grueneberg
W załączeniu email z namiarami na elektryka, który może podłączyć kuchnię indukcyjną:
Dzień dobry
Takie zlecenie bedzie Pan musiał wykonać na własny koszt.
Na osiedlu PLATANY jest konserwator Firma Alfarex której pracownicy mają stosowne uprawnienia.
Prosze skontaktować się z sekretariatem lub kierownikiem Pan Andrzej Eksztajn tel.: 785 098 567
ALFAREX Sp z o.o. ul. Jutrzenki 21, 02-230 Warszawa, tel/fax (022) 868-16-85, tel/fax (022) 868-17-01; email: info@alfarex.pl
Paweł Piekarek Administrator Nieruchomości
"polecenie z Marvipolu'?? już chyba wolałabym zgarnąć pierwszego lepszego z ulicy.
tylko dlatego ich polecam, bo w zakresie montażu trójfazowego też "schrzanili sprawę". Ja miałem elektryka z polecenia, który wszystko musiał przerabiać za Marvipol. Włożyli do gniazda trójfazowego kostki do lampek nocnych. Żenada. Ale jak ktoś chce przyoszczędzić to podałem kontakt. Sam nie korzystałem.
Ja korzystałem z usług elektryka co nakleja swój telefon w windach, wszystko działa jak należy. Koszt 100 pln.
tylko dlatego ich polecam, bo w zakresie montażu trójfazowego też "schrzanili sprawę". Ja miałem elektryka z polecenia, który wszystko musiał przerabiać za Marvipol. Włożyli do gniazda trójfazowego kostki do lampek nocnych. Żenada. Ale jak ktoś chce przyoszczędzić to podałem kontakt. Sam nie korzystałem.
Po co więc tworzyć wątek i polecać kogoś, kto nie zrealizował usługi w sposób właściwy? Chyba nie chodzi o to, by kolejni sąsiedzi musieli równieć wzywać elektryków i płacić po kilka razy...
chodzi o fakt, żeby Marvipol na własne oczy zaczął dostrzegać swoje błędy. Jak zaczną komuś podłączać kuchnię i trafią na swoje niedoróbki - nie będą narzekać sami na siebie, tylko wezmą się za porządną robotę, a nie odwalanie fuszerki.
Zatem pierwszy post powoli się wyjaśnia. To nie pracownicy Alfarexu "schrzanili" sprawę. Instalacji elektrycznej nie montowali ani pracownicy Alfarexu ani Marvipolu, tylko jeden z podwykonawców Mitexu (trzeba spojrzeć na naklejkę w tablicy rozdzielczej, powinny być tam odpowiednie dane).
Oczywiście, reklamację można zgłaszać Marvipolowi jednak uwagi zgłaszane pracownikom Alfarexu mogą oni conajwyżej skwitować wzruszeniem ramion. Kto inny tą instalację montował.
w naszym interesie leży prześwietlenie rozliczeń z Alfarexem, który jest wynagradzany albo od interwencji, albo od godziny. Nie był podwykonawcą, więc nie dotyczą go roszczenia gwarancyjne. Mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że Marvipol będzie chciał za te koszty tych interwencji, spowodowanych w 95% usterkami, przerzucić na Wspólnotę. Ktora powinna wtedy Marvipolowi pokazać wielkiego faka. Tu będzie niezła zabawa, czuję.
Dzień dobry
Takie zlecenie bedzie Pan musiał wykonać na własny koszt.
Na osiedlu PLATANY jest konserwator Firma Alfarex której pracownicy mają stosowne uprawnienia.
Prosze skontaktować się z sekretariatem lub kierownikiem Pan Andrzej Eksztajn tel.: 785 098 567
ALFAREX Sp z o.o. ul. Jutrzenki 21, 02-230 Warszawa, tel/fax (022) 868-16-85, tel/fax (022) 868-17-01; email: info@alfarex.pl
Paweł Piekarek Administrator Nieruchomości
"polecenie z Marvipolu'?? już chyba wolałabym zgarnąć pierwszego lepszego z ulicy.
tylko dlatego ich polecam, bo w zakresie montażu trójfazowego też "schrzanili sprawę". Ja miałem elektryka z polecenia, który wszystko musiał przerabiać za Marvipol. Włożyli do gniazda trójfazowego kostki do lampek nocnych. Żenada. Ale jak ktoś chce przyoszczędzić to podałem kontakt. Sam nie korzystałem.
Ja korzystałem z usług elektryka co nakleja swój telefon w windach, wszystko działa jak należy. Koszt 100 pln.
tylko dlatego ich polecam, bo w zakresie montażu trójfazowego też "schrzanili sprawę". Ja miałem elektryka z polecenia, który wszystko musiał przerabiać za Marvipol. Włożyli do gniazda trójfazowego kostki do lampek nocnych. Żenada. Ale jak ktoś chce przyoszczędzić to podałem kontakt. Sam nie korzystałem.
Po co więc tworzyć wątek i polecać kogoś, kto nie zrealizował usługi w sposób właściwy? Chyba nie chodzi o to, by kolejni sąsiedzi musieli równieć wzywać elektryków i płacić po kilka razy...
chodzi o fakt, żeby Marvipol na własne oczy zaczął dostrzegać swoje błędy. Jak zaczną komuś podłączać kuchnię i trafią na swoje niedoróbki - nie będą narzekać sami na siebie, tylko wezmą się za porządną robotę, a nie odwalanie fuszerki.
Zatem pierwszy post powoli się wyjaśnia. To nie pracownicy Alfarexu "schrzanili" sprawę. Instalacji elektrycznej nie montowali ani pracownicy Alfarexu ani Marvipolu, tylko jeden z podwykonawców Mitexu (trzeba spojrzeć na naklejkę w tablicy rozdzielczej, powinny być tam odpowiednie dane).
Oczywiście, reklamację można zgłaszać Marvipolowi jednak uwagi zgłaszane pracownikom Alfarexu mogą oni conajwyżej skwitować wzruszeniem ramion. Kto inny tą instalację montował.
w naszym interesie leży prześwietlenie rozliczeń z Alfarexem, który jest wynagradzany albo od interwencji, albo od godziny. Nie był podwykonawcą, więc nie dotyczą go roszczenia gwarancyjne. Mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że Marvipol będzie chciał za te koszty tych interwencji, spowodowanych w 95% usterkami, przerzucić na Wspólnotę. Ktora powinna wtedy Marvipolowi pokazać wielkiego faka. Tu będzie niezła zabawa, czuję.