grueneberg

Cz³onkowie tego klanu charakteryzuj± siê zdolno¶ci± kontrolowania marionetek (np. Kankuro, Sasori)

Podajecie:
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki


1)Itachi
2)Genin
3)NInja Academy Student
4)Kage bushin no Jutsu, Kawarimi no Jutsu
mamy itasia. Masz niezgodny z regulaminem nick!
imiê: Akiro
Ranga: chunin
Zawód: Courier-nin, cooker-nin lub hunter-nin[wybierz cos ;p]
proponowane techniki: kawarimi no jutsu, kugutsu no jutsu, kage bunshin no jutsu, suiton no yoroi, mizukuri no yaiba.


zamiast Kage bushin to mizu bushin i kai gratis

ranga chunin zawód obojêtny

witaj w grze
czy zamiast kai moze byc shunshin?
dobra
Imie: Akasuna Sasori (sensei da³em dlatego bo my¶a³em ze akasuna sasori juz bedzie)
Ranga: Genin
Zawód : NInja Academy
Jutsu: Kugutsu No Jutsu, Kawarimi No Jutsu, Hitokugutsu, Kage Bunshin No Jutsu, Henge No Jutsu
Kugutsu No Jutsu,
Kawarimi No Jutsu,
Hitokugutsu, Kage
Bunshin No Jutsu,
Imiê: Saburo
Klan: Ayatsuri
Wiek: 17 lat
Ranga (proponowana): Jounin
Wioska: Sunagakure
Zawód (proponowany): Ninja Academy Teachers (specjalizacja trucizny i pu³apki)
Kukie³ki: Taiga, Ouga, Gouki, Chuuya, Mizu (wszystkie zapieczêtowane w zwojach, noszonych na plecach)
Opisy kukie³ek:
A) Opis poszczególnych lalek:
Wszystkie kuk³y razem z kukie³karzem
-Najwiêksza lalka, znajduj±ca siê na drugim planie, nazywa siê Taiga. Jest wykonana z niezwykle wytrzyma³ego materia³u i posiada trzy podstawowe cele. Dziêki d³ugim, imituj±cych pasikonika koñczynach, pozwala na szybki i w miarê komfortowy transport, uzupe³niony przez specjaln± zamykan± przegrodê na plecach. Skrytka ta pe³ni równie¿ funkcjê ochronn±, pozwalaj±c na unikanie wszelkiego rodzaju ataków fizycznych i ¿ywio³owych. Dziêki du¿ej szczelno¶ci nie pozwala na jakikolwiek kontakt z miejscem walki. W zwi±zku jednak z ow± "niedostêpno¶ci±", ilo¶æ powietrza w ¶rodku jest ograniczona. Ostatni± wyj±tkow± funkcj± lalki jest po³±czenie masywno¶ci, si³y i sposobu poruszania, który pozwala na taranowanie wszystkiego na swojej drodze i szybk± ucieczkê z pola walki. Lalka ta mo¿e równie¿ chwilowo pomagaæ przy przenoszeniu masywnych przedmiotów. Przy czym najtwardszymi elementami kukie³ki jest g³owa oraz tors. Prócz tych unikatowych zdolno¶ci, kukie³ka posiada jeszcze liczne rozk³adane skrytki w których mo¿na zapieczêtowaæ niektóre rodzaje broni, g³ównie na rêkach lalki, otwory odpowiednio w ustach i rêkach zawieraj±ce zatrute ostrza, wielko¶ci± odpowiadaj±ce podrêcznym no¿om oraz wyloty ³atwopalnej substancji, zapalaj±cej siê pod wp³ywem przep³ywu impulsu chakry do kukie³ki. Ta kukie³ka jako jedyna z ca³ego kompletu nie ulega roz³±czeniu, co dodatkowo wp³ywa na jej wytrzyma³o¶æ. Wzmocniona pancerzem g³owa jest osadzona na specjalnej hydraulicznej szyi, który pod wp³ywem chakry mo¿e wystrzeliæ jak dodatkowy taran, na odleg³o¶æ pó³ metra, pó¼niej wracaj±c do pierwotnego u³o¿enia.
-Pierwsza z lewej strony lalka, znajduj±ca siê na pierwszym planie to Ouga. Specyfik± tej lalki jest to, ¿e ma cztery koñczyny i pozbawiona jest zasadniczego torsu, zast±pionego wê¿owym cia³em. Jest to typ Lalki wojownika, stosowanej w bezpo¶rednim zwarciu. W³a¶nie dlatego ka¿da z koñczyn posiada inny rodzaj zakoñczenia -sierp, trójz±b, szponiast± ³apê i maczetê. Mimo jednak tych ró¿nych typów orê¿a, wszystkie je ³±czy to, ¿e pokryte s± trucizn±. W rzeczywisto¶ci jednak najgro¼niejsz± broni± tej kukie³ki jest w³a¶nie ogon, który dziêki specjalnemu rdzeniowi mo¿e byæ kontrolowany tylko jedn± nici± chakry. Prócz ostrego zatrutego koñca, umo¿liwia on podciêcie lub oplecenie przeciwnika. Ostatni± Jej cecha powi±zana jest z owym rdzeniem z którego przez ci±g³e ruszanie uwalniane s± niezwykle niebezpieczne lotne opi³ki metali, które w po³±czeniu z drogami oddechowymi, dzia³aj± niczym liczne ostrza, powolnie i z czasem bole¶nie, kalecz±ce p³uca przeciwnika. Lalka ta, podobnie jak ka¿da maszyna Saburo, posiada system s³u¿±cy do wystrzeliwania zatrutych igie³, osadzony w ustach.
