grueneberg
Z racji, że 22 maja w siedzibie Koła/Oddziału OM PTTK odbędzie się
kontrola z Urzędu Marszałkowskiego proszę uprzejmie
przewodników/sympatyków i osoby zainteresowane o pomoc w uprzątnięciu
lokalu na Jana. Z racji prowadzonych prac remontowych na klatce schodowej
wszystko jest pokryte kurzem, itd. Porządki odbędą się w dniach 19 i 20
maja, tj. wtorek i środa. Myślę, że od godziny 17.00-17.30
Nie muszę chyba pisać, że jest to dość ważna sprawa.
Proszę o deklarację.
zgłaszam się na wtorek do pomocy, środa odpada- kurs ma egzamin
pozdrawiam
Git majonez, generalnie ja też mogę tylko we wtorek ale z racji, że roboty jest dużo trzeba to rozłożyć na dwa dni, no chyba, że będziemy tacy dzielni i posprzątamy wszystko w jeden dzień
I ja. Na razie tylko na wtorek. Pytanie - co wziąć, oprócz pary rąk?
hej
nie wiem, co dokladnie jest do uprzatniecia, ale skoro nie moge byc obecna krotkie info z mojej strony. w ubieglym roku podczas jednej z (licznych) przeprowadzek, zostawilam na Jana skladana szafke z IKEI (kieszenie z czarnego materialu plus metalowy stelaz), bo bylo mi tam najblizej. i jakos nie zdazylam jej jeszcze zabrac, prosze o wybaczenie. wiec jesli by przeszkadzala, to ja po prostu wywalcie. a jesli sie przyda, to powinna byc uzywalna tylko brak jej kilku srubek.
pozdrawiam.
iza
Oki Iza, spalimy
Co do sprzętów to hmm, sam wiesz Dziku jak tam wygłąda.
Przede wszystkim worki na śmieci, takie duże, szufelkę, zmiotkę, jakieś wiaderko (albo dwa), szmaty, może odkurzacz
Przyjadę po pracy ok 18.30
JUHU
Z racji tego, że jade jutro z dzieciakami do Wisły mogę być później lub w razie skończenia wycieczki późno mogę w ogóle nie przyjechać. Mam nadzieje, że wrocimy o jakies przyzwoitej godzinie.
Serdecznie dziękuję: Dzikowi, Adasiowi, Ani i Przemkowi za odgruzowanie, uprzątnięcie syfu i przywrócenie przytulności naszej siedzibie :* To był kawał dobrej roboty. Jesteście Kochani
Dzięki!!!
Dziękujemy również Madzi za pomysły i motywację, jak już nie wiedzieliśmy w co ręce włożyć. I za gardinę:)
kontrola z Urzędu Marszałkowskiego proszę uprzejmie
przewodników/sympatyków i osoby zainteresowane o pomoc w uprzątnięciu
lokalu na Jana. Z racji prowadzonych prac remontowych na klatce schodowej
wszystko jest pokryte kurzem, itd. Porządki odbędą się w dniach 19 i 20
maja, tj. wtorek i środa. Myślę, że od godziny 17.00-17.30
Nie muszę chyba pisać, że jest to dość ważna sprawa.
Proszę o deklarację.
zgłaszam się na wtorek do pomocy, środa odpada- kurs ma egzamin
pozdrawiam
Git majonez, generalnie ja też mogę tylko we wtorek ale z racji, że roboty jest dużo trzeba to rozłożyć na dwa dni, no chyba, że będziemy tacy dzielni i posprzątamy wszystko w jeden dzień
I ja. Na razie tylko na wtorek. Pytanie - co wziąć, oprócz pary rąk?
hej
nie wiem, co dokladnie jest do uprzatniecia, ale skoro nie moge byc obecna krotkie info z mojej strony. w ubieglym roku podczas jednej z (licznych) przeprowadzek, zostawilam na Jana skladana szafke z IKEI (kieszenie z czarnego materialu plus metalowy stelaz), bo bylo mi tam najblizej. i jakos nie zdazylam jej jeszcze zabrac, prosze o wybaczenie. wiec jesli by przeszkadzala, to ja po prostu wywalcie. a jesli sie przyda, to powinna byc uzywalna tylko brak jej kilku srubek.
pozdrawiam.
iza
Oki Iza, spalimy
Co do sprzętów to hmm, sam wiesz Dziku jak tam wygłąda.
Przede wszystkim worki na śmieci, takie duże, szufelkę, zmiotkę, jakieś wiaderko (albo dwa), szmaty, może odkurzacz
Przyjadę po pracy ok 18.30
JUHU
Z racji tego, że jade jutro z dzieciakami do Wisły mogę być później lub w razie skończenia wycieczki późno mogę w ogóle nie przyjechać. Mam nadzieje, że wrocimy o jakies przyzwoitej godzinie.
Serdecznie dziękuję: Dzikowi, Adasiowi, Ani i Przemkowi za odgruzowanie, uprzątnięcie syfu i przywrócenie przytulności naszej siedzibie :* To był kawał dobrej roboty. Jesteście Kochani
Dzięki!!!
Dziękujemy również Madzi za pomysły i motywację, jak już nie wiedzieliśmy w co ręce włożyć. I za gardinę:)