grueneberg
Cytat: Imiê:
P³eæ:
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!):
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000):
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
proszê umie¶ciæ w podpisie link do NPC.
wiêcej w: http://www.shinnobirpg.rp...000.html#103000
1.
Imiê: Kero
Pleæ: mê¿czyzna
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 20000
Jutsu:
Tajuu Kumoshin no jutsu
Chakra no Gaihi
Bunshin Bukuha no Jutsu
Tajuu Kage Bunshin no jutsu
Tajuu Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Daisan Kadou no Me
2.
Imiê: Dero
P³eæ: mê¿czyzna
Natura chakry: doton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Doryu Jouheki
Doryu Katsu
Kekai - Dorou Doumu
Kage Bunshin no jutsu
Mirroring Hand
Ganchuusou
//Nie bedzie Wi Dim plu³ nam w twarz ni NPC nam chrzani³ //
@ Ale¿ Amelio ja tylko zaproponowa³em im wy¿ej wywalê tym wiêcej zbijesz ale te¿ wiêcej zostanie
Ale¶ sobie matrixy zrobi³...
1.
Imiê: Kero
Pleæ: mê¿czyzna
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Kai
Kage Bushin no jutsu
Bunshin Bukuha no Jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Kaze no Yoroi
Tatsumaki no Jutsu
2.
Imiê: Dero
P³eæ: mê¿czyzna
Natura chakry: doton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Iwa Nadare/Hi no Hagane
Kage bushin no jutsu
Kawarimi no jutsu
Doryu Katsu
Kekai - Dorou Doumu
Ganchuusou
Jak siê doczyta³am w regulaminie, jako Kage mogê mieæ jednego NPC do obrony w³asnej, wiêc:
1.
Nazwisko i imiê: Rokudo Mukuro
Wygl±d: KLIK
P³eæ: Mê¿czyzna
Wiek: 24 lata
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 2000PCh
Techniki:
1) Kaiten Shuriken [kierowanie lotem shurikenów, jednocze¶nie zwiêkszaj±c ich ostro¶æ] - 20PCh per 1x shuriken
2) Kage Bunshin no Jutsu [technika klonowania, klony s± wytrzymalsze od zwyk³ych Bunshin'ów] - 200PCh per klon
3) Kawarimi no Jutsu [podmiana] - 100PCh
4) Mugen Sajin Daitoppa [u¿ytkownik wypuszcza z siebie du¿± ilo¶æ powietrza, zawieraj±c± wiele py³ków, zadaj±cych ma³e obra¿enia klonom, powoduj±c ich znikniêcie + technik± mo¿na zamroziæ wodê] - 250PCh
5) Kuchiyose Kirikiri Mai [u¿ytkownik techniki przywo³uje ³asicê pomagaj±c± w walce, mog±c± u¿ywaæ ataków ¿ywio³u Fuuton; ³asica posiada 1000PCh] - 250PCh
6) Butoukai No Jutsu [u¿ytkownik wysy³a w kierunku wroga ma³± kulkê z wiatru, po³±czon± z chakr±; po pe³nym uformowaniu mo¿na ni± strzeliæ w oponenta z wielk± si³±] - 200PCh
Masz sexi NPC ;]
Akcept ;]
Oki skoro mam prawo do jednego npc obroñcy to poproszê o juninkê z mojej kochanej wioski Oto.
Imiê: Areku
P³eæ: Mê¿czyzna
Natura czakry : Katon
Ilo¶æ czakry : 2000
Wygl±d: kliknij tu...
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Katon:
Karyu Endan [Katon]
Koszt 250
Ranga : A
Tradycyjna, ale wyj±tkowo mocna technika typu Katon. Od innych technik ró¿ni siê g³ównie ilo¶ci± powietrza w p³ucach, oraz sposobem wydmuchiwania. Tutaj ninja tworzy co¶ w rodzaju leja zwê¿aj±cego siê ku ustom. Technika ta jest o wiele bardziej ekonomiczna, choæ ma niewielki zasiêg.
Housenka [Katon]
Koszt 250
Ranga : B
Technika ta u¿ywana jest przez wszystkich z chakr± ¿ywio³u Katon. Szczególnie klan Uchicha lubi uczyæ tej techniki swoich potomków. Aby wykonaæ technikê nale¿y napi±æ wszystkie miê¶nie brzucha i powoli skumulowaæ chakrê w p³ucach. Po wykonaniu tego procesu nale¿y nabraæ bardzo du¿o powietrza. Wykonujemy pieczêcie nezumi(szczur), tora(tygrys), inu(pies), o-hitsuji(wó³), usagi(królik), tora (tygrys). Po wykonaniu pieczêci wypluwamy z siebie powietrze. W ma³ych kulach ognia mo¿na ukryæ drobn± broñ jak kunai czy shuriken.
