grueneberg
Chcia³bym aby¶cie przywrócili wyznawców Jashina z tym, ¿e:
--------------------------------------------------------------------------------
Jashin Maru
Ranga : D
Technika wyj¶ciowa do wszystkich innych polega ona na narysowaniu w³asn± krwi± pieczêci na ziemi i w³o¿enie w ni± w³asnej chakry co powoduje ze miejsce wewn±trz pieczêci obdarzone jest moc± Jashina.
Te jutsu posiada siê na starcie.
koszt : 50 za ka¿dy post / Technika ok
Gairaishuu Kaiatari
Wyznawca Jashina wykonuje ciêcie wokó³ w³asnej osi z tak± si³± ¿e potrafi z ³atwo¶ci± przeci±æ bardzo twarde materia³y.
Ranga techniki: C
koszt : 0 to tai jutsu/ skoro tai te¿ ok
Gairaishuu Rendan
Technika polegaj±ca na zadaniu masakryczne wielu ciosów przeciwnikowi za pomoc± broni.
Ranga techniki: B
koszt : 25 za ka¿de ciêcie / tu bym podwy¿szy³ do 50 lub nawet 100
Gairaishuu Chikaku
Technika polegaj±ca na wbiciu kosy w ziemiê. Ostrza kosy wyjd± w wyznaczonym przez nas miejscu np pod nogami przeciwnika.
Ranga techniki: B
koszt : 150 + za ka¿d± turê po ziemi± 100 / Zama³o chakry jak na tak du¿y dystans proponuje z 300 + 150 za ture pod ziemi±
Gairaishuu Benkaisen
Technika polegaj±ca na bardzo szybkim wymachiwaniu broni± przez co nad shinobim tworzy siê jakby kopu³a która jest w stanie posiekaæ wszystko.
Ranga techniki: A
koszt : 350 / tutaj niemam pomys³ów
Chishio Nomimono Suji
Technika polegaj±ca na po³±czeniu w³asnego losu z losem przeciwnika. Ka¿de obra¿enie jakie otrzymamy otrzyma równie¿ nasz przeciwnik. Technika posiada 2 wady : nale¿y przebywaæ w pieczêci Jashina oraz polizaæ krew wroga z którym chcemy zwi±zaæ nasz los.
Ranga techniki: S
koszt : 300 + 100 za ka¿dy post / Jak na taki efekt zama³o proponuje 500/800 + 200 za ka¿dy post
Jashin Kerai Youshiki
Za pomoc± tej techniki przemieniamy siê w s³ugê Jashina. Nasze cia³o czarnieje i pojawiaj± siê na nim bia³e wzorki. Wymagane jest przebywanie w rytualnej pieczêci.
Ranga techniki: S
koszt : 200 za PRZEMIANÊ + 75 ZA KA¯DY POST / W³a¶ciwie niewiem co to daje w walce :p
Kihaku Shuburu
Technika polegaj±ca na wessaniu duszy przeciwnika poprzez nasze usta. Podczas wssysania nasze rany goj± siê oraz uzupe³niana jest nasza chakra, gdy dusza zostanie ca³kowicie wyssana wrogi shinobi ginie. Technikê tê mo¿na u¿yæ tylko pod postaci± S³ugi Jashina w rytualnej pieczêci.
Ranga techniki: S
koszt : 400 /Tej techniki niemusi byæ ale te¿ niemam pomys³ów co do chakry
Tokoshi
Ostateczna technika wyznawców Jashina nadaj±ca nam nie¶miertelno¶æ. Technika dzia³a tylko w obrêbie rytualnej pieczêci oraz musimy byæ w formy wyznawcy Jashina.
Ranga techniki: S
koszt : 0
Tej techniki niemusi byæ ale je¿eli ma byæ to powinna zabieraæ 75% chakry lub co¶ takiego
Niektórzy mówi±, ¿e ta technika jest za mocna dlatego te¿ usuneli ten klan...przez nie¶miertelno¶æ.
Skoro te techniki s± zakazane na forum to dlaczego takie jak te \/ nie s±?? Wcale nie s± gorsze od wyznawców Jashina.
