grueneberg

Klan Yamanaka
Rodzinê Yamanaka charakteryzuje pewno¶æ siebie i przebojowo¶æ, zawsze mówi± to, co my¶l±. Prowadz± doskonale prosperuj±c± kwiaciarnie, w której pracuj± wszyscy cz³onkowie rodziny. Specjalizuj± siê w kontroli my¶li i zachowañ przeciwników.
Najsilniejsz± technik± a za razem umiejêtno¶ci± tego klanu jest Shintenshin no Jutsu, która umo¿liwia zapanowanie nad cia³em i umys³em ofiary. Ma jednak ona swoje wady; zostawia cia³o u¿ytkownika bezw³adne, a je¶li technika nie powiedzie siê, wykonuj±cy potrzebuje kilku chwil na powrót do swojego cia³a i ponowny atak. Oprócz tego pos³uguje siê technikami leczniczymi. (np. Ino Yamanaka)

Podajecie:
Cytat:
1) Imiê:
2) Proponowan± rangê:
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: (Ninja Academy Student, ANBU, Hidden Village Council, Hunter Ninja, Konoha Military Policemen, Medical-Nins, Ninja Academy Teachers, Courier-nin, Cooking-nin)
4)Proponowane tchniki



1)Imie - Hiro
2) Ranga - Chunin
3) Techniki - Bunshin Daibakuha,Hosenka no Jutsu,Gokakyu no Jutsu,Shintenshin no Jutsu,Shinranshin no Jutsu,Bunshin no Jutsu,Rasengan
(Chca³bym zostac Liderem klanu Yamanaka)
...

MO¯NA MIEÆ 1 ¯YWIO£!!! PRZECZYTAJ REGULAMIN!!!
niech Ci bêdzie narazie nie ma nikogo z tego klanu.

Ranga chunin

techniki

1 bushin no jutsu
2 kei
3 kawarimi no jutsu
4 henge no jutsu
5 Shintenshin no Jutsu
6 Shinranshin no Jutsu
1) Imiê: Sheena
2) Proponowan± rangê: Chunin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Medical-Nins
4)Proponowane tchniki: Zdam siê na adminów


kai
Shintenshin no Jutsu
Jika Jukusei
Chiyute No Jutsu
Deri Gaidoku No Jutsu
Raikyuu
1) Imiê: Tanuki (drugie Hyoko)
2) Ranga: chunin
3) Proponowany zawód : Hunter Ninja
4) Techniki:
- Kai
- Bakuretsufuu
- Konocha Repuu
- Kanashibari no Jutsu
- Kai
- Bakuretsufuu
- Konocha Repuu
- Kanashibari no Jutsu
-kawarimi
-henge
1)Oishi
2)Genin
3)Ninja Academy Student
4)Techniki
- Kai
- Bakuretsufuu
- Konocha Repuu
- Kanashibari no Jutsu
-kawarimi
-henge

techniki te co wyzej podalam. witam w grze.
Zapisujê siê

Inu¶
Chunnin
Medic nin
Techniki
Suiton : Mizuame Nabara
Shunshin
Doku Kiri
Kawarimi
Suiton : Taihoudan
Konoha Repuu
Genin
Techniki
Kawarimi
Bunshin no jutsu
Kai
Suiton :Taihoudan
Imiê: Anzai
Nazwisko: Yamanaka

Wioska: Konoha
Proponowana ranga: Chuunin
Zawód: Kucharz / Szef kuchni (odpowiednik Cooking-nin)

Wygl±d: Na oko do¶æ wysoki i chudy dwudziestolatek. Ko¶cista twarz nie zdradza zami³owania m³odzieñca do spêdzania czasu na "degustacji". Krótkie blond w³osy s± zazwyczaj szczelnie opatulone pod oliwkowej barwy chust±. Poni¿ej niej, pod niskim czo³em znajduje siê para b³yszcz±cych, piwnych oczu, w których tli siê zawsze jaka¶ nutka nieobecno¶ci. Nos i usta, w po³±czeniu z reszt±, daj± obraz twarzy spokojnej i skupionej. Ch³opak ma szczególnie zadbane d³onie, ogólnie jednak wygl±da "tylko" do¶æ schludnie. Bia³y fartuch mo¿na przez chwilê pomyliæ z tym lekarskim, jednak wyhaftowany na nim czerwon± nitk± napis "Szef kuchni" zdradza jego przeznaczenie.