Yougan Kushi [Katon]
Koszt 200
Ranga : C
Technika typu Katon inna od pozosta³ych. Ta za pomoc± czystej chakry i ¶liny, oraz wykonania odpowiednich pieczêci wytwarza w ustach ciek³± magmê. U¿ytkownik wypluwa strumieñ magmy na przeciwnika. Magma po uderzeniu w przeciwnika nie stygnie od razu, wiêc zadaje dodatkowe obra¿enia. Jednak u¿ytkownik tej techniki mo¿e sam poparzyæ sobie twarz.
Inne/Podstawowe:
Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalaj±ca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje u¿ytkownika.
koszt 150
(mam nadzejê ¿e nie przesadzi³am z technikami )
Akcept
Imiê: Suinimaro
P³eæ: Mê¿czyzna
Wiek: 24
Natura Chakry: Fuuton
Pch: 2000
Techniki:
Nawanuke no jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Atsugai
Rasengan
Kaze Kawarimi no Jutsu [defensywna]
Wygl±d: Klik
No skoro tak to zmienie... da³ bym mu rasenshurikena ale to chyba przesada
Gotowe
Sorasy za edit aloe ¿eby by³o smiesznie to mu wygl±da zmieni³em.
Midori, z tego, co mi wiadomo, NPC nie mog± posiadaæ klanu, wiêc dwa krótkie s³owa - zmieñ techniki.
PS. Gro¼nie ten Twój NPC wygl±da. Trzeba siê zacz±æ baæ. @@'
Okey, teraz ¶mia³o mogê zaakceptowaæ. Radzê tylko pamiêtaæ, ¿e NPC do obrony Kage nie mo¿e opuszczaæ wioski. To by by³o na tyle.
Jako i¿ znów zosta³em Kage postanowi³em sobie wybraæ NPC'ta.
Imiê: Senkai
P³eæ: Kobieta
Wiek: 22
Natura Chakry: Katon
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Kai
Kawarimi
Henge
Katon: Gouryuuka
Katon: Zukkou
Katon Ninpou, Hibashir
http://api.ning.com/files/69RrCpKDjPpKZUWXM3BJ*OVBLWXX-eyq0Kav1xJC09uLhAkIGE453MtXuwpxC*qVy*Vkj7z8kSV4LipLWrJLs22yVoEDH5e4/1210655033073.jpg - Wygl±d
I mam pytanie. Czy jak ju¿ przestanê byæ Kage i przejdê znów na rangê: Sage czy bêdê móg³ zachowaæ swojego NPC'ta
Nie mo¿na tak i to ci mówiê ja co to ju¿ testowa³ H.S.
Ok, szkoda. Ale ogó³em zaakceptowany??
Hyuta, zabierasz mi zabawê. Akcept.
Regulamin mówi o drugim NPC, którego mogê posiadaæ.
2.
Nazwisko i imiê: Minamoto Hanako
Wygl±d: KLIK
P³eæ: Kobieta
Wiek: 16 lat
Natura chakry: Raiton
Ilo¶æ chakry: 2000PCh
Techniki:
1) Shunshin no Jutsu
2) Kai
3) Kawarimi no Jutsu
4) Chidori Nagashi
5) Seishou Kakuhan
6) Raizou Senpuu no Jutsu
Mam nadziejê, ¿e nie przesadzi³am z technikami... x3
Mam parê zastrze¿eñ.Aby znaæ Chidori Nagashi musisz znaæ najpierw samo Chidori dlatego
4.Chidori
I reszta akcept
Haha nadchodzi mroczna era Midora i jego zUych NPC'tów
Teraz skoro te¿ moge 2 to ten bêdzie jeszcze gro¼niejszy i straszniejszy od poprzedniego... szatañski wygl±d- link do wygl±du
Imiê: Chcia³em Pokahontas ale... bêdzie Kin
P³eæ: Female
Natura chakry: Suiton
Ranga: Jonin
Chakra: 2000
Specjalizacja: Genjutsu
Techniki: Sakura Dizorubu
Sakura Kai
Kokohi no Jutsu
Suiton: Mizurappa(czy cos takiego )
Mugen
Kai
Bójcie siê
3 tehcniki na poczatku ...ok
3 ostatnie nie
3 pocz±tkowe oraz
4.Kai
5.Kawarimi no jutsu
6.Henge no jutsu
Zosta³am jounink± jako tak±, wiêc przez bycie w ANBU mogê sobie stworzyæ oddzia³ sk³adaj±cy siê z dwóch NPCów. Tak by to wynika³o z tematu, który istnieje..
