grueneberg
Witam,
odbyłam rozmowę telefoniczną z członkiem zarządu Jaz-Bud, panią Stanisławą Tomasik.
Wszystkie kwestie, które mieszkańcy uważają za sporne, powinny być skierowane na piśmie (tj. Jaz-Bud nie chce się spotykać w tej kwestii, lecz ustosunkuje się do naszych postulatów pisemnie).
Nie będę tutaj poruszać wszystkich spraw z naszej rozmowy, ponieważ wg mnie pewne sprawy nie powinny widnieć w internecie.
Odnośnie zgody na logo, Jaz-Bud twierdzi, że ma do tego prawo jako właściciel budynku.
Przedstawiłam nasze stanowisko, że to wspólnota jest właścicielem budynku, a nie Jaz-Bud i tylko wspólnota może w uchwale wyrazić zgodę na logo.
Odnośnie kwestii rachunku bankowego, na który wpłacane są zaliczki na czynsz - tu wg mnie powinniśmy wystąpić z wnioskiem do zarządu wspólnoty, czyli Jaz-Budu o utworzenie rachunku dla wspólnoty (Jaz-Bud twierdzi, że to jest odrębny rachunek, ale to nie jest prawdą, bo właścicielem rachunku musi być wspólnota).
W piśmie do Jaz-Budu powinna być też pytanie o ew. wynagrodzenie dla Jaz-Budu za sprawowanie zarządu, czy w ogóle takie jest i w jakiej wysokości.
Po konsultacji tej sprawy w Kancelarii ustaliliśmy, że najlepiej będzie, jeśli mieszkańcy podpiszą akty not., zwołają zebranie wspólnoty i wybiorą zarząd wspólnoty oraz firmę administrującą. Tutaj uważam, że może być to obecna firma, jeśli się dobrze sprawuje.
Proponuję dyskusję w tej sprawie przenieść na e-mail. Proszę o wszelkie pytania i stanowisko, czy występujemy z pismem do Jaz-Bud, oraz odnośnie dalszych kroków na mój adres e-mail:
[b]olyjak@gmail.com
[/b]
Jeśli będzie na to zgoda, to stworzę grupę mailingową z otrzymanych maili, aby wszyscy zainteresowani byli poinformowani o przebiegu sprawy.
Pozdrawiam
O.Ł.
Jaz-Bud wyraził chęć spotkania ze mną po 20 października.
Pozdrawiam
O.Ł.
Witam,
1.odbyłam rozmowę telefoniczną z członkiem zarządu Jaz-Bud, panią Stanisławą Tomasik.
Wszystkie kwestie, które mieszkańcy uważają za sporne, powinny być skierowane na piśmie (tj. Jaz-Bud nie chce się spotykać w tej kwestii, lecz ustosunkuje się do naszych postulatów pisemnie).
2.Nie będę tutaj poruszać wszystkich spraw z naszej rozmowy, ponieważ wg mnie pewne sprawy nie powinny widnieć w internecie.
3.Odnośnie zgody na logo, Jaz-Bud twierdzi, że ma do tego prawo jako właściciel budynku.
Przedstawiłam nasze stanowisko, że to wspólnota jest właścicielem budynku, a nie Jaz-Bud i tylko wspólnota może w uchwale wyrazić zgodę na logo.
4.Odnośnie kwestii rachunku bankowego, na który wpłacane są zaliczki na czynsz - tu wg mnie powinniśmy wystąpić z wnioskiem do zarządu wspólnoty, czyli Jaz-Budu o utworzenie rachunku dla wspólnoty (Jaz-Bud twierdzi, że to jest odrębny rachunek, ale to nie jest prawdą, bo właścicielem rachunku musi być wspólnota).
5.W piśmie do Jaz-Budu powinna być też pytanie o ew. wynagrodzenie dla Jaz-Budu za sprawowanie zarządu, czy w ogóle takie jest i w jakiej wysokości.