Charakter: Cz³owiek, któremu rêce nie tylko pal± siê do obs³ugi patelni, ale równie¿ i obs³ugi kobiet. Có¿ tu owijaæ w bawe³nê, babiarz z niego. W dodatku niestabilny. W jednej chwili bêd±c wielkim d¿entelmenem, w drugiej potrafi wrêcz skakaæ wokó³ kobiet "bêd±cych w jego spisie potraw" i wyg³aszaæ kwestie, niczym ze s³ynnej serii Icha-Icha (Tak, posiada zbiór tomików). Jest wtedy wobec nich kompletnie bezbronnym cz³owiekiem. Unika walki, jednak zawsze pcha siê odwa¿nie do przodu, widz±c damê w potrzasku. W kuchni bezwzglêdny i rzadko kiedy pozwala sobie wchodziæ w paradê, t³umacz±c to szybkim "Mo¿e i lepiej walczysz, ale to ja tu gotujê!". Czêsto nosi w ustach papierosa, nawet je¶li nie jest on zapalony.

Historia:

Setki, tysi±ce fal uderza³o tego, jak i poprzednich zachodów s³oñca
o wybrze¿e kremowego piasku. Ostatnich kilka mia³o specjalne zadanie. Mia³y koiæ p³acz istotki, a raczej pierwsze oddechy, które obwieszcza³y ¶wiatu przyj¶cie kogo¶ specjalnego. Dla obojga. Anzai, bo tak dzieciak mia³ na imiê, by³ od pierwszych dni niez³ym ³akomczuchem. Mimo, ¿e nie by³o to po malcu widaæ, sprawia³o to matce czasem niema³e problemy.
Wraz z up³ywem kilku nastêpnych lat m³ody nastêpca z nazwiskiem Yamanaka zbiera³ tak przecie¿ wa¿ne dla cz³owieka do¶wiadczenia. Rodzice starali siê ze wszystkich si³ swoj± ciê¿k± prac± dogodziæ Anzaiowi i u³atwiæ mu start w ¿yciu. Nasta³y jednak chude czasy dla rodziny, którym nie zaradzi³y najczêstsze z przeprowadzek. Tak, dzieciak czêsto widzia³ w³óczêgów na ulicach, prosz±cych o marn± kulkê ry¿ow±. Nie rozumia³ tych ludzi. Jednak w ostatnim okresie, to on sam do¶wiadczy³ na sobie piek³a g³odu. Mimo, ¿e tylko przez kilka dni, to w³a¶nie ten czas wp³yn±³ na niego najbardziej. Postawi³ sobie wtedy za zadanie nakarmiæ ka¿dego g³odnego. Tak, jak czyni prawdziwy kucharz. W wieku dziewiêciu lat, podczas gdy inni w jego wieku dopiero szukali sobie miejsca w ¿yciu, on ju¿ wiedzia³. Wtedy te¿ zapisa³ siê na czeladnika w pewnym ma³ym barze. Có¿ tu opowiadaæ, prócz skromnego wynagrodzenia i kosztem ciê¿kiej pracy ch³opak chcia³ zdobyæ wiedzê i umiejêtno¶ci. Na codzieñ mia³ za zadanie noszenie dañ dla go¶ci, jednak w ka¿dej wolnej chwili móg³ przygl±daæ siê pracy kucharza, wy³apywaæ swoimi piwnymi oczyma te wa¿ne, ale i czasem najtrudniejsze do zauwa¿enia ruchy mistrza kuchni. I w³a¶nie po tym czasie, nasta³ kolejny trudny okres - kucharz planowa³ przenie¶æ siê do bardziej zaludnionego miejsca. Za cel obra³ centrum Konoha-gakure. Anzai w pewnej chwili siê ucieszy³, w koñcu to miejsce korzeni jego rodziny. Pó¼niej mia³ jednak niez³y dylemat, bo rodzice postanowili zostaæ na swoim miejscu. To by³a smutna chwila, to rozstanie.