Imiê: Aelis wygl±d
P³eæ: Kobieta
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!): Niech bêdzie NinJutsu
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Henge no Jutsu
Ranga: E
Jutsu umo¿liwiaj±ca zmianê w inn± osobê, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania siê.
koszt 100
~~~~
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
~~~~
Hikarakuyou
Ranga : D
Technika u¿ywana w Kraju Kwiatów. Polega ona najpierw na uniesieniu znajduj±cych siê wokó³ u¿ytkownika, kwiatów, a nastêpnie poprzez u¿yciu chakry i pieczêci, zamienieniu ich w bardzo ostre shurikeny. Koñcowym etapem jest wystrzelenie ro¶linnych broni w kierunku przeciwnika. Wygl±daj± one jak kwiatki ,ale tak naprawdê s± tak ostre jak normalne gwiazdki. Minusem tej techniki jest to, ¿e wymaga ona znajdowanie siê na polu lub jakiej¶ ³±ce, by mieæ z czego zrobiæ dany orê¿ miotany.
Koszt : 20 PCH za ka¿dy kwiatek zamieniony w shurikena
~~~~
Jigyakkou no Jutsu
Ranga: B
Technika specjalna ANBU. Pozwala ona na wyci±gniêcie z wybranego cz³owieka zapomnianych, b±d¼ jakichkolwiek wspomnieñ.
Koszt: 200
~~~~
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
U¿ytkownik rzuca w stronê przeciwnika Shuriken ,którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauwa¿yæ. Po unikniêciu pierwszego pojawia siê nastêpny, który zazwyczaj zadaje rany.
Koszt: 150
~~~~
Sougu
Ranga: A
U¿ytkownik wyskakuje w górê i otwiera zwój. Za pomoc± Chakry odpieczêtowuje jego zawarto¶æ (kunaie shurikenu ró¿ne bronie". Po tym U¿ytkownik atakuje tak± mas± broni swojego wroga technika bardzo ciê¿ka do unikniêcia.
Koszt: 250
I druga...
Imiê: Yono wygl±d
P³eæ: Kobieta
Natura chakry: HiruJutsu
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu: Kai
Kawarimi
Henge
~~~~
Jika Jukusei
Ranga: C
Przy pomocy chakry w strasznie szybkim tempie jeste¶my w stanie wyleczyæ nawet najpowa¿niejsze rany ( tylko swoje). Poprzez skupienie chakry w konkretnym miejscu, nasze komórki zaczynaj± b³yskawicznie siê goiæ, poprzez zastêpowanie starymi komórkami nowe. Jednak najsilniejsze obra¿enia jeste¶my tylko w pewnym stopniu wyleczyæ.
Koszt: 200
~~~~
Chuusuusei Biribiri
Ranga: C
U¿ytkownik przemienia Chakrê w impuls elektryczny. Po tym uderza w centralny o¶rodek nerwowy ( ty³ g³owy). Niszczy to po³±czenia miêdzy nerwami a cia³em w ten sposób ninja nie jest w stanie siê ruszyæ. Tylko najzdolniejsi odkryj± sekret tej techniki i bêd± mogli normalnie walczyæ. Jednak nawet im to zajmuje sporo czasu, zanim bêd± mogli siê normalnie poruszaæ.
Koszt: 200
~~~~
Koiyasute No Jutsu
Ranga: B
Jutsu u¿ywane na osobach w stanie krytycznym . Jest w stanie uzdrowiæ nawet uszkodzone narz±dy ,ale je¿eli medyk nie jest w stanie siê skupiæ jutsu nie podzia³a. Dlatego jest to takie dobre jutsu medyczne, bo wymaga du¿o czasu i skupienia na udane zakoñczenie leczenia. Dziêki niej mo¿emy nawet umieraj±c± osobê przywróciæ do stanu u¿ywalno¶ci.