-Druga z lewej strony lalka, Gouki jest jedyn± kukie³k± pozbawion± cz³ekokszta³tnej formy. Tym samym wzorowana na paso¿ycie i podobnie do nich traktuj±ca przeciwnika, do którego stara siê przytwierdziæ. Prócz g³owy oraz pary r±k, s³u¿±cych do w³adania ³añcuchowym mieczem, zamocowanym na plecach, ca³a Jej reszta zakryta jest p³ótnem, skrywaj±cym jej zdolno¶æ. Zbudowana jest bowiem z czego¶ na wzór krêgos³upów o niewielkiej ¶rednicy, mog±cymi siê dowolnie zmieniaæ w obrêbie wszystkich 333 czê¶ci krêgowych, tworz±cych jej cia³o (krêgi podobne s± do fragmentów broni ³añcuchowej). Ta lalka stanowi g³ównie formê do ³apania przeciwników zarówno przez zastawienie pu³apki, jak równie¿ przez bezpo¶redni atak. Generalnie prócz czterech niewielkich kolców wysuwaj±cych siê promieni¶cie z ka¿dego krêgu, ta machina posiada tylko trzy wiêksze ostrza, znajduj±ce siê na trzech czarnych krêgach, u¿ywanych zazwyczaj jako zakoñczenie standardowych trzech macek. W ustach lalki klasycznie umieszczony jest wylot, tym razem z ³atwopaln± substancj±. Ca³a kontrola nad tym w jakich proporcjach po³±czone s± krêgi, zale¿y od u¿ytych nici chakry.
-Trzecia z lewej strony lalka to Chuuya, stanowi±ca jednocze¶nie g³ówn± si³ê ataku Saburo i jednocze¶nie najszybsz± z lalek. Ca³a bowiem jest zbudowana ze specjalnych czê¶ci pozwalaj±cych na obracanie siê praktycznie bez ograniczeñ na wszystkich poziomach budowy. Jest to niezwykle przydatne podczas wykorzystywania zawieszonych przy niej broni, które pod wp³ywem szybkich obrotów zaczynaj±c wirowaæ wraz z dan± czê¶ci± cia³a. Chwytne metalowe koñczyny pozwalaj±c na odbijanie wszelkich ataków mechanicznych zarówno z dystansu, jak i ze zwarcia. Ta najbardziej przypominaj±ca cz³owieka kukie³ka ma jednak jeszcze jeden sekret. Jest nim twarz, a dok³adniej Jej zas³oniêta bandamk± czê¶æ w której znajduje siê wylot bomb z truj±cym gazem, wystrzeliwanych natychmiast po odbezpieczeniu mechanizmu g³owy, co mo¿na zaobserwowaæ, jako nieznaczne wyd³u¿enie szyi. Podobnie jak inne lalki, równie¿ i ta zaopatrzona jest w wyloty na rêkach i k³adki z miejscami do pieczêtowania broni.
-Ostatnia i zarazem najgrubsza kuk³a, zwana Mizu, posiada trzy zasadnicze cechy. Pierwsz± z nich jest specjalny zbiornik w który mo¿na schwytaæ przeciwnika, by pó¼niej czê¶ci Ouga'i i Gouka'i mog³y przej¶æ przez szczeliny, wykañczaj±c go. Drug± cech± s± koñczyny, zbudowane na wzór r±k prawdziwego cz³owieka i zaopatrzone w imitacjê uk³adu chakry ¿ywej istoty. Choæ wymaga to wiele wiêkszego wysi³ku, to ta kuk³a posiada zdolno¶æ do wykonywania niektórych technik Ninjutsu (w tym kontroli drugiej kuk³y), powtarzaj±c gesty w³adaj±cego. Precyzja wykonania nie wymaga³a tym samym ograniczenia wylotów zamontowanych tu¿ ponad nadgarstkami, zawieraj±cymi linki, maj±ce u³atwiæ ³apanie przeciwnika lub choæby odciêcie pewnych jego elementów, przy gwa³townym ich zwijaniu. Ostatni element owa lalka nosi na plecach. Jest to swego rodzaju "pe³no-k±tny" wachlarz, który rozk³adany b³yskawicznie, s³u¿y jako obrona przed wiêkszo¶ci± ataków. Dziêki sprê¿ynowym nogom, lalka ta mo¿e szybko os³oniæ lalkarza, nawet je¶li jest od niego oddalona o trzy/cztery metry. Sama tarcza jest ¶rednicy 2,5 metra. Mizu, jako lalka o najwiêkszej buzi, w swojej g³owie kryje najwiêcej wyrzutni truj±cych igie³ oraz specjalny wylot z wybuchowym gazem, zapalanym po wytworzeniu iskry przy zamykaniu ust.
B) Stosowanie kukie³:
Na poziomie obecnych umiejêtno¶ci Saburo potrafi perfekcyjnie pos³ugiwaæ siê tylko jedn± lalk± jednocze¶nie. W sytuacjach ekstremalnych limit ten zwiêksza siê do dwóch. Jako, ¿e jest to zestaw lalek odziedziczonych po dziadku, Saburo ma do nich niezwyk³y sentyment i ca³± swoj± walkê podporz±dkowuje zdolno¶ci± owych "pustych przyjació³".
Choæ wszystkie kuk³y, za wyj±tkiem Taiga'i s± lalkami roz³±cznymi, to jednak Saburo nie zdo³a³ jeszcze w pe³ni opanowaæ techniki ³±czenia ich ataków, podobnie jak stosowania wszystkich skrytek na pieczêci, kryj±cych siê na ramionach dwóch najwiêkszych kukie³ek.