Syn obieca³ rodzicom, ¿e jak tylko przybêdzie na miejsce, bêdzie mia³ wiêcej pieniêdzy na utrzymanie i bêdzie im wysy³a³ godziw± kwotê co jaki¶ czas. Oj, ba³ siê ch³opak. Ba³, ¿e znowu bêd± mieli nic do jedzenia. Zawsze zastanawia³ siê, dlaczego przed jego narodzinami wyruszyli z wioski w podró¿. Tak bardzo chcia³ wzi±æ ich ze sob±, ale to uparci ludzie - jak sam czasem o nich zapytany mówi.
Na miejscu przekona³ siê szybko, co to znaczy praca na akord. Mia³ ju¿ co do swoich umiejêtno¶ci wyrobione zdanie, mo¿e sam± obserwacj±
- ale i te¿ cich± intencj± kucharza - zapracowa³ na swoj± dolê. W wiosce li¶cia nie tylko przygl±da³ siê pracy, ale i sam gotowa³ u boku "staruszka", bo tak nazywa³ swojego mistrza. Nikt, prócz niego ani te¿ dwunastoletniego ch³opaka nie wie, jak wpad³ na pomys³ w³±czenia siê do spo³eczno¶ci ninja. Oficjalnie zapalnikiem by³a k³ótnia przy patelni przypalonego ry¿u, który mia³ byæ "eksperymentem kulinarnym", a których staruszek nie tolerowa³. Nieoficjalnie za¶ na twarzy kucharza, widz±cego przekraczaj±cego próg do akademii ninja dzieciaka, go¶ci³ szeroki u¶miech mówi±cy co¶ w stylu "powodzenia!".
Nigdy nie by³ wybitnym uczniem. Je¶li chodzi o rzucanie kunai czy shurikenami, to celno¶ci± potrafi³ powaliæ najciê¿szego rywala... ze ¶miechu. Niby kombinowa³ co¶ z taijutsu, ale nikt prócz egzaminatora go w akcji nie widzia³. Akademie poza ma³ymi wybrykami ukoñczy³ bez wybitnych osi±gniêæ - oczywi¶cie je¶li chodzi o walkê. Po egzaminie na chuunina w wieku 14 lat powoli uspokoi³ tryb ¿ycia. Przez ca³e poranki i po³udnia potrafi³ jako¶ zaj±æ siê czym¶ konstruktywnym. Popo³udniami i wieczorami mimo to chadza³ po okolicznych knajpach, czasami podgl±daj±c, a czasami prawi±c komentarze na temat jako¶ci przyrz±dzanych tam potraw. Jak na treningach nie przykrêca³ sobie ¶ruby, tak popo³udniami potrafi³ podrywaæ ca³e rzesze kobiet. No tak, uwielbia³ je. I gotowanie. A chocia¿ nigdy nie zdecydowa³, co bardziej, to jednak w tym drugim by³ profesjonalist±.

Techniki
Kai, Kawarimi, Kage bushin no jutsu, Henge no jutsu (E-klasa)

+ 6 Technik dodatkowo:

Klanowe

Shintenshin no Jutsu
Ranga: C
Koszt: 250

Niektórzy nazywaj± tê technikê zamian± umys³ów. Polega na wej¶ciu w cia³o przeciwnika. Wtedy u¿ytkownik "traci przytomno¶æ" - opuszcza swoje cia³o i przejmuje cia³o przeciwnika. Jednak to co stanie siê ofierze, stanie siê u¿ytkownikowi tej techniki. Istnieje te¿ mo¿liwo¶æ nie trafienia w cia³o przeciwnika. Wtedy u¿ytkownik "traci przytomno¶æ" na kwadrans(tyle trwa jutsu).