Koszt: 250
Liczê na sprawiedliwe rozstrzygniêcie
Ten 2 jest oki w 100% , jednak ten pierwszy ma miec 1 technikê rangi A , 1 B i 4 D , b±d¼ 1 A , 2C 3 D Byle by mia³ tylko jedn± A i jedn± B ewentualnie
Poprawione. Mam nadziejê, ¿e jest gut.
Jest oki
Imiê: Iyamada
P³eæ: Shinobi
Opis: Iyamada to typ cz³owieka który pójdzie za swoim panem nawet gdyby ten szed³ wprost w objêcia piekie³, jego g³ównymi atutami s± szybko¶æ i inteligencja, a specjalizacj± wodna natura chakry. Iyamada nie jest pe³noprawnym cz³onkiem ANBU a uczniem jednego z cz³onków, jego potencja³ jest nie do zakwestionowania a obecnie umiejêtnosci olbrzymie.
Natura czakry: Suiton
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu:
-Suirou no Jutsu (B) - Wodne Wiêzienie
-Mizukuri No Yaiba (C) Miecz wodny
-Kiri-Gakure No Jutsu (B) - wytwarza gêst± mg³ê
-Bunshin no jutsu
-Henge
-Kawarimi
Imiê: Yumika
P³eæ: Kunoichi
Opis: Yumika jest zdecydowanie g³upia choæ tyczy siê to tylko ¿ycia codziennego, dziwne no nie? W walce jej natura zmienia siê ca³kowicie i tak otrzymujemy obraz totalnie po¶wiêconej wojnie kobiety, nie potrafi w ¿yciu robiæ nic innego ponad walkê, nawet porz±dnie nie umie dopiec ppieczeni, dlaczego wiêc jest tak wa¿na w ma³ym sk³adzie Hidetory? Otó¿ posiada pewne umiejêtno¶ci które s± ch³opakowi niezwykle potrzebne, przede wszystkim jest mistrzem miecza wiêkszym nawet ni¿ sam dowódca oddzia³u (!), a po drugie jest mistrzyniom technik nie zwi±zanych z ¿ywio³ami chakry.
Natura czakry: Nieznana
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu:
-no Jutsu (B) - czytanie w my¶lach
-Muon Satsujin Jutsu (C) - ciche poruszanie siê
-Kai
-Shoushagan no Jutsu (B) - ca³kowita zmiana wygl±du
-Bunshin no jutsu
-Kawarimi no jutsu
Na obu brak akceptu Taki NCP musi mieæ co najmniej 3 techniki D . Mo¿e mieæ max 1 A i 1 B , ewentualnie 2 B , ale wtedy bez A
Pardon D zrobi³em matrixy - zedytowane
W tym drugim zamiast Kinmuku Yaiba Dajesz Kai , w tym pierwszym , zamiast Houmatsu Reppa , wpisujesz bunshin. I akcept .
Po tych zmianach wszystko akceptuje. Masz tych swoich NCP - ków .
Imiê: nieznane.
Pseudonim: Lady Poker
P³eæ: kobieta
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!):
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
Origami no Jutsu
Tworzy "¿yjace" origami, jednak papierowe zabawki nie s³ó¿± do latania. Podstawowe jutsu tego klanu.
Ranga technik: D
koszt : 0
(Tyklo jedno takie jutsu zamiast E ... proszê *.* )
Togiretogire no Jutsu
Papier owija koñczynê wroga i mia¿d¿y j±
Ranga technik: B
koszt: 350
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
wygl±d?
jak± pe³ni rolê?
Jest ochron± Jeng. Eskort± podczas podró¿y, stra¿nikiem podczas spotkañ i tarcz± gdy leci pocisk. Jest oddan± s³ó¿k±.
Po pierwsze to taki pomocnik nie mo¿e mieæ technik rangi S Zmieñ to potem sprawdzê ( nie mo¿e mieæ te¿ 3 A , b±d¼ 3 B. Podstawowe techniki to ranga E , nie D )
Poprawione
Kami Chou Sekkou no Jutsu
Tworzy papierowe motyle, które mog± byæ stosowane do szpiegowania.
Ranga technik: C
koszt : 25 za motylk
Zamiast
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
i Akcept
P³eæ:
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!):
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000):
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
proszê umie¶ciæ w podpisie link do NPC.
wiêcej w: http://www.shinnobirpg.rp...000.html#103000
1.