Chcia³bym równie¿ zg³osiæ swoj± kandydaturê, na g³owê klanu. Jestem gotów do dowolnych testów, maj±cych sprawdziæ moje umiejêtno¶ci pisania postów
woooo O.o

zda³e¶ test na jonina i lidera klanu. jestem pod wra¿eniem posta.

Twoje techniki to:
kai,
kawaimi
henge
Nawanuke
Kairai Engeki - Kuro Higikiki Ippatsu
Kugustu no Jutsu
Dokugiri Zuyoku, Baribari Shikaku Renpatsu
Sanbou Kyuukai
Imiê-Kazun
ranga-genin
zawód-medical-ninja
a proponowane techniki?

Dodane po 2 minutach:

d
Imiê: Akahito
Klan: Ayatsuri
Wioska: Sunagakre no Sato
Profesje: Shinobi - adept pieczêci - hunter nin
Kekkai Genkai: bieg³o¶æ w kontroli marionetek
Wiek: 19
Wzrost: 192 centymetry
Waga: 115 kilogramów
Kolor w³osów: czarne
Kolor oczu: b³ekitno - czarne
Karnacja: ¶niada
Ogólny wygl±d zewnêtrzny: Akahito jest wielkim budz±cym podziw, grozê lub przera¿enie w otaczaj±cych go ludziach mê¿czyzn± jak sam kiedy¶ okre¶li³ "s³usznej budowy". Ju¿ sama ogromna sylwetka przes±dza o wyniku czê¶ci walk zastraszaj±c skutecznie mniej pewnych siebie przeciwników. Akahito na ogó³ nosi czarne pe³ne kimono rytualne z wszelkimi ozdobami na które czasami zak³ada kawa³ki samurajskiej zbroi, nastêpnie szczelnie okrywa ca³e cia³o szarym b±d¼ czarnym d³ugim p³aszczem a twarz zakrywa pod pochylonym wielkim s³omkowym kapeluszem wykonanym w standardowy sto¿ek. Masywne miê¶nie ukryte s± pod cienk± warstewk± t³uszczu a ca³a postura pomimo du¿ego wzrostu jest raczej przysadzista. Bardzo rzadko Akahito zas³ania dodatkowo twarz grubym purpurowym szalem. Kiedy¶ nazwany przez kogo¶ "nied¼wiedziem" podziêkowa³ za komplement pokazuj±c dystans do swojej osoby zw³aszcza ¿e autor tego przydomku zgrabnie uj±³ wra¿enie wizualne jakie sprawia ten shinobi. Zimne wiecznie nieobecne oczy to chyba znak szczególny Akahito - g³êbokie niczym morze b³êkitno - czarne oczy potrafi± przeszyæ na wylot ka¿d± osobê na któr± spojrz± udzielaj±c jej wewnetrznego spokoju w³a¶ciciela lub napawaj±c dziwnym lêkiem.
Charakter: Pragmatyczny, flegmatyczny i trochê leniwy to niew±tpliwie wady Akahito jednak wraz z tymi przywarami posiada on kilka niesamowicie przydatnych w walce zalet takich jak wewnêtrzny spokój w ka¿dej sytuacji, opanowanie oraz neutralno¶æ a wrêcz apatia, która niejednego przeciwnika potrafi wyprowadziæ z równowagi. Ca³okszta³t charakteru Akahito tworzy wokó³ niego pewn± duszn± aurê, której nie mo¿na okre¶liæ jako wy¿szo¶æ czy psychopatyczna chêæ mordu ale zupe³ny brak jakichkolwiek emocji - ta zimna powoduj±ca dreszcze osobowo¶æ w po³±czeniu z niesamowit± aparycj± tworzy mit "cz³owieka statuy" - niewzruszonego, nieodgadnionego i zawsze sukcesywnie wykonuj±cego w³asne zamierzenia niezale¿nie od innych. Te nieliczne osoby, które poznaj± Akahito bardzo blisko odkrywaj± jego drug± stronê - nadal flegmatycznego, leniwego i wiecznie spokojnego ale tak¿e lubi±cego za¿artowaæ, wypiæ i zabawiæ siê kompana. Akahito nie wie¿y w ¿adn± wy¿sz± si³ê ani bóstwo jednak tak¿e ich nie neguje - uwa¿a je za wy¿sze lub czasami nawet ni¿sze, po prostu inne formy ¿ycia które tak¿e podlegaj± prawom przewagi, dominacji i interakcji - jedynej zasady któr± wyznaje. Uwielbia zdobywaæ pieni±dze choæ jeszcze bardziej woli odpoczywaæ dlatego nie przepracowuje siê ponad to co musi zrobiæ aby zapewniæ sobie odpowiedni standard ¿ycia natomiast wszelkie dodatkowe fundusze wydaje na ogó³ na drobne uciechy i przyjemno¶ci, którym oddaje siê wraz z przyjació³mi. Ogólnie Akahito jest osobowo¶ci± wielu kontrastów i zbiorem nietypowych cech, które tworza jego unikalno¶æ.