Pieczêtuj±ce

Shikoku Fuuin
koszt: 50
Ranga : D
Technika pozwala napisaæ niezmywalny napis na ciele ludzkim.

Fuuka Houin
koszt: 150
Ranga : C
Technika pozwala nam na zapieczêtowanie w zwoju pozosta³o¶ci po jakim¶ jutsu. Pozosta³o¶æ mo¿e byæ u¿yta w walce.

Ognia / Katon

Katoki no Jutsu
Koszt: 200
Ranga : B
Tworzy ognisty miecz który mo¿e zarówno miotaæ ogniem,jak i atakowaæ z bliska, atak z niej jest bardzo silny w przeciwieñstwie do wodnego miecza, nie nadaje siê do os³ony,bardzo podatny na wodê i silne powietrze.

TaiJutsu

Konoha Shoufuu
Za pomoc± tej techniki mo¿emy wytr±ciæ broñ z rêki przeciwnika lub wybiæ go w powietrze. Technika wykonywana poprzez kopniêcie od do³u do góry.
Typ: TaiJutsu
Ranga jutsu: [ D ]

Konoha Dai Senpuu
Trzeci a za razem najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Po serii szybkiego biegu wokó³ przeciwnika pojawiamy siê przy nim i wykonujemy kilka kopniêæ w przeciwnika, które maj± wybiæ go wysoko w góre.
Typ: TaiJutsu
Ranga jutsu: [ B ]

Techniki dobra³em wzglêdem zasady podzia³u klas-rang: Gennin - D-C ; Chuunin D-B ; Jounin D-A ; Kage D-S (a nawet wy¿szy ). Z Ninjutsu da³em tylko jedn± siln± technikê bojowego ninjutsu ( z zakresu mojej chakry ¿ywio³owej - Ranga B), pozosta³e techniki dobra³em o relatywnie niskich poziomach, ale jest ich wiêcej z powodu, ¿e owe typy nale¿± do mojej specjalizacji (Tai- i FuuinJutsu ). Klanowa technika liczy siê jako nauczona przez "rodzinkê".

To by by³o wszystko, je¶li chodzi o moj± postaæ. Je¿eli to jest ok, to dobrze
Pozdrawiam.
o jej O.o

Ranga Chunin £adny zapis

Techniki: Kai, Kawarimi, Kage bushin no jutsu, Henge no jutsu, Shintenshin no Jutsu,

reszte CI podam jak wpiszesz ¿ywio³
Imiê: Anzai
Nazwisko: Yamanaka

Wioska: Konoha
Proponowana ranga: Chuunin
Zawód: Kucharz / Szef kuchni (odpowiednik Cooking-nin)

Wygl±d: Na oko do¶æ wysoki i chudy dwudziestolatek. Ko¶cista twarz nie zdradza zami³owania m³odzieñca do spêdzania czasu na "degustacji". Krótkie blond w³osy s± zazwyczaj szczelnie opatulone pod oliwkowej barwy chust±. Poni¿ej niej, pod niskim czo³em znajduje siê para b³yszcz±cych, piwnych oczu, w których tli siê zawsze jaka¶ nutka nieobecno¶ci. Nos i usta, w po³±czeniu z reszt±, daj± obraz twarzy spokojnej i skupionej. Ch³opak ma szczególnie zadbane d³onie, ogólnie jednak wygl±da "tylko" do¶æ schludnie. Bia³y fartuch mo¿na przez chwilê pomyliæ z tym lekarskim, jednak wyhaftowany na nim czerwon± nitk± napis "Szef kuchni" zdradza jego przeznaczenie.

