grueneberg

Cz³onkowie tego klanu charakteryzuj± siê szkieletem twardszym od stali, i mo¿liwo¶ci± zmieniania swoich ko¶ci w broñ (np. Kimimaro Kaguya)

Podajecie:
Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki


Imiê: Arashi
Proponowana ranga: Jounin?
Zawód: Mozna byc bez zawodu poprostu normalny Ninja.
Proponowane techniki:

Shunshin
Kawarimi
kai
Bunshin
Henge

1. Hokkotsu no Yaiba
Jest to najprostsza technika klanu Kaguya. Shinobi wytwarza z sztylet lub inn± broñ z ko¶ci, która jest niebywale ostra i wytrzyma³a, o czym ¶wiadczy fakt, ¿e mo¿na ni± przecinaæ nawet i metal.

2.Yamagi no Mai
Jest to tak zwany "Taniec Wierzby". Ze ¶rodków d³oni wysuwaj± siê d³ugie ko¶ci, którymi walczy siê jak sztyletami.

3.Tsubaki no Mai
Jest to kolejny taniec zwany "Taniec Kamelii". Wykonuj±c t± technikê, postaæ zyskuje na szybko¶ci, atakuje seri± b³yskawicznych ciêæ i pchniêæ broni±.

4.Teshi Sendan
Z koñcówek palców wystrzeliwuj± ma³e kosteczki, kszta³tem przypominaj±ce naboje. Jedn± seri± mo¿na wystrzeliæ maksymalnie dziesiêæ takich pocisków.

5.Karamratsu no Mai
Nastêpny taniec zwany "Taniec Modrzewia".Z tu³owia oraz r±k wysuwaj± siê ko¶ci, które s± ¶wietn± obron± przed atakami TaiJutsu. Oprócz funkcji obronnej, tak¿e rani± szar¿uj±cych przeciwników.

6.Tessenka no Mai
Nastêpny taniec to, "Taniec Powojnika". Postaæ wyjmuje sobie krêgos³up, na którego miejscu odrasta nowy. Wyjêty krêgos³up s³u¿y jako d³ugi, twardy i giêtki bicz. Mo¿na nim walczyæ jak i owijaæ wokó³ przeciwników.

7.Hana
Rêka przemienia siê w ogromny, wytworzony z zawiniêtych ko¶ci, ¶wider o ogromnej mocy. Jest to najtwardsza ko¶æ jak± mo¿e wytworzyæ cia³o Kaguya. Hana mo¿e s³u¿yæ jako taran, jest bardzo ostry, wiêc mo¿e to byæ tak¿e ¶mierciono¶na broñ.

8.Hone no Yoroi
Jest to twardy, wytrzyma³y pancerz, wytworzony pod skór± ze struktury kostnej. Wywarzanie pancerza kontrolowane jest przez u¿ytkownika, mo¿e on okrywaæ ca³e cia³o. Zbrojê wytwarza siê na sta³e a¿ do jej zniszczenia lub anulowania techniki, wiêc nie trzeba ponosiæ dodatkowych kosztów za jej utrzymywanie.

9.Sawarabi no Mai
Ostatnim tañcem i zarazem najsilniejszym jest taniec "M³odych Paproci". Z ziemi wyrasta las ko¶ci, twardych i grubych jak konary drzew. Obszar dzia³ania tej techniki mo¿e byæ przeogromny. Dodatkowo, postaæ potrafi przemieszczaæ siê we wnêtrzu tych ko¶ci.
akceptuje dostajesz jonina wybie¿ sobie 8 z tych technik co poda³e¶ Witam w grze
1) Imiê:Gaiden
2) Proponowan± rangê: moze byc i genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:
4)Proponowane tchniki : Karamatsu no Mai,Tessenka no Mai,Yamagi no Mai, Tsubaki no Mai,Teshi Sendan ,Hokkotsu no Yaiba


chca³ by¶ Genina ;] mi brakuje jonninów wiêc od razu we¼ siê do roboty
kai
mizubushin no jutsu
Karamatsu no Mai,
Tessenka no Mai,
Yamagi no Mai,
Tsubaki no Mai,
Teshi Sendan ,
Hokkotsu no Yaiba
Imie:Arkus
Ranga Jounin
techniki wszystkie techniki klanu kaguya oprócz sawarabi no mai
no niestety nie wiem jake masz do¶wiadczenie z PBF wiêc póki co ranga chunin