6.Po konsultacji tej sprawy w Kancelarii ustaliliśmy, że najlepiej będzie, jeśli mieszkańcy podpiszą akty not., zwołają zebranie wspólnoty i wybiorą zarząd wspólnoty oraz firmę administrującą. Tutaj uważam, że może być to obecna firma, jeśli się dobrze sprawuje.
7Proponuję dyskusję w tej sprawie przenieść na e-mail. Proszę o wszelkie pytania i stanowisko, czy występujemy z pismem do Jaz-Bud, oraz odnośnie dalszych kroków na mój adres e-mail:
[b]olyjak@gmail.com
[/b]
Jeśli będzie na to zgoda, to stworzę grupę mailingową z otrzymanych maili, aby wszyscy zainteresowani byli poinformowani o przebiegu sprawy.
Pozdrawiam
O.Ł.
Witam,
jestem nowy na forum
Olgo Pozdrawiam Ciebie na wstępie.
co do punktu 1 to każdy kto prowadzi podobną Firmę będzie zwlekał bo im póżniej tym lepiej (nie będe się rozpisywać KASA reklama, granica dziłki. media itd)! Oczywiście na pismo złożone mają czas z tego co mi wiadomo 2tygodnie robocze czyli ok 1 misiąca.
2 punk czemu nie? niech inni uważaja to nie jest sprawa między nami a Jaz-Bud ale między kupjącymi (bezbronnymi jako jednostki) a Większymi FIRMAMI!! (zastanawiam sie czy to nie dobry interes)
3 jak NAJBARDZIEJ jestem ZA (my jesteśmy właścicielami zapłaciliśmy za to!! (to jakby wykonawc prac w mieszkanniu zażyczy sobie logo na przedpokoju!) Paranoja!
4. Rachunek bankowy nie znam kwesti otwierania rachunków (ale chyba każda firma może mieć kilka) - nie mamy wspólnoty formalnie.
5. brać za co?? nic nie robią, ale na pewno na dziń dziśiejszy mają więcej do powiedzenia.
6. to jest najbardziej kontrowersyjne z mozliwych dla mnie w tej kwesti odpowiedzi.
PODPISAĆ - to moim skromnym zdaniem "Pstryczek" dajemy Jaz-bud wszystkie Atuty!
Nie sądze żeby po podpisaniu AKTU przyjśc do Notariusza i powiedzieć "pomylilem sie chce sie wycofać-byłem pod wpływem kredytu musiałem proszę wykreślić ten i ten podpunkt" Notariusz to instytucja nie do podważenia-w sęsie zwykłych pojedyńczych OSÓB. Sąd - czy KTOŚ podważa słowo sojego kolegi.
NIE PODPISAĆ - krótko nie wiem w czym to może pomóc- jedyne co mi przychodzi do głowy! KOMU TO I PO ILE SPRZEDAJA! -przepraszam za krzyk
7. ok kto napisze sie dowie. reszta nwych Lokatorów NIE! PO TO JEST FORUM!!
Przepraszam za moje błędy i uniesienia, ale to pierwszy post na takie tematy- nie jestem profesjonalistą, ale mieszkańcem i kolegą z bloku.
POZDRAWIAM
P.S. jak mogę Prosić o kopię Aktu na Prywatną wiadomość ( na zebraniu ktoś miał na Penie) będę wdzięczny mam termin podpisania Aktu "zgonu" na 20-10-2008
Witam,
jestem nowy na forum
Olgo Pozdrawiam Ciebie na wstępie.
co do punktu 1 to każdy kto prowadzi podobną Firmę będzie zwlekał bo im póżniej tym lepiej (nie będe się rozpisywać KASA reklama, granica dziłki. media itd)! Oczywiście na pismo złożone mają czas z tego co mi wiadomo 2tygodnie robocze czyli ok 1 misiąca.
2 punk czemu nie? niech inni uważaja to nie jest sprawa między nami a Jaz-Bud ale między kupjącymi (bezbronnymi jako jednostki) a Większymi FIRMAMI!! (zastanawiam sie czy to nie dobry interes)
3 jak NAJBARDZIEJ jestem ZA (my jesteśmy właścicielami zapłaciliśmy za to!! (to jakby wykonawc prac w mieszkanniu zażyczy sobie logo na przedpokoju!) Paranoja!
