grueneberg

Demoniczni w³adcy mieczy

Cytat: 1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki


Imiê: Houzuke
Proponowana Ranga: Jounin lub chunin
Zawód: Hunter - Nin
Techniki:
Katon:
- Goukakyuu no Jutsu

Suiton:
- BakuSui Shouha

Klanowe:
- Jisu no katana
Jest to technika zwiêkszaj±ca obra¿enia katany zadawane przez ostrze naszego miecza, przesy³aj±c chakre do ostrza odpowiednio pokrywa siê ono ogniem b±d¼ wod±. Woda lepiej zadzia³a w starciu z u¿ytkownikiem Katonu natomiast Ogieñ lepiej w przypadku walki z u¿ytkownikiem Dotonu.
PCH:200
Ranga:D

- Myaku Enjin
Do¶æ zaskakuj±ca technika u¿ywana czêsto w starciu z wieloma przeciwnikami jednocze¶nie. Wykonuj±cy bez sk³adania pieczêci wbijam miecz w ziemiê, z miejsca w którym miecz dotkn±³ ziemiê rozchodzi impuls Ognia, b±d¼ wody powalaj±cy przeciwników na ziemiê i zadaj±cy obra¿enia.
PCH:550
Ranga:B

- Kamen lvl 1
Jest to pierwszy stopieñ demonicznej maski, by j± za³o¿yæ sk³adamy pieczêci a nastêpnie przesuwamy d³oñ wzd³u¿ g³owy, nastêpuj± materializacja maski która na 2 tury dodaje nam +10 do szybko¶ci
PCh:600
Ranga:B

- Kutsuchi Myo
Jest to zaawansowana technika któr± opanowali jedynie lepsi ninja. Wymaga du¿ej kontroli chakry i ¶wietnego panowania nad ¿ywio³em. Po z³o¿eniu pieczêci nasz miecz ca³y zamienia siê w pochodniê, nastêpnie zostaje wdany w ruch wiruj±cy i zamienia siê w ognisty dysk. Mo¿emy nic dowolnie poruszaæ i atakowaæ wroga, jest to piekielnie szybka technika.
PCh:700
Ranga:B

historia:
Wiek 0-1 lat WSTÊP
Pewnej deszczowej nocy, w mie¶cie Tanzaku, nieopodal konohy narodzi³o siê dziecko.
- Jak go nazwiemy - powiedzia³ podekscytowany ojciec
- Mo¿e Naruto? nie jednak nie, nazwijmy go Houzuke po dziadku. - powiedzia³a niemniej podekscytowana matka, jednak jej g³os by³ cichy i spokojny. Noworodek silnie zaciska³ ma³y palec swej matki jakby wyczuwa³ co za chwilê siê stanie. Po ok. godzinie matka umar³a, wtedy dziecko zaczê³o g³o¶no p³akaæ... przez pó³ roku Houzuke by³ pielêgnowany przez ojca...

