grueneberg
Denki Kai
Ranga: D
Technika polegająca na stworzeniu kilku niewielkich ładunków chakry a następnie skierowaniu ich ku wybranemu celowi. Pojedynczo nie są w stanie zagrozić stworzeniu ludzkiemu (ewentualnie niewielkim zwierzętom) jednak w większej ilości, mogą powodować chwilowy paraliż. Takowy stan, oczywiście jest subiektywny, oraz o jego długości (jak i w ogóle pojawieniu się) decyduję wytrzymałość postaci. W tym momencie, nie trzeba chyba wspominać, iż niektóre sprzyjające elementy otoczenia, mogą ułatwić zadanie.
Koszt: 50 za każdy ładunek (maksymalnie pięć)
Szybkość: 40-45
Raikyuu
Ranga: C
Technika ofensywna polegająca na zaatakowaniu przeciwnika elektrycznym pociskiem. Bezpośrednie trafienie, powoduję chwilowy paraliż, oraz odrzuca w tył. Do wykonania techniki, niezbędny jest komplet dwóch broni białych (wykonanych z metalu), gdyż to właśnie one odgrywają rolę przewodnika. Taki pocisk jest szybki i silny, jednak jego stworzenie wymaga ścisłego postępowania, jak i czas tworzenia, pozostawia wiele do życzenia.
Koszt: 200 za każdy pocisk
Wymagnia: Denki Kai
Szybkość 60-65 (pocisku)
Raiseishi
Ranga: C
Technika oddziałująca bardziej na naszą broń, aniżeli Nas samych. Polega na zebraniu odpowiedniej ilości chakry typu raiton, a następnie tchnięciu ją w bojowy ekwipunek. Tak nasączona broń (materiał z którego jest wykonana, musi przewodzić elektryczność) zyskuję specjalne właściwości. Oprócz obrażeń ciętych i kłutych, również poraża, oraz powoduję niewielki paraliż (wszystko jest względne co do wytrzymałości oraz innych czynników) Warto zaznaczyć również, iż chakra z której pomocą została nasączona broń, jest ledwo widoczna. Efekt można usunąć, znajdując inny przewodnik, lub przy pomocy wody.
Koszt: 150 oraz 50 za każdy następny post (od 1 do 7 postów)
Wymagania: Denki Kai
Raisō: Ikazuchi no Utage
Ranga: C
Kolejna technika ofensywna, wymagająca dwóch ostrzy. Magazynując w dłoniach chakrę raiton, wyzwalamy ją poprzez naszą broń. W ten sposób, tworzymy ładunek elektryczny, który przez krótki odcinek brnie do przodu, a następnie rozdziela się. Należy wspomnieć iż piorun porusza się nieco ponad ziemią, więc może zbyt wcześnie trafić na wyrastające przeszkody. Również po rozdzieleniu, nie jest bardzo sterowny (ciągle brnie się w linii prostej, odbijając od danego punktu). Logicznie im więcej powstałych kończyn, tym są one słabsze. Trefienie może powodować paraliż jak i ogłuszenie, oczywiście zależnie od wytrzymałości celu.
Koszt: 200
Wymagania: Denki Kai
Szybkość +40-
Raizou Senpuu no Jutsu
Ranga: C
Technika grupowa (wymagająca obecności co najmniej 2 osób) polegająca na przybraniu pewnej bardzo śmiesznej, lecz o dziwo skutecznej pozycji (mianowicie, ustawieniu się jeden nad drugim). Następnie obie osoby, wchodzą w rotację, zaczynając się kręcić i przybierają kształtem niewielkie tornado. Podczas obrotu, mogą zostać wysunięte różnorakie elementy (głównie uzbrojenie) w celu zwiększenia obrażeń. Do całej rotacji, dochodzi również uwalnianie niewielkich ilości chakry typu Raiton, mającej wpływ głównie na obrażenia, jak i na efekt wizualny.
Koszt: 100 (od osoby)
Szybkość +55-
Jibashi
Ranga: B
Podstawowa technika żywiołu Raiton. To właśnie na niej, opiera się większość elektrycznych technik. Jutsu to, polega na stworzeniu wciąż niewielkiego (jednak w porównaniu do Denki Kai, dużo potężniejszego), ale już ciągłego impulsu, o niezwykle szerokiej gamie zastosowań. Znana przez większość osób używających ten żywioł, idealnie współpracuje również z innymi częściami koła chakry, co dodatkowo zwiększa uniwersalność tej techniki. Krótki czas wykonania, oraz wysoka szybkość, stanowi też z niego całkiem niezły indywidualny atak, który powinien stanowić trzon każdego wachlarzu technik.