4. Rachunek bankowy nie znam kwesti otwierania rachunków (ale chyba każda firma może mieć kilka) - nie mamy wspólnoty formalnie.
5. brać za co?? nic nie robią, ale na pewno na dziń dziśiejszy mają więcej do powiedzenia.
6. to jest najbardziej kontrowersyjne z mozliwych dla mnie w tej kwesti odpowiedzi.
PODPISAĆ - to moim skromnym zdaniem "Pstryczek" dajemy Jaz-bud wszystkie Atuty!
Nie sądze żeby po podpisaniu AKTU przyjśc do Notariusza i powiedzieć "pomylilem sie chce sie wycofać-byłem pod wpływem kredytu musiałem proszę wykreślić ten i ten podpunkt" Notariusz to instytucja nie do podważenia-w sęsie zwykłych pojedyńczych OSÓB. Sąd - czy KTOŚ podważa słowo sojego kolegi.
NIE PODPISAĆ - krótko nie wiem w czym to może pomóc- jedyne co mi przychodzi do głowy! KOMU TO I PO ILE SPRZEDAJA! -przepraszam za krzyk
7. ok kto napisze sie dowie. reszta nwych Lokatorów NIE! PO TO JEST FORUM!!
Przepraszam za moje błędy i uniesienia, ale to pierwszy post na takie tematy- nie jestem profesjonalistą, ale mieszkańcem i kolegą z bloku.
POZDRAWIAM
P.S. jak mogę Prosić o kopię Aktu na Prywatną wiadomość ( na zebraniu ktoś miał na Penie) będę wdzięczny mam termin podpisania Aktu "zgonu" na 20-10-2008[/quote]
Ad. 4. zgodnie z informacją, którą dostałam od Jaz-Bud jest już REGON wspólnoty i został złożony wniosek o nadanie NIP. Potem zarząd wspólnoty, czyli Jaz-Bud ma założyć rachunek bankowy dla wspólnoty
Ad. 6 Zgoda w aktach not. na zamieszczenie logo, etc jest jednostronnym oświadczeniem woli, które można odwołać. Dlatego wg mnie, jeśli zwołamy zebranie wspólnoty, to możemy podjąć stosowne uchwały zarówno w kwestii zgód na wszelkie reklamy na budynku oraz upoważnienia zarządu wspólnoty do zawarcia umów dot. tych reklam, jak również uchwałę o wyborze zarządu.
Uważam, że zarząd powinna sprawować osoba (lub kilka osób), która ma przede wszystkim czas i jakieś doświadczenie. Osoba ta będzie reprezentować wspólnotę na zewnątrz przy zawieraniu umów, etc. oraz w stosunkach pomiędzy wspólnotą a poszczególnymi mieszkańcami (obowiązek wyboru zarządu i jego kompetencje wynikają z ustawy). Obecnie zarząd sprawuje Jaz-Bud.
Administracją natomiast powinna się zajmować, jak teraz firma, zewnętrzna, np. Ken-Pol.
Proponując przeniesienie dyskusji na maila, miałam na celu ochronę nas samych. oczywiście możemy omawiać wszystkie szczegóły na forum. Moja sugestia jest jednak taka, żeby nie wyrażać na forum poglądów, które mogą obrócić się przeciwko danej osobie lub wspólnocie.
Pozdrawiam
Olga
Czy ktoś z Sąsiadów ma podpisanie aktu na 13 pażdziernika i mógłby się zapytać notariusza jaka część budynku ma podpisane akty?
Byłaby to ważna dla nas informacja.
Pozdrawiam
Witam
Bardzo dziękuję sąsiadom za podjęte działania ws naszego bloku i uczestnikom forum za zamieszczone tu informacje. Nie mogłem uczestniczyć w naszym pierwszym zebraniu i mam nadzieje, że w przyszłości będziemy zamieszczać informacje na tym forum (od tego jest).