wiek 1-5 lat ¦mieræ Ojca
Pewnego dnia kiedy ma³y by³ wraz z ojcem na targu ( by³ przyczepiony w takim koszyczku na plecach ) jaki¶ dziwny typek ukrad³ Houzuke, ojciec zacz± goniæ przestepcê i nawet uda³o mu siê go z³apaæ.
- Oddaj moje dziecko - krzycza³ zdenerwowany ojciec
- Zapomnij, nigdy tego nie zrobiê, dla mnie jest to czysty zysk. - odpowiedzia³ bandyta.
- Co ty chcesz zrobiæ potworze - kontynuowa³ ojciec.
- Sprzedam go, dostanê za niego jakie¶ 1000y ( na forum to chyba du¿o ) wiêc odejd¼ je¶li nie chcesz zgin±æ - odpowiedzia³ bardzo pewnym g³osem z³oczyñca.
- Nigdy - powiedzia³ w¶ciek³y ojciec i rzuci³ siê do ataku, by³ to atak zwyk³y gdy¿ ojciec nie by³ shinobi.
- Jak chcesz, poznasz si³ê ninja kraju trawy - odpowiedzia³ bandyta oraz z³o¿y³ pieczêci do Gufutenki i w trzy sekundy zabi³ ojca Houzuke dwoma piorunami wycelowanymi w krtañ. W taki sposób zgin± ojciec dziecka, jednak ma³y Houzuke zosta³ uratowany przez dwójkê ludzi oddzia³u ANBU którzy widzieli ca³e zdarzenie jednak przybyli za pó¼no, okaza³o siê ¿e ninja kraju trawy by³ przez nich poszukiwany ale to ju¿ inna historia...
Roczne dziecko zosta³o zabrane do Kiri Gakure i tam umieszczone w domu dziecka. W wieku 1.5 roku nauczy³ siê chodziæ co zdawa³o siê dziwne gdy¿ inne dzieci zaczyna³y chodziæ miêdzy 10 miesi±cem a pierwszym rokiem ¿ycia ( tylko w naruto na serio nie wiem jak jest ) nie da³o siê ukryæ ¿e by³ to bardzo trudny okres jego ¿ycia. W wieku trzech lat wypowiedzia³ pierwsze s³owo, s³owo brzmia³o g³upi, prawdopodobnie powodem tego by³o nazywanie go przez opiekunki g³upim dzieckiem. Jednak by³y te¿ chwile dobre takie jak odwiedziny cz³onka ANBU który go ocali³. To w³a¶nie na Kunoichi ANBU Houzuke powiedzia³ Mama. Jednak nic nie pamiêta z tego okresu ¿ycia, co jest dla niego dobre.

wiek 5-10 Adopcja i nauka.
W wieku 5 lat zosta³ adoptowany przez pewn± kobietê, istnia³y podejrzenia ¿e ta kobieta jest w³a¶nie t± cz³onkini± oddzia³u ANBU która go odwiedza³a. W wieku 7 lat Houzuke zosta³ zapisany do akademii ninja. Równie¿ w czasie tego roku dowiedzia³ siê co to chakra oraz sztuki ninja, opowiedzia³a mu o tym matka zastêpcza. Dzieciak my¶la³ jednak ¿e jest to matka, po prostu nie pamiêta³ co dzia³o siê we wcze¶niejszych latach jego ¿ycia. W wieku 8 lat obla³ egzamin na genina, w wieku 9 lat równie¿ obla³ egzamin na genina. 10 rok jego ¿ycia by³ jednak prze³omowy, jego matka zastêpcza zaginê³a jednak prawda by³a taka ¿e by³a cz³onkini± oddzia³u ANBU, wtedy dowiedzia³ siê ¿e zosta³ adoptowany... to zmotywowa³o go do bardzo ciê¿kiej pracy....

wiek 10 - 15 lat
Houzuke wreszcie zda³ na genina, by³ bardzo wytrawa³y w tym co robi³. W wieku 12 zosta³ dojrzany przez ówczesnego Mizukage, ten nauczy³ go podstawowych technik Katon i Suiton takich jak Goukakyuu no Jutsu i Baku Suishouha ale na tym skoñczy³a siê ich znajomo¶æ. W wieku 15 lat spotka³ dziwnego mê¿czyznê mieszkañca Kiri, w³ada³ on katan± oraz wspomaga³ j± jakimi¶ jutsu, kiedy owy mê¿czyzna wrêczy³ mu katanê ten nie wiadomo sk±d wykona³ jutsu z katan±, po tym gdy mieszkaniec Kiri dojrza³ w nim talent oraz co¶ jeszcze mianowicie to ¿e jest on zaginionym dzieckiem jego zmar³ego brata. Wuj opowiedzia³ mu o przesz³o¶ci klanu oraz jego zdolno¶ciach i tutaj w³a¶nie zaczyna siê przygoda Houzuke.
Genin...³adna historia ale mnie nie zauroczy³a. Napisz do mnie jaki chcesz ¿ywio³ Katon czy Suiton

Techniki
Kai
Bunshin no jutsu
Kawarimi no jutsu
Jisu no katana
Imiê: Shinako
Proponowan± rangê: Genin
Proponowany zawód z pomiêdzy: Zwyk³y Ninja
Proponowane tchniki
Konoha Reppuu
Ushiro Hi-Ru
Konoha Senpuu
Sou no Sarugaki
Gouryu
Kamuda