Imiê: Kero
Pleæ: mê¿czyzna
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 20000
Jutsu:
Tajuu Kumoshin no jutsu
Chakra no Gaihi
Bunshin Bukuha no Jutsu
Tajuu Kage Bunshin no jutsu
Tajuu Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Daisan Kadou no Me
2.
Imiê: Dero
P³eæ: mê¿czyzna
Natura chakry: doton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Doryu Jouheki
Doryu Katsu
Kekai - Dorou Doumu
Kage Bunshin no jutsu
Mirroring Hand
Ganchuusou
//Nie bedzie Wi Dim plu³ nam w twarz ni NPC nam chrzani³ //
@ Ale¿ Amelio ja tylko zaproponowa³em im wy¿ej wywalê tym wiêcej zbijesz ale te¿ wiêcej zostanie
Ale¶ sobie matrixy zrobi³...
1.
Imiê: Kero
Pleæ: mê¿czyzna
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Kai
Kage Bushin no jutsu
Bunshin Bukuha no Jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Kaze no Yoroi
Tatsumaki no Jutsu
2.
Imiê: Dero
P³eæ: mê¿czyzna
Natura chakry: doton
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Iwa Nadare/Hi no Hagane
Kage bushin no jutsu
Kawarimi no jutsu
Doryu Katsu
Kekai - Dorou Doumu
Ganchuusou
Jak siê doczyta³am w regulaminie, jako Kage mogê mieæ jednego NPC do obrony w³asnej, wiêc:
1.
Nazwisko i imiê: Rokudo Mukuro
Wygl±d: KLIK
P³eæ: Mê¿czyzna
Wiek: 24 lata
Natura chakry: Fuuton
Ilo¶æ chakry: 2000PCh
Techniki:
1) Kaiten Shuriken [kierowanie lotem shurikenów, jednocze¶nie zwiêkszaj±c ich ostro¶æ] - 20PCh per 1x shuriken
2) Kage Bunshin no Jutsu [technika klonowania, klony s± wytrzymalsze od zwyk³ych Bunshin'ów] - 200PCh per klon
3) Kawarimi no Jutsu [podmiana] - 100PCh
4) Mugen Sajin Daitoppa [u¿ytkownik wypuszcza z siebie du¿± ilo¶æ powietrza, zawieraj±c± wiele py³ków, zadaj±cych ma³e obra¿enia klonom, powoduj±c ich znikniêcie + technik± mo¿na zamroziæ wodê] - 250PCh
5) Kuchiyose Kirikiri Mai [u¿ytkownik techniki przywo³uje ³asicê pomagaj±c± w walce, mog±c± u¿ywaæ ataków ¿ywio³u Fuuton; ³asica posiada 1000PCh] - 250PCh
6) Butoukai No Jutsu [u¿ytkownik wysy³a w kierunku wroga ma³± kulkê z wiatru, po³±czon± z chakr±; po pe³nym uformowaniu mo¿na ni± strzeliæ w oponenta z wielk± si³±] - 200PCh
Masz sexi NPC ;]
Akcept ;]
Oki skoro mam prawo do jednego npc obroñcy to poproszê o juninkê z mojej kochanej wioski Oto.
Imiê: Areku
P³eæ: Mê¿czyzna
Natura czakry : Katon
Ilo¶æ czakry : 2000
Wygl±d: kliknij tu...
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Katon:
Karyu Endan [Katon]
Koszt 250
Ranga : A
Tradycyjna, ale wyj±tkowo mocna technika typu Katon. Od innych technik ró¿ni siê g³ównie ilo¶ci± powietrza w p³ucach, oraz sposobem wydmuchiwania. Tutaj ninja tworzy co¶ w rodzaju leja zwê¿aj±cego siê ku ustom. Technika ta jest o wiele bardziej ekonomiczna, choæ ma niewielki zasiêg.
Housenka [Katon]
Koszt 250
Ranga : B
Technika ta u¿ywana jest przez wszystkich z chakr± ¿ywio³u Katon. Szczególnie klan Uchicha lubi uczyæ tej techniki swoich potomków. Aby wykonaæ technikê nale¿y napi±æ wszystkie miê¶nie brzucha i powoli skumulowaæ chakrê w p³ucach. Po wykonaniu tego procesu nale¿y nabraæ bardzo du¿o powietrza. Wykonujemy pieczêcie nezumi(szczur), tora(tygrys), inu(pies), o-hitsuji(wó³), usagi(królik), tora (tygrys). Po wykonaniu pieczêci wypluwamy z siebie powietrze. W ma³ych kulach ognia mo¿na ukryæ drobn± broñ jak kunai czy shuriken.