Koszt: 250+50 za każdą turę.
Wymagania: Denki Kai, 2 jutsu typu raiton
Szybkość: 55-60.
Gian
Ranga: B
Kolejna technika ofensywna, wymagająca znajomości podstawowych zagadnień. Polega na naładowaniu ust chakrą typu raiton, a następnie wystrzelenie jej, w formie niewielkiej błyskawicy bądź promienia. Pierwszy strzał, trwa najdłużej (z wyżej wymienionego powodu) lecz następne mogą zostać wystrzelone z dużą prędkością, bez wcześniejszych, specjalnych przygotowań. Bezpośrednie trafienie, może spowodować poważne porażenie (jeżeli jest to błyskawica) bądź obciąć słabsze kończyny (gdy jest w formie promienia).
Koszt: 350 Pierwsze użycie, 300 10 kolejnych.
Wymagania: Jibashi, 5 Jutsu typu Raiton.
Szybkość +50-
Raigeki No Yoroi
Ranga: B
Raiton, będąc bardzo ofensywnym żywiołem, posiada niewiele funkcji obronnych. Jedną z podstawową technik z Tego zestawu, niewątpliwie jest Raigeki no Yoroi. Technika polega na przywołaniu mocy błyskawic, a następnie dzięki umiejętnemu władaniu chakry, rozprowadzenie gęstej mieszanki wokoło Naszego ciała. Wbrew pozorom, zapewnia to całkiem niezłą ochronę. Nominalnymi wadami techniki, jest podatność na Suiton, oraz wymóg powtarzania całego (dość czasochłonnego procesu), kiedy pancerz zostanie już rozbity (nie posiada on samoregeneracji). Nie można też zapominać, iż mimo krążenia Raitonu wokoło Naszego ciałka, to ta technika, nie będzie trwała wiecznie.
Koszt: 350 za okres 3-6 tur (zależy od użytkownika).
Wymagania: Jibashi
Raikingen
Ranga: B
Technika polegająca na stworzeniu repliki Elektrycznego Miecza. Takowe ostrze jest wytrzymałe, nie tylko z racji na swój budulec (skoncentrowany Raiton), ale również z racji na kształt (Jest nieco dłuższy niż sztylet, ale jednak krótszy od popularnej katany). Jego powierzchnię tnące, nie są tak naprawdę ostre (nie powodują głębokich ran ciętych), gdyż podstawową funkcją jest ogłuszanie oraz paraliżowanie przeciwników. Zwyczajne bronie, nie są w stanie poważnie go uszkodzić (no i samo ryzyko używania metalowych przedmiotów przy takiej specyfice broni), w przeciwieństwie do silnych technik opierających się na chakrze. Zaleca się wysoką ostrożność w używaniu, przy środowisku wodnym.
Koszt: 300 + 100 co turę.
Gufutenka
Ranga: A
To już zaawansowana, lecz mimo wszystko łatwo dostępna i często spotykana technika tego żywiołu. Polega na skumulowaniu w obydwóch (bądź też jednej), dłoni potężnych ładunków, a następnie dystansowy atak czymś na wzór piorunów. Dzięki umiejętnościom nabytym przez dwie poprzednie techniki (Denki Kai i Jibashi), taka ofensywa jest zarówno silna, jak i trwała. Dodatkowo, uzyskujemy niemalże całkowitą kontrolę, nad jednym bądź dwoma piorunami. Tutaj, należy przypomnieć, iż takowe, nie mogą się już więcej rozdzielać, a stopień zaawansowania kontroli, jest zdecydowanie lepszy, w wypadku tylko jednego takiego pocisku. Dużym problemem, pozostaje jednak zasięg, gdyż w porównaniu do siły i uniwersalności techniki, jest on dość ograniczony (20m).
Koszt: 350 + 150 za turę
Wymagania: Jibashi, 5 jutsu typu raiton
Szybkość: 65-70.