-Shoten no Jutsu
Ranga:A
Technika polegaj±ca na stworzeniu idealnego klona,który jest doskona³± kopi± orygina³u.Posiadaj± nawet te same techniki i unikalne bronie. Jutsu te mo¿e nawet skopiowaæ Kekkei Genkai. Mo¿na zrobiæ tylko jednego klona przeciwnika, czy sojusznika podczas walki.
koszt : 500 za klona /Za takiego?? Wed³ug mnie za ma³o.-------------------------------------------------------------------------------------
-Sawarabi no Mai
koszt 300
Ranga : S
Nazywany Tañcem M³odej Paproci jest to ostatni z Tañców Klanowych Kaguya.. Z ziemi wyrasta las ogromnych ko¶ci grubszych i twardszych ni¿ drzewa. Obszar dzia³ania tej techniki mo¿e byæ bardzo rozleg³y. Shinobi mo¿e przemieszczaæ siê we wnêtrzu tych ko¶ci i wyj¶æ z nich w dowolnym momencie na przyk³ad na „szczycie” ko¶ci.
Technikê mo¿na utrzymywaæ najwy¿ej 2 posty/To samo co wy¿ej.-------------------------------------------------------------------------------------
Ikyoutono
Bardzo silna technika stosowana przez Yakumo, która maluj±c swoje obrazy przenosi³a je do realnego ¶wiata, tworz±c potê¿ne genjutsu w które ³apa³y siê osoby zbli¿aj±ce siê do miejsca które malowa³a dziewczyna. Genjutsu by³o tak realistyczne, ¿e w pó¼niejszych stadiach osoba w nie z³apana sama pod¶wiadomie tworzy³a przed sob± obrazy tego czego sie najbardziej boi. Obrazy by³y tak realistyczne ¿e zadawa³y prawdziwe obra¿ania. (jak np naruto gdyby skoczy³ do rzeki lawy sp³on±by, lub zosta³ dotkliwie poparzony) Omin±æ mo¿na to jedynie trac±c przytomno¶æ. jednak po takiej "ucieczce" genjutsu u¿ytkownik jest nieprzytomny przez 24h, kiedy ninja zakoñczy swoje genjutsu, osoba, która zosta³a w nie schwytana równie¿ znajduje sie w stanie ¶pi±czki. (jutsu jest podobne do ¶wiata tworzonego przez Sharingan wiêc raczej wszelka obrona jest nie mo¿liwa) Obudziæ go mo¿e jedynie inny do¶wiadczony ninja. Technika ta nie jest wyczuwana przez zwierzêta byakugana itp, nie da siê jej rozproszyæ Kai. Jest to bardzo zaawansowana i potê¿na technika, jednak jak widzimy po Yakumo nie zu¿ywa wiele czakry. Gdy¿ dziewczyna ca³y czas przez swoje ¿ycie maluje i nie odczuwa zmêczenia. Jak widzimy w anime, Yakumo mog³a z³apaæ w nie osobê, któr± mia³a w pobli¿u. Na forum bêdzie to 10m.
------------------------------------------------------------------------------------
Sory za Orty itp.
AmAtSuRi
Aio: I w³a¶nie tutaj jest problem bo niema chyba ani JEDNEJ osobu która gra tym klanem. Dlaczego?? Bo wiêko¶æ technik jest zakazana.
AmAtSuRi
Zag³osowa³em na nie. Uwa¿am, ¿e Sekta Maniakalnych Morderców powinna zostaæ zakazana. Nie bêdê siê rozpisywa³ dlaczego, bo powód jest tylko jeden: klan ten (lub organizacja) jest zbyt matrixowy. I to tyle
Eee tam. Matrix to, matrix tamto.... jak siê os³abi te techniki trochê, to bêdzie spoko. nie mowi±c ju¿ o tym ¿e nie¶miertelno¶c niewiele da, jak ciê rozcz³onkuj±. Tak, tak, wiem, Kakuzu ciê pozszywa.... tylko znajdz tu sobie Kakuzu chêtnego ciê pozszywac. Tak czy inaczej, jestem na tak. To urozmaicenie, je¶li chodzi o postacie, poniewa¿ dobrze odgrywani wyznawcy Jashina to ciekawe indywidua.
a mo¿e by tak jakis moderator który wie o co chodzi zrobi³by ¶rednie os³abienie a do klanu przyjmowaliby¶my tylko osoby bez klanu a potrafi±ce grac.