1 karawimi no jutsu
2 mizubushin no jutsu
3 Karamatsu no Mai,
4 Tessenka no Mai,
5 Yamagi no Mai,
6 Tsubaki no Mai,
1) Imiê:Hideki
2) Proponowan± rangê:Jonin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja mogê cyæ jak co¶ senseiem
4)Proponowane tchniki
Kai
Henge
Kawarimi
Bushin

No i klanowe:
HOKKOTSU NO YAIBA

Ranga techniki: D

Technika, która zmienia ko¶ci ramienia w miecz. Wyci±ga siê go przez ramie i w ci±gu kolejnych kilku sekund odbudowuje ca³± rêkê. Miecz jest niewyobra¿alnie ostry i twardy.

TESHI SENDAN

Ranga techniki: C

Technika, która z potê¿n± si³± wystrzeliwuje ostatnie ko¶ci palców w kierunku przeciwnika. Jedna salwa - 10 pocisków potrafi poszatkowaæ wroga jak karabin maszynowy.

YAMAGI NO MAI

Ranga techniki: C

Pierwszy taniec polegaj±cy na wyci±gniêciu przez ¶rodek d³oni trzydziestu centymetrowych kolców, którymi walczy siê jak sztyletami.

TSUBAKI NO MAI

Ranga techniki: B

Drugi taniec, w którym u¿ytkownik stosuje Hokkotsu no Yaiba. Kiedy u¿ywa siê tej techniki jest siê znacznie szybszy i ma o wiele wiêkszy zasiêg uderzeñ.

KARAMATSU NO MAI

Ranga techniki: A

Trzeci taniec. Z cia³a uytkoqnika wystrzeliwuj± ¿ebra i ko¶ci, które dotkliwie rani± przeciwnika. Wykonuj±cy ma nad nimi pe³n± kontrole - mo¿e je na zawo³anie chowaæ, za¶ rany powsta³e w skutek rozciêcia b³yskawicznie siê goj±.

TESSENKA NO MAI

Ranga techniki: A

Czwarty taniec, dostêpny dopiero po uaktywnieniu drugiego poziomu CS. Wykonuj±cy ³amie sobie kark i wyjmuje krêgos³up, za¶ w trakcie wyjmowania b³yskawicznie ³ata ubytek nowym, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giêtki bicz.

HONE NO YOROI

Ranga techniki: B

Jest to twardy, wytrzyma³y pancerz, wytworzony pod skór± ze struktury kostnej. Wywarzanie pancerza kontrolowane jest przez u¿ytkownika, mo¿e on okrywaæ ca³e cia³o. Zbrojê wytwarza siê na sta³e a¿ do jej zniszczenia lub anulowania techniki.

HANA

Ranga techniki: B

Ca³a jego rêka przemienia siê w pó³torametrowy kolec-wiert³o, który jest zdolny do przebicia prawie ka¿dej obrony.

Wiem ¿e sporo tego ale mo¿e jak ³adnie poproszê
chunina dostaniesz niech stracê, a co do technik:

1 kai
2 hange no jutsu
3 mizubushin no jutsu
4 HOKKOTSU NO YAIBA
5 YAMAGI NO MAI
6 HONE NO YOROI
Imiê:Afaf dla kolesiów Afik
Proponowana ranga:pozostawiam pani/panu Admin
Proponowany zawód:Tak jak wy¿ej
Proponowane techniki:W rêkach Adminów
Ranga: Chuunin
Zawód: Medic-Nin
Twoje techniki:
- Chiyute no Jutsu
- Chakra no Mesu
- Yanagi no Mai
- Tsubaki no Mai
- Hone no Yoroi
- Kai
1) Imiê: Masahiko
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: ANBU
4)Proponowane tchniki: Kai (E), Mizu Bunshin no Jutsu (C), Kawarimi no Jutsu (E), Sunshin no Jutsu (D), Hokkotsu no Yaiba (D), Yamagi no Mai (C), oraz Karamratsu no Mai (B)
Co do zawodu, to musisz siê o niego postaraæ w fabule.