Nie mamy nic do ukrycia, dlatego jestem przeciwnikiem tworzenia skrzynki mailingowej. Po za tym uważam, że inni użytkownicy netu mogą korzystać z naszych doświadczeń, tak jak MY z ich.
Pozdrawiam
A ja jestem jak najbardziej za utworzeniem takiej listy. Uwazam, ze informacjami co do podejmowanych przez nas krokow jak najbardziej nalezy sie dzielic z innymi, ale juz po fakcie, a nie przed, aby nie zadzialalo to na nasza niekorzysc.
A ja jestem jak najbardziej za utworzeniem takiej listy. Uwazam, ze informacjami co do podejmowanych przez nas krokow jak najbardziej nalezy sie dzielic z innymi, ale juz po fakcie, a nie przed, aby nie zadzialalo to na nasza niekorzysc.
Taką listę, jak i np nasze wewnętrzne forum, możemy zrobić na "za chwilę", jednak uważam, że mnożenie bytów odnośnie medium komunikacji pomiędzy nami, spowoduje niemały bałagan i jeszcze większe braki/problemy w rozprzestrzenianiu się informacji.
Czy ktoś z Sąsiadów ma podpisanie aktu na 13 pażdziernika i mógłby się zapytać notariusza jaka część budynku ma podpisane akty?
Byłaby to ważna dla nas informacja.
Pozdrawiam
Zakładając, że ta informacja jest miarodajna, to już około połowy mieszkań ma podpisane akty.
Witam jestem nowy mieszkańcem na forum
Bardzo żałuję że nie mogłem uczestniczyć w zebraniu poprostu nie wiedziałem.
Jestem za tym aby nie podpisywać Aktu notarialnego w takiej formie .
Ponadto chce poruszyć sprawe (przy okazji podpisania aktu ) powierzchni lokalu, umnie na przykład brakuje kilku metrów kwadratowych wstosunku do wartości podanej w aneksie. Wiec zachęcam do sprawdzenia powierzchni mieszkań bo nie wiem co mam z tym zrobić.
Pozdrawiam
W umowie przedwstępnej miałeś zapis, który mówił coś w rodzaju, iż w momencie odbioru metraż może się różnić, a kupujący zapłaci tylko za faktyczny metraż. Nie wiem jak to było u Ciebie, ale ja dokonałem pomiaru mieszkania w momencie odbioru, ale to już chyba temat na inny wątek.
Nie podpisałem aktu, bo uważałem że zrobię niezłego psztyczka Jaz-budowi.
Pani dyraktor Tomasik jest tak beszczelna w czasie rozmowy u notariusza,że myślałem o posadzeniu jej zamiast rzodkiewek na ich terenie obok baraków.
Jest tak niekompetentna , a swą funkcję pełni tylko dlatego że jest siostrą prezesa.
Niezły NEPOTYZM !
A jaka REKLAMA !
Jaz-Bud wyraził chęć spotkania ze mną po 20 października.
Pozdrawiam
O.Ł.
Pani Olgo.
Czy już coś wiadomo względem negocjacji z Jaz-budem ?
Witam,
wiadomo cos w sprawie aktów? Ja odmówiłam podpisania i nie wiem co dalej...
Pozdrawiam.
Ja tez mam pytanie odnosnie rozmow z JB. Czy juz sie odbyly, czy cos juz wiadomo? Czy moze caly ten watek jest przeniesionz na maila? Mam nadzieje, ze ktos poinformowany odpisze.
No właśnie cóz się dzieje z Panią Olgą?? czy doszło już do spotkania? Podejrzenie o braku spotkania wobec braku info na forum mogłoby wydawać się oczywiste, ale ciekawość to ciekawość i nic z tym się nie da zrobić. Więc prośba (enta) do Pani Olgi o jakieś info. No chyba , że Panią Olge porwał Jaz-bud........ups....
Z tego co się dowiedziałem od Pani Olgi to Jaz-bud nie kontaktował się z nią ...
Myślę,że zmuszeni jesteśmy do podpisywania aktów w takiej formie jaką nam narzucają. Jak najszybciej powołujmy Wspólnotę !
odbyłam rozmowę telefoniczną z członkiem zarządu Jaz-Bud, panią Stanisławą Tomasik.