Rai no Tate
Ranga: A
Prawie najlepsza defensywna technika Raitonu. Jutsu to polega, na skupieniu w obydwóch dłoniach dużej ilości elektrycznej chakry, a następnie wyprostowaniu dłoni, i roztoczeniu naprzeciwko Siebie, wypukłej bariery. Taka obrona, jest w stanie wytrzymać zmasowany, lecz tylko frontalny atak, bez większej szkody dla naszego zdrowia. Szybka w wykonaniu, oraz dość solidna. W dalszym jednak ciągu, nie powinna być używana przeciwko wodzie, ew. w wodnym środowisku, gdyż w ten sposób bardzo łatwo może posłużyć niczym gwóźdź do trumny.
Koszt: 300 + 150 za każdą turę utrzymania
Wymagania: Raigeki no Yoroi, Jibashi
Rai Tate No Kireme
Ranga: B!
Bardzo bliska znajoma, a wręcz pochodna poprzedniej techniki. Po zastosowaniu Rai no Tate, niewielkim kosztem chakry, można odwrócić część ataku, przeciwko wrogowi. Tak odbity atak, mimo jego początkowej formy, leci tylko w linii prostej, lecz mimo wszystko, potrafi zaskoczyć skoncentrowanego na szaleńczej ofensywnie przeciwnika. Siła takiego ataku, jest zależna od siły odbitego ataku, a z bardzo logicznych i oczywistych przyczyn, nie działa z jutsu typu Suiton.
Koszt: 250
Wymagania: Rai no Tate
Szybkość: Zmienna.
Rairyuu no Tatsumaki
Ranga: A
Jedna z niewielu ofensywnych, lecz obszarowych technik w szerokim wachlarzu raitonów. Jutsu polegające na otoczeniu się, pokaźnymi ilościami chakry, a następnie wprawieniu jej w rotację (czy to obracając się dookoła własnej osi, czy to przy użyciu jutsu typu fuuton). W ten sposób, rozprowadzimy energię równomiernie, w formie szybko wirującego elektrycznego tornada. Wszystko uroczyście doprawia, wizualny efekt smoka. Ta technika, posiada naprawdę dużą siłę, a bezpośrednie trafienie w cel, mimo iż nie jest proste, może okazać się śmiertelne. Również w razie chybienia, przeciwnik znajdujący się blisko niedawnego miejsca trafienia, odniesie poważne obrażenia.
Koszt: 400
Wymagania: Gutufenka, 7 jutsu typu Raiton.
Szybkość: 75-80
Ikazappu
Ranga:A
Technika o naprawdę potężnym potencjale ofensywnym. Jest jedną z niewielu technik kontaktowych (dotykowych), a polega na natychmiastowym i krótkotrwałym skupieniu w dłoni pokaźnych ilości czystej chakry rodzaju raiton, a następnie bez specjalnej obróbki, uderzeniu nimi w cel, powodując dużych rozmiarów eksplozję. Problem, może sprawić potrzeba utrzymania takiej ilości chakry przy własnej dłoni, odpowiednio długo, aby mógł nastąpić impakt. Jedno z niewielu jutsu, przy których nie można mówić o paraliżu po uzyskaniu trafienia, a to wszystko z powodu ukierunkowania chakry.
Koszt: 400
Wymagania: Gotufenka
Szybkość: Zależy od użytkownika.
Chidori
Ranga: A
Bardzo popularna technika, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Polega na bardzo mocnym i dokładnym skoncentrowaniu i nadaniu olbrzymiej prędkości chakrze typu raiton (co spowoduję głośny i rzucający się w uszy odgłos), a następnie własnoręczne uderzenie celu. Posiadając olbrzymie właściwości penetrujące, taki atak, jest w stanie przebić większość tarcz czy pancerzy, a bezpośrednie trafienie w jedno z odpowiednich miejsc, zazwyczaj kończy się szybką śmiercią. Niestety nie jest to takie łatwe. Utrzymanie ładunku, oraz pędzenie z dużą prędkością, znacząco obniżają percepcję (przez co przebycie średniej odległości, po czym trafienie w serce, bez odpowiednich wspomagaczy, jak unieruchomienie, albo doujutsu, bywa niezwykle trudne, a wręcz niemożliwe). Wtedy użytkownik jest bardzo łatwo narażony na atak, którego zazwyczaj nie będzie w stanie ani usłyszeć (odgłos), ani zobaczyć (błysk). W wypadku użycia tej techniki, chakra jest nieco bardziej stabilna niż przy użyciu Ikazappu, więc i samo jutsu, może być używane dłużej (chociażby w formie czegoś na wzór ostrza). Nie możemy również zapominać, iż użycie powoduję zmęczenie, oraz często poważne uszkodzenia dłoni/przedramienia.
