grueneberg
Witam!
Chcia³bym daæ wam pomys³ w stylu Multi-Multi. Otó¿ moj± propozycj± jest loteria na forum, czyli mo¿liwo¶æ zarobienia bez wykonywania misji. Moim pomys³em jest by ka¿dy gracz kupowa³ kupon z piêcioma wytypowanymi przez niego liczbami (kupon mo¿e kosztowaæ 10Y), np.
Cytat: Daiketsu: 21-64-02-11-57 -< Tak kupon ma wygl±daæ
Po tygodniu temat z kupnem kupony zostaje zamkniêty na czas losowania. Losowanie mo¿e polegaæ na losowych liczbach "z ust Admina", czyli Head Admin wytypowuje jakie¶ piêæ liczb wygranych (oczywi¶cie nie na podstawie tych z kuponów).
A oto mog± byæ pule wygranych:
0 trafionych - 0Y
1 liczba trafiona - 5Y
2 liczby trafione - 10Y
3 liczby trafione - 100Y
4 liczby trafione - 500Y
5 liczb trafionych - 1000Y
To jest oczywi¶cie tylko propozycja!
//Je¶li siê nie mylê Samhain pisa³, ¿e by³by w stanie napisaæ skrypt dziêki któremu liczby by³yby normalnie losowane . Jestem na tak. H.S.//
To równie dobrze mo¿na wprowadziæ tak¿e inne metody gamblingu czyli hazardu.
Wiêksz± przyjemno¶ci± bêdzie wed³ug mnie je¿eli gracze siê zbior± i bêd± graæ w ko¶ci przy MG. MG dostanie programik dziêki któremu bêdzie losowa³ oczka, a gracze bêd± obstawiaæ. Tutaj najlepsza jest rywalizacja i mo¿liwo¶æ oskubania towarzysza b±d¼ kogo¶ nieznajomego w domu hazardu.
Cytat:
//Je¶li siê nie mylê Samhain pisa³, ¿e by³by w stanie napisaæ skrypt dziêki któremu liczby by³yby normalnie losowane . Jestem na tak. H.S.//
To¿ nawet w excelu taka funkcja jest:P. A taki programik to 1 linijka kodu w C++.
Poza tym jestem bardziej za pomys³em Tengena - zrobic w 1 wiosce dom hazardu i tam pare prostych gier, nadzorowanych np. przez 1 wyznaczonego do tego MG.
Chocia¿ mo¿na by wprowadzic oba pomys³y - oba s± interesuj±ce i warte uwagi.
Pomys³ jest super! Równie¿ ten z tym skryptem do losowania liczb, je¶li chodzi o dom hazardu, to mog³a by byæ to zwyk³a lokacja np. w Oto, userzy by sobie tam chodzili i wchodzili do poszczególnych tematów, typu ko¶ci, multi-multi, itd. Tyle na ten temat, teraz co¶ innego, je¶li chodzi o t± loterie i zaliczka, 10Y, jest to stanowczo za ma³o, nowy user by móg³ zagraæ 10 razy, mia³ by du¿e szanse nawet na wygran±, s±dzê ¿e najlepiej by by³o wprowadziæ co¶ od 20 do 50. Kolejna sprawa, s± to wygrane :
0 trafionych - 0Y - OK
1 liczba trafiona - 5Y - OK
2 liczby trafione - 10Y - OK
3 liczby trafione - 100Y - stanowczo za du¿o, z 10 ¿eby wskoczy³o na 100, proponujê 50.
4 liczby trafione - 500Y - równie¿ du¿o, jak dla mnie 250, to góra by starczy³o.
5 liczb trafionych - 1000Y - tu to ju¿ chyba maksymalnie xp, 500 siê zgodzê.
Dziêki za uwagê, tyle ode mnie.
Có¿, moim zdaniem powinny byæ trochê wiêksze bo:
Pierwsze primo:
S±dzê, ¿e tylko 4/200 mo¿e trafiæ wszystkie liczby
Drugie Primo:
Wiêcej osób bêdzie chcia³o w to graæ
Trzecie Primo:
To s± i tak trochê za ma³e stawki te co ja poda³em
A losy powinny byæ tañsze z tych samych powy¿szych powodów.
