grueneberg
witam! jestem z bloku B5. mam pytanie czy ktoś z bloku B5 ma również problemy z niedrożnym peszlem. aster było u nas dwa razy niestety instalacja klablówki była nieskuteczna. do kogo nalezy się zwrocic z tym problemem bo jak narazie to każdy umywa ręce. podobno aster tylko instalowało piony na klatce a podłączenie do mieszkania jest sprawą developera. czekam na odzew w tej sprawie . z góry dzięki
Poprawic to moze firma ktora to robila, samemu nic nie zdzialasz. Jak peszel jest gdzies przygnieciony to tylko pozostaje ci przewiercic otwor. Wiec, spoldzielnia jako zleceniodawca powinna zlozyc reklamacje do firmy ktora im to wykonala.
U mnie w pracy jak gdzies robimy instalacje i peszel jest nie drozny to tez piszemy, ze brak warunkow technicznych wiec zachowanie operatora jest normalne. Zawsze naprawia to wlasciciel budynku.
Pozdrawiam
Marek
przejrzyj stare tematy, problem jest znany od początku istnienia naszego osiedla...
Oczywiście do spółdzielni / tel.22 823 84 19 / najlepiej poprosić p.syndyka /masz okazję !/ Jak jeszcze dziś zadzwonisz, może zdążysz go złapać ... "raczej" powinien być codziennie do 10-ej.
Jak znam życie ... odeślą Cię do administratora osiedla p.Marka Więcha tel.kom.604594074
/jest dostępny na naszym osiedlu do 13-ej/
Ja jak się wprowadziłam szukałam kierownika budowy i pomogło ... przyczyna się znalazła szybko: "zacementowane" wejście do kabla
no i trzeba było rozwalać płytki na klatce schodowej, aby dowiercić się do otworu i go usprawnić !
To tyle co mogę pomóc )
Życzę uzbroić się w cierpliwość ... będzie b. potrzebna )))
Pozdrawiam,
Larysa
Poprawic to moze firma ktora to robila, samemu nic nie zdzialasz. Jak peszel jest gdzies przygnieciony to tylko pozostaje ci przewiercic otwor. Wiec, spoldzielnia jako zleceniodawca powinna zlozyc reklamacje do firmy ktora im to wykonala.
U mnie w pracy jak gdzies robimy instalacje i peszel jest nie drozny to tez piszemy, ze brak warunkow technicznych wiec zachowanie operatora jest normalne. Zawsze naprawia to wlasciciel budynku.
Pozdrawiam
Marek
przejrzyj stare tematy, problem jest znany od początku istnienia naszego osiedla...
Oczywiście do spółdzielni / tel.22 823 84 19 / najlepiej poprosić p.syndyka /masz okazję !/ Jak jeszcze dziś zadzwonisz, może zdążysz go złapać ... "raczej" powinien być codziennie do 10-ej.
Jak znam życie ... odeślą Cię do administratora osiedla p.Marka Więcha tel.kom.604594074
/jest dostępny na naszym osiedlu do 13-ej/
Ja jak się wprowadziłam szukałam kierownika budowy i pomogło ... przyczyna się znalazła szybko: "zacementowane" wejście do kabla
no i trzeba było rozwalać płytki na klatce schodowej, aby dowiercić się do otworu i go usprawnić !
To tyle co mogę pomóc )
Życzę uzbroić się w cierpliwość ... będzie b. potrzebna )))
Pozdrawiam,
Larysa