Wszystkie kwestie, które mieszkańcy uważają za sporne, powinny być skierowane na piśmie (tj. Jaz-Bud nie chce się spotykać w tej kwestii, lecz ustosunkuje się do naszych postulatów pisemnie).
Nie będę tutaj poruszać wszystkich spraw z naszej rozmowy, ponieważ wg mnie pewne sprawy nie powinny widnieć w internecie.
Odnośnie zgody na logo, Jaz-Bud twierdzi, że ma do tego prawo jako właściciel budynku.
Przedstawiłam nasze stanowisko, że to wspólnota jest właścicielem budynku, a nie Jaz-Bud i tylko wspólnota może w uchwale wyrazić zgodę na logo.
Odnośnie kwestii rachunku bankowego, na który wpłacane są zaliczki na czynsz - tu wg mnie powinniśmy wystąpić z wnioskiem do zarządu wspólnoty, czyli Jaz-Budu o utworzenie rachunku dla wspólnoty (Jaz-Bud twierdzi, że to jest odrębny rachunek, ale to nie jest prawdą, bo właścicielem rachunku musi być wspólnota).
W piśmie do Jaz-Budu powinna być też pytanie o ew. wynagrodzenie dla Jaz-Budu za sprawowanie zarządu, czy w ogóle takie jest i w jakiej wysokości.
Po konsultacji tej sprawy w Kancelarii ustaliliśmy, że najlepiej będzie, jeśli mieszkańcy podpiszą akty not., zwołają zebranie wspólnoty i wybiorą zarząd wspólnoty oraz firmę administrującą. Tutaj uważam, że może być to obecna firma, jeśli się dobrze sprawuje.
Proponuję dyskusję w tej sprawie przenieść na e-mail. Proszę o wszelkie pytania i stanowisko, czy występujemy z pismem do Jaz-Bud, oraz odnośnie dalszych kroków na mój adres e-mail:
[b]olyjak@gmail.com
[/b]
Jeśli będzie na to zgoda, to stworzę grupę mailingową z otrzymanych maili, aby wszyscy zainteresowani byli poinformowani o przebiegu sprawy.
Pozdrawiam
O.Ł.
Jaz-Bud wyraził chęć spotkania ze mną po 20 października.
Pozdrawiam
O.Ł.
Witam,
1.odbyłam rozmowę telefoniczną z członkiem zarządu Jaz-Bud, panią Stanisławą Tomasik.
Wszystkie kwestie, które mieszkańcy uważają za sporne, powinny być skierowane na piśmie (tj. Jaz-Bud nie chce się spotykać w tej kwestii, lecz ustosunkuje się do naszych postulatów pisemnie).
2.Nie będę tutaj poruszać wszystkich spraw z naszej rozmowy, ponieważ wg mnie pewne sprawy nie powinny widnieć w internecie.
3.Odnośnie zgody na logo, Jaz-Bud twierdzi, że ma do tego prawo jako właściciel budynku.
Przedstawiłam nasze stanowisko, że to wspólnota jest właścicielem budynku, a nie Jaz-Bud i tylko wspólnota może w uchwale wyrazić zgodę na logo.
4.Odnośnie kwestii rachunku bankowego, na który wpłacane są zaliczki na czynsz - tu wg mnie powinniśmy wystąpić z wnioskiem do zarządu wspólnoty, czyli Jaz-Budu o utworzenie rachunku dla wspólnoty (Jaz-Bud twierdzi, że to jest odrębny rachunek, ale to nie jest prawdą, bo właścicielem rachunku musi być wspólnota).
5.W piśmie do Jaz-Budu powinna być też pytanie o ew. wynagrodzenie dla Jaz-Budu za sprawowanie zarządu, czy w ogóle takie jest i w jakiej wysokości.