Koszt: 350 + 200 za każdą turę (od 1 do 4) utrzymywania
Wymagania: Gotufenka
Szybkość: Zależy od użytkownika, lecz zwiększona o 10.
Chidori Nagashi
Ranga: A
Pierwsza pochodna Chidori. Technika, wymagająca doskonałej kontroli chakry raiton, jak i oczywiście znajomości swojej poprzedniczki. Polega na rozprowadzeniu stabilnych i silnych impulsów elektrycznych przez nasze ciało (jak i również w jego bliskich okolicach, około 1m). Takie użycie tego ładunku, posiada już skutki zarówno defensywne (przez czas trwania, zapewnia dobrą obronę przeciwko jutsu typu Doton, jego podkategorią, oraz broni białej), jak i dużą siłę rażenia przeciwko organizmom żywym (porażenie, możliwy odrzut i paraliż). Nie wymaga pieczęci, jednak nieco większej ilości energii niż Swoja poprzedniczka. Mimo wszystko, ta wszechstronna technika posiada wiele wad. Pierwszą z nich, jest fakt iż nie powinna być nadużywana w środowisku wodnym, gdyż takowe bardzo łatwo może obrócić tą siłę przeciwko nam samym. Kolejnymi minusami są zaburzenia percepcji (wzrok i słuch), jak i ograniczona mobilność. Na koniec, nie zapominajmy również, iż wyładowania, nie mogą zbytnio oddalić się od naszego ciała.
Koszt: 400 + 250 za każdą, następną turę utrzymania (maksymalnie 3)
Wymagania: CHidori, 7 jutsu typu raiton.
&
Kuchiku Ryoku no Hirate
Ranga: A
Kolejne rozwinięcie Chidori, tym razem łudząco podobne do Chidori Nagashi. Również polega na wydostaniu silnego i stabilnego ładunku z poza obrębu naszego ciała, lecz tym razem, zamiast egoistycznie skupić go wokoło własnej osoby, rozprowadzamy go poprzez jakiś materiał (od powietrza-mizerny efekt, aż po wodę czy metal). Cały proces, tak jak samo Chidori, wymaga skupienia w ręce potężnej dawki chakry, a następnie uzyskaniu kontaktu z danym przedmiotem (tak, to oznacza iż wpierw musimy wykonać chidori). Zasięg jak i siła takie wyładowania, bardzo zależą od typu użytego materiału. Warto jednak pamiętać, iż jeżeli trwa ono tylko jedną turę (co czasami może okazać się "za mało"), nie razi ona użytkownika. W połączeniu z doskonałą taktyką, może dać zabójczy efekt.
Koszt: 400 + 250 za każdą następną turę utrzymania. (maksymalnie 3).
Wymagania: Chidori, 7 jutsu typu raiton
Chidori Senbon
Ranga: A
I znów sztuka wywodząca się z Chidori. Ta technika polega na skupieniu w ręce ładunku energii, a następnie wyrzuceniu go w formie zwartych i stabilnych (czyli posiadających własną formę, niezmienną formę). Wyglądem, przypominają podłużne igły (stąd ta fikuśna nazwa). Ich przydatność głównie opiera się na szybkości, dużej penetracji oraz możliwości rażenia kilku celi równocześnie. Celne uderzenie wieloma pociskami, z bliskiej odległości, może mieć fatalny skutek, a w konsekwencji nawet śmierć. Nie posiadają dużych właściwości dotyczących przekazywania energii, jednak w miejscu trafienia materii żywej, mogą wywołać paraliż (co akurat jest typowe dla większości technik chakry typu Raiton). Ciekawostką jest fakt, iż celnie rzucone igły (co z kolei wymaga odpowiedniego doujutsu), są w stanie przedziurawić system chakry przeciwnika.
Koszt: 400 za 10 igieł (maksymalna ilość jedną dłonią).
Wymagania: Chidori, 7 jutsu typu raiton.