Twoje techniki:
- Kai
- Mizu Bunshin no Jutsu
- Kawarimi no Jutsu
- Yamagi no Mai
- Henge no Jutsu
- Karamatsu no Mai
1.) Imiê: Kengan
2.) Proponowana ranga: Chuunin, b±d¼ Jounin... Oczywi¶cie prêdzej dostanê to pierwsze, wiêc o to drugie nawet nie proszê
3.) Proponowany zawód: ANBU... Tak jako¶
4.) Proponowane techniki:

Klanowe: Karamatsu no Mai, Teshi Sendan, Tsubaki no Mai, Yanagi no Mai.
Zwyk³e: Doku Kiri, Hitei Mushou, Kage Bunshin no Jutsu, Tajuu Kage Bunshin no Jutsu.
Rangê masz Chuunin. O zawód ANBU musisz siê postaraæ u Hyuty Shiro. Techniki, które wybra³e¶ akceptujê.
Imiê: Yukai
Proponowana ranga: Jounin? Ech, by³oby bardzo mi³o. Je¶li chodzi o pbf'y to do¶wiadczenie mam wrêcz przeogromne i dobrze sprawowa³abym siê w tej roli U
Proponowany zawód: Medic nin
Proponowane techniki:
Klnowe: Hokkotsu no Yaiba, Yamagi no Mai, Tsubaki no Mai, Karamratsu no Mai, Hane no Yoroi
Inne: Kage Bunshin no Jutsu, Kawarimi, Kumoshin no Jutsu
Akceptujê bo w Kiri mam ma³o userów.
tylko...
Zamiast Kumoshin - Shunshin
Zamiast Hane no Yoroi - nic.
Zapraszam tez do ANBU
Imiê: Shozo
Proponowana Ranga: Jounin jesli mo¿na siê za³apaæ ( do¶wiadczenie mam to moja druga postaæ na forum. a Jouninów ma³o jest a ja chcia³bym mieæ dru¿ynê . ) je¶li nie to chuunin.
Proponowany zawód: Poprostu Ninja..
¯ywio³(y) chakry: Suiton. i dodatkowo Fuuton.
Charakter: Spokojny, nie którch irytuj±cy swoim spokojem, potrafi zachowaæ zimn± krew w najgorszej sytuacji. Opiekuñczy, opiekuje siê tymi których kocha. Jak na z³o¶æ swojemu spokojowi uwielbia walkê, lecz nikomu siê o tym nie chwiali.
Wiek: ~22
Wygl±d: Typowy Shinobi Ubrany w kamizelkê swojej wioski Kiri, z ochraniaczem na czole i innych tego typu gad¿etach. ¶redniego wzrostu, o jasnych niebieskich oczach(podobny do Kimimaro tylko krótsze w³osy i nie mam tych ¶miesznych warkoczyków ani kropek na twarzy:P)
Historia: Wi±¿e siê z Histori± klanu Kaguya w koñcu z niego pochodzê lecz przejd¼my do rzeczy. Gdy by³em ma³y, rodzice jak na ich klan przysta³o kochaj±cy bitwy i wojny ruszyli w bitwê, lecz Ojciec który by³ m±drym cz³owiekiem, i rozs±dnym których brakowa³o w Klanie Kaguya. Wiedzia³ ¿e bitwa na któr± idzie jest bardzo nie bezpieczna, jak zreszt± ka¿da lecz z tej wiedzia³ ¿e mo¿e nie wyj¶æ ca³o. Zostawi³ mnie opiekunce, i powiedzia³ jej ¿e je¶li nie wróci ma siê mn± opiekowaæ, zap³aci³ jej z góry od razu za kilka lat. Opiekunka wys³a³a mnie do akademii ninja w Kiri, gdzie odkry³em swój Kekke Genkai.To by³ przypadek, jako odmieniec,bardzo spokojny by³em nêkany przez rówie¶ników. Pewnego razu zebrali siê na mnie i chcieli pobiæ, wtedy moje KG da³o o sobie znaæ, sam pobi³em wszystkich bardzo mocno, jednemu wbi³em ko¶æ w brzuch,niestety prze¿y³. Po tym incydencie na wychowanie przyj±³ mnie Jounin z Kiri, po nie d³ugim czasie zda³em na Genina, nastêpnie egzamin na chunina, bylem ju¿ lepszy od swojego nauczyciela, wiêc postanowi³em ¿e sam bêdê naucza³ najlepiej jak tylko potrafiê. Po zdaniu egzaminu na Jounina moja historia ci±gnie siê dalej.
Techniki:

Podstawowe:
Kawarimi - Ranga E Koszt 100[Pch]

Technika stosowana przez wiêkszo¶æ ninja. Jutsu te pozwala na szybk± zamianê swojego cia³a z dowolnym przedmiotem, ro¶lin±, a nawet zwierzêciem. Dziêki temu mo¿na zmyliæ wielu przeciwników. Ka¿dy kto da siê na to nabraæ przez pewien czas czuje siê zdezorientowany, przy czym atakuj±cy mo¿e spokojnie zaatakowaæ z innego miejsca.

Klanowe:
Hone No Yoroi - Ranga [?]A lub B Koszt 250[Pch]

Jest to twarda wytrzyma³a os³ona a w³a¶ciwie zbroja wytworzona pod skór±. Pancerz jest kontrolowany przez u¿ytkownika, mo¿e okryæ ca³e cia³o. Zbrojê wytwarza siê na sta³e az do momentu zniszczenia wiêc nie trzeba ponosiæ kosztu chakry za jej utrzymywanie.

Yamagi no Mai (taniec wierzby) - Ranga [?]C Koszt 150[Pch]

Pierwszy taniec polegaj±cy na wyci±gniêciu przez ¶rodek d³oni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy siê jak sztyletami.

Hokkotsu no Yaiba - Ranga [?]D Koszt 100[Pch]

Technika, która zmienia ko¶ci ramienia Kaguya w miecz. Wyci±ga go przez ramie i w ci±gu kolejnych kilku sekund odbudowuje ca³± rêkê. Miecz jest niewyobra¿alnie ostry i twardy - Kimimaro z ³atwo¶ci± rozcina³ nim shurikeny na pó³.

Tsubaki no Mai (taniec kamelii) - Ranga [?]B Koszt 200[Pch]

Drugi taniec, w którym Kimimaro stosuje Hokkotsu no Yaiba. Kiedy u¿ywa tej techniki, Kimimaro jest znacznie szybszy i ma o wiele wiêkszy zasiêg ciêcia.

Karamratsu no Mai - Ranga [?]A koszt 200[Pch]

Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z cia³a Kimimaro wystrzeliwuj± ¿ebra i ko¶ci, które dotkliwie rani± przeciwnika. Kimimaro ma nad nimi pe³n± kontrole - mo¿e je na zawo³anie schowaæ, za¶ rany powsta³e w skutek rozciêcia b³yskawicznie siê goj±.