Np ja po 3 miesi±cach gry chcia³bym siê dostaæ do klanu, ka¿dy wie jak pisze itp wiêc pisze historie i jestem przyjêty.
Ale. trzeba byæ naprawde dobrym i nie pchaæ siê do walki jak maszynki do zabijania bo potrafimy byæ nie¶miertelnym.
wiêc ?
Itachi jak zwykle g³os rozs±dku w wielu kwestiach. Dobra mo¿na przywróciæ ludzi Ja¶mina. Co prawda kiedy¶ zrobi³ siê ich niez³y nat³ok 5 to ju¿ by³o sporo ale na zasadach zbli¿onych do tych podanych przez Itachiego. Wstêpnie widzia³bym to tak.
- Maksymalnie 3 Jashinitów.
- Wymagania u gracza. Minimum trzy miesi±ce dobrej gry (sugerujê co¶ wiêcej ni¿ tylko ¿erowanie na misjach) i posty powy¿ej ¶redniej.
- Postaæ nie mo¿e nale¿eæ do ¿adnego z klanów w tym te¿ nie mo¿e za³o¿yæ w³asnego.
- Historia zostania Jashinit± na minimum 4 A4 czcionk± 10. W niej ma siê te¿ znale¼æ sensowne uzasadniennie czemu postaæ pod±¿y³a t± ¶cie¿k±.
No i oczywi¶cie dopracowanie kwestii zbalansowania technik Ja¶minowców.
A tak jeszcze nawiasem. Aio, tylko rozcz³onkowanie kogo¶, kto bez ryzyka dla siebie wskoczy ci pod Atsugai czy eksplozjê, (jak tak, któr± wywo³a³ Asuma) w pojedynkê (a zazwyczaj take walki siê tu tocz±) wcale ³atwe nie jest dlatego wprowadzi³bym co¶ w stylu wytrzyma³o¶ci psychicznej. W skrócie Cia³o Jashinity wytrzyma obra¿enia ale czy to samo bêdzie z jego psychik±? Mówi±c krótko Jashinita bêdzie móg³ przegraæ je¶li w walce oberwie mu siê du¿o za du¿o.
Ja jestem na tak, pomimo ich nie¶miertelno¶ci mo¿na ich rozwaliæ chod¼ na kawa³ki, po prostu potem zostan± zszyci jakby mieli nieskoñczone ¿ycia gdy my mamy tylko 3, czyli mo¿na ich pokonaæ ale ci±gle by siê po prostu odradzali jak oczywi¶cie kto¶ ich zszyje lub co¶ takiego, chyba ¿e tak jak napisano psychika go wykoñczy on tych ci±g³ych obra¿eñ.
Mo¿e tak lepiej 2 miesi±ce? Bo 3 to na prawdê du¿o i co siê stanie jak kto¶ komu¶ ¶mignie sprzed nosa a kto¶ ci±gle siê o to stara³ a brakowa³o mu mo¿e nieca³e 2 tygodnie?
Moim zdaniem najlepiej jak napisz± historie do wymagañ Keishi, ¿eby mieli szanse ¿e zostanie dla nich zajête miejsce ju¿ na pocz±tku je¶li potem bêd± dobrze odgrywaæ przez w³a¶nie te 2 miesi±ce wtedy bêd± wyznawc± Jashina, je¶li oleje lub oka¿e siê, ¿e siê nie nadaje to po prostu zwolniæ miejsce dla kogo¶ innego.
Jak Jashinita bêdzie szafowa³ swoj± nie¶miertelno¶ci±, i szar¿owa³ do ka¿dej walki, to zawsze który¶ z gm mo¿e mu zafundowac event typu ,,Jashin ciê ju¿ nie lubi:D'' skutkuj±cy utrat± specjalnych mocy.
Edit by Keishi:
Wiesz mamy tylko jeden problem. Patrz±c na zachowanie Hidana to w³a¶nie co¶ takiego jak opisa³e¶ jest w³a¶nie typowym zachowaniem wyznawców Jashina. I tak na przysz³o¶æ W PROPOZYCJACH DAJEMY TYLKO JEDEN POST A W RAZIE EWENTUALNYCH DODATKOWYCH UWAG ITP. U¯YWAMY TAKIEGO PRZYCISKU JAK EDYCJA.
