wstrzymam siê od g³osu bo nie jestem przekonany z ¿adnego z tych systemów, bo jak wiadomo nic nie jest idealne
Ja jestem przeciw... Po pierwsze nie ka¿da postaæ lata od misji do misji (za skromny przyk³ad pos³u¿ê siê sob± - prawie 1500 postów bez wiêkszego spamu i jakie¶ 2 misje) Wprowadzenie Expa za walkê mo¿e spowodowaæ to, ze gracze zaczn± na silê ze sob± walczyæ co te¿ nie skoñczy siê dobrze. Osobi¶cie uwa¿am na swoje techniki i wcale nie uczê siê tylko tych najsilniejszych, bo nie wydoli³bym z chakr±. ¯adne z moich w³asnych nie jest te¿ przesadnie silne a nawet jak jest niesie ze sob± powa¿ne ograniczenia. Co do spamerów to có¿ nale¿y ich karaæ i to nie tylko ostami ale mo¿na te¿ przecie¿ usuwaæ posty bêd±ce czystym spamem (10 postów z serii przyszed³/wyszed³)
To ja mo¿e powiem tak :
Jestem za poniewa¿ "wychowa³am siê" na takim systemie tj. za co¶ wygranego dostaje siê PD czyli Punkty Do¶wiadczenia albo exp. ale to inne forum i inne zasady - mniejsza o to.
Jestem tak¿e na nie z tego wzglêdu,¿e zd±¿y³am siê przyzwyczaiæ do tego systemu i wiem co¶ o tym gdy nagle admin odkrêca co¶ co ja mam wyryte w pamiêci.Jest to potem trudno zapamiêtaæ, wszyscy siê myl±, powstaj± k³ótnie - innymi s³owy nieogarniêty chaos. Nie ja jednak rz±dzê tym forum a tu przecie¿ chodzi o udoskonalenie gry a nie jej utrudnianie.

Nie mam zdania.
Mój g³os jest raczej bezstronny, lecz bardziej uwa¿am i¿ ¿eby zostaæ przy tym systemie który mamy tak to Ludzie bêd± siê wyzywaæ na walki a w koñcu na misje to ludzie nie biegaj± tak czêsto.
Ja szczerze nawet nie wiem co to s± za punkty ale nie wydaje mi siê to dobrym pomys³em...tak jak poprzednicy...zaczn± sie walki a przecie¿ nie na tym polega to forum aby ca³y czas walczyæ....a to kupowanie technik....zosta³abym przy nauce jutsu...tak to beda wszyscy biæ siê o te punkty i nie bêdzie zbytnio mi³o...dlatego jestem na NIE
Jestem na tak. Dlaczego? Poniewa¿ zawsze by³em za tym ¿eby uniezale¿niæ rozwój postaci od liczby postów usera. Prowadzi to tylko i wy³±cznie do spamerstwa. Co do tego ze spam bedzie nadal bo wszyscy bêd± latac od misji do misji. No bez przesady w misjach chyba piszecie rozbudowane posty a nie jak tu ktos ju¿ przytoczy³ "przyszed³/ wyszed³". B±d¿ co b±dz wole spam na misjach ni¿ na "spacerach od wioski do wioski". Poza tym zmniejszay³aby siê ilo¶æ postów, gdyz na misjach nasza gra zalezy od MG i czasu w jakim odpisze i odwrotnie. Co do technik to "kupno" jak dla mnie jest pomy³k±. Mo¿naby za dan± liczbê EXP mieæ mo¿liwo¶æ nauki, a nie poprostu wziêcia sobie jutsu.
Tyle ode mnie, pomys³ powpieram na nieco innych warunkach.
Jestem na NIE.Przenosiæ to na EXP?Ciekawe rozwi±zanie, ale nie da rady...Gra by zaczê³a przypominaæ gry typu WoW, Cabal itd, itp...to jest gra hmm...no troche, jak ¿ycie(Tyle ¿e z matrixowymi Jutsu )...a czy w ¿yciu jest exp?Nie...Jest do¶wiadczenie, ale ono powinno wynikaæ z inteligencji i sprytu gracza, a nie z ilo¶ci wygranych walk...bo przecie¿ mo¿e byæ wymiataczem i nikt mu nie podskoczy, a jak trafi na misjê, gdzie trzeba pomy¶leæ sie rozsypie...to chyba tyle...(W skrócie, bo ten laptop mnie rozwala)
N I E
Powód jest prosty gra i fabu³a stanie siê liniowa bo ka¿dy bêdzie d±¿y³ do zdobycia jedynie jak najwiêkszej ilo¶ci exp a przez to forum straci sens gry. Tak samo jak wspomnia³ Tano tylko osoby z du¿± ilo¶ci± czasu i umiej±cym walczyæ 1 na 1 znajd± w tym frajdê. Co do technik i nauki ich raczej nie mam zastrze¿eñ poniewa¿ taki Sasuke w anime nauczy³ siê chidori czy te¿ Naruto skoñczy³ technikê 4th a obaj byli na poziomie genina. Powiedziecie ¿e to by³y g³ówne postacie i by³y wyj±tkowe?
A czy my graj±c tu nie mo¿emy byæ tacy sami? przecie¿ to forum i nie mo¿ecie zani¿aæ czyjej¶ osoby bo chcecie aby wasze postacie by³y lepsze, przez to traci siê graczy. Ka¿dy na tym forum jest wyj±tkowy i jest na swój sposób bohaterem tej historii wiêc co do technik mo¿na jedynie wprowadziæ dodatkow± statystykê jak inteligencja i przydzieliæ rangi techniki do nauczenia od pkt tej statystyki...
np D - 10
C - 20
B - 30
A - 40
S - 50
Ale moim zdaniem to i tak z³y pomys³ najlepiej zostawiæ tak jak jest i nie motaæ bardziej gry. Przez wprowadzenie exp bêdzie zamêt który przerodzi siê w chaos i forum zacznie siê rozpadaæ...

Tyle ale co zrobicie to mi to zwis....
Ja gram tu dla zabicia czasu....
TAk,tak pamiêtam to by³a moja prpozycja, na któr± userzy siê nie zgodzili ... Ale s³uchajcie to jest dobry system, spamu nie zlikwidujesz i tak i tak wiêc trzeba wybraæ mniejsze z³o. System experience jest niczym demokracja nie jest idealny system, ale najlepszym jaki mamy. Jestem na wielkie TAK bo na forum jest pe³no spamerów(ja te¿ tak robi³em), którzy nabijaj± posty tylko po to, ¿eby siê nowych technik nauczyæ ... Tylko te "kupowanie", przecierz do¶wiadczenia siê nie mo¿na pozbyæ lepiej zrobiæ takie progi ale wtedy by³o by g³upio, bo nie wazne jaka ranga jutsu a tyle samo exp trzeba... Mo¿na co¶ wymy¶liæ, sam jeszcze pomy¶lê...
Jak ju¿ kto¶ o tym pisa³ to sory bo nie chcia³o mi siê czytaæ tych wszystkich postów
W takim razie chyba proste... Moim zdaniem nie nale¿y wprowadzaæ exp., tylko trzeba zabieraæ spamerom mo¿liwo¶æ nauki...

PROBLEM STANOWI¡ SPAMERZY, NIE SYSTEM GRY !!

I s±dzê, ze moja propozycja zlikwidowa³aby spamerów.