Historia: Urodzony z zwi±zku dowódcy organizacji najemniczej z medic Kunoichi z rodu Ayatsuri odziedziczy³ po rodzicach nic poza dziwn± kombinacj± predyspozycji shinobi, du¿± wiedz± wyniesion± z domu na temat strategii walki i podstaw medycyny polowej oraz talentem do kontroli swoich ma³ych drewnianych podw³adnych jak mia³ w zwyczaju nazywaæ kuk³y za m³odu. W wieku 10 lat zda³ bez problemów akademiê shinobi i po kilku ma³o wa¿nych misjach i standardowych treningach pod okiem przydzielonego mu Senseia w wieku lat 14 zg³osi³ siê wraz z ca³± dru¿yn± do testu na chuunina. Test teoretyczny jak mo¿na by³o siê spodziewaæ przeszed³ bez problemu z wrêcz idealnym wynikiem i niewzruszenie na wszelkie próby z³amania psychicznego zdaj±cych. Etap grupowy dru¿yna Akahito przesz³a przeciêtnie bez problemów jednak nie natrafiaj±c na ¿adnego godnego przeciwnika. Podczas walk eliminacyjnych Akahito natrafi³ na stosunkowo s³abego przeciwnika opieraj±cego siê g³ównie na taijutsu i niskiej rangi ninjutsu, nie nale¿±cego do ¿adnego klanu ani nie posiadaj±cego ¿adnych wrodzonych w³a¶ciwo¶ci ninja. Jednak walka nawet z tak wydawa³oby siê ³atwym przeciwnikiem przysporzy³a Akahito nie ma³o problemów i po oko³o 30 minutach marnego widowiska minimalnie pokona³ swojego przeciwnika zyskuj±c sobie w¶ród wspó³zawodników niechêæ i wzgardê. Podczas pierwszej rundy w³a¶ciwego turnieju Akahito natrafi³ na czarnego konia ca³ego turnieju - m³odego utalentowanego cz³onka klanu Uchicha który po oko³o 5 minutach walki zosta³ dos³ownie zmia¿d¿ony natarciem swojego niedocenianego przeciwnika. Podczas tej walki Akahito da³ wszystkim widzom wspania³e widowisko bêd±ce kombinacj± ¶wietnej kontroli swojej kuk³y jak i sprytnego u¿ycia fuuinjutsu co w po³±czeniu z ponadprzeciêtn± taktyk± by³o niczym grzmot b³yskawicy uderzaj±cy w m³odego faworyta turnieju. Walka tego dnia zosta³a okrzykniêta jedn± z najlepszych w ca³ym turnieju a dodatkowej chwa³y dodawa³ Akahito fakt i¿ pomimo, ¿e jego przeciwnik zosta³ przeci±gniêty przez po³owê wielkiej areny próbuj±c wyrwaæ siê spod silnej ofensywy to on sam przez ca³± walkê nie ruszy³ siê z miejsca korzystaj±c tylko z prawej rêki. Po osi±gniêciu rangi chuunina Akahito ponownie znikn±³ z publicznych oczu zajmuj±c miejsce w sporej masie niewyró¿niaj±cych siê chuninów Suny, wykonuj±c g³ównie zadania dyplomatyczne ¶redniej rangi i od czasu do czasu zastêpuj±c wyk³adowców w Akademii shinobi na wyk³adach z taktyk walki i niestandardowych stylów walki. Podczas d³u¿szego okresu spokoju, który Akahito tak uwielbia, przed³o¿y³ do biura Kage dwa certyfikaty: ³owcy ninja i adepta fuuinjutsu do swoich danych osobowych. I tak up³ywa³o ¿ycie Akahito spokojnie od dnia do dnia przepe³nione ma³ymi próbami, codziennymi treningami, sporadycznymi misjami i zadaniami oraz godzinami lenistwa ...
Typy Chakry: Doton
Demon: Akahito nie jest Jinchuriki jednak w jednej z rozmów stwierdzi³ i¿ planuje kiedy¶ przej±æ jakiego¶ demona jednak jak sam stwierdzi³ "Ta chwila kiedy¶ nadejdzie ... ale up³ynie jeszcze du¿o czasu"
Pakty: Na chwilê obecn± nie podpisa³ ¿adnego paktu
Styl walki: Walki w wykonaniu Akahito to widowisko, które przypomina bitwy w ma³ej skali gdzie on sam jako dowódca stoi niewzruszony wspomagaj±c swoich ¿o³nierzy m±drym planem i wspania³ymi umiejêtno¶ciami samemu pozostaj± nietykalnym. Bêd±c Shinobi ogólnie wyszkolonym: dobrym z ninjutsu, znaj±cym podstawy genjutsu, nie gardz±cym taijutsu w celach obrony w zwarciu oraz ¶wietnym u¿ytkownikiem klanowych umiejêtno¶ci i niezg³êbionej potêgi tak niedocenianego jutsu pieczêtowania mo¿e przystosowaæ siê do walki w ka¿dej sytuacji, warunkach i z ka¿dym przeciwnikiem. Jednak istnieje faktura w strategiach i ogolnym stylu walki który wyróznia Akahito spo¶ród innych w³adców marionetek - mocne skupienie na obronie - dzia³a na zasadzie nie uzyskiwania ¿adnych obra¿en i przy spe³nieniu tego fundamentalnego warunku zadawania jak najwiekszych obra¿eñ przewa¿nie w kilku skomplikowanych silnych ruchach, które prawdziw± moc uzyskuj± w odpowiedniej kombinacji. W przeciwieñstwie do przeciêtnego mistra lalek Arkadio stosuje dosæ du¿o skomplikowanych fronatlnych ataków i nie stosuje typowych technik asasynacji z których s³yna lalkarze, nie bez znaczenia jest tak¿e jego naturalna wytrzyma³o¶æ, która wyró¿nia go spo¶ród przewa¿nie delikatnych u¿ytkowników kukie³ oraz fakt i¿ nigdy nawet w najmniejszym stopniu nie uczestniczy osobi¶cie w ataku bezpo¶rednim zawsze kryj±c siê za plecami swoich drewnianych wojowników.