6.Po konsultacji tej sprawy w Kancelarii ustaliliśmy, że najlepiej będzie, jeśli mieszkańcy podpiszą akty not., zwołają zebranie wspólnoty i wybiorą zarząd wspólnoty oraz firmę administrującą. Tutaj uważam, że może być to obecna firma, jeśli się dobrze sprawuje.
7Proponuję dyskusję w tej sprawie przenieść na e-mail. Proszę o wszelkie pytania i stanowisko, czy występujemy z pismem do Jaz-Bud, oraz odnośnie dalszych kroków na mój adres e-mail:
[b]olyjak@gmail.com
[/b]
Jeśli będzie na to zgoda, to stworzę grupę mailingową z otrzymanych maili, aby wszyscy zainteresowani byli poinformowani o przebiegu sprawy.
Pozdrawiam
O.Ł.
Witam,
jestem nowy na forum
Olgo Pozdrawiam Ciebie na wstępie.
co do punktu 1 to każdy kto prowadzi podobną Firmę będzie zwlekał bo im póżniej tym lepiej (nie będe się rozpisywać KASA reklama, granica dziłki. media itd)! Oczywiście na pismo złożone mają czas z tego co mi wiadomo 2tygodnie robocze czyli ok 1 misiąca.
2 punk czemu nie? niech inni uważaja to nie jest sprawa między nami a Jaz-Bud ale między kupjącymi (bezbronnymi jako jednostki) a Większymi FIRMAMI!! (zastanawiam sie czy to nie dobry interes)
3 jak NAJBARDZIEJ jestem ZA (my jesteśmy właścicielami zapłaciliśmy za to!! (to jakby wykonawc prac w mieszkanniu zażyczy sobie logo na przedpokoju!) Paranoja!
4. Rachunek bankowy nie znam kwesti otwierania rachunków (ale chyba każda firma może mieć kilka) - nie mamy wspólnoty formalnie.
5. brać za co?? nic nie robią, ale na pewno na dziń dziśiejszy mają więcej do powiedzenia.
6. to jest najbardziej kontrowersyjne z mozliwych dla mnie w tej kwesti odpowiedzi.
PODPISAĆ - to moim skromnym zdaniem "Pstryczek" dajemy Jaz-bud wszystkie Atuty!
Nie sądze żeby po podpisaniu AKTU przyjśc do Notariusza i powiedzieć "pomylilem sie chce sie wycofać-byłem pod wpływem kredytu musiałem proszę wykreślić ten i ten podpunkt" Notariusz to instytucja nie do podważenia-w sęsie zwykłych pojedyńczych OSÓB. Sąd - czy KTOŚ podważa słowo sojego kolegi.
NIE PODPISAĆ - krótko nie wiem w czym to może pomóc- jedyne co mi przychodzi do głowy! KOMU TO I PO ILE SPRZEDAJA! -przepraszam za krzyk
7. ok kto napisze sie dowie. reszta nwych Lokatorów NIE! PO TO JEST FORUM!!
Przepraszam za moje błędy i uniesienia, ale to pierwszy post na takie tematy- nie jestem profesjonalistą, ale mieszkańcem i kolegą z bloku.
POZDRAWIAM
P.S. jak mogę Prosić o kopię Aktu na Prywatną wiadomość ( na zebraniu ktoś miał na Penie) będę wdzięczny mam termin podpisania Aktu "zgonu" na 20-10-2008
Witam,
jestem nowy na forum
Olgo Pozdrawiam Ciebie na wstępie.
co do punktu 1 to każdy kto prowadzi podobną Firmę będzie zwlekał bo im póżniej tym lepiej (nie będe się rozpisywać KASA reklama, granica dziłki. media itd)! Oczywiście na pismo złożone mają czas z tego co mi wiadomo 2tygodnie robocze czyli ok 1 misiąca.
2 punk czemu nie? niech inni uważaja to nie jest sprawa między nami a Jaz-Bud ale między kupjącymi (bezbronnymi jako jednostki) a Większymi FIRMAMI!! (zastanawiam sie czy to nie dobry interes)
3 jak NAJBARDZIEJ jestem ZA (my jesteśmy właścicielami zapłaciliśmy za to!! (to jakby wykonawc prac w mieszkanniu zażyczy sobie logo na przedpokoju!) Paranoja!