Yougan Kushi [Katon]
Koszt 200
Ranga : C
Technika typu Katon inna od pozosta³ych. Ta za pomoc± czystej chakry i ¶liny, oraz wykonania odpowiednich pieczêci wytwarza w ustach ciek³± magmê. U¿ytkownik wypluwa strumieñ magmy na przeciwnika. Magma po uderzeniu w przeciwnika nie stygnie od razu, wiêc zadaje dodatkowe obra¿enia. Jednak u¿ytkownik tej techniki mo¿e sam poparzyæ sobie twarz.
Inne/Podstawowe:
Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalaj±ca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje u¿ytkownika.
koszt 150
(mam nadzejê ¿e nie przesadzi³am z technikami )
Akcept
Imiê: Suinimaro
P³eæ: Mê¿czyzna
Wiek: 24
Natura Chakry: Fuuton
Pch: 2000
Techniki:
Nawanuke no jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Atsugai
Rasengan
Kaze Kawarimi no Jutsu [defensywna]
Wygl±d: Klik
No skoro tak to zmienie... da³ bym mu rasenshurikena ale to chyba przesada
Gotowe
Sorasy za edit aloe ¿eby by³o smiesznie to mu wygl±da zmieni³em.
Midori, z tego, co mi wiadomo, NPC nie mog± posiadaæ klanu, wiêc dwa krótkie s³owa - zmieñ techniki.
PS. Gro¼nie ten Twój NPC wygl±da. Trzeba siê zacz±æ baæ. @@'
Okey, teraz ¶mia³o mogê zaakceptowaæ. Radzê tylko pamiêtaæ, ¿e NPC do obrony Kage nie mo¿e opuszczaæ wioski. To by by³o na tyle.
Jako i¿ znów zosta³em Kage postanowi³em sobie wybraæ NPC'ta.
Imiê: Senkai
P³eæ: Kobieta
Wiek: 22
Natura Chakry: Katon
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu:
Kai
Kawarimi
Henge
Katon: Gouryuuka
Katon: Zukkou
Katon Ninpou, Hibashir
http://api.ning.com/files/69RrCpKDjPpKZUWXM3BJ*OVBLWXX-eyq0Kav1xJC09uLhAkIGE453MtXuwpxC*qVy*Vkj7z8kSV4LipLWrJLs22yVoEDH5e4/1210655033073.jpg - Wygl±d
I mam pytanie. Czy jak ju¿ przestanê byæ Kage i przejdê znów na rangê: Sage czy bêdê móg³ zachowaæ swojego NPC'ta
Nie mo¿na tak i to ci mówiê ja co to ju¿ testowa³ H.S.
Ok, szkoda. Ale ogó³em zaakceptowany??
Hyuta, zabierasz mi zabawê. Akcept.
Regulamin mówi o drugim NPC, którego mogê posiadaæ.
2.
Nazwisko i imiê: Minamoto Hanako
Wygl±d: KLIK
P³eæ: Kobieta
Wiek: 16 lat
Natura chakry: Raiton
Ilo¶æ chakry: 2000PCh
Techniki:
1) Shunshin no Jutsu
2) Kai
3) Kawarimi no Jutsu
4) Chidori Nagashi
5) Seishou Kakuhan
6) Raizou Senpuu no Jutsu
Mam nadziejê, ¿e nie przesadzi³am z technikami... x3
Mam parê zastrze¿eñ.Aby znaæ Chidori Nagashi musisz znaæ najpierw samo Chidori dlatego
4.Chidori
I reszta akcept
Haha nadchodzi mroczna era Midora i jego zUych NPC'tów
Teraz skoro te¿ moge 2 to ten bêdzie jeszcze gro¼niejszy i straszniejszy od poprzedniego... szatañski wygl±d- link do wygl±du
Imiê: Chcia³em Pokahontas ale... bêdzie Kin
P³eæ: Female
Natura chakry: Suiton
Ranga: Jonin
Chakra: 2000
Specjalizacja: Genjutsu
Techniki: Sakura Dizorubu
Sakura Kai
Kokohi no Jutsu
Suiton: Mizurappa(czy cos takiego )
Mugen
Kai
Bójcie siê
3 tehcniki na poczatku ...ok
3 ostatnie nie
3 pocz±tkowe oraz
4.Kai
5.Kawarimi no jutsu
6.Henge no jutsu
Zosta³am jounink± jako tak±, wiêc przez bycie w ANBU mogê sobie stworzyæ oddzia³ sk³adaj±cy siê z dwóch NPCów. Tak by to wynika³o z tematu, który istnieje..