Kugutsu no Jutsu
Ranga: D
Rodzaj: Ninjutsu
Koszt: ?
Opis: U¿ytkownik wytwarza z w³asnej na koniuszkach palców d³ugie nici chakry których drugie koñce przyczepione s± do poszczególnych mechanizmów i elementów kuk³y pozwalaj±c na jej swobodne sterowanie z ¶rednich a nawet du¿ych odleg³o¶ci. Choæ na tym poziomie zaawansowania ta technika pozwala na kontrolowanie tylko jednej kuk³y, jednak w zamian za to przy dobrej pracy ca³ej d³oni ¶rednio tylko jedna wystarczy aby p³ynnie kontrolowaæ ca³± kuk³ê.

Kugutsu Houin
Ranga: D
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: ?
Opis: Prosta technika pieczêtuj±ca pozwalaj±ca na transportowanie kukie³ w lekkich i porêcznych zwojach i uwalnianie ich tylko w potrzebie. Bardzo porêczne jutsu u¿ytkowe, które oprócz wygody u¿ytkownika pozwala tak¿e czêsto na element zaskoczenia gdy¿ zwoje nie zdradzaj± od razu stylu walki u¿ytkownika.

Yubi Tenraku
Ranga: D
Rodzaj: Ninjutsu
Koszt: ?
Opis: Prosta wariacja podstawowej techniki Kugutsu no Jutsu, pozwalaj±ca na pod³±czenie nici chakry do przeciwnika w celu ograniczenia, spowolnienia ruchów przeciwnika lub w wersjach drastycznych nawet zupe³nego jego unieruchomienia. Jest to idealny przyk³ad techniki dla mistrza marionetek który powinien zza pleców swoich nie¿ywych wojowników wspomagaæ ich ataki.

Fuujutsu Kyuuin
Ranga: S
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 150
Opis: Cia³o u¿ytkownika tego jutsu staje siê w ca³o¶ci pieczêci± która odwraca przep³yw chakry w organizmie powoduj±c ¿e czysta energia zostaje wch³oniêta wewn±trz niego i tam czê¶æ z niej zostaje wch³oniêta do obiegu chakry u¿ytkownika a reszta zniwelowana. (wch³oniêcie 50% chakry)

Fuuin Teppeki
Ranga: B
Rodzaj: Fuuinjutsu
Koszt: 500 + 100 / tura (za podtrzymanie)
Opis: Bardzo silna bliska niezniszczalno¶ci bariera wytwarzana na ogromnym terenie przez rozmieszczenie co najmniej dwóch pieczêci dla sta³ego efektu lub bez pieczêci dla efektu na czas wykonywania jutsu. W przypadku pozostawienia bariery samej sobie nie posiada ona swoich w³a¶ciwo¶ci obronnych po wyczerpaniu startowego nak³adu chakry jednak nadal informuje swojego twórcê o wszelkim przekraczania jej granic.

Domu
Ranga: B
Rodzaj: Ninjutsu
Koszt: 250
Opis: Po wykonaniu niezbêdnych pieczêci cia³o u¿ytkownika zostaje pokryte twardym ziemnym pancerzem, który znacznie zwiêksza mo¿liwo¶ci defensywne jak i ciê¿ar zadawanych poprzez taijutsu ciosów jednak jak ka¿de jutsu Doton nie zapewnia praktycznie ¿adnej ochrony przed atakami Raiton. Do¶æ dobrym okre¶leniem tego jutsu jest: "zwiêkszenie twardo¶ci cia³a poprzez wprowadzenie weñ elementu ziemi ..."

... mo¿e teraz siê uda
prosi³bym przy okazji o zmianê nicku na: "Akahito" i poprawienie mojej gafy w standardowej ilo¶ci ryo
A i takie dwa/trzy pytanka ... na start mamy jak±¶ kukie³kê czy co¶ ? (czy muszê uskrobaæ te 700Y na narzêdzie pracy ), czy móg³by kto¶ podaæ jakie s± koszty technik gdzie zaznaczy³em "?" bo nigdzie nie mogê znale¼æ
ile razy Ty siê zapisujesz? we¼ siê zdecyduj gdzie Ty chcesz byæ -.-" bo nie zaczynasz wkurzaæ! ju¿ ci raz akceptowa³am postaæ nie ma zmieniania klanów, my¶li siê zanim co¶ siê zrobi ;/

posiadasz jedn± w³asn± kuk³ê na start. zaczynasz z dowolnie wybranego miejsca. Nazwa Akahito jest ju¿ zajêta.

kai
kawarimi
suna bushin no jutsu
Kugutsu no Jutsu
Kugutsu Houin
Yubi Tenraku
ok i dziêki za akcpeta - w koñcu zaczynam graæ
PS. sry za to zamieszanie - pyta³em siê na gg czy mogê zmieniæ postaæ je¿eli nie zacz±³em ni± graæ i dosta³em zgodê - drugie zg³oszenie do kakuzu okaza³o siê po czasie i zaraz po zg³oszeniu zamkniêto temat nie rozpatruj±c go wiêc to by³a 3 próba