Suiton:

Mizu Bunshin No Jutsu - Ranga B Koszt 50[Pch]

Tworzy jednego albo i wiêcej klonów, które s± zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Ka¿dy klon jest zdolny walczyæ, i mo¿e atakowaæ z si³± 1/10 prawdziwego u¿ytkownika. Na dodatek klon mo¿e byæ kontrolowany przez u¿ytkownika w pewnym promieniu od niego

Fuuton:

Kaiten Shuriken - Ranga [?]C Koszt 20/1 [za shuriken]

Technika ta polega na otoczeniu shurikenów swoj± chakr±, wskutek czego mo¿na nimi kierowaæ podczas lotu dodatkowo zwiêkszaj±c ich ostro¶æ.

Mam nadziejê ¿e opis siê podoba i proszê o pozytywne rozpatrzenie ca³o¶ci Dziêkujê!
1) Imiê:Isei
2) Proponowan± rangê:Chuunin/Jounin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja
4)Proponowane techniki
Hone No Yoroi
Yamagi no Mai
Karamratsu no Mai
Hokkotsu no Yaiba
Tsubaki no Mai
Kawarimi
akcept
1) Imiê:Aki Kaguya
2) Proponowan± rangê:chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy Student
4)Proponowane techniki :podstawowe techniki klanu i podstawowe techniki ninja ogólnie
Ranga: Genin
Techniki:
- Kai
- Bunshin no Jutsu
- Hokkotsu no Yaiba
- Kawarimi no Jutsu

Witamy w naszym ¶wiecie
Imiê: Kamatari
Nazwisko: Hizuke
Wiek: 18
Ranga: obojêtnie jaka mo¿e byc nawet Genin
Proponowany zawód : Hunter Ninja by³o by fajnie.
Techniki najlepiej klanowe :Tsubaki no Mai , Karamratsu no Mai , Hone no Yoroi , Sawarabi no Mai oraz Hana
inne:
1) Hiraishin no Jutsu-Umo¿liwia poruszanie siê na du¿e odleg³o¶ci z ogromn± szybko¶ci±.
2) Kiri Gakure no Jutsu-Technika polega na stworzeniu ogromnej ilo¶ci mg³y, zmniejszaj±c woko³o widoczno¶æ.
3) Shōten no Jutsu-Technika polegaj±ca na stworzeniu idealnego klona, który jest doskona³± kopi± orygina³u
My¶lê ze za du¿o nie wybra³em nie chce byæ zach³annym:)
Genin.

4 techniki startowe:
-Hokkotsu no Yaiba
-Kiri Gakure no Jutsu
-Yamagi no Mai
-Kawarimi no Jutsu

Akcept.
1) Imiê:Machiko Kaguya
2) Proponowan± ranga: genin/chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy:Ninja Academy Student
4)Proponowane techniki: Jako genin Kai, Bunshin no Jutsu, Kiri Gakure no Jutsu, Hokkotsu no Yaiba. Gdybym mia³a szczê¶cie i zosta³a chuninem, mo¿na mi co¶ dodaæ
Genin
Techniki te co poda³es
1) Imiê:Rizuki
2) Proponowan± rangê:Chuunin? :} [Do¶wiadczenie na PBF'ach mam]
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki :

Kai
Kawarimi no jutsu
Goukakyuu no Jutsu
Hokkotsu no Yaiba
Yamagi no Mai
Karamratsu no Mai
Teshi Sendan
Tsubaki no Mai

Karta Postaci : http://www.shinnobirpg.rp...p=134699#134699
Ranga chunin, zmieñ awatar, bo to jest Pein

Kai
Kawarimi no jutsu
Hokkotsu no Yaiba
Yamagi no Mai
Ren No Jutsu
Kage bushin no jutsu
1.Imiê:Yashimo (po przyjêciu do klanu prosi³bym o dopisek Kaguya)
2.Proponowan± rangê:Genin/Chuunin
3.Proponowany zawód : Hunter Ninja
4.Proponowane tchniki :

Suiton, Bakusui Shouha!
Suiton, Suijinheki!
Mizu Bunshin no Jutsu!
Water Prison no Jutsu!

Karta postaci.

A jaka by by³a opcja ¿ebym ze swoich ko¶ci móg³ uformowaæ miecz taki na sta³e?