Imiê: Aelis wygl±d
P³eæ: Kobieta
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!): Niech bêdzie NinJutsu
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Henge no Jutsu
Ranga: E
Jutsu umo¿liwiaj±ca zmianê w inn± osobê, lub przedmiot. Jest to dobra technika do maskowania siê.
koszt 100
~~~~
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
~~~~
Hikarakuyou
Ranga : D
Technika u¿ywana w Kraju Kwiatów. Polega ona najpierw na uniesieniu znajduj±cych siê wokó³ u¿ytkownika, kwiatów, a nastêpnie poprzez u¿yciu chakry i pieczêci, zamienieniu ich w bardzo ostre shurikeny. Koñcowym etapem jest wystrzelenie ro¶linnych broni w kierunku przeciwnika. Wygl±daj± one jak kwiatki ,ale tak naprawdê s± tak ostre jak normalne gwiazdki. Minusem tej techniki jest to, ¿e wymaga ona znajdowanie siê na polu lub jakiej¶ ³±ce, by mieæ z czego zrobiæ dany orê¿ miotany.
Koszt : 20 PCH za ka¿dy kwiatek zamieniony w shurikena
~~~~
Jigyakkou no Jutsu
Ranga: B
Technika specjalna ANBU. Pozwala ona na wyci±gniêcie z wybranego cz³owieka zapomnianych, b±d¼ jakichkolwiek wspomnieñ.
Koszt: 200
~~~~
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
U¿ytkownik rzuca w stronê przeciwnika Shuriken ,którego cieniem jest drugi taki sam. Przeciwnik nie jest w stanie go zauwa¿yæ. Po unikniêciu pierwszego pojawia siê nastêpny, który zazwyczaj zadaje rany.
Koszt: 150
~~~~
Sougu
Ranga: A
U¿ytkownik wyskakuje w górê i otwiera zwój. Za pomoc± Chakry odpieczêtowuje jego zawarto¶æ (kunaie shurikenu ró¿ne bronie". Po tym U¿ytkownik atakuje tak± mas± broni swojego wroga technika bardzo ciê¿ka do unikniêcia.
Koszt: 250
I druga...
Imiê: Yono wygl±d
P³eæ: Kobieta
Natura chakry: HiruJutsu
Ilo¶æ chakry: 2000
Jutsu: Kai
Kawarimi
Henge
~~~~
Jika Jukusei
Ranga: C
Przy pomocy chakry w strasznie szybkim tempie jeste¶my w stanie wyleczyæ nawet najpowa¿niejsze rany ( tylko swoje). Poprzez skupienie chakry w konkretnym miejscu, nasze komórki zaczynaj± b³yskawicznie siê goiæ, poprzez zastêpowanie starymi komórkami nowe. Jednak najsilniejsze obra¿enia jeste¶my tylko w pewnym stopniu wyleczyæ.
Koszt: 200
~~~~
Chuusuusei Biribiri
Ranga: C
U¿ytkownik przemienia Chakrê w impuls elektryczny. Po tym uderza w centralny o¶rodek nerwowy ( ty³ g³owy). Niszczy to po³±czenia miêdzy nerwami a cia³em w ten sposób ninja nie jest w stanie siê ruszyæ. Tylko najzdolniejsi odkryj± sekret tej techniki i bêd± mogli normalnie walczyæ. Jednak nawet im to zajmuje sporo czasu, zanim bêd± mogli siê normalnie poruszaæ.
Koszt: 200
~~~~
Koiyasute No Jutsu
Ranga: B
Jutsu u¿ywane na osobach w stanie krytycznym . Jest w stanie uzdrowiæ nawet uszkodzone narz±dy ,ale je¿eli medyk nie jest w stanie siê skupiæ jutsu nie podzia³a. Dlatego jest to takie dobre jutsu medyczne, bo wymaga du¿o czasu i skupienia na udane zakoñczenie leczenia. Dziêki niej mo¿emy nawet umieraj±c± osobê przywróciæ do stanu u¿ywalno¶ci.