Szybkość: +- 90
Chidori Ensou
Ranga: A
Kolejna, ale już ostatnia technika opierająca się na pryncypiach Chidori. Tym razem, skupiając ładunek w ręku, powodujemy utworzenie pojedynczej, aczkolwiek grubej i długiej lancy. Może ona osiągać długość od 5m do 10m, lecz po osiągnięciu danej wartości, już się nie wydłuża ani nie skraca (co oznacza, iż może mieć nawet 30 cm, lecz wtedy już jej nie wydłużymy). Ciągle stwarza ten sam, charakterystyczny odgłos, lecz tym razem z racji na swój podłużny kształt, mniej zasłania widoczność. Największą wadą, jest najmniejsza mobilność takiej włóczni. Nie można zapomnieć, iż jak większość jutsu typu raiton, w momencie przebicia, powoduje miejscowy paraliż, ułatwiający dalszą walkę.
Koszt: 400 + 250 za każdą turę (maksymalnie 5)
Wymagania: Chidori, 7 jutsu typu Raiton
Szybkość: +- 90
Arai Ikazuchi
Ranga: S
Technika podobna do Raikiri/Chidori. Najpierw wykonujemy bardzo szybko odpowiednie pieczęcie, a następnie w naszej ręce kumuluje się chakra połączona z raitonem tworząc kulę. Następnie z reki wydobywa się wpierw błyskawica, która pędzi w stronę przeciwnika i zamienia się w wilka, który dosłownie rozrywa oponenta na kawałeczki (oczywiście w literalnym tego słowa znaczeniu), gdyż tak naprawdę jest kolejnym sposobem aby zachować specjalne właściwości Chidori, mimo wszystko atakując na dystans. W sumie taki atak jest niesłychanie szybki, silny oraz posiada duże właściwości penetrujące. Niestety wymaga niesamowitej perfekcji żywiołu Raiton.
Koszt: 500 + 300 za każdą turę utrzymania (maksymalnie 5).
Wymagania: Chidori, 7 jutsu typu Raiton.
Szybkość: +-95
Raiton Kage Bunshin No Jutsu
Ranga: S
Technika wymyślona przez Hatake no Kakashi'ego. Jest odmianą znanej Kage Bunshin no Jutsu. Klon zachowuję się według ściśle ustalonych reguł. Jedyną różnicą jest fakt, iż po otrzymanym ciosie, powraca on do swojego żywiołu (Raiton) powodując poważne i rozległe obrażenia, często prowadzące do śmierci. Możliwe jest wykonanie, tylko jednego takiego klona, który może wykonywać jutsu ze Swojej specjalizacji (plus oczywiście Kenjutsu, Taijutsu itd.) Posiadana chakra, to 30% chakry użytkownika.
Koszt: 600
Wymaga: Kage Bunshin no Jutsu, Chidori, 7 jutsu typu raiton
Raikiri
Ranga: S
Ta technika już nie wywodzi się z Chidori. Jest jej perfekcyjnym udoskonaleniem. Dzięki swojej specyfice (olbrzymi ładunek w jednej ręce), często bywa mylona ze swym pierwowzorem. Lecz istnieje pewna, dość szczegółowa, a jednak kolosalna w skutkach różnica. Chakra typu Raiton, użyta przy tworzeniu Raikiri, jest znacznie bardziej skondensowana i skoncentrowana, przez co o wiele silniejsza niż ta użyta przy chidori (dlatego też proces przygotowawczy trwa nieco dłużej). Niestety, traci przez to na Swoich zdolnościach penetracyjnych (które i tak w porównaniu do reszty technik są bardzo duże). W odróżnieniu od poprzedniczki, bezpośrednie trafienie techniką, często nie oznacza zniszczenia jednego konkretnego celu, a raczej pole dookoła niego. Tak skoncentrowana ilość energii, może też być użyta jak efektowne ostrze (jednak w dalszym ciągu, nie należy zapominać o dużych obrażeniach własnych).
Koszt: 600 + 0 co turę
Wymagania: Chidori, 10 jutsu typu raiton
Szybkość: Zależy od użytkownika + 20.