A i jeszcze cchia³bym zmieniæ specjalizacjê bo nawet nie wiedzia³em ¿e Kenjutsu to sztuka walki broñmi, i dlatego chcia³bym wymieniæ Taijutsu w³a¶nie na Kenjutsu, zmienie to w profilu jak moja postaæ zostanie zaakceptowana.
Genin
To za ma³o na chunina
Techniki
Suiton, Suijinheki!
Kai
Kawarimi no jutsu
Bunshin no jutsu

co do ko¶ci to mo¿esz to stworzyæ dopiero wtedy gdy bêdziesz mia³ 220 postów...bo wtedy mo¿esz stworzyæ w³asn± technikê

I mo¿esz zmieniæ

Dodaje nazwisko
Akcept
Imiê: Maresuke (je¶li dostanê siê do klanu, to proszê o zmianê nazwiska z Baisotei, na Kaguya)
Ranga: wedle uznania
Zawód: na razie bez
Techniki: klanowe rzecz jasna. Co dostanê, to bêdê u¿ywa³.

Karta Postaci: http://www.shinnobirpg.rp...der=asc&start=0

Wszelkie brakuj±ce dane w profilu uzupe³niê po akceptacji, ¿ebym wiedzia³ co i ile mogê tam wpisaæ ze wzglêdu na rangê.
Okej, przyjmê Cie do klanu. Co do rangi da³abym Ci genina bo lepiej jest tak zacz±æ grê, ale karta jest na chunina wiêc wybór nale¿y do Ciebie Nick Ci zmieniê a techniki to:
(majac specjalizacje taijutsu i kenjutsu nie mo¿esz mieæ ¿adnych techniki z ninjutsu, proponowa³abym wiêc na pocz±tek zamiast kenjutsu ustawiæ ninjutsu, ewentualnie je¶li bêdziesz chuninem wtedy dodaæ ken.)

Shougeki Shou
Konoha Raiken
Hokkotsu no Yaiba
Yamagi no Mai
----chunin
Karamratsu no Mai
Teshi Sendan
Dziêki, ju¿ poprawiam. Jak widaæ po nie do koñca przemy¶lanym wyborze specjalizacji, lepiej zacz±æ od ni¿szej rangi.
1) Imiê: Kamuro Kagyua
2) Proponowan± rangê: Chuunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Zabójca?

Karta postaci:
http://www.shinnobi.cba.p...p=157012#157012

4)Proponowane techniki:

Hokkotsu no Yaiba
Ranga: D
Jest to podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wyci±ga jak±¶ ko¶æ, która jest uformowana w sztylet czy katanê. Broñ jest bardzo ostra, mo¿e z ³atwo¶ci± przecinaæ shurikeny na pó³.
Koszt: 100

Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100

Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Jest to technika, polegaj±ca na warunkowym, bardzo szybkim poruszaniu siê. Przeciwnik czêsto nie jest w stanie, za nami nad±¿yæ. Nie mo¿e zostaæ wykonana, w celu przedarciu siê przez ¶cianê. Podczas ruchu, cia³o znajdujê siê pewnym bezw³adzie (czyli skomplikowane akrobacje czy uniki w trakcie lotu, s± wykluczone). Istnieje mo¿liwo¶æ, przed³u¿enia ruchu, odbijaj±c siê od innych elementów otoczenia, czy przeciwnika (wymaga to jednak dodatkowego kosztu). Taki ruch wykonywany jest z oko³o 300 szybko¶ci.
Koszt: 100 Pch

Kiri-Gakure No Jutsu
Ranga: B
Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomoc± gêst± mg³ê, która praktycznie uniemo¿liwia przeciwnikowi atak. Jednak¿e wykonawca Techniki widzi przez mg³ê bez problemu. W tej mgle nie jest siê w stanie nic widzieæ, nawet sharingan nie jest w stanie dostrzec postaci przeciwnika.
Koszt: 200