Akcept
Techniki
Kai
Kawarimi no jutsu
Kage Bunshin no jutsu
Myaku Enjin
1) Imiê: Vetch
2) Proponowan± rangê: Gennin lub Chunnin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter Ninja
4)Proponowane techniki: (O ile dobrze rozumiem maj± tu byæ techniki które chcia³bym mieæ, je¶li tak to jest ich 5)

TAI JUTSU

Ushiro Hi-Ru
Kopniêcie wykonanie piêt±. Nastêpnie mo¿emy wróciæ do pozycji wyj¶ciowej lub kopn±æ przeciwnika drug± nog±.
Typ: TaiJutsu
Ranga jutsu: [ D ]

Konoha Shoufuu
Za pomoc± tej techniki mo¿emy wytr±ciæ broñ z rêki przeciwnika lub wybiæ go w powietrze. Technika wykonywana poprzez kopniêcie od do³u do góry.
Typ: TaiJutsu
Ranga jutsu: [ D ]

TECHNIKI KLANOWE:

Jisu no katana
Jest to technika zwiêkszaj±ca obra¿enia katany zadawane przez ostrze naszego miecza, przesy³aj±c chakre do ostrza odpowiednio pokrywa siê ono ogniem b±d¼ wod±. Woda lepiej zadzia³a w starciu z u¿ytkownikiem Katonu natomiast Ogieñ lepiej w przypadku walki z u¿ytkownikiem Dotonu.
PCH:200
Ranga:D

Yochi Raiku
Technika niezwykle przydatna w walce z silniejszym wrogiem, po przes³aniu odpowiedniej ilo¶ci chakry jeste¶my w stanie przed³u¿yæ ostrze naszego miecza, zwiêksza siê w zwi±zku z tym jego celno¶æ oraz zadawane obra¿enia.
PCH:350
Ranga:C

Kamen lvl 1
Jest to pierwszy stopieñ demonicznej maski, by j± za³o¿yæ sk³adamy pieczêci a nastêpnie przesuwamy d³oñ wzd³u¿ g³owy, nastêpuj± materializacja maski która na 2 tury dodaje nam +10 do szybko¶ci
PCh:600
Ranga:B

BRAMY:

1 brama (brama pocz±tku)- Si³a i szybko¶æ x1.5- po jej u¿yciu miê¶nie s± bardzo zmêczone i nasze cia³o ledwo siê porusza(nie jeste¶my zdolni do ¿adnego ataku)

2 brama (brama uzdrowienia)- ta brama ma za zadanie uleczyæ nasze cia³o po u¿yciu 1 bramy

5) Historia:

Vetch narodzi³ siê w czasach wielkich wojen z Konoh±, nie poznawszy nawet swoich rodziców (ojciec umar³ przed porodem, a matka- w czasie porodu). Cz³onkowie Klanu uznali niemowlê za przeklête i porzucili je na skraju lasu. Tam pewna staruszka przypadkiem znalaz³a dziecko, mia³o ono naszyjnik z napisem "Vetch" i bransoletê ze znakiem Wioski Ukrytej we Mgle. Staruszka postanowi³a oddaæ dziecko do sierociñca. Nikt nie przypuszcza³ nawet, i¿ malutki Vetch pochodzi z Klanu Saridoku.

W sierociñcu Vetch spêdzi³ pierwsze lata swojego ¿ycia, do czasu a¿ spotka³ pewnego starca.