Charakter: Cz³owiek, któremu rêce nie tylko pal± siê do obs³ugi patelni, ale równie¿ i obs³ugi kobiet. Có¿ tu owijaæ w bawe³nê, babiarz z niego. W dodatku niestabilny. W jednej chwili bêd±c wielkim d¿entelmenem, w drugiej potrafi wrêcz skakaæ wokó³ kobiet "bêd±cych w jego spisie potraw" i wyg³aszaæ kwestie, niczym ze s³ynnej serii Icha-Icha (Tak, posiada zbiór tomików). Jest wtedy wobec nich kompletnie bezbronnym cz³owiekiem. Unika walki, jednak zawsze pcha siê odwa¿nie do przodu, widz±c damê w potrzasku. W kuchni bezwzglêdny i rzadko kiedy pozwala sobie wchodziæ w paradê, t³umacz±c to szybkim "Mo¿e i lepiej walczysz, ale to ja tu gotujê!". Czêsto nosi w ustach papierosa, nawet je¶li nie jest on zapalony.

Historia:

Setki, tysi±ce fal uderza³o tego, jak i poprzednich zachodów s³oñca
o wybrze¿e kremowego piasku. Ostatnich kilka mia³o specjalne zadanie. Mia³y koiæ p³acz istotki, a raczej pierwsze oddechy, które obwieszcza³y ¶wiatu przyj¶cie kogo¶ specjalnego. Dla obojga. Anzai, bo tak dzieciak mia³ na imiê, by³ od pierwszych dni niez³ym ³akomczuchem. Mimo, ¿e nie by³o to po malcu widaæ, sprawia³o to matce czasem niema³e problemy.
Wraz z up³ywem kilku nastêpnych lat m³ody nastêpca z nazwiskiem Yamanaka zbiera³ tak przecie¿ wa¿ne dla cz³owieka do¶wiadczenia. Rodzice starali siê ze wszystkich si³ swoj± ciê¿k± prac± dogodziæ Anzaiowi i u³atwiæ mu start w ¿yciu. Nasta³y jednak chude czasy dla rodziny, którym nie zaradzi³y najczêstsze z przeprowadzek. Tak, dzieciak czêsto widzia³ w³óczêgów na ulicach, prosz±cych o marn± kulkê ry¿ow±. Nie rozumia³ tych ludzi. Jednak w ostatnim okresie, to on sam do¶wiadczy³ na sobie piek³a g³odu. Mimo, ¿e tylko przez kilka dni, to w³a¶nie ten czas wp³yn±³ na niego najbardziej. Postawi³ sobie wtedy za zadanie nakarmiæ ka¿dego g³odnego. Tak, jak czyni prawdziwy kucharz. W wieku dziewiêciu lat, podczas gdy inni w jego wieku dopiero szukali sobie miejsca w ¿yciu, on ju¿ wiedzia³. Wtedy te¿ zapisa³ siê na czeladnika w pewnym ma³ym barze. Có¿ tu opowiadaæ, prócz skromnego wynagrodzenia i kosztem ciê¿kiej pracy ch³opak chcia³ zdobyæ wiedzê i umiejêtno¶ci. Na codzieñ mia³ za zadanie noszenie dañ dla go¶ci, jednak w ka¿dej wolnej chwili móg³ przygl±daæ siê pracy kucharza, wy³apywaæ swoimi piwnymi oczyma te wa¿ne, ale i czasem najtrudniejsze do zauwa¿enia ruchy mistrza kuchni. I w³a¶nie po tym czasie, nasta³ kolejny trudny okres - kucharz planowa³ przenie¶æ siê do bardziej zaludnionego miejsca. Za cel obra³ centrum Konoha-gakure. Anzai w pewnej chwili siê ucieszy³, w koñcu to miejsce korzeni jego rodziny. Pó¼niej mia³ jednak niez³y dylemat, bo rodzice postanowili zostaæ na swoim miejscu. To by³a smutna chwila, to rozstanie.