Karamratsu no Mai
Ranga: B

Trzeci Taniec nazywany Tañcem Modrzewia jest podstawow± defensywn± Technik± klanu, która ¶wietnie sprawdza siê przeciw Taijutsu. Z tu³owia oraz r±k wysuwaj± siê ko¶ci, które poza tym ¿e broni± u¿ytkownika równie¿ rani± atakuj±cych przeciwników. Shinobi ma nad nimi ca³kowit± kontrolê, mo¿e je schowaæ kiedy chce.
Koszt: 200

Yamagi no Mai
Ranga: C
Jest to pierwszy taniec klanowy Kaguya. Nazywany jest on Tañcem Wierzby. Ze ¶rodków d³oni wysuwaj± siê kolce d³ugie na jakie¶ 30 cm, którymi walczy siê jak sztyletami.
Koszt: 150
Dobra...zaryzykuje
Akcept pe³en
1) Imiê: Kimei Kaguya
2) Proponowan± rangê: Genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy Student
4)Proponowane techniki:

Hokkotsu no Yaiba
Suijinheki [Suiton]
Houmatsu Rappa [Suiton]
Hitei Mushou
Techniki:
-Benbaku Mizu [patrz: Ninjutsu>Suiton]
-Nawanuke no Jutsu [patrz: Ninjutsu>Inne]
-Yamagi no Mai [patrz: Kiri>Klan Kaguya]
-Hokkotsu no Yaiba [patrz: Kiri>Klan Kaguya]

Akceptacja. Mi³ej gry.
1) Imiê: Soijro
2) Proponowan± rangê: chunnin lub jonnin je¿eli bêdziecie ³askawi
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane tchniki:

-Hokkotsu no Yaiba
Ranga: D
Jest to podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wyci±ga jak±¶ ko¶æ, która jest uformowana w sztylet czy katanê. Broñ jest bardzo ostra, mo¿e z ³atwo¶ci± przecinaæ shurikeny na pó³.
Koszt: 100

-Yamagi no Mai
Ranga: C
Jest to pierwszy taniec klanowy Kaguya. Nazywany jest on Tañcem Wierzby. Ze ¶rodków d³oni wysuwaj± siê kolce d³ugie na jakie¶ 30 cm, którymi walczy siê jak sztyletami.
Koszt: 150

-Kai
Ranga: E
Jest to proste jutsu umo¿liwiaj±ca wyrwanie sie z Genjutsu rangi E, D, C. Jednak nie mo¿na jej zastosowaæ, gdy Genjutsu jest z rodzaju unieruchamiaj±cych.
koszt 100

-Kawarimi no jutsu
Ranga: E
Jedno z podstawowych Jutsu. Pozwala na podmianê z pobliskim przedmiotem celem unikniêcia ataku. Mimo i¿ w Anime zazwyczaj jest to pniak mo¿na siê tak¿e podmieniæ z inn± osob± (je¶li tego chce), przedmiotem, klonem (jego wola jest bez znaczenia) lub zwierzêciem (Jak podmiana Kakashiego z klonem Naruto podczas jego testu)
koszt 100

-Gakure no jutsu
Ranga: C
Technika pozwalaj±ca na przybranie kolorów otoczenia co skutecznie maskuje u¿ytkownika.
koszt 150

-Muon Satsujin Jutsu
Ranga: C
U¿ytkownik po wykonaniu pieczêci do tej techniki, staje siê nies³yszalny, dziêki czemu ³atwo mo¿e zaatakowaæ wroga np. we mgle czy w chmurze dymu.
Koszt: 100

5) Kata postaci: >>Klik<< //jest jeszcze w trakcie tworzenia i jeszcze pojawi siê jakie¶ 2X mo¿e 3x tyle co tam jest
Cytat: chunnin lub jonnin je¿eli bêdziecie ³askawi regulamin to regulamin. Ranga chunina, ale na dalsz± czê¶æ KP czekam

techniki: te co poda³e¶. Witam w grze