Kirin
Ranga: S +
No i dotarliśmy. Kirin jest ostatecznym jutsu klasy raiton. Posiada ogromną siłę, jednak jego wymagania też nie są małe. Aby się nim posłużyć, wymagane są specjalne warunki atmosferyczne (a dokładniej burza, i nie chodzi tutaj o niewielki deszczyk, tylko o sztorm z prawdziwego zdarzenia). Następnie koncentrując w dłoni pokaźną ilość energii, wysyłamy ją wprost w środek zbiorowiska chmur, skąd na wroga spadnie jedna, jedyna błyskawica. Przygotowanie całej techniki, zajmuje w sumie dwie tury, z tym, że sam atak, jest już niemalże niemożliwi do samodzielnego uniknięcia, gdyż piorun ten jest szybszy od dźwięku. Ciekawostką jest fakt, iż energia skoncentrowana w ten sposób, NIE JEST, atakiem w pełni obszarowym. Wbrew temu co można sądzić, bezpośredni promień rażenia techniki, wynosi tylko około 15m (plus ewentualna fala).
Koszt: 800
Wymagania: Chidori, 10 jutsu typu raiton
Szybkość: Skromnie szacuję, iż prędkość samego ataku wynosi około 1400-1500 jednostek.
WÂłasne Techniki
Zansatsu Arashi no Jutsu
Ninja wywołuje burzę którą potrafi kierować , czas trwania tej burzy jest nieograniczony , jednak można ją rozproszyć innym jutsu , lub użytkownik sam może ją odwołać. Podczas takiej burzy można ciskać we wroga piorunami, przez co wróg ma bardzo małe pole do popisu, a także niezwykle trudno jest mu się bronić, nie wspominając już o atakowaniu.
Ranga S
Koszt: 800pch za turę, 300pch za każdą kierowaną błyskawicę.
Specjalne: Nauka tej techniki jest możliwa tylko z pomocą członka klanu Genishida.
raiton no see (moÂżna tylko od Richarde siĂŞ nauczyĂŚ)
tworzę pieczęcie i zamieniam sie w pojedynczy impuls elektryczny którego nie widać ani nie słychać. moge sie swobodnie przemieszczać i tuż za plecami przeciwnika sie pojawić niezauważony.
By ją wykonać, należy posiadać bardzo dobrze opanowany żywioł raitonu i wykonać pieczęcie . uczyć jej moge tylko ja
Wrógniemoże mnie zranić ani nawet zobaczyć
Tymczasem użytkownika niemożna mnie zranić ani zobaczyć ,moge swobodnie szpiegować oczywiście słysząc wszystko.
Ranga S
1200Pch +300 na każdy napisany post utrzymywania jutsu
Raikatsu no Jutsu (moÂżna siĂŞ nauczyĂŚ od Jottosa)
Opis: Technika żywiołu pioruna, polegająca na naładowaniu pewnego obszaru lub przedmiotu silnym ładunkiem elektrycznym. Po zetknięciu się z tak naelektryzowanym polem zostaje się porażony prądem, można się również zapalić. Pułapka jest praktycznie niewidoczna, jednak czasem można zauważyć iskrę na tym obszarze. Pułapka jest długotrwała i znika po dniu lub dwóch, tylko wykonujący może odwołać tą technikę. Jutsu może być wykonywane z dużej odległości, max 100 metrów.
Ninja jedną ręką dotyka ziemi a drugą składa znak barana. Następnie koncentruje chakrę w ręce i posyła po ziemi piorun w stronę miejsca w którym powinno pojawić się to właśnie pole. Następnie piorun rozdziela się na dwie części i każda z nich zatacza łuk po czym łączy się. W środku powstaje pułapka.
Gdy przeciwnik dotknie takiego pola zostaje mocno porażony prądem i praktycznie nie jest zdolny do dalszej walki.
Tracimy dość dużą ilość chakry (w zależności od wielkości obszaru obejmującego pułapkę) i sami też jej nie widzimy.
Ranga: C
Koszt: 300
Obrazki: Risen Samaya
Poprawione opisy i kilka nowych technik raitonu: Hakashi
Ostatnie poprawki (zbalansowanie): Genishida Keishi
Wszystko co Ci wyżej razem wzięci: Atsui.
Dodane przez Risena za pozwoleniem. Ewentualne poprawki mile widziane, ale głównie ze strony Administracji.