Koszt: 250
Liczê na sprawiedliwe rozstrzygniêcie
Ten 2 jest oki w 100% , jednak ten pierwszy ma miec 1 technikê rangi A , 1 B i 4 D , b±d¼ 1 A , 2C 3 D Byle by mia³ tylko jedn± A i jedn± B ewentualnie
Poprawione. Mam nadziejê, ¿e jest gut.
Jest oki
Imiê: Iyamada
P³eæ: Shinobi
Opis: Iyamada to typ cz³owieka który pójdzie za swoim panem nawet gdyby ten szed³ wprost w objêcia piekie³, jego g³ównymi atutami s± szybko¶æ i inteligencja, a specjalizacj± wodna natura chakry. Iyamada nie jest pe³noprawnym cz³onkiem ANBU a uczniem jednego z cz³onków, jego potencja³ jest nie do zakwestionowania a obecnie umiejêtnosci olbrzymie.
Natura czakry: Suiton
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu:
-Suirou no Jutsu (B) - Wodne Wiêzienie
-Mizukuri No Yaiba (C) Miecz wodny
-Kiri-Gakure No Jutsu (B) - wytwarza gêst± mg³ê
-Bunshin no jutsu
-Henge
-Kawarimi
Imiê: Yumika
P³eæ: Kunoichi
Opis: Yumika jest zdecydowanie g³upia choæ tyczy siê to tylko ¿ycia codziennego, dziwne no nie? W walce jej natura zmienia siê ca³kowicie i tak otrzymujemy obraz totalnie po¶wiêconej wojnie kobiety, nie potrafi w ¿yciu robiæ nic innego ponad walkê, nawet porz±dnie nie umie dopiec ppieczeni, dlaczego wiêc jest tak wa¿na w ma³ym sk³adzie Hidetory? Otó¿ posiada pewne umiejêtno¶ci które s± ch³opakowi niezwykle potrzebne, przede wszystkim jest mistrzem miecza wiêkszym nawet ni¿ sam dowódca oddzia³u (!), a po drugie jest mistrzyniom technik nie zwi±zanych z ¿ywio³ami chakry.
Natura czakry: Nieznana
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu:
-no Jutsu (B) - czytanie w my¶lach
-Muon Satsujin Jutsu (C) - ciche poruszanie siê
-Kai
-Shoushagan no Jutsu (B) - ca³kowita zmiana wygl±du
-Bunshin no jutsu
-Kawarimi no jutsu
Na obu brak akceptu Taki NCP musi mieæ co najmniej 3 techniki D . Mo¿e mieæ max 1 A i 1 B , ewentualnie 2 B , ale wtedy bez A
Pardon D zrobi³em matrixy - zedytowane
W tym drugim zamiast Kinmuku Yaiba Dajesz Kai , w tym pierwszym , zamiast Houmatsu Reppa , wpisujesz bunshin. I akcept .
Po tych zmianach wszystko akceptuje. Masz tych swoich NCP - ków .
Imiê: nieznane.
Pseudonim: Lady Poker
P³eæ: kobieta
Natura czakry, genjutsu, taijutsu lub medyczne jutsu (tylko 1!):
Ilo¶æ czakry (zawsze 2000): 2000
6 proponowanych jutsu ( w tym 3 podstawowe):
Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100
Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100
Origami no Jutsu
Tworzy "¿yjace" origami, jednak papierowe zabawki nie s³ó¿± do latania. Podstawowe jutsu tego klanu.
Ranga technik: D
koszt : 0
(Tyklo jedno takie jutsu zamiast E ... proszê *.* )
Togiretogire no Jutsu
Papier owija koñczynê wroga i mia¿d¿y j±
Ranga technik: B
koszt: 350
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
wygl±d?
jak± pe³ni rolê?
Jest ochron± Jeng. Eskort± podczas podró¿y, stra¿nikiem podczas spotkañ i tarcz± gdy leci pocisk. Jest oddan± s³ó¿k±.
Po pierwsze to taki pomocnik nie mo¿e mieæ technik rangi S Zmieñ to potem sprawdzê ( nie mo¿e mieæ te¿ 3 A , b±d¼ 3 B. Podstawowe techniki to ranga E , nie D )
Poprawione
Kami Chou Sekkou no Jutsu
Tworzy papierowe motyle, które mog± byæ stosowane do szpiegowania.
Ranga technik: C
koszt : 25 za motylk
Zamiast
Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypuj±c wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300
i Akcept