Keishi: niezgadzam siê z tob± z jednym, a mianowicie z trzema miejscami. Tak jak napisa³ Nourth mo¿e ci brakowaæ 2 tygodni i nagle kto¶ kto zarejestrowa³ siê dwa tygodnie przed tob± wejdzie i co?? Ale zgadzam siê z tob± i Itachim o tej historii po 3 miesi±cach.
Co do nie¶miertelno¶ci powinno byæ jak w Anime. ¯yjesz dopóki jaka¶ czê¶æ cia³a znajduje siê w krêgu.
Nourth: I tutaj jest problem bo nikt cie nieposszywa, poniewa¿ niema ¿adnego Kakuzu ani przedstawiciela jego klanu na forum.
Edit By Keishi:
Ja¶minita by³ ogólnie nie¶miertelny... Jak by¶ nie zauwa¿y³ Hidan nie bêd±c w krêgu straci³ g³owê w walce z Asum±. Nie bêd±c w krêgu wpada³ w Atsugai miotane przez serca Kakuzu i nie bêd±c w krêgu zosta³ opszatkowany przez wybuchowe notki Shikamaru a mimo to ¿y³ i mia³ siê dobrze. Wierzcie mi uwa¿am, ¿e ogólne zezwolenie ka¿demu bez klanu na zyskanie takiej mocy spowoduje wysyp Ja¶minitów u ka¿dego marz±cego o mocy a nie maj±cego klanu. Trzech takich ¶wirów to ju¿ problem. Masz racje trzy miesi±ce to du¿o. Dziêki temu bêdziesz mia³ pewno¶æ, ¿e potencjalny Jashinita mia³ czas by przemy¶leæ swoj± decyzjê i nieprêdko oleje forum. Zreszt± ja siedzê tu 14 miesiêcy a wydaje mi siê jakbym zalogowa³ siê wczoraj. Czas mija szybciej ni¿ jeste¶my to sobie w stanie wyobraziæ.
Edit kolejny.
Przewaga g³osów na TAK. Zamykam Ankietê. Teraz trzeba tylko ustaliæ warunki na jakich Wyznawcy Jashina wróc± na forum.
--------------------------------------------------------------------------------
Jashin Maru
Ranga : D
Technika wyj¶ciowa do wszystkich innych polega ona na narysowaniu w³asn± krwi± pieczêci na ziemi i w³o¿enie w ni± w³asnej chakry co powoduje ze miejsce wewn±trz pieczêci obdarzone jest moc± Jashina.
Te jutsu posiada siê na starcie.
koszt : 50 za ka¿dy post / Technika ok
Gairaishuu Kaiatari
Wyznawca Jashina wykonuje ciêcie wokó³ w³asnej osi z tak± si³± ¿e potrafi z ³atwo¶ci± przeci±æ bardzo twarde materia³y.
Ranga techniki: C
koszt : 0 to tai jutsu/ skoro tai te¿ ok
Gairaishuu Rendan
Technika polegaj±ca na zadaniu masakryczne wielu ciosów przeciwnikowi za pomoc± broni.
Ranga techniki: B
koszt : 25 za ka¿de ciêcie / tu bym podwy¿szy³ do 50 lub nawet 100
Gairaishuu Chikaku
Technika polegaj±ca na wbiciu kosy w ziemiê. Ostrza kosy wyjd± w wyznaczonym przez nas miejscu np pod nogami przeciwnika.
Ranga techniki: B
koszt : 150 + za ka¿d± turê po ziemi± 100 / Zama³o chakry jak na tak du¿y dystans proponuje z 300 + 150 za ture pod ziemi±
Gairaishuu Benkaisen
Technika polegaj±ca na bardzo szybkim wymachiwaniu broni± przez co nad shinobim tworzy siê jakby kopu³a która jest w stanie posiekaæ wszystko.
Ranga techniki: A
koszt : 350 / tutaj niemam pomys³ów
Chishio Nomimono Suji
Technika polegaj±ca na po³±czeniu w³asnego losu z losem przeciwnika. Ka¿de obra¿enie jakie otrzymamy otrzyma równie¿ nasz przeciwnik. Technika posiada 2 wady : nale¿y przebywaæ w pieczêci Jashina oraz polizaæ krew wroga z którym chcemy zwi±zaæ nasz los.