... w takim uk³adzie zostanê przy "Arkadio"
imie: menma
ranga:chunin
zawód:hunter ninja
techniki: kawarimi no jutsu, katon: zukaku, henge, czidori nagushi,taju kagebunshin no jutsu,konoha dai senpu

to co
kawarimi no jutsu, katon: zukaku, henge no jutsu, KAI , kagebunshin no jutsu, konoha dai senpu
Imiê : Nasuhate
Ranga : chunin
Zawód : Ninja Academy
Proponowane techniki : Sabaku Ro
Sabaku Soso
Sabaku Taiso
Saikou Zettai Bogyo, Shukaku no Tate
Shichuurou no Jutsu
Shihohappo Shuriken
Shinju Zanshu no Jutsu
Shinra Tensei
Shoten no Jutsu
Shintenshin no Jutsu
Shunshin no Jutsu
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Shushagan no Jutsu
Suigadan
Suijinheki
Suikodan no Jutsu
Suirou no Jutsu
Suiryudan no Jutsu
Sumi Bunshin
Suna Bunshin
Suna no Tate
Suna no Yoroi
Suna Shigure
Suna Shuriken
Susanoo
zwariowales? xp

czytaj regulamin ech..

genin moze miec tylko 4 techniki w tym 3 podstawowe ;P

*kawariami no jutsu
*henge no jutsu
*bushin no jutsu
*Suna no Tate

nie mo¿e mieæ suna no tate bo ma ¿ywio³ suiton
Imiê, ranga, zawód i techniki bez zmian, chcê tylko przej¶æ do klanu, je¶li mogê.
Imiê: Toboe
Proponowan± rangê: Genin
Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
Proponowane tchniki: Bunshin, Henge, Shushin no Jutsu
Bushin no jutsu
Shushin no Jutsu
Guujin Henge No Jutsu
Kugutsu No Jutsu
1) Imiê: Nuvah
2) Proponowan± rangê: Genin
3) Proponowany zawód: Hidden Village Council
4)Proponowane techniki :
Kugutsu No Jutsu
Guujin Kawarimi No Jutsu
Hansou: Guujin
Hansou: Guujin - wymaga specjalizacji pieczêtowania (wymieñ specjalizacjie lub zmieñ to na Bushin no jutsu)

Niezale¿nie od tego dopisz jeszcze KAi.
1) Imiê: Aitou
2) Proponowan± rangê: Genin / Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Medical-Nins
4)Proponowane techniki: Kawarimi no Jutsu ,Kai , Guujin Henge No Jutsu ,Chiyute No Jutsu ,Kaiten Shuriken
Ranga: Gennin
Techniki:
Kawarimi no Jutsu,
Kai,
Bunshin no Jutsu,
Chiyute No Jutsu

Witamy w grze.
1) Imiê: Hoiro
2) Proponowan± rangê: Wszystko mi jedno
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Brak
4) Proponowane techniki:

Kugutsu No Jutsu
Polega na wytworzeniu nici chakry biegn±cych od koniuszków palców a¿ do lalki, gdzie s± pod³±czane. Gdzie tej technice lalkarz mo¿e sterowaæ swym dzie³em.
Ranga techniki: D
Koszt: 0

Hansou: Guujin
Pieczêtowanie lalek w zwojach
Ranga techniki: B
koszt: 500

Koukuu Kengeki
Pozwala na przyczepienie nici czakry do przedmiotów lub osób i poruszanie nimi
Ranga techniki: C
koszt: 300

Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
Akcept na wszystko
Ranga Genin
1) Imiê: Kinji
2) Proponowana ranga: genin/chunin sami zdecydujcie (choæ wola³bym t± drug± opcje )
3) Proponowany zawód: Czarny charakter
4)Proponowane techniki: gdybym dosta³ genina to: Kai, Kawarimi no jutsu,

Kugutsu No Jutsu
Polega na wytworzeniu nici chakry biegn±cych od koniuszków palców a¿ do lalki, gdzie s± pod³±czane. Gdzie tej technice lalkarz mo¿e sterowaæ swym dzie³em.
Ranga techniki: D
Koszt: 0

oraz

Hansou: Guujin
Pieczêtowanie lalek w zwojach
Ranga techniki: B
koszt: 500

Je¶li jednak otrzyma³bym range chunina, to te techniki co wy¿ej oraz:

Daitoppa [Fuuton]
koszt 200
Ranga : C
Technika ta tworzy bardzo silny podmuch wiatru, którzy mo¿e "zdmuchn±æ" wrogów. U¿ywane przewa¿nie do os³abienia przeciwnika, który musi siê nie¼le natrudziæ, by ustaæ w miejscu. Potrafi wzmocniæ najs³absze techniki katon do wysokiego poziomu.