4. Rachunek bankowy nie znam kwesti otwierania rachunków (ale chyba każda firma może mieć kilka) - nie mamy wspólnoty formalnie.
5. brać za co?? nic nie robią, ale na pewno na dziń dziśiejszy mają więcej do powiedzenia.
6. to jest najbardziej kontrowersyjne z mozliwych dla mnie w tej kwesti odpowiedzi.
PODPISAĆ - to moim skromnym zdaniem "Pstryczek" dajemy Jaz-bud wszystkie Atuty!
Nie sądze żeby po podpisaniu AKTU przyjśc do Notariusza i powiedzieć "pomylilem sie chce sie wycofać-byłem pod wpływem kredytu musiałem proszę wykreślić ten i ten podpunkt" Notariusz to instytucja nie do podważenia-w sęsie zwykłych pojedyńczych OSÓB. Sąd - czy KTOŚ podważa słowo sojego kolegi.
NIE PODPISAĆ - krótko nie wiem w czym to może pomóc- jedyne co mi przychodzi do głowy! KOMU TO I PO ILE SPRZEDAJA! -przepraszam za krzyk
7. ok kto napisze sie dowie. reszta nwych Lokatorów NIE! PO TO JEST FORUM!!
Przepraszam za moje błędy i uniesienia, ale to pierwszy post na takie tematy- nie jestem profesjonalistą, ale mieszkańcem i kolegą z bloku.
POZDRAWIAM
P.S. jak mogę Prosić o kopię Aktu na Prywatną wiadomość ( na zebraniu ktoś miał na Penie) będę wdzięczny mam termin podpisania Aktu "zgonu" na 20-10-2008[/quote]
Ad. 4. zgodnie z informacją, którą dostałam od Jaz-Bud jest już REGON wspólnoty i został złożony wniosek o nadanie NIP. Potem zarząd wspólnoty, czyli Jaz-Bud ma założyć rachunek bankowy dla wspólnoty
Ad. 6 Zgoda w aktach not. na zamieszczenie logo, etc jest jednostronnym oświadczeniem woli, które można odwołać. Dlatego wg mnie, jeśli zwołamy zebranie wspólnoty, to możemy podjąć stosowne uchwały zarówno w kwestii zgód na wszelkie reklamy na budynku oraz upoważnienia zarządu wspólnoty do zawarcia umów dot. tych reklam, jak również uchwałę o wyborze zarządu.
Uważam, że zarząd powinna sprawować osoba (lub kilka osób), która ma przede wszystkim czas i jakieś doświadczenie. Osoba ta będzie reprezentować wspólnotę na zewnątrz przy zawieraniu umów, etc. oraz w stosunkach pomiędzy wspólnotą a poszczególnymi mieszkańcami (obowiązek wyboru zarządu i jego kompetencje wynikają z ustawy). Obecnie zarząd sprawuje Jaz-Bud.
Administracją natomiast powinna się zajmować, jak teraz firma, zewnętrzna, np. Ken-Pol.
Proponując przeniesienie dyskusji na maila, miałam na celu ochronę nas samych. oczywiście możemy omawiać wszystkie szczegóły na forum. Moja sugestia jest jednak taka, żeby nie wyrażać na forum poglądów, które mogą obrócić się przeciwko danej osobie lub wspólnocie.
Pozdrawiam
Olga
Czy ktoś z Sąsiadów ma podpisanie aktu na 13 pażdziernika i mógłby się zapytać notariusza jaka część budynku ma podpisane akty?
Byłaby to ważna dla nas informacja.
Pozdrawiam
Witam
Bardzo dziękuję sąsiadom za podjęte działania ws naszego bloku i uczestnikom forum za zamieszczone tu informacje. Nie mogłem uczestniczyć w naszym pierwszym zebraniu i mam nadzieje, że w przyszłości będziemy zamieszczać informacje na tym forum (od tego jest).