Syn obieca³ rodzicom, ¿e jak tylko przybêdzie na miejsce, bêdzie mia³ wiêcej pieniêdzy na utrzymanie i bêdzie im wysy³a³ godziw± kwotê co jaki¶ czas. Oj, ba³ siê ch³opak. Ba³, ¿e znowu bêd± mieli nic do jedzenia. Zawsze zastanawia³ siê, dlaczego przed jego narodzinami wyruszyli z wioski w podró¿. Tak bardzo chcia³ wzi±æ ich ze sob±, ale to uparci ludzie - jak sam czasem o nich zapytany mówi.
Na miejscu przekona³ siê szybko, co to znaczy praca na akord. Mia³ ju¿ co do swoich umiejêtno¶ci wyrobione zdanie, mo¿e sam± obserwacj±
- ale i te¿ cich± intencj± kucharza - zapracowa³ na swoj± dolê. W wiosce li¶cia nie tylko przygl±da³ siê pracy, ale i sam gotowa³ u boku "staruszka", bo tak nazywa³ swojego mistrza. Nikt, prócz niego ani te¿ dwunastoletniego ch³opaka nie wie, jak wpad³ na pomys³ w³±czenia siê do spo³eczno¶ci ninja. Oficjalnie zapalnikiem by³a k³ótnia przy patelni przypalonego ry¿u, który mia³ byæ "eksperymentem kulinarnym", a których staruszek nie tolerowa³. Nieoficjalnie za¶ na twarzy kucharza, widz±cego przekraczaj±cego próg do akademii ninja dzieciaka, go¶ci³ szeroki u¶miech mówi±cy co¶ w stylu "powodzenia!".
Nigdy nie by³ wybitnym uczniem. Je¶li chodzi o rzucanie kunai czy shurikenami, to celno¶ci± potrafi³ powaliæ najciê¿szego rywala... ze ¶miechu. Niby kombinowa³ co¶ z taijutsu, ale nikt prócz egzaminatora go w akcji nie widzia³. Akademie poza ma³ymi wybrykami ukoñczy³ bez wybitnych osi±gniêæ - oczywi¶cie je¶li chodzi o walkê. Po egzaminie na chuunina w wieku 14 lat powoli uspokoi³ tryb ¿ycia. Przez ca³e poranki i po³udnia potrafi³ jako¶ zaj±æ siê czym¶ konstruktywnym. Popo³udniami i wieczorami mimo to chadza³ po okolicznych knajpach, czasami podgl±daj±c, a czasami prawi±c komentarze na temat jako¶ci przyrz±dzanych tam potraw. Jak na treningach nie przykrêca³ sobie ¶ruby, tak popo³udniami potrafi³ podrywaæ ca³e rzesze kobiet. No tak, uwielbia³ je. I gotowanie. A chocia¿ nigdy nie zdecydowa³, co bardziej, to jednak w tym drugim by³ profesjonalist±.