Raimoodo - technika Raikage, polegająca na otoczeniu się pancerzem chakry Raiton, jak na obrazku. Nie będę sie przymuszał do barwnego opisu techniki tego poziomu, więc powiem jedynie, że:
- Daje nam niemal prędkość Światła i daje nam punkt widzenia z tej prędkości (2000 w realiach forum)
- Otoczka Raitonu razi przeciwników (ale nie mocno - nie w tym tej techniki siła)
- Nie można podczas i po niej korzystać z pomocy demona
- Jest niemal jak druga skóra - najpierw w nią uderzają wszelkiej maści ataki. Można ją zrzucić, dzięki czemu jeśli atak nie jest obszarowy będzie w 100% uniknięty
- Daje 5*Pkt. naszej siły (500% naszej siły)
- Nie można podczas niej wykonywać ninjutsu ani Gen. Jedynie Taijutsu wrestlingowca
Aby sie nauczyć:
Trzeba znać 5 technik Raiton
Wybierajcie - musicie być Mising S albo Kage (osoba znająca tą technikę która opuści wioskę jest ścigana !)
10 stron nauki. Ale to nie musi wystarczyć. A właśnie - sprawdzają tylko Admini.
Technika ta będzie poddana jeszcze osądowi. Warunki mogą sie zaostrzyć, a może w ogóle Adm. ja usunie. Próby nauki do dnia: 10.11.09 niech wiec zostaną wstrzymane.
Technika Zawieszona- Atsui.
Posiadacze Raitonów klasy S:
Kirin:
Raikiri:
Raiton Kage Bunshin no jutsu:
Arai Ikazuchi:
Porady dla GM.
-Raiton jest niezwykle szybkim i ofensywnym żywiołem. W dodatku posiada wysokie umiejętności penetracyjne, więc często parowanie ataków mija się z celem.
-Prawie każde jutsu tego typu, wywołuje miejscowy paraliż (również u użytkownika!).
-Utrzymywanie stanu technik dłużej niż 1 turę, prawie zawsze powoduję obrażenia (dla systemu nerwowego, czy też miejsce porażenia.
-Te jutsu, rzadko służą do prawowitej obrony. A jeżeli już, to i tak są nastawione na kontratak.
-Bardzo łatwo zaburzyć strukturę ich ataku (piorun nigdy nie leci prosto), albo po prostu (z racji ich jednorazowości) przyjąć atak na tarczę (w rodzaju klona, czy niektórych przedmiotów).
-Nie każdy przedmiot przewodzi Raiton, oraz nie każdy potrafi go utrzymać!
Brakujące Techniki:
-Chuusuusei Biribiri (C) - jeżeli posiada medic Nin, zachować. Jeżeli nie, zmienić na inną C.
-Sen Denki Dekiru (C) - nigdy nie powinna istnieć - zmienić na inną C.
-Seishou Kakuhan (A) - nigdy nie powinna istnieć- zmienić na inną B.
-Matatenka (A) - nigdy nie powinna istnieć - zamienić na inną A (jeżeli spełnia się wymagania), jeżeli nie na dowolną B.
-Chidori Current (S) - niesamowity matrix - zmienić na inną S (jeżeli spełnia się wymagania) albo na dowolną B.
-Raimoodo (S) - Musi przejść poważną i ostateczną przemianę. Zawieszona.
-Pochodne Chidori zostały obniżone do rangi A.
Atsui.
to jest cos takiego ze niby miecz elektryczny. ale tak na prawde to byla zdolnosc miecza ktoregos Hokage
Hmm Haku sÂłyszaÂłem Âże jest to Technika i postaram siĂŞ Ci to udowodniĂŚ.
Raiginken to technika która polega na stworzeniu z chakry ÂżywioÂłu Raiton okoÂło pólmetrowgeo miecz, który potrafi poraziĂŚ wszystko w zasiĂŞgu strzelajÂących po jego powierzchni piorunów. UÂżytkownik moÂże takiej broni dodawaĂŚ mocy za pomocÂą swojej chakry. Raz stworzona i zapieczĂŞtowana broĂą ta moÂże byĂŚ odpieczĂŞtowywana/uzywana dwa do trzech razy póÂźniej ulega zniszczeniu i rozpadowi (urzywanie - chodzi o walki... oczywiste co nie?). MoÂżna tego jutsu uÂżyĂŚ ze zwykÂła broniÂą i wtedy jest ona naÂładowana i dziaÂła tak samo jak zwykÂła technika, z tym, Âże moÂżna jÂą pieczĂŞtowaĂŚ/uÂżywaĂŚ okoÂło 10 razy. Przy kaÂżdym uÂżyciu to jutsu traci odrobinĂŞ mocy. Tylko jeden z Hokage stworzyÂł miecz odporny na dziaÂłanie czasu.
To chyba wszystko co pamiĂŞtam o tej technice