Chcia³bym daæ wam pomys³ w stylu Multi-Multi. Otó¿ moj± propozycj± jest loteria na forum, czyli mo¿liwo¶æ zarobienia bez wykonywania misji. Moim pomys³em jest by ka¿dy gracz kupowa³ kupon z piêcioma wytypowanymi przez niego liczbami (kupon mo¿e kosztowaæ 10Y), np.
Cytat: Daiketsu: 21-64-02-11-57 -< Tak kupon ma wygl±daæ
Po tygodniu temat z kupnem kupony zostaje zamkniêty na czas losowania. Losowanie mo¿e polegaæ na losowych liczbach "z ust Admina", czyli Head Admin wytypowuje jakie¶ piêæ liczb wygranych (oczywi¶cie nie na podstawie tych z kuponów).
A oto mog± byæ pule wygranych:
0 trafionych - 0Y
1 liczba trafiona - 5Y
2 liczby trafione - 10Y
3 liczby trafione - 100Y
4 liczby trafione - 500Y
5 liczb trafionych - 1000Y
To jest oczywi¶cie tylko propozycja!
//Je¶li siê nie mylê Samhain pisa³, ¿e by³by w stanie napisaæ skrypt dziêki któremu liczby by³yby normalnie losowane . Jestem na tak. H.S.//
To równie dobrze mo¿na wprowadziæ tak¿e inne metody gamblingu czyli hazardu.
Wiêksz± przyjemno¶ci± bêdzie wed³ug mnie je¿eli gracze siê zbior± i bêd± graæ w ko¶ci przy MG. MG dostanie programik dziêki któremu bêdzie losowa³ oczka, a gracze bêd± obstawiaæ. Tutaj najlepsza jest rywalizacja i mo¿liwo¶æ oskubania towarzysza b±d¼ kogo¶ nieznajomego w domu hazardu.
Cytat:
//Je¶li siê nie mylê Samhain pisa³, ¿e by³by w stanie napisaæ skrypt dziêki któremu liczby by³yby normalnie losowane . Jestem na tak. H.S.//
To¿ nawet w excelu taka funkcja jest:P. A taki programik to 1 linijka kodu w C++.
Poza tym jestem bardziej za pomys³em Tengena - zrobic w 1 wiosce dom hazardu i tam pare prostych gier, nadzorowanych np. przez 1 wyznaczonego do tego MG.
Chocia¿ mo¿na by wprowadzic oba pomys³y - oba s± interesuj±ce i warte uwagi.
Pomys³ jest super! Równie¿ ten z tym skryptem do losowania liczb, je¶li chodzi o dom hazardu, to mog³a by byæ to zwyk³a lokacja np. w Oto, userzy by sobie tam chodzili i wchodzili do poszczególnych tematów, typu ko¶ci, multi-multi, itd. Tyle na ten temat, teraz co¶ innego, je¶li chodzi o t± loterie i zaliczka, 10Y, jest to stanowczo za ma³o, nowy user by móg³ zagraæ 10 razy, mia³ by du¿e szanse nawet na wygran±, s±dzê ¿e najlepiej by by³o wprowadziæ co¶ od 20 do 50. Kolejna sprawa, s± to wygrane :
0 trafionych - 0Y - OK
1 liczba trafiona - 5Y - OK
2 liczby trafione - 10Y - OK
3 liczby trafione - 100Y - stanowczo za du¿o, z 10 ¿eby wskoczy³o na 100, proponujê 50.
4 liczby trafione - 500Y - równie¿ du¿o, jak dla mnie 250, to góra by starczy³o.
5 liczb trafionych - 1000Y - tu to ju¿ chyba maksymalnie xp, 500 siê zgodzê.
Dziêki za uwagê, tyle ode mnie.
Có¿, moim zdaniem powinny byæ trochê wiêksze bo:
Pierwsze primo:
S±dzê, ¿e tylko 4/200 mo¿e trafiæ wszystkie liczby
Drugie Primo:
Wiêcej osób bêdzie chcia³o w to graæ
Trzecie Primo:
To s± i tak trochê za ma³e stawki te co ja poda³em
A losy powinny byæ tañsze z tych samych powy¿szych powodów.