Kaze Nami
Technika mo¿e byæ wykonana nawet z zamkniêtym wachlarzem lub ze z³o¿onymi skrzyd³ami.. U¿ytkownik rozsy³a wokó³ siebie falê wiatru, która nie do¶æ, ¿e atakuje wszystkich wokó³, to jeszcze jest w stanie powstrzymaæ lec±c± w nasz± stronê bron
ranga B
koszt 400
Wielki plus za KP....nawet nei wiesz jak Twoja psotaæ mnei zainteresowa³a ;]
Chunin ;] Gratuluje ;]
Akcept na techniki
1.Ryu
2.Chunin
3.Obojêtnie
4:Kugutsu no Jutsu
Hansou: Guujin
Yubi Tenraku
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Uzupe³nij poprawnie pola profilu

Ranga Genin
Techniki:
1) Guujin Kawarimi No Jutsu
2) Kugutsu No Jutsu
3) Kai
4) Denki Kai
1) Imiê:Call
2) Ranga:gennin
3) Proponowany zawód:ANBU
4) historia:Call mia³ 9 lat kiedy poszed³ do akademii ninja i zda³ j± w wieku 10. jego pierwsza misja by³ a taka jak ka¿dego ale potem siê porobi³o Call z jego grup± dostali misjê rangi D ,a misja by³a przynajmniej na C.Wraz z swoim sensei wyruszyli z bramy suny i pod±¿yli do celu .Gdy byli na miejscu zobaczyli czterech shinnobi czaj±cych siê na mê¿czyznê którego mieli broniæ natychmiast stanêli¶my w oko³o mê¿czyzny i zaczêli¶my obronê po.Po godzinie zosta³em tylko ja moja kuk³a mê¿czyzna i 7 cia³ le¿±cych na ziemi.Po wykonaniu reszty misji wróci³em do suny i po powrocie od Hokage osiedli³em siê i bra³em misje z innymi grupami lecz nigdy niezapomne o moim sensei

Kugutsu No Jutsu
Ranga: D
Polega na wytworzeniu nici chakry biegn±cych od koniuszków palców a¿ do lalki, gdzie s± pod³±czane. Gdzie tej technice lalkarz mo¿e sterowaæ swym dzie³em.
Koszt: 0

Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

Goukakyuu no Jutsu
Ranga techniki: C.
Koszt chakry: 200 PCh.
Prosta, lecz najs³awniejsza chyba z technik Katon. Jedna z pierwszych, której ucz± siê m³odzi cz³onkowie klanu Uchiha. Polega na skoncentrowaniu chakry ¿ywio³u Katon w p³ucach, a nastêpnie wypluciu jej. Ogieñ, który wydostaje siê z naszych ust, przybiera postaæ sporej kuli. Kulê mo¿na wykorzystaæ na dwa sposoby : zaatakowaæ ni± blisko stoj±cego przeciwnika i natychmiast zgasiæ, nie pozwalaj±c na to, by posz³a dalej, lub wys³aæ j± w kierunku dalej po³o¿onego wroga. Kula nie jest zbytnio szybka, ale za to du¿a i w przypadku trafienia wroga zyskuje on poka¼ne poparzenia, które mog± nie¼le poprzeszkadzaæ w dalszej walce.

Guujin Kawarimi No Jutsu
Ranga: D
Podmiana cia³a za lalkê
Koszt: 250

Kasumi Juusha no Jutsu
Ranga: C
GenJutsu rzucone na wrogów, tworzy obraz w którym atakuje ich du¿a liczba klonów, które po trafieniu ci±gle siê mno¿±. U¿ywane do zmêczenia wroga przd walk±.
Kage Bushin No Jutsu i Kokohi no Jutsu.
Koszt: 150
1) Imiê: Katsuhito Ishinomori
2) Proponowana ranga: Genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy Student
4)Proponowane tchniki:
Kage Shuriken no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Kai
Shunshin no Jutsu
Zmieniamy nick, zmieniamy nick... Najlepiej na jaki¶ w klimatach starej Japonii. Wy¶lij mi go na PW, bo bez tego nie bêdziesz móg³ graæ. ;]

Techniki:
-Kawarimi no Jutsu
-Kai
-Kage Shuriken no Jutsu
-Shunshin no Jutsu

Udzielê Ci dalszych wskazówek na PW.

//Kilka godzin pó¼niej...

AKCEPT. Zapraszamy do naszej akademii ninja w Konosze - tam nauczysz siê graæ.
1) Imiê: Sora
2) Proponowan± rangê: genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy student (narazie ?)
4)Proponowane tchniki:
Guujin Henge No Jutsu
Guujin Kawarimi No Jutsu
Kugutsu No Jutsu
Kai
Karki no Jutsu
Ren no Jutsu
Zmiana w technikach

techniki :

Kai
Guujin Kawarimi no jutsu
Kugustsu no Jutsu
Guujin Gebge no Jutsu / Gamayudan ( masz do wyboru technikê klanow± czy zwi±zan± z ¿ywio³em )

Akcept
1) Imiê: Metsuri
2) Proponowan± rangê: Chuunin (KP http://www.shinnobirpg.rp...664.html#147664 ) Je¿eli to nie starczy, to proszê o nie zatwierdzanie (wtedy dopiszê) i zg³oszê siê ponownie.
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Cooking - nin
4)Proponowane tchniki:
Guujin Kawarimi No Jutsu
Kugutsu No Jutsu
Koukuu Kengeki
Kai
Dochuu Eigyo
Chunin
Kai
Iwa Kawarimi
Doryuu Heki
Koukuu Kengeki
Kugutsu No Jutsu
Domu
1) Imiê:Matshichi
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane techniki
Kugutsu No Jutsu
Hansou: Guujin
Raivu Ningyou
Kai
suna bushin no jutsu
i daj jak co¶ jeszcze jakie¶
link do KP http://www.shinnobirpg.rp...537.html#150537

I czy móg³bym mieæ tak± marionetkê
Imiê: Sorincia

Proponowana ranga: Co ³aska
Zawód : Hunter Ninja

Proponowane techniki

-Kugutsu No Jutsu
Ranga: D
Polega na wytworzeniu nici chakry biegn±cych od koniuszków palców a¿ do lalki, gdzie s± pod³±czane. Gdzie tej technice lalkarz mo¿e sterowaæ swym dzie³em.
Koszt: 0