Ranga techniki: S
koszt : 300 + 100 za ka¿dy post / Jak na taki efekt zama³o proponuje 500/800 + 200 za ka¿dy post
Jashin Kerai Youshiki
Za pomoc± tej techniki przemieniamy siê w s³ugê Jashina. Nasze cia³o czarnieje i pojawiaj± siê na nim bia³e wzorki. Wymagane jest przebywanie w rytualnej pieczêci.
Ranga techniki: S
koszt : 200 za PRZEMIANÊ + 75 ZA KA¯DY POST / W³a¶ciwie niewiem co to daje w walce :p
Kihaku Shuburu
Technika polegaj±ca na wessaniu duszy przeciwnika poprzez nasze usta. Podczas wssysania nasze rany goj± siê oraz uzupe³niana jest nasza chakra, gdy dusza zostanie ca³kowicie wyssana wrogi shinobi ginie. Technikê tê mo¿na u¿yæ tylko pod postaci± S³ugi Jashina w rytualnej pieczêci.
Ranga techniki: S
koszt : 400 /Tej techniki niemusi byæ ale te¿ niemam pomys³ów co do chakry
Tokoshi
Ostateczna technika wyznawców Jashina nadaj±ca nam nie¶miertelno¶æ. Technika dzia³a tylko w obrêbie rytualnej pieczêci oraz musimy byæ w formy wyznawcy Jashina.
Ranga techniki: S
koszt : 0
Tej techniki niemusi byæ ale je¿eli ma byæ to powinna zabieraæ 75% chakry lub co¶ takiego
Niektórzy mówi±, ¿e ta technika jest za mocna dlatego te¿ usuneli ten klan...przez nie¶miertelno¶æ.
Skoro te techniki s± zakazane na forum to dlaczego takie jak te \/ nie s±?? Wcale nie s± gorsze od wyznawców Jashina.
-Shoten no Jutsu
Ranga:A
Technika polegaj±ca na stworzeniu idealnego klona,który jest doskona³± kopi± orygina³u.Posiadaj± nawet te same techniki i unikalne bronie. Jutsu te mo¿e nawet skopiowaæ Kekkei Genkai. Mo¿na zrobiæ tylko jednego klona przeciwnika, czy sojusznika podczas walki.
koszt : 500 za klona /Za takiego?? Wed³ug mnie za ma³o.-------------------------------------------------------------------------------------
-Sawarabi no Mai
koszt 300
Ranga : S
Nazywany Tañcem M³odej Paproci jest to ostatni z Tañców Klanowych Kaguya.. Z ziemi wyrasta las ogromnych ko¶ci grubszych i twardszych ni¿ drzewa. Obszar dzia³ania tej techniki mo¿e byæ bardzo rozleg³y. Shinobi mo¿e przemieszczaæ siê we wnêtrzu tych ko¶ci i wyj¶æ z nich w dowolnym momencie na przyk³ad na „szczycie” ko¶ci.
Technikê mo¿na utrzymywaæ najwy¿ej 2 posty/To samo co wy¿ej.-------------------------------------------------------------------------------------
Ikyoutono
Bardzo silna technika stosowana przez Yakumo, która maluj±c swoje obrazy przenosi³a je do realnego ¶wiata, tworz±c potê¿ne genjutsu w które ³apa³y siê osoby zbli¿aj±ce siê do miejsca które malowa³a dziewczyna. Genjutsu by³o tak realistyczne, ¿e w pó¼niejszych stadiach osoba w nie z³apana sama pod¶wiadomie tworzy³a przed sob± obrazy tego czego sie najbardziej boi. Obrazy by³y tak realistyczne ¿e zadawa³y prawdziwe obra¿ania. (jak np naruto gdyby skoczy³ do rzeki lawy sp³on±by, lub zosta³ dotkliwie poparzony) Omin±æ mo¿na to jedynie trac±c przytomno¶æ. jednak po takiej "ucieczce" genjutsu u¿ytkownik jest nieprzytomny przez 24h, kiedy ninja zakoñczy swoje genjutsu, osoba, która zosta³a w nie schwytana równie¿ znajduje sie w stanie ¶pi±czki. (jutsu jest podobne do ¶wiata tworzonego przez Sharingan wiêc raczej wszelka obrona jest nie mo¿liwa) Obudziæ go mo¿e jedynie inny do¶wiadczony ninja. Technika ta nie jest wyczuwana przez zwierzêta byakugana itp, nie da siê jej rozproszyæ Kai. Jest to bardzo zaawansowana i potê¿na technika, jednak jak widzimy po Yakumo nie zu¿ywa wiele czakry. Gdy¿ dziewczyna ca³y czas przez swoje ¿ycie maluje i nie odczuwa zmêczenia. Jak widzimy w anime, Yakumo mog³a z³apaæ w nie osobê, któr± mia³a w pobli¿u. Na forum bêdzie to 10m.