Techniki
Ranga E
Kai;
Kawarimi;
Henge no jutsu;

Klanowe

Shintenshin no Jutsu
Ranga: C
Koszt: 250

Niektórzy nazywaj± tê technikê zamian± umys³ów. Polega na wej¶ciu w cia³o przeciwnika. Wtedy u¿ytkownik "traci przytomno¶æ" - opuszcza swoje cia³o i przejmuje cia³o przeciwnika. Jednak to co stanie siê ofierze, stanie siê u¿ytkownikowi tej techniki. Istnieje te¿ mo¿liwo¶æ nie trafienia w cia³o przeciwnika. Wtedy u¿ytkownik "traci przytomno¶æ" na kwadrans(tyle trwa jutsu).

Ognia / Katon

Katoki no Jutsu
Koszt: 200
Ranga : B
Tworzy ognisty miecz który mo¿e zarówno miotaæ ogniem,jak i atakowaæ z bliska, atak z niej jest bardzo silny w przeciwieñstwie do wodnego miecza, nie nadaje siê do os³ony,bardzo podatny na wodê i silne powietrze.

TaiJutsu

Konoha Dai Senpuu
Trzeci a za razem najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Po serii szybkiego biegu wokó³ przeciwnika pojawiamy siê przy nim i wykonujemy kilka kopniêæ w przeciwnika, które maj± wybiæ go wysoko w góre.
Typ: TaiJutsu
Ranga jutsu: [ B ]

Dowiedzia³em siê, ¿e moje poprzednie ustawienia technik by³y zbyt obfite jak na chuunina, wiêc postanowi³em je zmieniæ. Mianowicie pozwoli³em sobie usun±æ z mojego repertuaru technik "Kage bunshin no Jutsu". Dlaczeo? Poniewa¿ to technika dorównuj±ca poziomem technikom klasy A, a wiêc jest przeznaczona dla Jouninów. Przykro mi, ale moja postaæ a¿ tak wybitna nie jest. Otrzyma³em ponadto informacjê o tym, ¿e technik ma byæ wszystkich maksymalnie sze¶æ (6), a wiêc zwalniaj±c miejsce z "Kage bunshin no Jutsu" mog³em dziêki temu pozwoliæ sobie na zostawienie techniki klanowej, jednej z ¿ywio³u ognia i jednej z TaiJutsu. To chyba powinno rozwi±zaæ wszelkie problemy.

Proszê o ocenê czy postaæ jest ok czy te¿ nie.

Pozdrawiam.
akcept
1) Imiê: Haruki
2) Proponowan± rangê: Chunnin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Medical-Nins
4)Proponowane techniki : Zdam siê na adminów
Ranga: Genin. KP o jakie¶ 5x za krótka ani¿eliby by³a na chuunina. POPRAW.

Techniki [na razie]:
-Kai
+Chakra no Mesu
+Shintenshin no Jutsu [klanówka]
+wybierz sobie jak±¶ technikê Ninjutsu do rangi C w³±cznie ;P

Czekam na poprawê KP.
1) Imiê: Harimi Hanyu
2) Proponowan± rangê: genin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Ninja Academy Student
4)Proponowane tchniki: kage shuriken no jutsu, kai, shunshin no jutsu, kawiarimi no jutsu
Techniki które poda³e¶.

Zapraszamy do Akademii w Konosze, gdzie nauczysz sie graæ. Oczywi¶cie nie jest to obowi±zkowe, aczkolwiek je¶li nie mia³e¶ jeszcze do czynienia z PBF'ami, by³aby to wskazana czynno¶æ.

AKCEPT.
1) Imiê: Adriy
2) Proponowan± rangê: Jonin
3) Proponowany zawód z pomiêdzy: Anbu
4)Proponowane techniki :
5)Wiek: 16 lat
Chidori
Denki Kai
Shinranshin no Jutsu (poziom 2)
Chuusuusei Biribiri
Raizou Senpuu no Jutsu
Raiseishi
Raigeki No Yoroi
Matatenka
Rairyuu no Tatsumaki
Bushin no jutsu
Kokuangyou no Jutsu
Endan
Kasumi Enbu no Jutsu

drugi mój ¿ywio³ to katon jak bedzê joninem.
Ranga: genin, niestety... Spójrz na inne KP, te wy¿ej, i porównaj ze swoj±. Zrozumiesz fakt...

Techniki:
-Sunshin no Jutsu
-Kai
-Doku Kiri
-Hitei Mushou

Akceptujê. Je¶li chcesz podlegaæ okresowi ochronnemu, zapisz siê do naszej akademii w Konoha-Gakure no Sato.
1)Imiê: Yasuro
2)Proponowan± rangê: Chuunin
3)Proponowany zawód z pomiêdzy: Missing-Nin, jak nie to Hunter Nin
4)Proponowane techniki:
Shintenshin no Jutsu
Raikyuu
Raizou Senpuu no Jutsu
(Prosi³bym o te techniki)
(Resztê niech dadz± admini)
Genin

Techniki :

Kai
Kawarimi
Denki Kai
Gakure no jutsu