-Ch³opcze, jak siê nazywasz? -spyta³ staruszek.
-Mam na imiê Vetch -bez namys³u odpowiedzia³ ch³opiec. Oczy starca rozb³ys³y jak pochodnie. Bez cienia w±tpliwo¶ci pozna³ swojego wnuka.
"Je¶li dziecko prze¿y³o, musi to byæ przeznaczenie, od pocz±tku wiedzia³em ¿e ten malec nie mo¿e byæ przeklêty" -pomy¶la³ starzec i postanowi³ adoptowaæ malca i trenowaæ go.
Zaprowadzi³ ch³opca do starej siedziby klanu, powiedzia³ ze jest to m³ody utalentowany ch³opiec o imieniu Arren. Tak wiêc Vetch trenowa³ wraz ze swoim dziadkiem nie wiedz±c gdzie i kim jest.
Wszyscy obserwowali jak nastoletni ch³opiec uzyskuje doskona³± równowagê pomiêdzy si³± i szybko¶ci±, obserwowali jak stopniowo zwiêksza swoje umiejêtno¶ci w walce mieczem oraz w TaiJutsu.
Ch³opiec, ku zdziwieniu wszystkich, opanowa³ tak¿e kilka z podstawowych technik Klanowych.
Lecz wszystko co dobre szybko siê koñczy. Pewnego dnia staruszek opowiedzia³ Vetch'owi jego historie, ch³opiec by³ zszokowany. Tego samego dnia oddzia³ 20 ninja z Konohy mia³ zaatakowaæ wioskê. Podczas przygotowañ do ataku natrafili na Vetch'a i jego dziadka. Ninja z Konohy rozpoznali starca, wiedzieli i¿ jest on doskona³ym wojownikiem, który w przesz³o¶ci zada³ im wiele strat. Rozpoczê³a siê walka, stary mistrz dzielnie siê broni³, powali³ 5 przeciwników. W tym momencie jeden z napastników rzuci³ siê na ch³opca z mieczem.
-STÓJ! - wrzasn±³ starzec, w jednej chwili pojawiaj±c siê miêdzy napastnikiem a ch³opcem. Staruszek ca³kiem siê zmieni³, jego skóra by³a bordowo-czarna, miê¶nie uros³y, wygl±da³ jak 20latek w pe³nej formie.
- To, ze przybywacie tu aby mnie zabiæ jest zrozumia³e, ale to, ¿e nara¿acie na szwank ¿ycie mojego ucznia jest niedopuszczalne!
W tej samej chwili ca³e miejsce walki pokry³o siê chmur± kurzu. Gdy kurz opad³ wszyscy, z wyj±tkiem ch³opca, byli martwi.
Vetch zrozumia³ co siê sta³o, jego dziadek obroni³ go otwieraj±c Bramê ¦mierci. 15letni wówczas ch³opiec poprzysi±g³ zemstê na prze¶ladowcach, wróci³ do siedziby klanu i opowiedzia³ o ca³ym zaj¶ciu. Trenowa³ zawziêcie przez kolejne 3lata, zda³ egzamin na Gennina [je¿eli ranga Chunnin zostanie zaakceptowana to tak¿e na Chunnina]. Wkrótce sta³ siê najlepszym wojownikiem Klanu, uda³ siê wiêc w podró¿, nie wiedz±c gdzie, w celu zdobycia do¶wiadczenia bitewnego.
Akcept
Ale
Genin
Nie masz katany chyba , ¿e sobie kupisz
Techniki
Kamen lvl 1
Konoha Shoufuu
Kawarimi no jutsu
Kai
Imiê: Sagen
Proponowana ranga: Gennin
Proponowany zawód: Hunter ninja

Techniki: Je¿eli móg³bym prosiæ to z zakresu KenJutsu-GenJutsu.

KP
Ranga genin
techniki:
Sou no Sarugaki
Gouryu
Bushin no jutsu
Kori Shinchuu no Jutsu
- Imiê: Toushirou
- Proponowan± rangê: T Jonin
- KP: http://www.shinnobirpg.rp...p=148263#148263
- Proponowany zawód z pomiêdzy: Hunter nin
- Proponowane tchniki:
Nin:
1) Kai
2) Kawarimi
3) Kage Bushin no Jutsu
Klanowe:
4) Kamuda
5) Myaku Enjin
6) Kamen 1lvl
7) Jisu no katana
Zywiol:
Dai Endan

Pytanie: Z racji tego ¿e jestem w klanie walcz±cych mieczami moge sobie dopisaæ katanê do ekwipunku czy mus¿e kupiæ? Je¶li musze kupiæ to technike Kamen zamieniæ chce na Kuchiose katana/kunai/shuriken

Pytanie 2: Ile chakry i pkt statów do rozdzielenia jako T jonin?
Akcept
Musisz kupiæ katane
2000PCh oraz 110 do stat