------------------------------------------------------------------------------------
Sory za Orty itp.
AmAtSuRi
Aio: I w³a¶nie tutaj jest problem bo niema chyba ani JEDNEJ osobu która gra tym klanem. Dlaczego?? Bo wiêko¶æ technik jest zakazana.
AmAtSuRi
Zag³osowa³em na nie. Uwa¿am, ¿e Sekta Maniakalnych Morderców powinna zostaæ zakazana. Nie bêdê siê rozpisywa³ dlaczego, bo powód jest tylko jeden: klan ten (lub organizacja) jest zbyt matrixowy. I to tyle
Eee tam. Matrix to, matrix tamto.... jak siê os³abi te techniki trochê, to bêdzie spoko. nie mowi±c ju¿ o tym ¿e nie¶miertelno¶c niewiele da, jak ciê rozcz³onkuj±. Tak, tak, wiem, Kakuzu ciê pozszywa.... tylko znajdz tu sobie Kakuzu chêtnego ciê pozszywac. Tak czy inaczej, jestem na tak. To urozmaicenie, je¶li chodzi o postacie, poniewa¿ dobrze odgrywani wyznawcy Jashina to ciekawe indywidua.
a mo¿e by tak jakis moderator który wie o co chodzi zrobi³by ¶rednie os³abienie a do klanu przyjmowaliby¶my tylko osoby bez klanu a potrafi±ce grac.
Np ja po 3 miesi±cach gry chcia³bym siê dostaæ do klanu, ka¿dy wie jak pisze itp wiêc pisze historie i jestem przyjêty.
Ale. trzeba byæ naprawde dobrym i nie pchaæ siê do walki jak maszynki do zabijania bo potrafimy byæ nie¶miertelnym.
wiêc ?
Itachi jak zwykle g³os rozs±dku w wielu kwestiach. Dobra mo¿na przywróciæ ludzi Ja¶mina. Co prawda kiedy¶ zrobi³ siê ich niez³y nat³ok 5 to ju¿ by³o sporo ale na zasadach zbli¿onych do tych podanych przez Itachiego. Wstêpnie widzia³bym to tak.
- Maksymalnie 3 Jashinitów.
- Wymagania u gracza. Minimum trzy miesi±ce dobrej gry (sugerujê co¶ wiêcej ni¿ tylko ¿erowanie na misjach) i posty powy¿ej ¶redniej.
- Postaæ nie mo¿e nale¿eæ do ¿adnego z klanów w tym te¿ nie mo¿e za³o¿yæ w³asnego.
- Historia zostania Jashinit± na minimum 4 A4 czcionk± 10. W niej ma siê te¿ znale¼æ sensowne uzasadniennie czemu postaæ pod±¿y³a t± ¶cie¿k±.
No i oczywi¶cie dopracowanie kwestii zbalansowania technik Ja¶minowców.
A tak jeszcze nawiasem. Aio, tylko rozcz³onkowanie kogo¶, kto bez ryzyka dla siebie wskoczy ci pod Atsugai czy eksplozjê, (jak tak, któr± wywo³a³ Asuma) w pojedynkê (a zazwyczaj take walki siê tu tocz±) wcale ³atwe nie jest dlatego wprowadzi³bym co¶ w stylu wytrzyma³o¶ci psychicznej. W skrócie Cia³o Jashinity wytrzyma obra¿enia ale czy to samo bêdzie z jego psychik±? Mówi±c krótko Jashinita bêdzie móg³ przegraæ je¶li w walce oberwie mu siê du¿o za du¿o.