-Shōton Kawarimi
Ranga: C
Dzia³a jak ka¿de inne kawarimi jednak do tego nie potrzeba wykonywaæ pieczêci. Zamieniamy siê w kryszta³ który nastêpnie ulega rozpadowi. My natomiasto odradzamy siê w innym miejscu bez ¿adnych obra¿eñ.
Koszt: 300 (nie wiem czy to czasem nie za drogo, 250 w koñcu smok kosztuje)

-Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

-Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegaj±ca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu siê. Przeciwnik czêsto nie jest w stanie, za nami nad±¿yæ. Nie mo¿e zostaæ wykonana, w celu przedarciu siê przez ¶cianê. Podczas ruchu, cia³o znajdujê siê pewnym bezw³adzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, s± wykluczone). Istnieje mo¿liwo¶æ, przed³u¿enia ruchu, odbijaj±c siê od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z oko³o 300 szybko¶ci.
Koszt: 100 Pch

----------------------------------------------------------------------------
Nie wiedzia³am ¿e ¿ywio³ kryszta³u wymaga innego klanu, bra³am to tak na ch³opski rozum....

Koniec zgrywania siê, To ja Anulej ... Ha.
Musia³em u¶mierciæ Haiku/Evoli gdy¿ zosta³em oskar¿ony o oszustwo (Evoli to NPC genina bez tytu³u, bezprawie i tak dalej, wys³ucha³em siê na GG, i oskar¿enie o "uk³ady" równiejsi i równi, po za tym wiesz ¿e ja jestem nerwowy, jak kto¶ mnie zez³o¶ci to muszê na czym¶ odreagowaæ... patrz biedny pluszowy mi¶) Wiêc co mi tam? Dla w³asnego dobra i spokoju postanowi³em ( ku swojej stracie) stworzyæ inn± postaæ (ku zadowoleniu siostry, która lubi podsuwaæ mi pomys³y... no nawet ró¿ni siê to od mojego stylu pisania.... zdecydowanie zbyt powa¿na ta Historia, ale dobra) Tak wiêc je¶li nie mogê po³±czyæ ¿ywio³u kryszta³u z klanem marionetkarzy to wybieram Doton.... a je¶li jednak mogê to bez zmian ( w koñcu to ¿ywio³)

Ranga... dalej uwa¿am co ³aska (zauwa¿y³em ¿e omal bym nie dosta³ Junnina eh, ale by¶ mnie w tedy zabi³a za nie przyznanie siê.... mo¿e byæ gennin, pech... oceñ jak chcesz)

a t± jedn± technike zmieñcie za tem na zwyk³e karwari... Bo¿e tworze potwora techniki E,E, D,D ... to mo¿e podgoniê na kukie³ce

Pozdrawiam i czekam na werdykt
1) Imiê: Kaoz
2) Proponowan± rangê: Genin?
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki: jak uwa¿acie...

PS: mogê miec tak± kuk³ê jak w KP ?
Matashichi - ubogo trochê na chunina, ale niech bêdzie, co do technik to:
1) Kai
2) Iwa Kawarimi
3) Guujin Kawarimi No Jutsu
4) Kugutsu No Jutsu
5) Koukuu Kengeki
6) Guujin Henge No Jutsu

Sorincia zgodnie z ustaleniami chunin, techniki:
-Kugutsu No Jutsu
-Iwa Kawarimi
-Kai
-Shunshin no Jutsu
-Hitokugutsu (za kartê postaci)
-Doton no jutsu

Kaoz ranga genin.
techniki:
1) Guujin Henge No Jutsu
2) Guujin Kawarimi No Jutsu
3) Kugutsu No Jutsu
4) Kaze no Yaiba

Co do lalek, musicie opisaæ je w temacie gdzie tworzy siê w³asne lalki i tam dopiero bêd± zaakceptowane.
1) Imiê: Kenji
2) Proponowan± rangê: genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy Student
4)Proponowane techniki : Kai, Kugutsu Kawarimi no Jutsu, Kugutsu no Jutsu, Hansou: Guujin

_________________
Ranga genin, techniki:
Kai, Guujin Henge No Jutsu, Guujin Kawarimi No Jutsu, Kgutsu No Jutsu
Imiê: Akasuna no Sasori
Proponowana Ranga: Chcia³bym Chuunina albo co¶ wiêcej ;].
Proponowany Zawód: Medyk
Proponowane Techniki:
Kawarimi
Hansou: Guujin
Kugutsu No Jutsu
Koukuu Kengeki
Hitokugutsu
Kage Bunshin
Chuusuusei Biribiri
Chiyute No Jutsu

Kp: http://www.shinnobi.cba.p...p=164268#164268

edit:

chcia³bym dostaæ Lalkê Hiruko i lalkê 3 kazekage jak mo¿na.
Karta jest na genina.
Imiê:Mashashi
Ranga: Genin
Proponowany zawód: Ninja Academy Student
Techniki:
1) Guujin Henge No Jutsu
2) Guujin Kawarimi No Jutsu
3) Kugutsu No Jutsu
4) Kaze no Yaiba
akceptujê i witam w grze

zapraszam do dzia³u :
strefa po za gr± ->W£ASNE Techiki/Klany/Organizacje/Summony ->w³asne kuk³y
http://www.shinnobi.cba.p...p?p=25971#25971