Nie mamy nic do ukrycia, dlatego jestem przeciwnikiem tworzenia skrzynki mailingowej. Po za tym uważam, że inni użytkownicy netu mogą korzystać z naszych doświadczeń, tak jak MY z ich.
Pozdrawiam
A ja jestem jak najbardziej za utworzeniem takiej listy. Uwazam, ze informacjami co do podejmowanych przez nas krokow jak najbardziej nalezy sie dzielic z innymi, ale juz po fakcie, a nie przed, aby nie zadzialalo to na nasza niekorzysc.
A ja jestem jak najbardziej za utworzeniem takiej listy. Uwazam, ze informacjami co do podejmowanych przez nas krokow jak najbardziej nalezy sie dzielic z innymi, ale juz po fakcie, a nie przed, aby nie zadzialalo to na nasza niekorzysc.
Taką listę, jak i np nasze wewnętrzne forum, możemy zrobić na "za chwilę", jednak uważam, że mnożenie bytów odnośnie medium komunikacji pomiędzy nami, spowoduje niemały bałagan i jeszcze większe braki/problemy w rozprzestrzenianiu się informacji.
Czy ktoś z Sąsiadów ma podpisanie aktu na 13 pażdziernika i mógłby się zapytać notariusza jaka część budynku ma podpisane akty?
Byłaby to ważna dla nas informacja.
Pozdrawiam
Zakładając, że ta informacja jest miarodajna, to już około połowy mieszkań ma podpisane akty.
Witam jestem nowy mieszkańcem na forum
Bardzo żałuję że nie mogłem uczestniczyć w zebraniu poprostu nie wiedziałem.
Jestem za tym aby nie podpisywać Aktu notarialnego w takiej formie .
Ponadto chce poruszyć sprawe (przy okazji podpisania aktu ) powierzchni lokalu, umnie na przykład brakuje kilku metrów kwadratowych wstosunku do wartości podanej w aneksie. Wiec zachęcam do sprawdzenia powierzchni mieszkań bo nie wiem co mam z tym zrobić.
Pozdrawiam
W umowie przedwstępnej miałeś zapis, który mówił coś w rodzaju, iż w momencie odbioru metraż może się różnić, a kupujący zapłaci tylko za faktyczny metraż. Nie wiem jak to było u Ciebie, ale ja dokonałem pomiaru mieszkania w momencie odbioru, ale to już chyba temat na inny wątek.
Nie podpisałem aktu, bo uważałem że zrobię niezłego psztyczka Jaz-budowi.
Pani dyraktor Tomasik jest tak beszczelna w czasie rozmowy u notariusza,że myślałem o posadzeniu jej zamiast rzodkiewek na ich terenie obok baraków.
Jest tak niekompetentna , a swą funkcję pełni tylko dlatego że jest siostrą prezesa.
Niezły NEPOTYZM !
A jaka REKLAMA !
Jaz-Bud wyraził chęć spotkania ze mną po 20 października.
Pozdrawiam
O.Ł.
Pani Olgo.
Czy już coś wiadomo względem negocjacji z Jaz-budem ?
Witam,
wiadomo cos w sprawie aktów? Ja odmówiłam podpisania i nie wiem co dalej...
Pozdrawiam.
Ja tez mam pytanie odnosnie rozmow z JB. Czy juz sie odbyly, czy cos juz wiadomo? Czy moze caly ten watek jest przeniesionz na maila? Mam nadzieje, ze ktos poinformowany odpisze.
No właśnie cóz się dzieje z Panią Olgą?? czy doszło już do spotkania? Podejrzenie o braku spotkania wobec braku info na forum mogłoby wydawać się oczywiste, ale ciekawość to ciekawość i nic z tym się nie da zrobić. Więc prośba (enta) do Pani Olgi o jakieś info. No chyba , że Panią Olge porwał Jaz-bud........ups....
Z tego co się dowiedziałem od Pani Olgi to Jaz-bud nie kontaktował się z nią ...
Myślę,że zmuszeni jesteśmy do podpisywania aktów w takiej formie jaką nam narzucają. Jak najszybciej powołujmy Wspólnotę !