Ja jestem na tak, pomimo ich nie¶miertelno¶ci mo¿na ich rozwaliæ chod¼ na kawa³ki, po prostu potem zostan± zszyci jakby mieli nieskoñczone ¿ycia gdy my mamy tylko 3, czyli mo¿na ich pokonaæ ale ci±gle by siê po prostu odradzali jak oczywi¶cie kto¶ ich zszyje lub co¶ takiego, chyba ¿e tak jak napisano psychika go wykoñczy on tych ci±g³ych obra¿eñ.
Mo¿e tak lepiej 2 miesi±ce? Bo 3 to na prawdê du¿o i co siê stanie jak kto¶ komu¶ ¶mignie sprzed nosa a kto¶ ci±gle siê o to stara³ a brakowa³o mu mo¿e nieca³e 2 tygodnie?
Moim zdaniem najlepiej jak napisz± historie do wymagañ Keishi, ¿eby mieli szanse ¿e zostanie dla nich zajête miejsce ju¿ na pocz±tku je¶li potem bêd± dobrze odgrywaæ przez w³a¶nie te 2 miesi±ce wtedy bêd± wyznawc± Jashina, je¶li oleje lub oka¿e siê, ¿e siê nie nadaje to po prostu zwolniæ miejsce dla kogo¶ innego.
Jak Jashinita bêdzie szafowa³ swoj± nie¶miertelno¶ci±, i szar¿owa³ do ka¿dej walki, to zawsze który¶ z gm mo¿e mu zafundowac event typu ,,Jashin ciê ju¿ nie lubi:D'' skutkuj±cy utrat± specjalnych mocy.
Edit by Keishi:
Wiesz mamy tylko jeden problem. Patrz±c na zachowanie Hidana to w³a¶nie co¶ takiego jak opisa³e¶ jest w³a¶nie typowym zachowaniem wyznawców Jashina. I tak na przysz³o¶æ W PROPOZYCJACH DAJEMY TYLKO JEDEN POST A W RAZIE EWENTUALNYCH DODATKOWYCH UWAG ITP. U¯YWAMY TAKIEGO PRZYCISKU JAK EDYCJA.
Keishi: niezgadzam siê z tob± z jednym, a mianowicie z trzema miejscami. Tak jak napisa³ Nourth mo¿e ci brakowaæ 2 tygodni i nagle kto¶ kto zarejestrowa³ siê dwa tygodnie przed tob± wejdzie i co?? Ale zgadzam siê z tob± i Itachim o tej historii po 3 miesi±cach.
Co do nie¶miertelno¶ci powinno byæ jak w Anime. ¯yjesz dopóki jaka¶ czê¶æ cia³a znajduje siê w krêgu.
Nourth: I tutaj jest problem bo nikt cie nieposszywa, poniewa¿ niema ¿adnego Kakuzu ani przedstawiciela jego klanu na forum.
Edit By Keishi:
Ja¶minita by³ ogólnie nie¶miertelny... Jak by¶ nie zauwa¿y³ Hidan nie bêd±c w krêgu straci³ g³owê w walce z Asum±. Nie bêd±c w krêgu wpada³ w Atsugai miotane przez serca Kakuzu i nie bêd±c w krêgu zosta³ opszatkowany przez wybuchowe notki Shikamaru a mimo to ¿y³ i mia³ siê dobrze. Wierzcie mi uwa¿am, ¿e ogólne zezwolenie ka¿demu bez klanu na zyskanie takiej mocy spowoduje wysyp Ja¶minitów u ka¿dego marz±cego o mocy a nie maj±cego klanu. Trzech takich ¶wirów to ju¿ problem. Masz racje trzy miesi±ce to du¿o. Dziêki temu bêdziesz mia³ pewno¶æ, ¿e potencjalny Jashinita mia³ czas by przemy¶leæ swoj± decyzjê i nieprêdko oleje forum. Zreszt± ja siedzê tu 14 miesiêcy a wydaje mi siê jakbym zalogowa³ siê wczoraj. Czas mija szybciej ni¿ jeste¶my to sobie w stanie wyobraziæ.
Edit kolejny.
Przewaga g³osów na TAK. Zamykam Ankietê. Teraz trzeba tylko ustaliæ warunki na jakich Wyznawcy Jashina wróc± na forum.